Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756437 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2080 Gepost op: juni 15, 2012, 03:13:02 pm »
Ik denk dat op dat moment Zulte Waregem op vlak van omkadering gewoon niet klaar was om Jelavic goed te begeleiden (en omgekeer was Jelavic misschien ook nog niet 100% klaar voor een buitenlands avontuur).   Nu is er wel het besef dat een buitenlandse speler zich bij de club omringd moet voelen met personen die bij voorkeur de taal spreken of uit dezelfde cultuur stammen, met medewerkers die administratieve zaken voor hen regelen, met de emotionele en sociale structuur van een gastgezin, ...

Bij Trajkovski was dat vorig jaar opnieuw iets minder volgens mij, maar dit seizoen zullen Lendric en Trajkovski veel beter opgevangen worden.  Als we echt jeugdige talenten willen klaarstomen voor de top is verdere vooruitgang op dit vlak onontbeerlijk.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2081 Gepost op: juni 16, 2012, 06:58:26 pm »
Ik denk dat op dat moment Zulte Waregem op vlak van omkadering gewoon niet klaar was om Jelavic goed te begeleiden (en omgekeer was Jelavic misschien ook nog niet 100% klaar voor een buitenlands avontuur).   Nu is er wel het besef dat een buitenlandse speler zich bij de club omringd moet voelen met personen die bij voorkeur de taal spreken of uit dezelfde cultuur stammen, met medewerkers die administratieve zaken voor hen regelen, met de emotionele en sociale structuur van een gastgezin, ...

Bij Trajkovski was dat vorig jaar opnieuw iets minder volgens mij, maar dit seizoen zullen Lendric en Trajkovski veel beter opgevangen worden.  Als we echt jeugdige talenten willen klaarstomen voor de top is verdere vooruitgang op dit vlak onontbeerlijk.
Klopt.
Bij Anderlecht "rommelt" het intern met de Spaanstalige spelers nadat "hun tolk" de club moet verlaten.  Ik kan niet op z'n naam komen, en natuurlijk had hij meer taken dan louter tolk, maar zo zie je maar hoe belangrijk het is dat anderstalige spelers voor hun zorgen en (praktische) problemen een aanspreekpunt in hun eigen taal hebben.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2082 Gepost op: juni 21, 2012, 09:39:22 pm »
Sterckx zou uitgeleend worden aan de nekken.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2083 Gepost op: juni 21, 2012, 09:45:52 pm »
Sterckx zou uitgeleend worden aan de nekken.

Zoooo voorspelbaaar  :(

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2084 Gepost op: juni 21, 2012, 10:02:46 pm »
Hopen van niet.

Offline Jacobdlb

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2085 Gepost op: juni 21, 2012, 10:42:02 pm »
Godverdoeme, lelijke nekken!  >:(

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2086 Gepost op: juni 22, 2012, 10:13:05 am »
Daar heb ik nu keer totaal geen probleem mee.
Zou mij eigenlijk verwonderen want Sterckx wou zelf
zekerheid en niet nogmaals uitgeleend worden....

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2087 Gepost op: juni 23, 2012, 11:56:59 am »
Matton heeft al gescoord in oefenpot

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2088 Gepost op: juni 23, 2012, 12:45:51 pm »
oei ... dan is ie heel binnenkort terug gekwetst
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2089 Gepost op: juni 23, 2012, 12:50:18 pm »
Matton heeft al gescoord in oefenpot

Oei, moeten we ons nu zorgen maken? Hij scoort wel tegen Heule, h? ! Da's top in 3e C !

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2090 Gepost op: juni 23, 2012, 01:57:57 pm »
Zouden we dan al ni kijken om hem terug te kopen???
Want dienen ga daar echt wel slagen e....

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2091 Gepost op: juni 23, 2012, 03:26:26 pm »
Matton heeft al gescoord in oefenpot

Oei, moeten we ons nu zorgen maken? Hij scoort wel tegen Heule, h? ! Da's top in 3e C !
Mijn excuses, die "al" zal er te veel aan geweest zijn.

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2092 Gepost op: juni 23, 2012, 06:03:45 pm »
bijna iedereen die naar de veka gaat slaagt,is dat nog niet opgevallen? 8)

Freve

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2093 Gepost op: juni 23, 2012, 06:41:19 pm »
nee ni echt nee
diene LB van Charleroi heeft daar ook geen potten gebroken.
Nfor is de uitzondering, ma ook ni 1 seizoen,
ie was ook geen 30 matchen top

welke "iedereen" bedoel je dan?

Salou en  slaagden ier wel,
mo das idd omgekeerde richting ;)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2094 Gepost op: juni 23, 2012, 08:30:29 pm »
Een beetje respect voor Loris Reina mag wel! 'Diene LB van Charleroi' ...  :o

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2095 Gepost op: juni 23, 2012, 09:56:47 pm »
Een beetje respect voor Loris Reina mag wel! 'Diene LB van Charleroi' ...  :o

idem. Loris heeft altijd op een hoog schavot gestaan. Profspeler.
-SVZW Forever-

Freve

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2096 Gepost op: juni 23, 2012, 10:26:16 pm »
Reina idd, kwam ni op zijn naam

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2097 Gepost op: juni 24, 2012, 11:08:05 am »
bijna iedereen die naar de veka gaat slaagt,is dat nog niet opgevallen? 8)

Omdat ie een goaleke maakt tegen derdeprovincialer Heule ?!  ;D ;D

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2098 Gepost op: juni 25, 2012, 11:40:25 am »
Thomas Matton kreeg al rust tegen 4de klasse Ingelmunster.
Kan vermoeiend zijn zo'n 5min tegen Heule he ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2099 Gepost op: juni 26, 2012, 07:02:21 pm »

KORTRIJK - KV Kortrijk mag net voor de eerste training van zondag op zoek naar een opvolger voor keepertrainer Francky Vandendriessche. Die keert terug naar Bergen. ?Het is de keuze van het hart, maar ik kende met KVK een fantastisch jaar', aldus de Waregemnaar.

Francky Vandendriessche (41) volgde vorig seizoen Philippe Vande Walle op in Kortrijk en nu doet hij hetzelfde in Bergen, waar hij een contract van twee jaar krijgt. ?Na de promotie vorig seizoen stelde voorzitter Domenico Leone me al voor om toch bij Bergen te blijven, maar ik had al getekend bij Kortrijk en voor Jean-Marc Degryse was daar geen sprake van', doet Vandendriessche het verhaal van een aangekondigd vertrek na ??n seizoen KVK-dienst. ?In januari belde Bergen me weer op, maar toen wou ik niet praten omdat we in korte tijd driemaal tegen elkaar speelden, onder andere voor de beker.'

?Nadien werd het aanbod steeds concreter en ging ik enkele keren met het bestuur van KVK praten, maar er kwam geen reactie. Dat hoefde ook niet, want ik lag nog een jaar onder contract, maar misschien geloofden ze het ook niet. Maar als Leone iets wil, dan krijgt hij het ook. Het gebeurt zelden dat een doelmannentrainer weggekocht wordt bij een andere ploeg, maar in mijn geval dus wel. En ik vind dat het om veel geld gaat. De voorzitter wil me wellicht op die manier ook bedanken voor de transfer van Perbet, die op mijn aanraden naar Bergen kwam en die hem nu mooi geld oplevert. Trouwens, ook tijdens het voorbije seizoen wist ik meer van Bergen dan van Kortrijk. Ook voor de aanstelling van Enzo Scifo als trainer belde men mij. Het is trouwens een leuk weerzien met hem, want we werkten nog samen bij Moeskroen.'

Niet met slaande deuren

?Ik ben blij dat ik niet met slaande deuren vertrek in Kortrijk, want we vonden een oplossing waarbij iedereen zich goed voelt', aldus de ex-doelman van SV Waregem, Excelsior Moeskroen en Cercle Brugge. ?Ik heb mijn twee keepers Darren Keet en Kristof Van Hout meteen op de hoogte gebracht. Ze zijn ontgoocheld, maar ze wisten al na de laatste match dat ik met Bergen bezig was. Ik wens hen en de club het beste. Wie mijn opvolger wordt bij Kortrijk, weet ik niet. Dany Verlinden (ex-Club Brugge) is vrij, al zou het voor hem natuurlijk een aanpassing vergen.'