Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1540 Gepost op: mei 15, 2011, 10:30:30 am »
Hij komt terug naar waregem om binnen drie jaar kampioen te spelen, groter budget dan gent binnenkort ;) ;D

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1541 Gepost op: mei 15, 2011, 11:41:27 am »
Ik herinner mij vooral de respectloze manier waarop Dury Debrul uit de ploeg heeft gezet na een verkeerde terugspeelbal op Roeselare.  Ik hoop dat Dury naar Brugge mag gaan voor een laatste optreden bij een topclub.  Als zijn concept ook daar niet aanslaat, dan is het meteen bye bye voor altijd FD.

Nog zo wat gezwets en 't is weer maandag. 
Blijkbaar slaat zijn manier van doen niet aan bij AA Gent.  Hier mocht hij alles, daar moest hij plooien voor bepaalde zaken.  Indien hij naar Bruhhe gaat zal hij onmiddellijk moeten slagen, zoniet zal hij zich tevreden moeten stellen met clubs zoals Krotrijk bijvoorbeeld.  Ik vind wel dat Gent weeral bewijst hoe ongeduldig en hoe zenuwachtig die club is, op die manier zal het nooit lukken om de echte top te bereiken. 

Offline quki

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1542 Gepost op: mei 15, 2011, 11:49:23 am »
Ja wat moet je doen als gentzijnde wanneer Dury al getekend heeft bij Brugge...

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1543 Gepost op: mei 15, 2011, 12:09:45 pm »
Ik zie Dury nog staan met zijn blauw-witte sjaal op de fandag van Aa Gent.

"Buffalo Forever".

Hahahah, niet dus   ;D
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1544 Gepost op: mei 15, 2011, 12:13:32 pm »
Dury is zeker geen maatje met mannaert (iets wa weinigen weten blijkbaar) ! zijn vriendjes zijn vercauteren en onzen willy..........

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1545 Gepost op: mei 15, 2011, 12:22:25 pm »
Dury heeft gelopen naar Gent alles was veel beter , van mij moet hij niet terug komen

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1546 Gepost op: mei 15, 2011, 01:29:39 pm »
Ja wat moet je doen als gentzijnde wanneer Dury al getekend heeft bij Brugge...

Jij was getuige??

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1547 Gepost op: mei 15, 2011, 02:28:25 pm »
Dury is volgens mij wel een goede trainer heeft enorm veel kwaliteiten maar mist 1 belangrijk onderdeel om een toptainer te worden !!! Tegen Dury kan je niet praten zijn wil is wet het zat niet alleen scheef tussen hem en het bestuur van den gantoise maar ook een deel van de spelersgroep zag hem liever gaan dan komen en wanneer hij naar de club trekt zal hij toch moeten leren uit zijn fouten of tzal daar ook rap koekenbak zijn !!!
Nu op menselijk vlak is Dury een ...  :D :D

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1548 Gepost op: mei 15, 2011, 07:04:32 pm »
Het succes van Francky Dury bestaat er in dat hij de ganse structuur moet kunnen bepalen en controleren.  Daarom is FD mijns insziens geen trainer voor een topploeg, er is immers constante druk vanuit het bestuur.  Bij ons heeft hij de club kunnen uitbouwen naar zijn model en goeddunken, en heeft hier dan ook schitterend werk geleverd. 

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1549 Gepost op: mei 15, 2011, 08:11:56 pm »
hopelijk komt ie terug

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1550 Gepost op: mei 15, 2011, 08:21:14 pm »
hopelijk komt ie terug

Denk het niet, Dury voelt zich nog te jong om technisch directeurke te spelen (sorry dat ik het zo zeg).
Hij zegt zelf dat hij een club wil waar hij zelf de lakens mag uitdelen en tussen de lijnen door vertelde hij ook dat dat bij Gent niet mogelijk was. Hij zal wel naar Brugge gaan.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1551 Gepost op: mei 15, 2011, 08:34:06 pm »
hopelijk komt ie terug

Nee dank u.

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1552 Gepost op: mei 15, 2011, 08:40:46 pm »
Ik hoor het hem alweer zeggen als hij bij Brugge zou tekenen:  Vroeger had ik met SVZW het 10e Budget, bij Gent het 5e Budget en bij Club het 3e Budget.

Je ziet wel, dat met budgetten alleen er ook nie komt h?.....


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1553 Gepost op: mei 15, 2011, 08:42:29 pm »
... en bij Club het 3e Budget...

Hum hum, maar daar binnenkort maar 4de van ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1554 Gepost op: mei 15, 2011, 09:30:36 pm »
Glasgow Rangers verlengt titel in Schotland

Glasgow Rangers is zondag voor de derde opeenvolgende keer Schots kampioen geworden. De Rangers sluiten het seizoen af met ??n punt bonus op eeuwige rivaal Celtic.

Celtic kon enkel nog de titel pakken als de Rangers niet zouden winnen tegen Kilmarnock. Maar Rangers maakte snel een einde aan de titelhoop van de stadsrivaal met drie goals in de eerste zeven minuten.

Het werd uiteindelijk 5-1, met onder meer een goal van Nikica Jelavic (ex-Zulte Waregem) op vrijschop. Jelavic scoorde dit seizoen 16 keer in de Scottish Premier League. Kenny Miller (ook van Rangers) eindigt als topschutter met 21 goals in 18 wedstrijden.

De titel is ook een perfect afscheid voor Rangers-coach Walter Smith, die na dit seizoen met pensioen gaat.

Celtic kan volgende week nog een troostprijs pakken. Dan speelt het de bekerfinale tegen Motherwell.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1555 Gepost op: mei 15, 2011, 10:18:55 pm »
Dury zou goede vriendjes met Decuyper worden, nu kan hij blijven zeveren over een verdrievoudigd budget. Budget. Budget. Budget. Budget. ...  ;)

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1556 Gepost op: mei 16, 2011, 08:27:41 am »
Dury mag zeveren over het budget ..
Feit is dat er onder hem hoogconjunctuur was en sedert zijn vertrek alleen kommer en kwel ..
Dus laat nonkel Francky gerust terug komen.

Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1557 Gepost op: mei 16, 2011, 11:30:57 am »
een coach die een zinkend schip verlaat, kan nooit terugkomen, ook niet nu hij zelf aan 't verdrinken is... geen compassie !

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1558 Gepost op: mei 16, 2011, 11:35:48 am »
een coach die een zinkend schip verlaat, kan nooit terugkomen, ook niet nu hij zelf aan 't verdrinken is... geen compassie !

Dus toen Dury naar Gent vertrok heeft hij hier een zinkend schip achtergelaten? Sommigen denken daar anders over en bekijken de zaken objectief en zien dat hij hier het laatste decennium een structuur heeft opgebouwd om "U" tegen te zeggen maar die helaas nog niet af was.

Voor de rest wens ik hem persoonlijk alle succes maar Club Brugge is en blijft een schijtclub.

Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1559 Gepost op: mei 16, 2011, 02:11:48 pm »
binnen spelersgroep liet hij puinhoop - aan uitbouw van structuur werkte hij inderdaad ook mee, maar samen met die andere lafaard die naar brugge trok en probeerde de scoutingscel te ontmantelen (wat niet lukte...)