Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756391 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2460 Gepost op: april 04, 2013, 09:56:18 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-04-04/tchite-en-buysse-niet-geselecteerd-refaelov-gekwetst

Weer voetjes op de grond...

Eerlijk, Buysse, dat was toch te verwachten. Verdedigend is die gewoon veel te weinig, was hier al zijn zwakke punt. Is bij Twente iets beter geworden daarin, maar durfde dan niet meer die lijn af te gaan, en zo heel je helemaal zijn rendement weg.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2461 Gepost op: april 05, 2013, 01:28:40 pm »
En toch... Als Buysse terug zou komen zou ik daar zeer tevreden mee zijn.. Vermits hij zijn niveau van vroeger terug haalt natuurlijk.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2462 Gepost op: april 05, 2013, 01:48:01 pm »
En toch... Als Buysse terug zou komen zou ik daar zeer tevreden mee zijn.. Vermits hij zijn niveau van vroeger terug haalt natuurlijk.

Hebben we nu toch niet nodig!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2463 Gepost op: april 05, 2013, 03:32:52 pm »
Club brugge is de club van zijn hart, dus best dat ie daar blijft.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2464 Gepost op: april 05, 2013, 08:09:44 pm »
Voor mij is Buysse een linksmidden (en een echte, want loopt graag de flank af en kan een mannetje passeren). Moest Hazard vertrekken, dan is Buysse voor mij een prima vervanging. Dan kan ook niemand meer klagen over zijn verdedigerswerk (wat ik overigens ook goed vind.)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2465 Gepost op: april 06, 2013, 04:18:26 pm »
En toch... Als Buysse terug zou komen zou ik daar zeer tevreden mee zijn.. Vermits hij zijn niveau van vroeger terug haalt natuurlijk.

No way Jos? !! Vanwege zijn gebrek aan hersenen alleen al !!
Zijn maandwedde kunnen we zeker niet betalen, maar Buysse heeft kwaliteiten( ik denk ook dat hij als links midden uit de voeten kan) en zeker wanneer Dury trainer is van hem, brains of niet.  Maar is onbetaalbaar voor ons, misschien kunnen we hem lenen met aankoopoptie.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2466 Gepost op: april 07, 2013, 03:36:27 pm »
Ik doelde uiteraard ook op zijn polyvalentie en meer bepaald dat hij ook op de 8 of 11 uit de voeten kan. We hebben natuurlijk geen linksachter nodig met het aantrekken van Verboom en Godeau. Daarom zei ik ook 'moest hij willen terugkomen, dan mag hij altijd.' En met die wil komen bedoel ik dan ook financieel inleveren  ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2467 Gepost op: april 08, 2013, 05:37:54 pm »
Ik doelde uiteraard ook op zijn polyvalentie en meer bepaald dat hij ook op de 8 of 11 uit de voeten kan. We hebben natuurlijk geen linksachter nodig met het aantrekken van Verboom en Godeau. Daarom zei ik ook 'moest hij willen terugkomen, dan mag hij altijd.' En met die wil komen bedoel ik dan ook financieel inleveren  ;)

Als we linksmidden zoeken voor in de breedte zou ik voor Kristof D'haene gaan van Cercle. Jong, van de streek, paar jaar ervaring en vind ik laatste tijd ??n van de weinige lichtpuntjes bij Cercle. Prijs en loon zullen meevallen vermoed ik als ze naar 2e zakken. Speelt linksmidden, maar kan ook linksachter spelen.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2468 Gepost op: april 08, 2013, 07:15:48 pm »
Ik doelde uiteraard ook op zijn polyvalentie en meer bepaald dat hij ook op de 8 of 11 uit de voeten kan. We hebben natuurlijk geen linksachter nodig met het aantrekken van Verboom en Godeau. Daarom zei ik ook 'moest hij willen terugkomen, dan mag hij altijd.' En met die wil komen bedoel ik dan ook financieel inleveren  ;)

Als we linksmidden zoeken voor in de breedte zou ik voor Kristof D'haene gaan van Cercle. Jong, van de streek, paar jaar ervaring en vind ik laatste tijd ??n van de weinige lichtpuntjes bij Cercle. Prijs en loon zullen meevallen vermoed ik als ze naar 2e zakken. Speelt linksmidden, maar kan ook linksachter spelen.

Was voor het seizoen bijna zo goed als van ons.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2469 Gepost op: april 08, 2013, 08:13:20 pm »
Best voor ons dan dat ie in cercle bleef !!!!! Is volgens mij te licht voor 1ste klas .

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2470 Gepost op: april 08, 2013, 08:57:28 pm »
Ik doelde uiteraard ook op zijn polyvalentie en meer bepaald dat hij ook op de 8 of 11 uit de voeten kan. We hebben natuurlijk geen linksachter nodig met het aantrekken van Verboom en Godeau. Daarom zei ik ook 'moest hij willen terugkomen, dan mag hij altijd.' En met die wil komen bedoel ik dan ook financieel inleveren  ;)

Als we linksmidden zoeken voor in de breedte zou ik voor Kristof D'haene gaan van Cercle. Jong, van de streek, paar jaar ervaring en vind ik laatste tijd ??n van de weinige lichtpuntjes bij Cercle. Prijs en loon zullen meevallen vermoed ik als ze naar 2e zakken. Speelt linksmidden, maar kan ook linksachter spelen.

Was voor het seizoen bijna zo goed als van ons.
Vwala zie, mijn gedacht!
Veel meer potentieel dan Buyse.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2471 Gepost op: april 16, 2013, 07:44:03 pm »
Goed nieuws voor Stijn Meert, lutte, merlier en leleu bij oudenaarde  8)



Uitspraak WS Woluwe - KSVO 0 - 5.

De KBVB heeft vandaag beslist dat de klacht van KSVO ivm het opstellen van een speler zonder licentie bij Ws. Woluwe gegrond was.

Ws Woluwe verliest de wedstijd met 0 -5 forfait. De drie punten worden aan KSVO toegekend.


Hiermee staan ze op plaats van eindrondes met 27 pt, heist 26 en st niklaas 24 (match minder wel)
hopelijk redden ze zich 8)
Liberta per gli ultras!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2472 Gepost op: april 16, 2013, 10:37:49 pm »
"He's here, he's there, he's fucking everywhere. It's Fred Dupr????, it's Fred Dupr?????!"

Vorige week good old Fredje Dupr? tegen het lijf gelopen in Chess Caf? (Gent). Kort wat bijgebabbeld over Zulte Waregem, zijn toenmalige peterschap in De Vlasschuur (Zulte) en over SV The Sharks  :) Zo miste Dupr? ooit nog een training onder Dury omdat hij een wedstrijdje afhaspelde met The Sharks, een ploeg die 12 jaar geleden werd opgericht door Zulte- en Waregemsupporters  ;)

Nuja, hij vroeg me om de supporters zeker de groeten te doen en te laten weten dat hij zeker nog eens afkomt naar een thuismatch van Zulte Waregem in po 1 in vak X.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2473 Gepost op: april 17, 2013, 12:07:12 pm »
"He's here, he's there, he's fucking everywhere. It's Fred Dupr????, it's Fred Dupr?????!"

Vorige week good old Fredje Dupr? tegen het lijf gelopen in Chess Caf? (Gent). Kort wat bijgebabbeld over Zulte Waregem, zijn toenmalige peterschap in De Vlasschuur (Zulte) en over SV The Sharks  :) Zo miste Dupr? ooit nog een training onder Dury omdat hij een wedstrijdje afhaspelde met The Sharks, een ploeg die 12 jaar geleden werd opgericht door Zulte- en Waregemsupporters  ;)

Nuja, hij vroeg me om de supporters zeker de groeten te doen en te laten weten dat hij zeker nog eens afkomt naar een thuismatch van Zulte Waregem in po 1 in vak X.
stelt u voor, fredje, lutte, merlier, meert, ... allemaal in vak x :D
Liberta per gli ultras!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2474 Gepost op: april 19, 2013, 12:13:40 pm »
Interview met Habi op voetbalbelgie vandaag !
Hij denkt dat hij zal mogen blijven maar mocht nog maar 1 keer starten.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2475 Gepost op: april 19, 2013, 04:32:45 pm »
Interview met Habi op voetbalbelgie vandaag !
Hij denkt dat hij zal mogen blijven maar mocht nog maar 1 keer starten.

Het artikel, let op het vetgedrukte... Ook al denk je dat (wat al van grootheidswaanzin getuigt en van een groot gedacht te hebben van uzelf) je houdt dat toch beter voor jezelf en bewijs het met uw voeten. Maarja, hij moet er zijn hoofd bijhouden ?

Sinds januari speelt Habib Habibou aan de andere kant van het Kanaal. De populaire Engelse tweedeklasser Leeds United nam de 26-jarige Fransman op huurbasis over van Zulte Waregem. Hoe loopt het in het Championship en wat brengt de toekomst?
 
"Het draait best goed, ook al vallen de resultaten wat tegen", vertelt Habib Habibou aan onze redactie. "Na mijn overgang naar Leeds kreeg ik een trainingsschema voorgeschoteld dat vooral op het fysieke verhaal toegespitst was, om eigen te kunnen worden aan het hogere ritme."

"Leeds United ging voor de titel en een terugkeer naar de Premier League. Jammer genoeg staan we pas op de elfde plaats. De club wisselde al drie keer van trainer. Op persoonlijk vlak is er slechts ??n probleem: de beste spelers staan er niet in. Ik heb amper de kans gekregen om een stap vooruit te kunnen zetten. Maar ik geef de moed niet op en stel me elke dag strijdvaardig op. Ik verscheen ??n keer aan de aftrap en viel drie keer in. Ik wil meer." 
 
Zulte Waregem doet het prima en draait bovenaan mee. Waarom koos je voor een uitleenbeurt aan Leeds United?
 
Habib: "De trainer van Queens Park Rangers (Harry Redknapp, nvdr.) wou me er ook graag bij hebben. Het bestuur van QPR koos echter voor ronkende namen. Ik liet die piste liggen en koos voluit voor Leeds United, ook al speelden ze in de tweede afdeling. Ik was toe aan een nieuw avontuur en in Engeland voetballen was een droom."
 
3.000 TOT 40.000 TOESCHOUWERS   

 
Waar ligt het verschil tussen de Belgische eerste klasse en de Engelse tweede klasse?
 
"Het ritme is veel hoger in Engeland. Er wordt veel agressiever gespeeld. In Engeland hameren ze er constant op dat je sneller moet denken en handelen, want er is geen tijd om op adem te komen. De stadions kan je ook niet vergelijken. In Belgi? speel je soms voor drieduizend toeschouwers. Ik speelde met Leeds al voor 40.000 fans. Dat is elke keer weer dubbel en dik genieten." 


 
Ben je goed op de hoogte van wat er zich afspeelt bij Zulte Waregem?
 
"Absoluut. Ik volg de wedstrijden in de play-offs op de voet. Ik ben trots op de prestaties van mijn ploegmaten. Met mijn zes doelpunten heb ik ook een steentje bijgedragen tot dat succes. Op welke positie ik Essevee het seizoen zie afsluiten? Dat is moeilijk te voorspellen, want de play-offs verlopen dit jaar extra bizar. Ik vind het dom dat het kampioenschap niet afloopt na de reguliere competitie. Die play-offs zijn vooral in het nadeel van de kleinere clubs. De ploegen die verrassen in de competitie doen het elke keer minder goed in de nacompetitie, omdat ze een kleinere spelerskern hebben. Zo spelen ze een deel van hun profijt terug kwijt. Van een eerlijk verloop kan je moeilijk spreken."
 
Zulte Waregem maakt een re?le kans op Europees voetbal volgend seizoen. 
 
"Hopelijk slagen ze in dat opzet, dan zou ik bijzonder blij zijn voor mijn vrienden. Op persoonlijk vlak zou dat ook een verschil maken." 
 
Om terug te keren naar Zulte Waregem? Je ligt er nog een seizoen onder contract.
 
"Leeds is van plan om de aankoopoptie te lichten, maar concreet is dat nog niet. Ik sta open voor alle voorstellen, in het buitenland maar ook voor een Belgische topclub, want het is tijd voor mij om een een stap hogerop te zetten."
« Laatst bewerkt op: april 19, 2013, 08:29:45 pm door jakkie3000 »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2476 Gepost op: april 19, 2013, 05:53:17 pm »
...
"Leeds is van plan om de aankoopoptie te lichten, maar concreet is dat nog niet. Ik sta open voor alle voorstellen, in het buitenland maar ook voor een Belgische topclub, want het is tijd voor mij om een een stap hogerop te zetten."
Hogerop?
 ;D
Dat hij het eerst maar eens ergens bewijst op het niveau dat hij nu zit en niet 1 wedstrijd goed om dan erna nog maar eens 2 wedstrijden zwak super-ego?stisch te spelen en daarna nog eens 3 wedstrijden gekwetst te zijn...

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2477 Gepost op: april 19, 2013, 10:36:06 pm »
...
"Leeds is van plan om de aankoopoptie te lichten, maar concreet is dat nog niet. Ik sta open voor alle voorstellen, in het buitenland maar ook voor een Belgische topclub, want het is tijd voor mij om een een stap hogerop te zetten."
Hogerop?
 ;D
Dat hij het eerst maar eens ergens bewijst op het niveau dat hij nu zit en niet 1 wedstrijd goed om dan erna nog maar eens 2 wedstrijden zwak super-ego?stisch te spelen en daarna nog eens 3 wedstrijden gekwetst te zijn...

dat van die 1 jaar contract klopt toch ook niet? Verlengde toch voor dat hij uitgeleend werd?

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2478 Gepost op: april 21, 2013, 01:04:36 am »
morgen de laatste wedstrijd van FRED RAKET(Frederik D'Hollander) bij jong zulte

zo. 21/04/2013 15.00   JZ Eerste elftal - De Pinte 
groetjes joost den tuiter

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2479 Gepost op: april 21, 2013, 10:05:41 am »
morgen de laatste wedstrijd van FRED RAKET(Frederik D'Hollander) bij jong zulte

zo. 21/04/2013 15.00   JZ Eerste elftal - De Pinte 


Het enige, echte Zulte! Proficiat Frederik voor jouw carri?re!