Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756385 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1680 Gepost op: juli 11, 2011, 02:56:10 pm »
Roelandts scoort voor OHL tegen Wijgmaal.
2x zelfs als ik me niet vergis

Dacht dat het een goal en assist was, goal zelfs al na 3minuten.. Viel pas in de 2de helft in :)
Inderdaad, hij scoorde 1x en gaf een assist :) verkeerd gelezen

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 400
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1681 Gepost op: juli 16, 2011, 08:14:25 pm »
Tweedeklasser Standaard Wetteren is de nieuwe club van Fr?d?ric Dupr?. De 32-jarige verdediger speelde in eerste klasse met AA Gent, Zulte Waregem en Standard. in januari 2008 trok Dupr? het shirt aan van Lokeren. Na een conflict met voorzitter Roger Lambrecht verdween Dupr? uit beeld. HIj hoopt bij Wetteren meer voetbalvreugde te kunnen beleven.

Bron: Voetbalbelgie.be

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1682 Gepost op: juli 17, 2011, 01:54:05 pm »
Gisteren dupre gezien in wetteren. Traint bij wetteren maar er is nog niks getekend.

Offline VrieZe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1683 Gepost op: juli 19, 2011, 09:53:17 pm »
Niet ivm een ex speler, maar is er al nieuws over franky dury? Kan zijn dat ik dit gemist heb, maar wou het toch even vragen. Zat net ff te google'en en vond iets over saoudi arbabie? Klopt dit? Grtz

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1684 Gepost op: juli 19, 2011, 10:45:33 pm »
Niet ivm een ex speler, maar is er al nieuws over franky dury? Kan zijn dat ik dit gemist heb, maar wou het toch even vragen. Zat net ff te google'en en vond iets over saoudi arbabie? Klopt dit? Grtz

Ging hij geen functie invullen bij den bond?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1685 Gepost op: juli 20, 2011, 08:59:47 am »
Francky = Icarus ;)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1686 Gepost op: juli 20, 2011, 10:02:49 pm »
Zolang Dury geen job heeft is het toch ideaal voor ons. Als Kalezic faalt (waar ik alleszins niet in geloof/hoop), hebben we nog altijd een deftige back-up  ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1687 Gepost op: juli 21, 2011, 08:58:49 pm »
Zolang Dury geen job heeft is het toch ideaal voor ons. Als Kalezic faalt (waar ik alleszins niet in geloof/hoop), hebben we nog altijd een deftige back-up  ;)
En dus beschouwen WIJ Dury als 2e keus ipv omgekeerd. Tja, Boontje komt ...

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1688 Gepost op: juli 22, 2011, 05:21:12 pm »

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1689 Gepost op: juli 27, 2011, 08:06:56 am »
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Rik de Flik

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1690 Gepost op: juli 27, 2011, 01:14:42 pm »
Ik denk dat Dury dat daar wel goed zal doen. Heeft een duidelijke visie, kan een structuur neerzetten en heeft het goed voor met het Belgisch voetbal. Ik vraag me alleen af in hoeverre hij dit wilde, of hij niet liever ergens trainer was geweest maar uit noodzaak deze aanbieding aanvaard heeft.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1691 Gepost op: juli 27, 2011, 01:37:14 pm »
zou het nog zo niet weten. Volgens mij goed betaald en een grotere werkzekerheid dan als clubcoach... Dit is wschl tot aan zijn pensioen...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1692 Gepost op: juli 27, 2011, 01:43:47 pm »
Is totaal niets voor Dury is een veldtrainer pursang heeft volgens mij deze job aangenomen bij gebrek aan iets anders ben er zeker van dat wanneer een team met ambitie komt aankloppen hij het bondsgebouw stante pede zal verlaten !!!!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1693 Gepost op: juli 27, 2011, 01:47:08 pm »
Ik denk dat Dury dat daar wel goed zal doen. Heeft een duidelijke visie, kan een structuur neerzetten en heeft het goed voor met het Belgisch voetbal. Ik vraag me alleen af in hoeverre hij dit wilde, of hij niet liever ergens trainer was geweest maar uit noodzaak deze aanbieding aanvaard heeft.

Het zal daar af en toe wel eens goed daveren in het glazen gebouw de volgende maanden en jaren !  De resterende ouwe krekels zullen niet weten waar gekropen als onze vriend eens ferm aan hun postjes begint te zagen en rammelen.  Groot verlies voor de trainerswereld in ons landje.  Veel succes gewenst en nog steeds oneindig dankbaar voor wat hij hier neergezet heeft en wat me mochten meemaken die jaren onder zijn bewind.  Hopelijk mogen wij iets dergelijks ooit nog eens meemaken.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1694 Gepost op: juli 27, 2011, 03:53:56 pm »
Tiens, toen men hem voorstelde technisch directeur te worden voelde hij zich nog te jong???
Te weinig concrete aanbiedingen gehad wss of meneer teveel gezien als 2de keuze :)
Goeie ideeen maar in heilige huisjes zal hij vrees ik niet veel kunnen veranderen...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1695 Gepost op: juli 29, 2011, 08:48:33 pm »
Reactie van Joos op Roelandts tijden OHL-RSCA
Het gaat allemaal een beetje te snel
hoewel Roelandts de man zal moeten zijn om
de lijnen uit te tekenen.....

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1696 Gepost op: juli 29, 2011, 09:30:40 pm »
Is totaal niets voor Dury is een veldtrainer pursang heeft volgens mij deze job aangenomen bij gebrek aan iets anders ben er zeker van dat wanneer een team met ambitie komt aankloppen hij het bondsgebouw stante pede zal verlaten !!!!

Hij wordt ook  wel coach van de nationale beloften, dus hij blijft noch voor een deel trainer.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1697 Gepost op: juli 30, 2011, 11:03:14 am »
Reactie van Joos op Roelandts tijden OHL-RSCA
Het gaat allemaal een beetje te snel
hoewel Roelandts de man zal moeten zijn om
de lijnen uit te tekenen.....
Kevin Roelandts was (letterlijk) ALTIJD de eerste klaar met zich te wassen en zich te begeven in de green-vip. Zeg nu niet dat hij traag is hé  ::)

Offline Mulle

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1698 Gepost op: juli 30, 2011, 11:25:45 am »
Ik luisterde op Radio 1 en daar was het letterlijk : "Het lijkt wel of Roelands aan het wandelen is"

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1699 Gepost op: juli 30, 2011, 10:59:24 pm »
Een eervolle vermelding voor Nfor? :)