Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756398 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1520 Gepost op: mei 13, 2011, 02:38:21 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

...............Ask Francky  ! ! !
 
 


Meneer Colpaert. Kan je me uitleggen waarom Francky Dury naar uw mening te weinig kansen gegeven heeft aan Jelavic? Kan je me ook uitleggen waarom Dury er niet alles aan gedaan heeft om zijn eigen transfer te doen slagen?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1521 Gepost op: mei 13, 2011, 02:38:48 pm »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1522 Gepost op: mei 13, 2011, 02:40:17 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

...............Ask Francky  ! ! !
 
 


Meneer Colpaert. Kan je me uitleggen waarom Francky Dury naar uw mening te weinig kansen gegeven heeft aan Jelavic? Kan je me ook uitleggen waarom Dury er niet alles aan gedaan heeft om zijn eigen transfer te doen slagen?

Omdat, Fox, Franky nooit wou afstappen van zijn 4-5-1 systeem.
Een systeem wat de ene beter ligt dan de andere

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1523 Gepost op: mei 13, 2011, 02:43:57 pm »
Beste EAGLE, een 4-5-1 is een systeem dat perfect op het lijf van Jelavic is geschreven. Een grote, trefzekere spits die rendeert als er toevoer van de flanken komt.
Franky gaf Jelavic hier oneindig veel kansen, tot ergernis van de volledige tribune. Die jongen voelde zich hier niet goed in zijn vel en was v??l te groen nog om het hier te maken. Ik denk dat we nooit zoveel putten hebben moeten toedoen op het veld doordat hij zich constant liet vallen als na dat seizoen...

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1524 Gepost op: mei 13, 2011, 02:44:20 pm »
Zucht....

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-05-13/ex-spits-van-zulte-waregem-man-united-wil-mij

Ik versta er nog altijd niets van.

...............Ask Francky  ! ! !
 
 


Meneer Colpaert. Kan je me uitleggen waarom Francky Dury naar uw mening te weinig kansen gegeven heeft aan Jelavic? Kan je me ook uitleggen waarom Dury er niet alles aan gedaan heeft om zijn eigen transfer te doen slagen?

Omdat, Fox, Franky nooit wou afstappen van zijn 4-5-1 systeem.
Een systeem wat de ene beter ligt dan de andere

Wat een onzin. Een 4-5-1 is gemaakt voor een spits als Jelavic. Dury heeft die ploeg trachten te bouwen rond de persoon van Jelavic. Hij nam hem ook elke keer weer in bescherming en gaf hem meer kansen dan gelijk wie en toch kwam er niets van terecht. Dury heeft er werkelijk alles aan gedaan om hem te doen slagen, tot in het absurde toe. IEDEREEN (inclusief mezelf) schreeuwde erom om die jongen niet meer op te stellen, maar Dury bleef koppig voortdoen. Het falen van Jelavic op Dury afschuiven is te belachelijk voor woorden.

Uw uitleg over te slechte flanken kan ik nog enigszins begrijpen.
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2011, 02:46:03 pm door fox »

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1525 Gepost op: mei 13, 2011, 03:22:13 pm »

voetbalkrant.com:

Ex-spits van Zulte Waregem: "Man United wil mij"

Manchester United is ge?tneresseerd in Nikica Jelavic. De Engelse topclub bereidt een bod van vijftien miljoen euro voor. Dat zegt de spits zelf toch althans.

13/05/2011 13:54 | 7 reacties | 1942x gelezen


De 25-jarige spits van Glasgow Rangers trof sinds januari al vijftien keer raak. In het seizoen 2007-2008 speelde de Kroatische international nog bij Zulte Waregem, waar hij geen indruk kon maken.

"Ik weet dat United ge?nteresseerd is", zegt Jelavic aan Daily Record. "Mijn zaakwaarnemer heeft contact gehad, dat is alles wat ik weet. Hij heeft een bedrag van vijftien miljoen euro genoemd. Ik ben bij Rangers gekomen voor vijf miljoen, dus dat zou een flinke winst zijn voor de club.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1526 Gepost op: mei 13, 2011, 03:25:59 pm »
Krijgen we desgevallends geen percentje op de doorverkoop van de doorverkoop? 8)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1527 Gepost op: mei 14, 2011, 11:04:23 pm »
Dury weg bij gent op het einde van het seizoen,gewoon efkes meegeven

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1528 Gepost op: mei 14, 2011, 11:11:43 pm »
AA Gent en trainer Francky Dury gaan uiteen


za 14/05/2011 - 22:56 Francky Dury is volgend seizoen niet langer de trainer van AA Gent. Voorzitter Ivan De Witte heeft op de persconferentie na de match tegen Genk aangekondigd dat trainer en club in onderling overleg uiteen gaan.

AA Gent

Francky Dury zal voor de laatste wedstrijd van Gent, op het veld van Club Brugge, wel nog op de Gentse bank zitten.

(later meer)

www.sporza.be

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1529 Gepost op: mei 14, 2011, 11:16:54 pm »
voila, Hugo wou een 'sportief adviseur' :p

Francky zal wel op weg zijn naar vriendje Mannaert.



(En kzal de flauwe plezante voor zijn, het gaat niet over dinsdag he)

claeys

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1530 Gepost op: mei 14, 2011, 11:26:20 pm »
voila, Hugo wou een 'sportief adviseur' :p

Francky zal wel op weg zijn naar vriendje Mannaert.



(En kzal de flauwe plezante voor zijn, het gaat niet over dinsdag he)


of zijn vriendje willy...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1531 Gepost op: mei 15, 2011, 07:58:32 am »
Ondanks de steun van spelers en (vooral) de supporters, die best tevreden waren over Francky en het gebrachte voetbal... Allez, de 'professionele' bestuurstop van de Buffalo's heeft nog maar ne keer getoond waarom zij GEEN topclub zijn... Bye-bye langetermijn visie, alweer een nieuwe trainer en een andere visie...
Verschillende scenario's doen alvast de ronde :
1) Dury vervangt Koster bij bruhhe;
2) Glenneke De Boeck naar de gantwaaze, Maes naar bruhhe en FD naar Lokeren;
3) Francky gewoon terug naar het vertrouwde nest...
Persoonlijk denk ik dat optie nr. 1 de meest waarschijnlijke is en dat alles eigenlijk al lang geregeld was tussen bruhhe en Dury via Mannaert zijnen telefoon... Francky moet dan wel beseffen dat de resultaten bij de blauw-zwarten er direct zullen moeten zijn of hij houdt helemaal geen vrienden meer over en zijn carriere als 'top'-trainer zit erop!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1532 Gepost op: mei 15, 2011, 08:08:24 am »
Manman, 't toch om u te besch**ten van het lachen...
De onderhandelingen hebben bijna even lang geduurd dan zijn trainerschap  ;D

AA Gent met Louwagie en de Witte, ben daar eens supporter van  :'(

Terugkeren naar Waregem kan enkel maar op een teleurstelling uitdraaien en dit zal sowieso niet gebeuren.
Dury naar Club, geen twijfel mogelijk.
« Laatst bewerkt op: mei 15, 2011, 08:11:30 am door Ranter »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1533 Gepost op: mei 15, 2011, 08:12:32 am »
Franky : Is het gras nu groener aan de overkant?

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1534 Gepost op: mei 15, 2011, 08:33:04 am »
Ik herinner mij vooral de respectloze manier waarop Dury Debrul uit de ploeg heeft gezet na een verkeerde terugspeelbal op Roeselare.  Ik hoop dat Dury naar Brugge mag gaan voor een laatste optreden bij een topclub.  Als zijn concept ook daar niet aanslaat, dan is het meteen bye bye voor altijd FD.

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1535 Gepost op: mei 15, 2011, 09:12:56 am »
Zo kwam aan het licht dat de club de telefoongesprekken van Dury had gecontroleerd, omdat die veel naar Vincent Mannaert gebeld zou hebben. Mannaert, die nu manager is bij Club, en Dury kennen elkaar nog van bij hun periode bij Zulte Waregem.

De twee gaan uiteen "in onderling overleg en na lange gesprekken". Op de persconferentie vertrappelden voorzitter De Witte, manager Michel Louwagie en Dury elkaar met complimenten. Over de toekomst deden ze geen uitspraken.
...
(www.sporza.be)

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1536 Gepost op: mei 15, 2011, 09:26:06 am »
en pas op in bruhhe en ze ooit al eens allemaal mensen die elkaar goed kenden samen gebracht.....
Degrijze Ceulemans en ik peize dat Franky Van der Elst was ...
da was ook al een garantie op succes....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1537 Gepost op: mei 15, 2011, 09:30:45 am »
en pas op in bruhhe en ze ooit al eens allemaal mensen die elkaar goed kenden samen gebracht.....
Degrijze Ceulemans en ik peize dat Franky Van der Elst was ...
da was ook al een garantie op succes....

En dat waren dan nog eens w?l vrienden :)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1538 Gepost op: mei 15, 2011, 10:17:21 am »
Mannaert neemt een heel groot risico door Dury te engageren bij bruhhe. Als het volgend jaar misloopt worden ze beiden de kop van jut.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1539 Gepost op: mei 15, 2011, 10:21:35 am »
Mannaert neemt een heel groot risico door Dury te engageren bij bruhhe. Als het volgend jaar misloopt worden ze beiden de kop van jut.


Ola, niet op de feiten vooruit lopen he.