Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1560 Gepost op: mei 16, 2011, 02:19:30 pm »
binnen spelersgroep liet hij puinhoop - aan uitbouw van structuur werkte hij inderdaad ook mee, maar samen met die andere lafaard die naar brugge trok en probeerde de scoutingscel te ontmantelen (wat niet lukte...)

Dat van die puinhoop mag je anders wel eens uitleggen. Het is nogal gratuit om dergelijke dingen te roepen zonder ze te onderbouwen.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1561 Gepost op: mei 16, 2011, 02:50:48 pm »
De waarheid i.v.m. FD zal wel ergens in 't midden liggen zeker...
Wat mij betreft moet hij ook niet weerkeren.
Ja, hij heeft hier schitterende resultaten neergezet die ik op dat ogenblik geen enkele andere trainer/coach in staat zag te realiseren.
Maar...
Hier heeft hij alle 'sterke karakters' ??n voor ??n uit de ploeg geweerd en vervangen door ja-knikkers en lammetjes om zijn ding te kunnen doen en dat pakte omdat hij Willy aan zijn zijde had die hem voor 100% steunde in alles. Het resultaat was dat we ook op het terrein geen echte vechters meer hadden en dat het ook m?t hem als trainer de laatste maanden al zienderogen achteruit ging. In Gent zaten er blijkbaar ook een paar 'moeilijke jongens' in de groep waar ie geen weg mee kon en dat, samen met het feit dat ie bij de Buffalo's gene Willy aan zijn zijde had, heeft hem uiteindelijk de kop gekost.
Nee, laat hem maar verder bouwen aan zijn carri?re, ELDERS!
Ik wens hem in ieder geval veel succes, behalve als 't tegen ons is.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1562 Gepost op: mei 16, 2011, 06:59:07 pm »
Er staat vandaag in HLN dat Dury kandidaat is in Brugge (wat iedereen ondertussen al weet), maar dat ook een terugkeer naar Zulte-Waregem niet onmogelijk is. Dit is dan ter vervanging van Broos. Dit wordt wel staalhard ontkend door het bestuur. Gazettenpraat, zeker ?

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1563 Gepost op: mei 16, 2011, 07:08:42 pm »
Er staat vandaag in HLN dat Dury kandidaat is in Brugge (wat iedereen ondertussen al weet), maar dat ook een terugkeer naar Zulte-Waregem niet onmogelijk is. Dit is dan ter vervanging van Broos. Dit wordt wel staalhard ontkend door het bestuur. Gazettenpraat, zeker ?
volgens mij wel

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1564 Gepost op: mei 16, 2011, 08:38:42 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1565 Gepost op: mei 16, 2011, 08:56:13 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Bij club zijn ze ook niet bepaald snugger he. Ze hebben liever een vriendelijke trainer (die ze dan maar steevast tot de beste trainer van Belgi? bombarderen) dan een toptrainer die wel resultaten haalt (maar iets norser is). Daarbij lachen ze met alles dat van Gent is, wat erg vervelend is indien men dan de trainer zou overnemen. ;)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1566 Gepost op: mei 16, 2011, 09:01:29 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Bij club zijn ze ook niet bepaald snugger he. Ze hebben liever een vriendelijke trainer (die ze dan maar steevast tot de beste trainer van Belgi? bombarderen) dan een toptrainer die wel resultaten haalt (maar iets norser is). Daarbij lachen ze met alles dat van Gent is, wat erg vervelend is indien men dan de trainer zou overnemen. ;)

Wie is die toptrainer?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1567 Gepost op: mei 16, 2011, 09:09:49 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Bij club zijn ze ook niet bepaald snugger he. Ze hebben liever een vriendelijke trainer (die ze dan maar steevast tot de beste trainer van Belgi? bombarderen) dan een toptrainer die wel resultaten haalt (maar iets norser is). Daarbij lachen ze met alles dat van Gent is, wat erg vervelend is indien men dan de trainer zou overnemen. ;)


Wie is die toptrainer?

Geen idee, ;) ik geef zomaar een voorbeeld om het intellectueel niveau van de modale club brugge supporter te illustreren.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1568 Gepost op: mei 16, 2011, 09:18:56 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Bij club zijn ze ook niet bepaald snugger he. Ze hebben liever een vriendelijke trainer (die ze dan maar steevast tot de beste trainer van Belgi? bombarderen) dan een toptrainer die wel resultaten haalt (maar iets norser is). Daarbij lachen ze met alles dat van Gent is, wat erg vervelend is indien men dan de trainer zou overnemen. ;)

De laatste keer dat ze een trainer van Gent overnamen, is het nochtans goed uitgedraaid met ene Trond S. Dus ik denk niet dat daar het probleem zit; volgens mij hebben ze eerder een probleem met Dury zijn imago... En dat terwijl zij de supporters zijn met het beste imago van Belgi?  ;D

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1569 Gepost op: mei 16, 2011, 09:21:50 pm »
Veel brugge supporters dat ik ken vinden hem een dikke nek die ze niet moeten hebben.
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1570 Gepost op: mei 16, 2011, 09:25:36 pm »
echt welgekommen ga dury ni zijn in brugge precies....
17% pro
71% contra
11% geen mening

....
Bij club zijn ze ook niet bepaald snugger he. Ze hebben liever een vriendelijke trainer (die ze dan maar steevast tot de beste trainer van Belgi? bombarderen) dan een toptrainer die wel resultaten haalt (maar iets norser is). Daarbij lachen ze met alles dat van Gent is, wat erg vervelend is indien men dan de trainer zou overnemen. ;)

De laatste keer dat ze een trainer van Gent overnamen, is het nochtans goed uitgedraaid met ene Trond S. Dus ik denk niet dat daar het probleem zit; volgens mij hebben ze eerder een probleem met Dury zijn imago... En dat terwijl zij de supporters zijn met het beste imago van Belgi?  ;D

juist ja ;) De Brugge supporters en hun imago.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1571 Gepost op: mei 16, 2011, 10:33:33 pm »
was ik van Dury, dan durf ik zelfs niet meer naar Bruhhe trekken, die wordt daar binnen de kortste keren gelyncht. Zie de reacties op het artikel in HNB :
http://www.Nieuwsblad.be/sportwereld/forum/index.aspx?pagename=detail&forumid=2492312


Daar zit wel 1 goede reactie bij: ' als Dury komt naar Club, zet ik daar geen voet meer binnen'

KOMAAN DURY, GA NAAR CLUB !!!!

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1572 Gepost op: mei 16, 2011, 10:36:32 pm »
Dury blijft ne vakman, zoveel is zeker. 
We hebben een prachtige periode onder hem gekend, en wie weet...

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1573 Gepost op: mei 17, 2011, 07:46:45 am »
Ik denk eigenlijk persoonlijk dat Dury niet naar Brugge, maar naar Anderlecht zal trekken....

Geen bron of zo, gewoon buikgevoel....

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1574 Gepost op: mei 17, 2011, 08:13:07 am »
Ik denk eigenlijk persoonlijk dat Dury niet naar Brugge, maar naar Anderlecht zal trekken....

Geen bron of zo, gewoon buikgevoel....

?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1575 Gepost op: mei 17, 2011, 08:38:18 am »
Als het maar niet bij ons is...
Een eventuele terugkeer van Dury kan m.i. pas ter sprake komen als beide partijen (club en trainer) elkaar niet meer kennen (geen spelers meer die nog onder zijn eerste bewind hebben gespeeld). Ook in de bestuurskamer heb je beter andere gezichten (no offence Willy), anders dreigt men voort te doen waar men vorige keer gestopt was, en dat betekent noodzakelijkerwijze een achteruitgang.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1576 Gepost op: mei 17, 2011, 11:40:20 am »
Misschien eens een poll toevoegen hoeveel procent van onze supporters Dury terugwillen en hoeveel niet...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1577 Gepost op: mei 17, 2011, 01:18:01 pm »
Ik in elk geval niet als trainer.
Slimme trainer maar kan niet om met mensen.
Iemand boven hem plaatsen is om problemen vragen.

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1578 Gepost op: mei 17, 2011, 01:22:09 pm »
Laat den Hugo maar coach blijven....

Dury zal wel naar een van de twee gaan club of anderlecht.
Als hij hier terug komt moet het dan maar als TD worden.

Al weet ik nog niet echt als Hugo en FD gaan overeen komen

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1579 Gepost op: mei 17, 2011, 05:29:08 pm »
Ik in elk geval niet als trainer.
Slimme trainer maar kan niet om met mensen.Iemand boven hem plaatsen is om problemen vragen.

Dat is grote larie die hier altijd al de ronde heeft gedaan op dit forum.  Het is een feit dat hij een perfectionist is op alle gebied.  En dat is nodig om het te maken als trainer op hoog niveau.  In die optiek kan hij minder om met mensen die :
- de ballen van topsport kennen
- sporters die er hun klak naar gooien
- opdringerige supporters
- supporters die de ambiance van amateurvoetbal verkiezen boven kwaliteit van profvoetbal
- journalisten die sensatie zoeken
kortom, laat de deur van het enfinitystadion maar op een kier staan straks!
CORRECTIE:
...
- mensen waarvan hij vindt dat ze de ballen van topsport kennen ( met andere woorden: die er een andere mening op nahouden dan de zijne... )
- sporters waarvan hij denkt dat ze er met hun klak naar gooien ( zo had hij het niet zo begrepen op het wekelijkse stapje dat onze spelers zetten ten tijde van Leleu, Debrul, Merlier en andere Meerts om er maar een paar te noemen, terwijl dit toch de beste manier van teambuilding was die je je kan voorstellen zolang het met mate gebeurde en het geen negatieve invloed had op de sportieve prestaties... )
- supporters tout court ( Die waren in zijn ogen veelal een noodzakelijk kwaad. Supportersavonden waren niet aan hem besteed en hij kon het ook niet echt appreci?ren dat spelers daar naartoe gingen... Daarbij leek hij wel eens te vergeten dat het voetbal bestaat voor en door diezelfde supporters... )
- journalisten die ooit maar 1 keer in zijn rapen gesch... hadden ( Journalisten zoeken sowieso ALTIJD nieuws, ook daar waar er geen te rapen valt... Dat zal hij in Gent nog wel meer ondervonden hebben dan hier... )
Enfin, iedereen zal wel zijn mening hebben over FD, dat hij een goeie trainer/coach was, daar kan volgens mij geen twijfel over bestaan, over zijn omgang met mensen daarentegen heb ik echt wel hele sterke twijfels...