Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756372 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2340 Gepost op: november 12, 2012, 01:07:58 pm »
Chris Janssens ontslaan als coach van Lierse. Zat er ook aan te komen

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2341 Gepost op: november 15, 2012, 10:13:42 pm »
Op voetbalkrant was er weer een wedstrijd op gratis tickets te winnen.
Deze staat tussen de winnaars: Tim Matthijs  :D
Toevallig dezelfde naam, of zou het toch den "onzen" zijn

Offline the-proud-esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 66
  • We are One, We are Proud, We are ESSEVEE!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2342 Gepost op: november 21, 2012, 07:04:11 pm »
wat nieuws over onzen ex-trainer: Kalezic bood hem aan bij PSV en mag stage lopen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=58770

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2343 Gepost op: november 22, 2012, 11:21:36 am »
CHEVALIER KAN HOGEROP IN NEDERLAND

Teddy Chevalier begon goed bij Zulte Waregem, vorig seizoen liep het niet naar behoren. Bij Essevee waren ze de Franse aanvaller liever kwijt dan rijk. RKC Waalwijk hapte toe en heeft daar geen spijt van.

"Iedereen kan voor een klein bedrag weg bij RKC", stelt trainer Erwin Koeman op RKC TV. "Het enige voordeel met Chevalier is dat hij nog een twee?nhalfjarig contract heeft met ons, dus we kunnen nog een redelijke som geld ontvangen. Eerlijk gezegd hoop ik dat hij dit seizoen bij ons afmaakt."

Chevalier vond in dertien Eredivisieduels zeven keer de weg naar doel voor RKC Waalwijk. Er zou belangstelling van Nederlandse en buitenlandse clubs.
vb .be

hopelijk vangen we hier ook nog iets voor, want die hollanders zullen blijkbaar met de buit weglopen .....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2344 Gepost op: november 22, 2012, 05:40:33 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2345 Gepost op: november 22, 2012, 05:48:36 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

Was toch ook gewoon een rotte appel? Of heb ik het verkeerd op?

Altijd makkelijk op z'n Jelavic' achteraf komen zeggen 'zie je nu wel hoe goed ze zijn', terwijl ze bij ons gewoon niet goed genoeg waren (Jelavic) of niet meer in het plaatje pasten (Chevalier). Trouwens, laat ons nog eventjes wachten met die laatste, laat hem eens een keertje bevestigen...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2346 Gepost op: november 22, 2012, 05:57:31 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

Was toch ook gewoon een rotte appel? Of heb ik het verkeerd op?

Altijd makkelijk op z'n Jelavic' achteraf komen zeggen 'zie je nu wel hoe goed ze zijn', terwijl ze bij ons gewoon niet goed genoeg waren (Jelavic) of niet meer in het plaatje pasten (Chevalier). Trouwens, laat ons nog eventjes wachten met die laatste, laat hem eens een keertje bevestigen...

Ahhh...ge weet het beter dan Koeman ... dan zal ik eerbiedig zwijgen...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2347 Gepost op: november 22, 2012, 06:14:52 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

Was toch ook gewoon een rotte appel? Of heb ik het verkeerd op?

Altijd makkelijk op z'n Jelavic' achteraf komen zeggen 'zie je nu wel hoe goed ze zijn', terwijl ze bij ons gewoon niet goed genoeg waren (Jelavic) of niet meer in het plaatje pasten (Chevalier). Trouwens, laat ons nog eventjes wachten met die laatste, laat hem eens een keertje bevestigen...

Ahhh...ge weet het beter dan Koeman ... dan zal ik eerbiedig zwijgen...

Dury vertelde dat het op was tussen Teddy en de spelersgroep.
Zette zichzelf buitenspel, dus dan moet je niet meer verder.

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2348 Gepost op: november 22, 2012, 06:23:38 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

Was toch ook gewoon een rotte appel? Of heb ik het verkeerd op?

Altijd makkelijk op z'n Jelavic' achteraf komen zeggen 'zie je nu wel hoe goed ze zijn', terwijl ze bij ons gewoon niet goed genoeg waren (Jelavic) of niet meer in het plaatje pasten (Chevalier). Trouwens, laat ons nog eventjes wachten met die laatste, laat hem eens een keertje bevestigen...

Ahhh...ge weet het beter dan Koeman ... dan zal ik eerbiedig zwijgen...

Misschien eerst mijn bericht l?zen voor je me quote.

Ik zeg nergens dat hij het niet kon/kan, wel dat hij niet meer in het plaatje paste. Er zijn redenen waarom hij hier niet meer speelt.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2349 Gepost op: november 22, 2012, 06:44:25 pm »
Nog iets aan verdienen? Forget it .Die "rotte appel" moest weg bij essevee.Ook van alle "kenners" hier op het forum...Jammer genoeg hebben we nog steeds geen deftige vervanger voor die positie.Hier hoor en zie je wat Koeman van Teddy denkt.
http://www.dailymotion.com/video/xv7oog_rkc-tv-aflevering-17-seizoen-2012-2013-19-11-2012_sport&start=430

Was toch ook gewoon een rotte appel? Of heb ik het verkeerd op?

Altijd makkelijk op z'n Jelavic' achteraf komen zeggen 'zie je nu wel hoe goed ze zijn', terwijl ze bij ons gewoon niet goed genoeg waren (Jelavic) of niet meer in het plaatje pasten (Chevalier). Trouwens, laat ons nog eventjes wachten met die laatste, laat hem eens een keertje bevestigen...

Ahhh...ge weet het beter dan Koeman ... dan zal ik eerbiedig zwijgen...

Misschien eerst mijn bericht l?zen voor je me quote.

Ik zeg nergens dat hij het niet kon/kan, wel dat hij niet meer in het plaatje paste. Er zijn redenen waarom hij hier niet meer speelt.

Mss moet jij ook eens mijn bericht lezen alvorens me te quoten...
Mijn punt is dat we er niets extra aan verdienen.De vergelijking met Jelavic maak jij,niet ik.
Ik zeg zelfs niet dat hij "goed" is of was,ik geef gewoon de video-link van Koeman.
En wat betreft dat "achteraf ist makkelijk",lees m'n berichten ivm TC.Ik heb altijd gezegd dat ;
1: wat spelers doen naast het veld me niets kan schelen
2: als we een beter alternatief kunnen vinden,mij niet gelaten.

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2350 Gepost op: november 22, 2012, 06:51:00 pm »
Mss moet jij ook eens mijn bericht lezen alvorens me te quoten...
Mijn punt is dat we er niets extra aan verdienen.De vergelijking met Jelavic maak jij,niet ik.
Ik zeg zelfs niet dat hij "goed" is of was,ik geef gewoon de video-link van Koeman.
En wat betreft dat "achteraf ist makkelijk",lees m'n berichten ivm TC.Ik heb altijd gezegd dat ;
1: wat spelers doen naast het veld me niets kan schelen
2: als we een beter alternatief kunnen vinden,mij niet gelaten.

Wat een non-discussie weer. Je schrijft met sarcasme over de kenners hier ("..."), voor wie Chevalier weg moest, en over de rotte appel ("...) op een manier alsof hij dat niet was.

Ik reageer door te zeggen dat sommige spelers nu eenmaal weg moeten, hoe goed ze het ook doen bij hun volgende club. Zoals Jelavic, die weg moest omdat hij gewoon niet goed speelde hier, of Chevalier, die weg moest omdat iedereen hem weg wou.

Snappie? En wat spelers naast het veld doen kan je niks schelen? Nja, een voetbalploeg is niet alleen binnen de lijntjes (letterlijk en figuurlijk) een ploeg, de verschillende karakters moeten ook naast het veld een team vormen, anders geraak je nergens.

Trouwens, nog steeds geen alternatief? Misschien niet, maar we staan wel 2e na ruim een half seizoen spelen. Zonder Chevalier.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2351 Gepost op: november 22, 2012, 06:58:17 pm »
En wie is die non-discussie begonnen...
Trouwens we spelen ook zonder Meert,Lutte,Minne,Veyt,Desmet en toch staan we tweede...snappie  ;)

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2352 Gepost op: november 22, 2012, 07:01:51 pm »
En wie is die non-discussie begonnen...
Trouwens we spelen ook zonder Meert,Lutte,Minne,Veyt,Desmet en toch staan we tweede...snappie  ;)

Maakt niet uit wie ze startte. Ik reageerde, daarna begon je naast de kwestie te praten. Je weet maar al te goed wat je bedoelde met je eerdere post.

Nu, maakt geen reet uit natuurlijk.

Blij dat Chevalier weg is.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2353 Gepost op: november 23, 2012, 09:25:00 am »
Idem 13 april! Chevalier zijn verhaal was hier volledig uitgezongen en ik durf gerust zeggen dat ik dat nooit een goede voetballer heb gevonden. Vind ik persoonlijk bijvoorbeeld ook van iemand als Malki (van wie ze in Holland ook vol lof zijn...). Chevalier is katterap en kan hard schieten. Verder heb ik van hem weinig kwalitatief gezien in Waregem. Ik ben blij voor de man dat hij het in Nederland goed doet, bij ons lukte het gewoon niet. Lag dat aan hem? Deels waarschijnlijk, maar ook aan de andere die liever zonder hem verder gingen.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2354 Gepost op: november 23, 2012, 09:34:18 am »

1: wat spelers doen naast het veld me niets kan schelen


Het kan u misschien niets schelen, maar het is toch vaak representatief voor wat zich op het veld afspeelt. Remember Mutombo met zijn auto accidentjes. Waar zit die nu tegenwoordig? Liever een gezond kopke en iets minder voetbaltalent dan een kieken zonder kop dat dan misschien over een beetje talent beschikt. Rare manierkes wordt soms door de vingers gezien, maar dan alleen voor echte topvoetballers (bv. een Cantona indertijd). En Chevalier is in mijn ogen nog altijd geen echte topvoetballer om zich al te veel te kunnen permitteren. Wat niet betekent dat ik hem geen goeie carri?re toewens, alleen valt te hopen dat hij er zijn kopje bijhoudt.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2355 Gepost op: november 23, 2012, 10:06:59 am »
En wie is die non-discussie begonnen...
Trouwens we spelen ook zonder Meert,Lutte,Minne,Veyt,Desmet en toch staan we tweede...snappie  ;)

jij

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2356 Gepost op: november 30, 2012, 04:16:01 pm »
Jelavic msh naar arsenal?  Arsene wenger en arsenal willen hem.  Nu zeker hij ontevreden  is in everton na een aanvaring met mirallas.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2357 Gepost op: december 08, 2012, 07:59:44 am »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2358 Gepost op: december 09, 2012, 07:49:25 pm »
hebben we daar nog een percentje op ?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2359 Gepost op: december 09, 2012, 08:10:46 pm »
hebben we daar nog een percentje op ?

Sowieso toch?