Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1960 Gepost op: februari 21, 2012, 06:43:58 pm »
Maazou heeft zijn steentje bijgedragen in de 3-1 overwinning van Le Mans tegen Le Havre. Hij scoorde het laatste doelpunt en speelde de volledige wedstrijd...kreeg ook nog geel (bij ons kon hij dat niet krijgen want hij deed gene zak)
Het is een beetje zoals Dury zei gisteren: Je staat 14de en je stuurt Habibou en Maazou naar de B-kern dan heb je een probleem. Hij had graag Maazou willen overtuigen om te blijven maar zijn gedachten zaten al elders.

Wat is er gisteren eigenlijk allemaal gezegd geweest??
Of volgt er nog een verslag?

Videootje van Essevee TV zal nog wel volgen, zeker? Stonden gisteren z??r gretig te filmen...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1961 Gepost op: februari 21, 2012, 07:32:43 pm »
Maazou heeft zijn steentje bijgedragen in de 3-1 overwinning van Le Mans tegen Le Havre. Hij scoorde het laatste doelpunt en speelde de volledige wedstrijd...kreeg ook nog geel (bij ons kon hij dat niet krijgen want hij deed gene zak)
Het is een beetje zoals Dury zei gisteren: Je staat 14de en je stuurt Habibou en Maazou naar de B-kern dan heb je een probleem. Hij had graag Maazou willen overtuigen om te blijven maar zijn gedachten zaten al elders.

Wat is er gisteren eigenlijk allemaal gezegd geweest??
Of volgt er nog een verslag?

Videootje van Essevee TV zal nog wel volgen, zeker? Stonden gisteren z??r gretig te filmen...
Staat ondertussen al online
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1962 Gepost op: februari 21, 2012, 11:19:22 pm »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1963 Gepost op: februari 21, 2012, 11:57:31 pm »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1964 Gepost op: februari 22, 2012, 12:07:43 am »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.

Geen verwijt, zeker niet, maar ik word niet veel 'wijzer' door naar de compilatie te kijken, en daarmee is alles gezegd.  ;)

Btw: volgens mij zijn die vragen wel gesteld 'op de papierkes', maar wil men ze gewoon niet beantwoorden... Als je dan kijkt naar Herman Wijnants die op de openbare omroep gewoon alles vertelt zoals het is, zie je toch wel een verschil.
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2012, 12:09:56 am door Naessens C »

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1965 Gepost op: februari 22, 2012, 01:53:56 am »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.

Geen verwijt, zeker niet, maar ik word niet veel 'wijzer' door naar de compilatie te kijken, en daarmee is alles gezegd.  ;)

Btw: volgens mij zijn die vragen wel gesteld 'op de papierkes', maar wil men ze gewoon niet beantwoorden... Als je dan kijkt naar Herman Wijnants die op de openbare omroep gewoon alles vertelt zoals het is, zie je toch wel een verschil.
Tjah... Wat die man allemaal uitkraamde, was toch ook nie normaal hoor.
- Champions League ticket koppelen aan de beker  :o
- "Elke wedstrijd in het kuipje is een uitmatch doordat de supporters naast het veld zitten ipv achter de goals". Gewoon omdat er nauwelijks supporters zijn ja  ::)
- En dan 10 minuten lullen over die doorverkoop van Dirar met alle percentages en betrokken managers :p
- En dan nog die zever over al dan niet gebrek an discipline

Gelukkig dat die hier niet zit :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1966 Gepost op: februari 22, 2012, 10:45:28 am »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.

Geen verwijt, zeker niet, maar ik word niet veel 'wijzer' door naar de compilatie te kijken, en daarmee is alles gezegd.  ;)

Btw: volgens mij zijn die vragen wel gesteld 'op de papierkes', maar wil men ze gewoon niet beantwoorden... Als je dan kijkt naar Herman Wijnants die op de openbare omroep gewoon alles vertelt zoals het is, zie je toch wel een verschil.

Toch even nuanceren. Al wie aanwezig was zag een aangename Essevee fan talk. De manier waarop Dury niet alleen zijn spelers kan motiveren, maar ook de supporters is fenomenaal. Het korte verslag lijkt inderdaad geen hoogvlieger, maar oordeel niet over een saaie fan talk als je niet aanwezig was!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1967 Gepost op: februari 22, 2012, 03:07:24 pm »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.

Geen verwijt, zeker niet, maar ik word niet veel 'wijzer' door naar de compilatie te kijken, en daarmee is alles gezegd.  ;)

Btw: volgens mij zijn die vragen wel gesteld 'op de papierkes', maar wil men ze gewoon niet beantwoorden... Als je dan kijkt naar Herman Wijnants die op de openbare omroep gewoon alles vertelt zoals het is, zie je toch wel een verschil.

Toch even nuanceren. Al wie aanwezig was zag een aangename Essevee fan talk. De manier waarop Dury niet alleen zijn spelers kan motiveren, maar ook de supporters is fenomenaal. Het korte verslag lijkt inderdaad geen hoogvlieger, maar oordeel niet over een saaie fan talk als je niet aanwezig was!

Ik probeerde dan ook te nuanceren met de aanhalingstekens... In mijn post vermeld ik toch duidelijk dat ik enkel kan oordelen adhv van de compilatie? Zijn er naast de samenvatting nog vermeldenswaardige feiten verteld misschien? Ik geloof graag dat het aangenaam moment was maar ik meende dat het doel van zo'n bijeenkomst was om echte insiderinfo te verkrijgen op vragen die iedere supporter zich stelt (zie supra).

Wijnants vertelt dan misschien maar wat gelul, maar volgens mij meent hij wel elk woord dat ie zegt. Bij de vorige fan talk herinner ik me dat Gillhaus een 'leugentje om bestwil' vertelde?
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2012, 03:12:41 pm door Naessens C »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1968 Gepost op: februari 22, 2012, 03:20:05 pm »
Redelijk 'saaie' fan talk. Ik vind het een zeer goed initiatief, maar niet om de spelershistorie van De fauw of de visie van Dury voor de 100ste maal te aanhoren. Ik dacht meer aan vragen 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?', 'Durft PDC zijn kop nog buiten te steken?', etc...
Dan moest je maar zelf aanwezig zijn h? en de vragen stellen. Ik vond het alleszinds een leuke fan talk.

Geen verwijt, zeker niet, maar ik word niet veel 'wijzer' door naar de compilatie te kijken, en daarmee is alles gezegd.  ;)

Btw: volgens mij zijn die vragen wel gesteld 'op de papierkes', maar wil men ze gewoon niet beantwoorden... Als je dan kijkt naar Herman Wijnants die op de openbare omroep gewoon alles vertelt zoals het is, zie je toch wel een verschil.

Toch even nuanceren. Al wie aanwezig was zag een aangename Essevee fan talk. De manier waarop Dury niet alleen zijn spelers kan motiveren, maar ook de supporters is fenomenaal. Het korte verslag lijkt inderdaad geen hoogvlieger, maar oordeel niet over een saaie fan talk als je niet aanwezig was!

Ik probeerde dan ook te nuanceren met de aanhalingstekens... In mijn post vermeld ik toch duidelijk dat ik enkel kan oordelen adhv van de compilatie? Zijn er naast de samenvatting nog vermeldenswaardige feiten verteld misschien? Ik geloof graag dat het aangenaam moment was maar ik meende dat het doel van zo'n bijeenkomst was om echte insiderinfo te verkrijgen op vragen die iedere supporter zich stelt (zie supra).

Wijnants vertelt dan misschien maar wat gelul, maar volgens mij meent hij wel elk woord dat ie zegt. Bij de vorige fan talk herinner ik me dat Gillhaus een 'leugentje om bestwil' vertelde?

Om dan te toch mee te gaan in de discussie. Jij vindt vragen als 'Waar zit Trajkovski?', 'Komt Sivakov nog aan de bak?' interessant? wel, deze vragen kwamen ook aan bod tijdens de avond. (Wat vond Dury van de transfers vanuit de Balkan, waaronder, Hadzic & Trajkovski?). Helaas zit dit niet in de samenvatting maar Dury wou alvast duidelijk maken dat hij alles behalve blij is met deze transfers. Volgens hem werk je  met drie manieren om nieuwe spelers binnen te halen. 1. jeugdopleiding 2. scouts die hun netwerk uitzetten en spelers aan het werk zien 3. Makelaars die spelers voorstellen ?n waarbij onze scouts dan een kijkje gaan nemen of video-beelden bekijken. (Lachte de youtube-filmpjes weg!).

Laat ons samenvatten dat de verkorte versie van de Essevee Fan Talk enkel de clich?s weergeeft en dat er op de avond zelf heel wat meer en vooral meer interessantere dingen werden vertelt. (zou het niet mogelijk zijn om ergens de volledige essevee fan talk te plaatsen)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1969 Gepost op: februari 22, 2012, 03:34:23 pm »
En dit was het antwoord dat ik zocht!  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1970 Gepost op: februari 22, 2012, 03:45:07 pm »
En dit was het antwoord dat ik zocht!  ;)

Dan was het volgens u dan toch geen 'saaie' fan talk? ;)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1971 Gepost op: februari 22, 2012, 04:28:53 pm »
En dit was het antwoord dat ik zocht!  ;)

Dan was het volgens u dan toch geen 'saaie' fan talk? ;)
Moesten ze telkens het volledig verslag zetten op youtube dan zouden er ook veel minder mensen komen kijken. Het was mijn eerste keer dat ik kwam en het zal zeker niet mijn laatste keer zijn ook!
SV TILL I DIE

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1972 Gepost op: februari 22, 2012, 04:59:57 pm »
En dit was het antwoord dat ik zocht!  ;)

Vertelde ook dat hij graag budget vrij had gemaakt voor leye en berrier en daardoor er een paar mochten vertrekken... (Zoals Milunovic, Hadzic en Rossini) De ??n op uitleenbasis, de andere definitief weg. Denk dat Dury ook wel verstandig genoeg is om enkel met die "bepaalde" oostblokkers te werken als hij er toekomst in ziet... Als hij Sivakov op de bank plaats ipv Trajovski/Serwy zal hij daar wel zijn redens tot hebben.

Om verder te gaan op de inhoud. Er werd ook gevraagd of Bokila nog in de gaten wordt gehouden omdat hij verhuurd is en WEL kan scoren in het buitenland en waarom dat hier dan niet lukt... Maar daarop had hij niet veel zinnigs te zeggen behalve dat ze die spelers wel opvolgen om dan achteraf te kunnen beoordelen of ze kunnen/mogen terugkomen of niet.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1973 Gepost op: februari 22, 2012, 05:47:14 pm »
En dit was het antwoord dat ik zocht!  ;)

Vertelde ook dat hij graag budget vrij had gemaakt voor leye en berrier en daardoor er een paar mochten vertrekken... (Zoals Milunovic, Hadzic en Rossini) De ??n op uitleenbasis, de andere definitief weg. Denk dat Dury ook wel verstandig genoeg is om enkel met die "bepaalde" oostblokkers te werken als hij er toekomst in ziet... Als hij Sivakov op de bank plaats ipv Trajovski/Serwy zal hij daar wel zijn redens tot hebben.

Om verder te gaan op de inhoud. Er werd ook gevraagd of Bokila nog in de gaten wordt gehouden omdat hij verhuurd is en WEL kan scoren in het buitenland en waarom dat hier dan niet lukt... Maar daarop had hij niet veel zinnigs te zeggen behalve dat ze die spelers wel opvolgen om dan achteraf te kunnen beoordelen of ze kunnen/mogen terugkomen of niet.
De vraag over Bokila was dan ook totaal nutteloos... Heeft hier genoeg kansen gekregen en het niet gemaakt. Ander en beter hij past in het rijtje samen met zerdab, yopa ...
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1974 Gepost op: februari 22, 2012, 08:12:14 pm »
Ik kan al raden wie dat gevraagd heeft  ::)

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1975 Gepost op: februari 22, 2012, 08:38:11 pm »
Ik kan al raden wie dat gevraagd heeft  ::)
wie?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1976 Gepost op: februari 22, 2012, 08:40:45 pm »

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1977 Gepost op: februari 25, 2012, 12:14:46 pm »
VOETBAL JUPILER PRO LEAGUE CERCLE BRUGGE - ZULTE WAREGEM

 Tony Sergeant houdt het na afloop van dit seizoen definitief voor bekeken
 
BRUGGE/WAREGEM - Tony Sergeant, in juni 35 jaar, zal altijd een beetje vereenzelvigd worden met Zulte Waregem. Hij maakte de promotie naar eerste klasse mee en won in 2006 de beker van Belgi?. Toen hij al bij Cercle zat, betekende het omslaan van zijn enkel in 2010 het grote keerpunt.

Het was die avond warm in Oudenburg en nooit eerder waren meer kijkers en eters op een match in Oudenburg afgekomen als die dinsdag in juni 2010. Het was de eerste offici?le wedstrijd onder coach Bob Peeters en Cercle verloor niet alleen, maar Tony Sergeant sloeg die avond ook zijn enkel om. Het zou nooit meer helemaal goed komen ondanks twee operaties en veel revalideren. Sergeant kwam vorig seizoen nog een paar keer in actie, maar beleefde onlangs het dieptepunt toen hij in januari niet mee mocht op stage naar Lissabon. Toen al had hij besloten dat dit zijn allerlaatste seizoen als voetballer zou worden. Het siert Sergeant dat hij eerlijk is met zijn werkgever, zichzelf en zijn familie. Nijd en haat zijn hem ook vreemd.

'Neen, de trainer moet mij niks uitleggen. Ik weet zelf ook wel dat ik niet meer echt in aanmerking kom voor een selectie omdat topprestaties leveren niet meer evident is voor mij. Ik ben kinesist van opleiding en durf zeggen dat ik mijn lichaam vrij goed ken. Ik ben blij dat we die enkel uiteindelijk nog weer vrij goed gekregen, zo goed en zo kwaad het kon. Ik kan weer voluit trainen, en moet er alleen over waken dat de belasting niet te groot wordt. Als we ??n keer per dag trainen en ik geen uur aan ??n stuk moet kappen en draaien, lukt dat best. Als de belasting echter te groot wordt, volgt er onmiddellijk reactie', vertelt Sergeant.

'Daarom ook stop ik straks definitief. Doorgaan op een lager niveau heeft geen zin want dan zit je ook weer met een voorbereiding en wekelijks ??n of twee matchen. Nogal wat clubs lieten nochtans hun interesse blijken, maar ik hield de boot af. Ook in lagere reeksen zal die enkel belast worden en mijn gezondheid staat nu voorop. Ik heb twee kinderen en wil later ook graag spelen en voetballen met hen als een normale papa. Nu kan dat nog en ik wil dat liever zo houden', aldus Sergeant, die tegenwoordig dagelijks mee traint met de groep, maar weinig matchen speelt met de beloften. 'Ik wil er de laatste weken en maanden toch vooral nog plezier aan beleven.'

'Nog een dikke drie maanden en dan is het dus definitief afgelopen. Jammer maar ook dat is het leven. Afgelopen week vertrok Foley ook, ik ben nu plots zelfs de oudste van de groep', lacht Sergeant.

Concrete plannen voor de toekomst zijn er nog niet, maar ideetjes heeft Sergeant al wel. 'Ik zou graag revalidatietrainer worden en op deze manier toch in het voetbal blijven.'

Vanavond gaat hij uiteraard kijken, de thuismatchen van Cercle volgt hij trouwens sowieso. 'De jongens verdienen het om Play-off 1 te halen, maar het wordt nog zwaar', weet hij.

Dat Zulte Waregem zich zal redden, verrast hem niet echt. 'Het zag er slecht uit maar toen Francky Dury terugkeerde, wist ik dat het zou goed komen. Hij is ook ??n van de weinigen die ik er nog ken, samen met Minne en D'Haene. Maar ook dat is voetbal, komen en gaan', besluit Tony Sergeant.


Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1978 Gepost op: maart 07, 2012, 11:56:08 pm »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1979 Gepost op: maart 09, 2012, 07:22:10 am »
Broos is samen met vercauteren ontslagen bij Al-Jazira.