Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1880 Gepost op: december 25, 2011, 08:26:03 pm »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1881 Gepost op: december 25, 2011, 11:36:00 pm »
Meertie, hij weet tenminste hoe je moet vechten om te winnen...

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_sport_journaal_GNMA/MG_journaal_DAG_1/1.1183906

Dienen gast daarnaast hebben we gelukkig al binnengehaald  ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1882 Gepost op: december 27, 2011, 09:45:53 pm »
Makiese 2seconden op het veld en scoort de 1-1 tegen Anderlecht

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1883 Gepost op: december 27, 2011, 09:49:12 pm »
meer geluk dan kunde hoor

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1884 Gepost op: december 27, 2011, 09:57:02 pm »
meer geluk dan kunde hoor

Ik zou ook graag hebben dat onze spelers me geluk scoren dan nie ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1885 Gepost op: december 27, 2011, 10:57:48 pm »
Als ge idd ziet hoeveel geluk sommige ploegen idd hebben, ge houdt da ni voor mogelijk.
Mo soit wij hebben ons geluk in 1 match opgebruikt toen Proto blunderde.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1886 Gepost op: december 29, 2011, 12:33:58 pm »

Nicolas Tamsin is na een klein half jaartje alweer weg bij Waasland-Beveren. De voormalige verdediger van Turnhout en Zulte Waregem kwam niet aan spelen toe en vertrekt.
 
Tamsin kwam zelden aan spelen toe bij de Wase fusieclub en na een gesprek met de technische staf besliste de verdediger om niet bij de pakken te blijven zitten en elders een club te zoeken. De 22-jarige Bruggeling botste bij zijn zoektocht op derdeklasser Koksijde, waar hij vanaf 2012 aan de slag zal gaan.
 
Nochtans leek er een mooie toekomst weggelegd voor de verdediger. Tamsin was twee seizoenen geleden ??n van de sterkhouders bij toenmalig tweedeklasser KV Turnhout en werd daar weggeplukt door de talentscouts van Zulte Waregem. Bij de West-Vlamingen kwam hij echter niet aan de bak waarna hij deze zomer voor een avontuur bij Waasland-Beveren koos. Maar ook dat loopt nu dus af met een sisser. (JS

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1887 Gepost op: december 30, 2011, 05:36:21 pm »
Jelavic (ex-SVZW) kan naar QPR
Nikica Jelavic (foto) is na zijn vele doelpunten voor Glasgow Rangers grof wild op de transfermarkt. Nogal wat Engelse clubs zouden de Kroaat die ooit nog voor Zulte Waregem voetbalde graag binnenhalen.

Op dit ogenblik zou promovendus Queens Park Rangers de belangrijkste gegadigde zijn om Nikica Jelavic over te nemen. De Londenaren zullen wel rekening moeten houden met stevige concurrentie van West Bromwich Albion dat ook aan de mouw van de 26-jarige speler trekt.

Glasgow Rangers zal een vertrek van zijn topschutter wellicht niet tegenhouden. De hoogte van het bod van de Engelsen is niet bekend, maar Rangers-manager Alistair McCoist zou tevreden zijn met wat hij financieel binnen krijgt.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1888 Gepost op: december 30, 2011, 05:42:56 pm »
Zou daar nog geen percentje voor ons inzitten bij doorverkoop, anders doe maar zunne :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1889 Gepost op: december 30, 2011, 05:48:12 pm »
Zou daar nog geen percentje voor ons inzitten bij doorverkoop, anders doe maar zunne :)

Ge kunt geen procenten blijven hebben he... ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1890 Gepost op: december 30, 2011, 10:34:38 pm »
Zou daar nog geen percentje voor ons inzitten bij doorverkoop, anders doe maar zunne :)

Ge kunt geen procenten blijven hebben he... ;)
Een nee hebt ge en een ja kunt ge krijgen h?...

Offline esseveeboy

  • Leden
  • Berichten: 131
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1891 Gepost op: december 31, 2011, 11:07:52 am »
Dupr? traint Gentse jeugd
Fr?d?ric Dupr? gaat aan de slag bij de jeugdopleiding van AA Gent. Daar zal de ex-speler van onder meer Zulte Waregem, Standard en Lokeren de spelertjes begeleiden en wordt hij opgenomen in het jeugdscoutingsapparaat.


?Ik ga de talentvolle spelers van veertien tot achttien jaar begeleiden. Ik heb het er met Gunther Schepens eens over gehad dat ik dat graag zou doen en zat nadien samen met manager Michel Louwagie?, zegt Fr?d?ric Dupr? in Het Nieuwsblad.
?We spraken af dat ik dit vier maanden ga doen en op het einde van het seizoen bekijken we hoe het verlopen is.? De voormalige verdediger is ook bezig aan de verkorte trainersopleiding voor profs.
?Het zou fijn zijn als ik ooit als hoofdtrainer aan de slag kan, maar laat me eerst ervaring opdoen bij de jeugd. Natuurlijk mis ik het leven als profvoetballer, maar als je 32 bent en een blessure hebt die maar niet wil genezen, dan weet je dat je moet uitkijken naar de toekomst?, besluit Dupr?.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1892 Gepost op: december 31, 2011, 11:38:10 am »
Dupr? traint Gentse jeugd
Fr?d?ric Dupr? gaat aan de slag bij de jeugdopleiding van AA Gent. Daar zal de ex-speler van onder meer Zulte Waregem, Standard en Lokeren de spelertjes begeleiden en wordt hij opgenomen in het jeugdscoutingsapparaat.


?Ik ga de talentvolle spelers van veertien tot achttien jaar begeleiden. Ik heb het er met Gunther Schepens eens over gehad dat ik dat graag zou doen en zat nadien samen met manager Michel Louwagie?, zegt Fr?d?ric Dupr? in Het Nieuwsblad.
?We spraken af dat ik dit vier maanden ga doen en op het einde van het seizoen bekijken we hoe het verlopen is.? De voormalige verdediger is ook bezig aan de verkorte trainersopleiding voor profs.
?Het zou fijn zijn als ik ooit als hoofdtrainer aan de slag kan, maar laat me eerst ervaring opdoen bij de jeugd. Natuurlijk mis ik het leven als profvoetballer, maar als je 32 bent en een blessure hebt die maar niet wil genezen, dan weet je dat je moet uitkijken naar de toekomst?, besluit Dupr?.

Ik moet eerlijk zijn, in Dupr? heb ik nooit een trainer gezien :P

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1893 Gepost op: januari 01, 2012, 08:29:39 pm »
Zulte Waregem bleef in de eerste helft van de competitie zwaar onder de verwachtingen. Analist Stefan Leleu geeft zijn kijk op de eerste seizoenshelft van zijn ex-team.

IS DE HUIDIGE KLASSERING TERECHT?
"Zulte Waregem is niet altijd gediend geweest door het geluk en ze hadden dan ook iets hoger kunnen staan. Maar uiteindelijk krijg je over een gans seizoen waar je recht op hebt. Dus de bijzonder matige klassering is te verantwoorden."

HOEVEEL VERSCHIL IS ER MET DE EINDKLASSERING?
"Ik verwacht dat Zulte Waregem nog wel een paar plaatsen zal stijgen. Ze moeten in staat zijn om rond de tiende plaats te eindigen en relatief gemakkelijk de rit uit te rijden. Maar het zal toch snel moeten omkeren."

MEEST GESLAAGDE TRANSFER?
"Dan moet ik zeggen dat de terugkeer van Mareval (van de B-kern naar de A-kern) de beste keuze is geweest. Op dat moment moest hij eigenlijk vertrekken maar als je dan ziet waar hij nu staat. De interesse van de grotere clubs is niet onlogisch."

MINST GESLAAGDE TRANSFER?
"Maazou was natuurlijk een dramatische transfer. Die heeft helemaal niks laten zien. Echt 0,0 rendement van die jongen. Ook de jonge gasten zoals Trajkoski hebben nog niet getoond wat ze echt in hun mars hebben, maar daar zit natuurlijk nog een progressiemarge aan."

WAT IS ER NOG NODIG OM HET DOEL TE BEREIKEN?
 "Zulte Waregem heeft nog twee, drie aanvallende versterkingen nodig. Tijdens de laatste match moest Chevalier in de spits spelen, dat is natuurlijk zijn positie niet. En van de jonge Naessens kan niet verwacht worden dat hij alle druk op zijn fr?le schouders neemt. Er moet ook een ervaren middenvelder bijkomen die rust kan brengen indien nodig. Het middenveld van Zulte Waregem heeft veel speelsheid, maar weinig rustpunten. (JS)

http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/eindejaarsrapport-zulte-waregem?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=zondag

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1894 Gepost op: januari 08, 2012, 12:36:46 pm »
Salou was aandachtig toeschouwer bij de oefenmatch , krotrijk-dender ....

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1895 Gepost op: januari 08, 2012, 05:50:04 pm »
In de tweede klasse heeft Sint-Niklaas, met Alex Czerniatynski als nieuwe coach, Wezet met 1-0 geklopt. De voorlaatste krijgt zo aansluiting met de staart van het peloton. Het enige doelpunt kwam van Vandermarliere.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1896 Gepost op: januari 15, 2012, 10:01:07 am »
Reactie Tim Matthys op terugkeer Franck Berrier:
?Ik vind de transfer van Berrier schitterend voor de club. Met de aanstelling van Dury deden ze al een heel goede zaak en nu worden bepalende spelers terug gehaald. Met degradatie hoeven de supporters niet meer bezig te zijn denk ik. Ik was n? de match tegen ons wat bezorgd over de toekomst van Essevee, maar het bestuur heeft goede zaken gedaan en zal er nog wel doen ! Terug naar de succesformule van vroeger?

Offline simenvdb

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1897 Gepost op: januari 15, 2012, 11:01:03 am »
Reactie Tim Matthys op terugkeer Franck Berrier:
?Ik vind de transfer van Berrier schitterend voor de club. Met de aanstelling van Dury deden ze al een heel goede zaak en nu worden bepalende spelers terug gehaald. Met degradatie hoeven de supporters niet meer bezig te zijn denk ik. Ik was n? de match tegen ons wat bezorgd over de toekomst van Essevee, maar het bestuur heeft goede zaken gedaan en zal er nog wel doen ! Terug naar de succesformule van vroeger?
Matthys heeft toch een goede mentaliteit...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1898 Gepost op: januari 15, 2012, 12:35:00 pm »
van mij mag em were keren wi  :) :)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1899 Gepost op: januari 15, 2012, 09:41:16 pm »
Filips Dhondt is de nieuwe directeur van AS Monaco. Dat maakte de Franse tweedeklasser bekend op zijn website