Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1500 Gepost op: mei 09, 2011, 06:53:30 pm »
Stereotype reactie Soulscream :)
Anders eventjes meegaan naar de Arena?

Soms denk ik... Die superjood was nog niet zo ne slechte vent...

Soulscream: perfect te verwachten reactie. Van een 8-jarige of een persoon met een iq van een kakkerlak... Alle Ajacieden zijn 'nekken'. Ok?. Begrepen, jongen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1501 Gepost op: mei 09, 2011, 07:16:13 pm »
Ajax = Anderlecht= nekkennn! De tukkers voor de prijzen!
Ajax = Joden
Anderlecht = Joden
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1502 Gepost op: mei 09, 2011, 07:46:58 pm »
Stereotype reactie Soulscream :)
Anders eventjes meegaan naar de Arena?

Soms denk ik... Die superjood was nog niet zo ne slechte vent...

Soulscream: perfect te verwachten reactie. Van een 8-jarige of een persoon met een iq van een kakkerlak... Alle Ajacieden zijn 'nekken'. Ok?. Begrepen, jongen.
Toch grappig dat ge rap uw paard zit :-* terug on topic: Bart Buysse doet das dus goed!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1503 Gepost op: mei 09, 2011, 11:13:31 pm »
Stereotype reactie Soulscream :)
Anders eventjes meegaan naar de Arena?

Soms denk ik... Die superjood was nog niet zo ne slechte vent...

Soulscream: perfect te verwachten reactie. Van een 8-jarige of een persoon met een iq van een kakkerlak... Alle Ajacieden zijn 'nekken'. Ok?. Begrepen, jongen.

hoe zou het trouwens zijn met superjood :) ? volgens mij woont die nu ook permanent in amsterdam :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1504 Gepost op: mei 09, 2011, 11:26:29 pm »
Bwo, ik ben superjood op zo goed als iedere verplaatsing tegen het lijf gelopen.

@ Soulscream: sorry voor de opmerking... Ik laat mijn psychiater weten dat zijn behandeling niet deugt... Een goeie behandeling voor mensen die hoogstens in staat zijn om zo'n link te leggen zou zijn om eens een bezoekje te brengen aan Amsterdam en de ArenA. Trouwens: Buysse mag het volgend seizoen opnieuw schitterend doen bij Twente, maar zondag een complete off-day zou geen kwaad kunnen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1505 Gepost op: mei 10, 2011, 09:37:58 am »
ik kijk naar wat kan Essevee er uit halen...en als Twente kampioen speelt dacht ik dat we ook langs de kassa mochten passeren!

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1506 Gepost op: mei 10, 2011, 09:52:53 am »
Rare reactie van iemand van het ""grootste" supporterslokaal :)

Ook binnen ons lokaal zijn de meningen verdeeld als het over "Olland" en Ajax gaat. Enneuh Maarten, het "grootste" lokaal hebben wij nog nooit gezegd h?. "Het" LokaaL da wel  :)  :).

Ik ben geen supporter van beide ploegen, maar in deze wedstrijd gaat mijn voorkeur toch uit naar het Twente van Bart Buysse.


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1507 Gepost op: mei 10, 2011, 09:58:35 am »
Rare reactie van iemand van het ""grootste" supporterslokaal :)

Ook binnen ons lokaal zijn de meningen verdeeld als het over "Olland" en Ajax gaat. Enneuh Maarten, het "grootste" lokaal hebben wij nog nooit gezegd h?. "Het" LokaaL da wel  :)  :).

Ik ben geen supporter van beide ploegen, maar in deze wedstrijd gaat mijn voorkeur toch uit naar het Twente van Bart Buysse.


En aangezien Twente in deze duels toch als underdog wordt gezien (en Essevee in de duels met de 'grotere ploegen' ook), verkies ik ook de Tukkers...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1508 Gepost op: mei 10, 2011, 10:51:19 am »
Nonkel,
Komt bijna op hetzelfde neer.
De rest volgt via PM ;)

@Massakker: Twente staat de eerste in het kampioenschap en was vorig jaar kampioen. Dus zij zijn wel degelijk de favoriet.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1509 Gepost op: mei 10, 2011, 11:06:11 am »
Nonkel,
Komt bijna op hetzelfde neer.
De rest volgt via PM ;)

@Massakker: Twente staat de eerste in het kampioenschap en was vorig jaar kampioen. Dus zij zijn wel degelijk de favoriet.

Ik schat het op 50-50. De 2 ploegen zijn dit jaar echt wel evenwaardig. Twente heeft genoeg aan een punt maar Ajax speelt thuis... Als Twente de initiele stormloop kan overleven dan zie ik het wel goedkomen.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1510 Gepost op: mei 11, 2011, 07:36:17 am »
Nonkel,
Komt bijna op hetzelfde neer.
De rest volgt via PM ;)

@Massakker: Twente staat de eerste in het kampioenschap en was vorig jaar kampioen. Dus zij zijn wel degelijk de favoriet.

Ik schat het op 50-50. De 2 ploegen zijn dit jaar echt wel evenwaardig. Twente heeft genoeg aan een punt maar Ajax speelt thuis... Als Twente de initiele stormloop kan overleven dan zie ik het wel goedkomen.
Twente genoeg aan een punt?
Hmmm, dan wordt het volgens mij 7-1...
 :(

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1511 Gepost op: mei 12, 2011, 03:35:31 pm »
Zo maar ...

Matthys ?lu Dragon de l'ann?e !

 Tim Matthys a ?t? d?sign? Dragon de l'ann?e par les supporters de l'Albert. Les fans montois l'ont pl?biscit? ? l'occasion d'un vote diffus? sur le site web. Tim sera doublement mis ? l'honneur ce dimanche :

avant le coup d'envoi du match face ? Roulers (15h) ;
apr?s la rencontre (18h) ? la buvette du centre de formation o? les clubs de supporters seront r?unis et lui remettront ?galement un troph?e. L'ensemble des joueurs et le staff seront ?galement pr?sents... les supporters y sont cordialement convi?s d?s le coup de sifflet final !


 

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1512 Gepost op: mei 12, 2011, 04:11:45 pm »
Zo maar ...

Matthys ?lu Dragon de l'ann?e !

 Tim Matthys a ?t? d?sign? Dragon de l'ann?e par les supporters de l'Albert. Les fans montois l'ont pl?biscit? ? l'occasion d'un vote diffus? sur le site web. Tim sera doublement mis ? l'honneur ce dimanche :

avant le coup d'envoi du match face ? Roulers (15h) ;
apr?s la rencontre (18h) ? la buvette du centre de formation o? les clubs de supporters seront r?unis et lui remettront ?galement un troph?e. L'ensemble des joueurs et le staff seront ?galement pr?sents... les supporters y sont cordialement convi?s d?s le coup de sifflet final !


 


Als je ziet dat we rechtsvoor met een immens probleem zaten dit jaar, snap ik eigenlijk nog altijd niet waarom die gast weg moest.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1513 Gepost op: mei 12, 2011, 07:18:43 pm »
Zo maar ...

Matthys ?lu Dragon de l'ann?e !

 Tim Matthys a ?t? d?sign? Dragon de l'ann?e par les supporters de l'Albert. Les fans montois l'ont pl?biscit? ? l'occasion d'un vote diffus? sur le site web. Tim sera doublement mis ? l'honneur ce dimanche :

avant le coup d'envoi du match face ? Roulers (15h) ;
apr?s la rencontre (18h) ? la buvette du centre de formation o? les clubs de supporters seront r?unis et lui remettront ?galement un troph?e. L'ensemble des joueurs et le staff seront ?galement pr?sents... les supporters y sont cordialement convi?s d?s le coup de sifflet final !


 


Als je ziet dat we rechtsvoor met een immens probleem zaten dit jaar, snap ik eigenlijk nog altijd niet waarom die gast weg moest.

Ask Francky

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1514 Gepost op: mei 12, 2011, 08:23:11 pm »
Nonkel,
Komt bijna op hetzelfde neer.
De rest volgt via PM ;)

@Massakker: Twente staat de eerste in het kampioenschap en was vorig jaar kampioen. Dus zij zijn wel degelijk de favoriet.

Ik schat het op 50-50. De 2 ploegen zijn dit jaar echt wel evenwaardig. Twente heeft genoeg aan een punt maar Ajax speelt thuis... Als Twente de initiele stormloop kan overleven dan zie ik het wel goedkomen.
Twente genoeg aan een punt?
Hmmm, dan wordt het volgens mij 7-1...
 :(
;D

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1515 Gepost op: mei 13, 2011, 02:01:36 pm »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1516 Gepost op: mei 13, 2011, 02:02:50 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

Ik wel, die had hier gewoon geen goede aanvoer, in een ploeg met Berrier potte die zeker 15 goals

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1517 Gepost op: mei 13, 2011, 02:06:25 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

Ik wel, die had hier gewoon geen goede aanvoer, in een ploeg met Berrier potte die zeker 15 goals

Als ik me niet vergis scoort Leye er in dat seizoen 16, dus daar alleen kan het volgens mij niet aan liggen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1518 Gepost op: mei 13, 2011, 02:10:33 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

Ik wel, die had hier gewoon geen goede aanvoer, in een ploeg met Berrier potte die zeker 15 goals

Als ik me niet vergis scoort Leye er in dat seizoen 16, dus daar alleen kan het volgens mij niet aan liggen.

Leye maakte meestal zelf de actie of werd in de diepte gestoken.
Jela is meer de man voor ballen van op de flank.

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1519 Gepost op: mei 13, 2011, 02:31:23 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

...............Ask Francky  ! ! !