Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2360 Gepost op: december 10, 2012, 07:28:16 am »
hebben we daar nog een percentje op ?

Sowieso toch?

Als dat in een contract staat wel, anders niet.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2361 Gepost op: december 12, 2012, 09:33:37 pm »
nieuws over 2 oude bekenden zowaar :    http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121211_00398748

Citaat

Sylvio Breleur voor rechter na slagen aan stewards

Een deskundige moet de mogelijke blijvende arbeidsongeschiktheid bepalen van een steward uit Tienen die slagen heeft gekregen tijdens de voetbalwedstrijd tussen KVK Tienen en Doornik op 18 januari 2009.


De Franse voetballer Sylvio Breleur(34) kreeg tijdens de bewuste wedstrijd, net zoals David Triantafillidis van KVK Tienen, een tweede gele kaart vlak voor het einde van de wedstrijd. Beide mannen mochten meteen gaan douchen, maar in de catacomben van het stadion kwam het tot een woordenwisseling die uitmondde in een schermutseling. Twee stewards wilden de kemphanen scheiden, maar deelden in de klappen. Johan B. uit Tienen brak zijn pols. Patrick B. uit Kortenaken liep een wonde op aan de oogkas. Breleur werd geschorst en kreeg een boete. Nu moet hij zich ook verantwoorden voor de rechter op verdenking van slagen en verwondingen. De zaak sleept zo lang aan omdat het parket Breleur moeilijk te pakken krijgt en de advocaat van de beklaagde de wijziging van de taalrol had gevraagd. Dit verzoek werd geweigerd. Breleur die momenteel uitkomt voor Doornik, zat gisteren in de beklaagdenbank, maar moet nog tot juni 2013 wachten voordat hij zijn lot kent. Een door de steward aangestelde deskundige was tot de conclusie gekomen dat de man een blijvende arbeidsongeschiktheid had opgelopen. De rechter wil nu de mening van een gerechtsdeskundige.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2362 Gepost op: december 13, 2012, 02:42:00 pm »

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2363 Gepost op: december 13, 2012, 02:55:26 pm »
Was gisteren al te lezen op de FB-pagina van RMP en staat vandaag op voetbalnieuws.be:

http://www.voetbalnieuws.be/news/46404/Keert_voormalige_speler_Zulte_Waregem_terug_naar_Belgi??

Ik vond Lyng indertijd zeker niet slecht, maar het feit dat hij van het hele seizoen nog niet gespeeld heeft, voorspelt niet veel goeds... Op dit moment zijn de posities waar hij uit te voeten kan druk bezet. Maar misschien met het oog op volgend seizoen?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2364 Gepost op: december 13, 2012, 03:26:43 pm »
Was gisteren al te lezen op de FB-pagina van RMP en staat vandaag op voetbalnieuws.be:

http://www.voetbalnieuws.be/news/46404/Keert_voormalige_speler_Zulte_Waregem_terug_naar_Belgi??

Ik vond Lyng indertijd zeker niet slecht, maar het feit dat hij van het hele seizoen nog niet gespeeld heeft, voorspelt niet veel goeds... Op dit moment zijn de posities waar hij uit te voeten kan druk bezet. Maar misschien met het oog op volgend seizoen?

Ik herinner me een klein stukje met Willy Naessens in S/VM vorig jaar of anderhalfjaar geleden, waar hij zegt dat hij bezig was met Lille voor een definitieve overgang van Emil Lyng.

Daar is dan niets van in huis gekomen. Ik denk wel dat men hier tevreden was over hem.

Terugkeren naar Essevee zie ik niet gebeuren, wij halen nooit oude spelers terug. Al had Lyng, mits een volledig jaar onder Dury zeker een meerwaarde voor deze ploeg geweest!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2365 Gepost op: december 13, 2012, 03:28:28 pm »
Was gisteren al te lezen op de FB-pagina van RMP en staat vandaag op voetbalnieuws.be:

http://www.voetbalnieuws.be/news/46404/Keert_voormalige_speler_Zulte_Waregem_terug_naar_Belgi??

Ik vond Lyng indertijd zeker niet slecht, maar het feit dat hij van het hele seizoen nog niet gespeeld heeft, voorspelt niet veel goeds... Op dit moment zijn de posities waar hij uit te voeten kan druk bezet. Maar misschien met het oog op volgend seizoen?

Ik herinner me een klein stukje met Willy Naessens in S/VM vorig jaar of anderhalfjaar geleden, waar hij zegt dat hij bezig was met Lille voor een definitieve overgang van Emil Lyng.

Daar is dan niets van in huis gekomen. Ik denk wel dat men hier tevreden was over hem.

Terugkeren naar Essevee zie ik niet gebeuren, wij halen nooit oude spelers terug. Al had Lyng, mits een volledig jaar onder Dury zeker een meerwaarde voor deze ploeg geweest!

Berrier? Leye? Dury zelf?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2366 Gepost op: december 13, 2012, 03:38:55 pm »
Was gisteren al te lezen op de FB-pagina van RMP en staat vandaag op voetbalnieuws.be:

http://www.voetbalnieuws.be/news/46404/Keert_voormalige_speler_Zulte_Waregem_terug_naar_Belgi??

Ik vond Lyng indertijd zeker niet slecht, maar het feit dat hij van het hele seizoen nog niet gespeeld heeft, voorspelt niet veel goeds... Op dit moment zijn de posities waar hij uit te voeten kan druk bezet. Maar misschien met het oog op volgend seizoen?

Ik herinner me een klein stukje met Willy Naessens in S/VM vorig jaar of anderhalfjaar geleden, waar hij zegt dat hij bezig was met Lille voor een definitieve overgang van Emil Lyng.

Daar is dan niets van in huis gekomen. Ik denk wel dat men hier tevreden was over hem.

Terugkeren naar Essevee zie ik niet gebeuren, wij halen nooit oude spelers terug. Al had Lyng, mits een volledig jaar onder Dury zeker een meerwaarde voor deze ploeg geweest!

Berrier? Leye? Dury zelf?



Oeps vergeten ;)


Hier zijn enige goal voor ons, tegen Cl. Brugge, in wss ons beste 1ste helft ooit.

http://www.youtube.com/watch?v=nauR5vbkBWY

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2367 Gepost op: december 13, 2012, 08:09:45 pm »
werd toch nooit echt op zijn beste positie uitgespeeld bij ons?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2368 Gepost op: december 13, 2012, 11:13:00 pm »
werd toch nooit echt op zijn beste positie uitgespeeld bij ons?

Heeft alle PO1 matchen rechtsbuiten gespeeld, en speelde degelijk tot goed.

Offline the-proud-esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 66
  • We are One, We are Proud, We are ESSEVEE!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2369 Gepost op: december 19, 2012, 06:58:28 pm »
Ja ik herinnerde me ook dat er ooit in de rubriek ?De Vraag? in S/VM stond of W.Naessens verbaast was dat Moeskroen-P?ruwelz ging samenwerken met Lille, die ze later dus ook overnam terwijl Essevee dat toch eerder goed overeenkomt met Lille. Hij zei dat hij het raar vond dat de talentvolle franse jongeren van Lille in de Belgische derde (nu zitten ze dus al in tweede klasse) worden gestald terwijl ze toch het niveau en het talent hebben om bij een ?kleine? club in eerste te spelen.

Hij hoopte ook wel nog altijd dat hij met Z.Waregem een soort van samenwerkingverband zou kunnen sluiten met Lille of toch alleszins enkele ( jonge) gasten zou kunnen huren/kopen.

Hij ging of hoopte dan ook dat hij snel in de komende maanden aan de tafel ging zitten met Lille en verder gingen spreken met elkaar. WN vond ook dat hij ook altijd correct is geweest met Lille want essevee heeft volgens hem, bij de verkoop van Taravel, zo snel mogelijk, het grote deel van de verkoopsom gestort aan Lille.

Ik ben zelf trouwens voorstander van een terugkeer van Lyng, hij kon me echt wel bekoren in de korte periode toen hij bij ons was). Lyng mocht trowens blijven van het bestuur van essevee maar hij wou zelf terug gaan naar Lille gaan om hem daar opnieuw te bewijzen.
Maar we mogen niet vergeten dat we met Lebbihi een fout hebben begaan door hem gratis? Weg te kapen bij Lille h?.

Offline the-proud-esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 66
  • We are One, We are Proud, We are ESSEVEE!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2370 Gepost op: december 23, 2012, 08:05:52 pm »
Jah, we hadden het kunnen weten ?: Chevalier is toch niet veranderd: Hij trapt deur kapot en spuwt richting een tegenstander --> http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=59627

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2371 Gepost op: december 23, 2012, 09:06:22 pm »
Jah, we hadden het kunnen weten ?: Chevalier is toch niet veranderd: Hij trapt deur kapot en spuwt richting een tegenstander --> http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=59627

't Heeft lang geduurd.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2372 Gepost op: december 24, 2012, 02:07:14 pm »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2373 Gepost op: december 27, 2012, 05:29:40 pm »
blijkbaar zit Lokeren achter Nfor aan!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2374 Gepost op: december 27, 2012, 08:19:35 pm »
alles dat qutrijk (potentieel) verzwakt is goed nieuws natuurlijk .

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2375 Gepost op: december 28, 2012, 12:00:15 pm »
blijkbaar zit Lokeren achter Nfor aan!

Lokeren communiceerde in svm dat ze donderdag waarschijnlijk al de nieuwe aanwinst konden voorstellen. Dat is dus niet gelukt maar het ging om een spits die beweeglijk was, direct inzetbaar en hij kende de competitie. Kan dus perfect over Nfor gaan.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2376 Gepost op: januari 03, 2013, 04:51:21 pm »
Hoe komt het eigenlijk dat wij Chahir Belghazouani nooit gehouden hebben. Ik vond hem toch een goede speler en speelt nu toch ook goed bij Ajaccio en zit bij de Marokaanse selectie voor de Africa-cup.

http://www.lematin.ma/journal/Entretien-avec-l-international--marocain-Chahir-Belghazouani-_Il-faut-bien-negocier--le-match-contre-l-Angola/176202.html


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2377 Gepost op: januari 03, 2013, 04:58:36 pm »
Heb ooit te verstaan gekregen van Dury en Decuyper dat ze hem normaal gingen houden maar Decuyper kwam de manager van Hazard tegen , begonnen te onderhandelen en blabla met andere woorden was het Hazard of Belghazouani .Denk ik .

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2378 Gepost op: januari 03, 2013, 05:02:26 pm »
Hoe komt het eigenlijk dat wij Chahir Belghazouani nooit gehouden hebben. Ik vond hem toch een goede speler en speelt nu toch ook goed bij Ajaccio en zit bij de Marokaanse selectie voor de Africa-cup.

http://www.lematin.ma/journal/Entretien-avec-l-international--marocain-Chahir-Belghazouani-_Il-faut-bien-negocier--le-match-contre-l-Angola/176202.html

We moeten ook eerlijk zijn he, de matchen die hij hier speelde waren gewoon niet goed genoeg.
Langs de andere kant, kreeg zijn volle kans maar in PO II, waar iedereen met tegenzin aan de match begon.

callens500

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2379 Gepost op: januari 03, 2013, 05:12:54 pm »
Hoe komt het eigenlijk dat wij Chahir Belghazouani nooit gehouden hebben. Ik vond hem toch een goede speler en speelt nu toch ook goed bij Ajaccio en zit bij de Marokaanse selectie voor de Africa-cup.

http://www.lematin.ma/journal/Entretien-avec-l-international--marocain-Chahir-Belghazouani-_Il-faut-bien-negocier--le-match-contre-l-Angola/176202.html

We moeten ook eerlijk zijn he, de matchen die hij hier speelde waren gewoon niet goed genoeg.
Langs de andere kant, kreeg zijn volle kans maar in PO II, waar iedereen met tegenzin aan de match begon.
de loon last was te hoog, hij verdiende ongeveer het zelfde als leye en berrier tezamen.