Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1920 Gepost op: februari 02, 2012, 10:55:54 am »
Rossini: "Ik ben geen moeilijke jongen of zo" 
Giuseppe Rossini is amper 25 en STVV is al zijn vijfde club in enkele jaren. Maar het etiket van moeilijke jongen wil hij niet opgeplakt krijgen. Op STVV wil hij de rijzige spits heel graag "vlammen".

STVV huurt Rossini tot het einde van het seizoen van Zulte Waregem, zonder aankoopoptie. Op de laatste transferdag werd de deal in enkele uurtjes beklonken.

Veel tijd om na te denken had ik niet
"Veel tijd om na te denken had ik niet ", zegt Rossini in Het Belang van Limburg. "Zulte Waregem trok Leye aan, waardoor ik overbodig werd."

"Francky Dury had geen plannen meer met mij en bracht het bestuur op de hoogte. De club belde mijn manager. En kijk: nu ben ik bij STVV. Ik speelde niet veel de laatste weken, maar ben topfit. Ik wil vlammen."

Rossini sleet al enkele clubs in zijn jonge carri?re: Utrecht, KV Mechelen, Kortrijk en Zulte Waregem passeerden al. "Dat wil niks zeggen. Kijk naar Benteke: die is nog jonger en hoeveel clubs had die al? Ik ben geen moeilijke jongen of zo."


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1921 Gepost op: februari 08, 2012, 11:44:54 am »
'GEVOCHTEN OMDAT MEERT ME NELSON MANDELA NOEMDE'

Zodus, Ernest Nfor in S/VM

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1922 Gepost op: februari 08, 2012, 11:50:09 am »
Ernest Nfor voelt zich als herboren bij KV Kortrijk. In Sport/Voetbalmagazine blikt de aanvaller nog eens terug over zijn tijd bij Zulte Waregem. Een moeilijke periode waarin hij zelfs even een robbertje vocht met zijn ploegmaat Stijn Meert.

Nfor kijkt niet bepaald met heimwee terug naar zijn periode aan de Gaverbeek. "Met de komst van Bart De Roover en zeker onder Hugo Broos was de ploeggeest volledig verdwenen. Ik viel vaak naast de basis, terwijl ik nochtans het gevoel had dat ik de ploeg zeker iets kon bijbrengen. Vooral onder Broos kreeg ik geen kansen meer. Hij zette me zelfs zomaar uit de spelersraad."

De Kameroense spits raakte gefrustreerd en dat mondde zelfs uit op een vechtpartij in het eigen spelershome. "Ja, toen Meert me schertsend Nelson Mandela en slaaf noemde, is er iets geknapt bij mij. Ik vatte dat op als een racistische belediging, zeker omdat hij me in het verleden al vuile neger had genoemd en mijn moeder had beledigd. Ik ben toen op hem afgevlogen omdat het voor mij de druppel was. Nadien heeft hij zijn beklag gedaan bij Broos, maar zelf heb ik de kans nooit gekregen om de situatie uit te leggen. Teddy Chevalier en R?mi Mar?val zijn in die periode ook naar de B-kern verwezen, maar voor Chevalier en Mar?val bleek er wel nog een toekomst in Waregem."

Karel D'Haene was toen ook zijn ploegmaat bij Essevee, maar weet de woorden van Nfor te relativeren. "Och ja, Ernest was gefrustreerd omdat de groep, maar ook hijzelf, niet meer het niveau van de vorige seizoenen haalde. Het is een speler die topprestaties levert als de trainer hem belangrijk maakt. Hein Vanhaezebrouck en Francky Dury voelen dat goed aan. Broos daarentegen liep minder hoog op met Ernest en negeerde hem eigenlijk een beetje." D'Haene is voorzichtig over de uitspraken in verband met Meert. "Nfor had door zijn situatie heel wat opgekropte woede en daardoor is dat akkefietje ge?scaleerd. Maar met racisme had dat in elk geval niets te maken, Stijn is zeker geen racist. Ernest had het aan zijn eigen gedrag te wijten dat hij naar de B-kern is gestuurd. Of ze die sanctie daarom voor de rest van het seizoen hadden moeten handhaven, dat is een andere zaak."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/15848/nfor_niet_mals_voor_ex-club_zulte_waregem#ixzz1lmobB1wp
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1923 Gepost op: februari 08, 2012, 07:26:58 pm »
Owla, nieuw liedje tijdens de volgende derby:

"Freeeeeeee, Nelson Mandela!"

http://www.youtube.com/watch?v=AgcTvoWjZJU

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1924 Gepost op: februari 08, 2012, 07:36:38 pm »
Owla, nieuw liedje tijdens de volgende derby:

"Freeeeeeee, Nelson Mandela!"

http://www.youtube.com/watch?v=AgcTvoWjZJU

Laat maar gerust....
Nfor heeft gelijk

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1925 Gepost op: februari 08, 2012, 11:12:11 pm »
Sinds wanneer is nelson Mandela een belediging? 
Maar, als je Meertie kent weet men toch dat hij een plager is, iemand als slaaf benoemen kun je toch niet ernstig nemen.  Maar laat ons wel wezen, ik zou zoiets nooit doen en indien je dit wel doet, dat plagen, dat kan men ook zo'n reactie verwachten, dus ik keur beide gedragingen af.  Al bij al is het behoorlijk kinderachtig. 

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1926 Gepost op: februari 09, 2012, 01:54:56 pm »
Nfor moet niet veel roepen. Het was niet de eerste keer dat hij betrokken was in een vechtpartij.

Maar ik blijf erbij dat het een grote fout was om hem te laten vertrekken. Broos heeft daar idd mede schuld aan. Maar ook het management kon toen ingegrepen hebben. Nfor is en blijft een steengoede speler die zeer bepalend is voor Kortrijk momenteel (idem voor Vandenbroeck).

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1927 Gepost op: februari 09, 2012, 02:58:53 pm »

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1928 Gepost op: februari 09, 2012, 08:01:04 pm »
Patrick Teppers stopt met voetballen:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120209_150

nostalgie als je de namen hoort. Wie stond toen in de muite? Huysman?

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1929 Gepost op: februari 09, 2012, 08:23:05 pm »
Ja, tot hij hoestsiroop innam :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1930 Gepost op: februari 09, 2012, 08:43:27 pm »
HuysmanS, op links Benny Dekneef, centraal Dekenne en Sloover, rechtsback Marino Blancke
Middenveld Teppers, Nick Descamps, Florreke Urban en Hendrie Kruzen
Voorin Vidmar en Abeels

Those were the days my friend!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1931 Gepost op: februari 09, 2012, 08:47:11 pm »
HuysmanS, op links Benny Dekneef, centraal Dekenne en Sloover, rechtsback Marino Blancke
Middenveld Teppers, Nick Descamps, Florreke Urban en Hendrie Kruzen
Voorin Vidmar en Abeels

Those were the days my friend!

Nostalgie, amai.
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1932 Gepost op: februari 09, 2012, 11:23:54 pm »
HuysmanS, op links Benny Dekneef, centraal Dekenne en Sloover, rechtsback Marino Blancke
Middenveld Teppers, Nick Descamps, Florreke Urban en Hendrie Kruzen
Voorin Vidmar en Abeels

Those were the days my friend!

Nostalgie, amai.


En Hans Christiaens !!!  :)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1933 Gepost op: februari 10, 2012, 07:45:36 am »
Je vindt alles hieromtrent binnenkort terug in het boek "de Gloriedagen van den Essevee van 1970 tot 2001" die verwacht werd in 2002 maar door onvoorziene omstandigheden tijdelijk nog niet beschikbaar is ....
 :D
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1934 Gepost op: februari 10, 2012, 10:21:34 am »
Je vindt alles hieromtrent binnenkort terug in het boek "de Gloriedagen van den Essevee van 1970 tot 2001" die verwacht werd in 2002 maar door onvoorziene omstandigheden tijdelijk nog niet beschikbaar is ....
 :D

NEEN, alles is terug te vinden in het schitterend boek 'SV WAREGEM;55jaar passie in rood en wit',http://www.foot100.be/rsvwaregem(4451)_nl.htm, of je kunt het aan mij vragen ook, kan dienen boek al van buiten.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1935 Gepost op: februari 11, 2012, 10:44:43 am »
Nfor moet niet veel roepen. Het was niet de eerste keer dat hij betrokken was in een vechtpartij.

Maar ik blijf erbij dat het een grote fout was om hem te laten vertrekken. Broos heeft daar idd mede schuld aan. Maar ook het management kon toen ingegrepen hebben. Nfor is en blijft een steengoede speler die zeer bepalend is voor Kortrijk momenteel (idem voor Vandenbroeck).

Volgens het HNB hebben we Nfor transfervrij weg gedaan naar de vijand, zijn we helemaal zot?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1936 Gepost op: februari 11, 2012, 10:52:52 am »
Moest buiten voor zijn gedrag ?.  Maar blijft toch opmerkelijk, zeker als je ziet dat hij daar ??n van de absolute sterkhouders is.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1937 Gepost op: februari 11, 2012, 11:12:02 am »
zal het niet eerder wissel geweest zijn met Rossini? Hebben daar dan wel ferm aan toegestoken...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1938 Gepost op: februari 12, 2012, 10:51:23 am »
Status Matthys op fb: Heeft genoten van de KVK gezangen ! BOERKE Matthys :p ...I m Proud to be a farmer :) ... Alleen jammer dat ze na de 2-2 gestopt zijn met zingen :p :p

Standbeeld voor die vent!!!!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1939 Gepost op: februari 12, 2012, 12:20:47 pm »
Status Matthys op fb: Heeft genoten van de KVK gezangen ! BOERKE Matthys :p ...I m Proud to be a farmer :) ... Alleen jammer dat ze na de 2-2 gestopt zijn met zingen :p :p

Standbeeld voor die vent!!!!

Schitterend h? van Tim... Prachtige goal trouwens!!!