Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756406 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2600 Gepost op: september 25, 2013, 10:50:55 am »
Idd, hij kan het niet laten... Zwak van hem!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2601 Gepost op: september 25, 2013, 11:10:27 am »
Aan elk verhaal zijn twee kanten he. De waarheid van het conflict zal wel ergens in het midden liggen. Ik vergeet alvast nooit de mooie momenten die Franck ons bezorgde en hoop dat ik na de thuismatch tegen KVO niet de enige ben die 'hoe-ha-Franck-Berrier' zal zingen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2602 Gepost op: september 25, 2013, 12:12:40 pm »
Franck Berrier blijft de belangrijkste speler in de (korte) geschiedenis van Essevee 2.0 en daar moeten we hem altijd voor blijven eren.
Hij trapt niet na, maar zegt gewoon waarop het staat, ook ivm de aanvoerderskwestie. Ik geef hem trouwens gelijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.677
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2603 Gepost op: september 25, 2013, 12:21:22 pm »
Natrappen? De vuile was?  In mijn ogen zegt hij weinig verkeerd, hij zegt hoe hij het aanvoelde, is niets mis mee.  Voetbal is voor Frank WERK,dus als hij als 30jarige alleen denkt aan zijn geld en zo weinig mogelijke gedoe(Leye, Europese verplaatsingen)dan is dat zijn goed recht.
Ik wil Leye ook niet zwart maken(hij is het al) omdat hij net als Berrier enorm veel verdiensten heeft ten opzichte Essevee, maar ik ben geneigd om Berrier te geloven ivm Leye.  Ze waren vrienden wanneer ze terug keerden van Standard, volgens mij zijn volgende factoren de oorzaak van hun ruzie;
-Spel tussen Chevalier en Leye van 2 seizoenen geleden
-Andere 'werk'ethiek, de ene geloofde dat we kampioen konden worden(Leye) de andere totaal niet(Berrier) en nu nog altijd is Berrier veel te nuchter, we bewijzen nu en verleden jaar dat het wel kan!
-De match verleden jaar tegen Bergen was de laatste match dat onze ploeg zonder ziel speelde, je zag dat vooral Berrier zijn best niet deed(gemiste transfer?) en dat kon Leye absoluut niet verdragen, na het fluitsignaal was leye woedend op een bepaalde supporter, frustratie ten top.
-Ze hebben allebei een ego van hier tot in Tokyo, lopen allebei te vaak  naast hun schoenen.

Wat Berrier zegt over de makelaars Biko en Moyat en de 'vriendschap' tussen Biko en Decuyper zal ook wel waar geweest zijn, maar ik denk dat Dury nu wel de touwtjes in handen heeft(al zal Dury toch wel beseffen dat hij 'on speaking terms' moet blijven met die 'haaien').
Ik concludeer dat Berrier zowel wilde weg gaan als blijven, spreekt zijn eigen dus tegen, maar ik blijf het jammer vinden dat hij weg is en ik zou er alles hebben voor gedaan om hem hier te houden(zelfs Leye verkocht hebben), maar blijkbaar had het bestuur reeds uitgemaakt om niet verder te gaan met Frank, dat is een keuze, op dat vlak ga ik het bestuur niets verwijten.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2604 Gepost op: september 25, 2013, 03:04:52 pm »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2605 Gepost op: september 25, 2013, 03:47:58 pm »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...
ook gezien en toon idd aan dat Berrier veel dichter bij de waarheid zit

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2606 Gepost op: september 25, 2013, 05:27:07 pm »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...
ook gezien en toon idd aan dat Berrier veel dichter bij de waarheid zit
imo blinkt geen van beide heren uit in verstand...
Zoals vaak, zal elk zijn eigen waarheid zijn

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2607 Gepost op: september 26, 2013, 09:06:48 am »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...
ook gezien en toon idd aan dat Berrier veel dichter bij de waarheid zit
imo blinkt geen van beide heren uit in verstand...
Zoals vaak, zal elk zijn eigen waarheid zijn
E?n ding is zeker: als je een fransman en plein public in z'n hemd zet (penaltyfase), dan vergeet hij dat NOOIT! Heb veel met fransen samengewerkt en het is waar.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2608 Gepost op: september 26, 2013, 09:13:14 am »
en met alle fransen die je samenwerkte moeten penaltys nemen ;)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2609 Gepost op: september 26, 2013, 09:40:58 am »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...
ook gezien en toon idd aan dat Berrier veel dichter bij de waarheid zit
imo blinkt geen van beide heren uit in verstand...
Zoals vaak, zal elk zijn eigen waarheid zijn

Die "heren" profvoetballers hebben veel te veel tijd om zich met allerhande onnozelheden bezig te houden zoals onder andere tweets, hun belachelijke haarcoupes en soms vrij crapuleuze tatoes op hun getrainde lijven !  Een hardwerkende burger heeft daar noch de tijd noch de centen voor (als die dat al zou willen).

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2610 Gepost op: september 26, 2013, 04:47:29 pm »
het gekende medium om te reageren werd net aangewend door Leye...
ook gezien en toon idd aan dat Berrier veel dichter bij de waarheid zit
imo blinkt geen van beide heren uit in verstand...
Zoals vaak, zal elk zijn eigen waarheid zijn

Die "heren" profvoetballers hebben veel te veel tijd om zich met allerhande onnozelheden bezig te houden zoals onder andere tweets, hun belachelijke haarcoupes en soms vrij crapuleuze tatoes op hun getrainde lijven !  Een hardwerkende burger heeft daar noch de tijd noch de centen voor (als die dat al zou willen).

klopt volledig :)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2611 Gepost op: september 27, 2013, 04:19:16 pm »
ze verdienen allemaal,veel te veel geld,ze zouden zoveel streken en grillen niet hebben,moesten ze met een loon van de gewone werkmens naar huis gaan,jammer genoeg is het nu zo in dat wereldje,

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2612 Gepost op: oktober 03, 2013, 01:51:27 pm »
Een artikel over Delaplace en hij wordt gerespecteerd door zijn coach. Op 29 oktober tegen AJ Auxerre in de Ligabeker krijgt jonathan misschien/waarschijnlijk zijn kans.

http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/delaplace-is-slechts-invaller-bij-lille/article-4000411698417.htm

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2613 Gepost op: oktober 03, 2013, 03:04:11 pm »
verwondert me niets...lille is een goeie ploeg in Frankrijk en dat niveau is te hoog voor hem.
eerste jaar bij ons was hij ook niet zo goed...hij zal zijn tijd nodig hebben maar ik zie in hem nooit een vaste basisspeler bij een club als lille

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2614 Gepost op: oktober 03, 2013, 03:56:48 pm »
verwondert me niets...lille is een goeie ploeg in Frankrijk en dat niveau is te hoog voor hem.
eerste jaar bij ons was hij ook niet zo goed...hij zal zijn tijd nodig hebben maar ik zie in hem nooit een vaste basisspeler bij een club als lille

Ahja, werd niet gehaald door Girard, dan weet je het wel.
Overgins speelt Lille in een 4-4-2

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2615 Gepost op: oktober 03, 2013, 11:10:42 pm »
Mazou is ook terug wakker geschoten! Speelt nu in Portugal en scoorde deze avond tegen Lyon.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2616 Gepost op: oktober 04, 2013, 09:18:41 pm »
Mazou is ook terug wakker geschoten! Speelt nu in Portugal en scoorde deze avond tegen Lyon.

En kreeg rood met vitoria guimaraes

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2617 Gepost op: oktober 10, 2013, 09:52:05 pm »
Voorlopig 3 ex-spelers van svzw aan kop van de topschutters in 1e provinciale Oost-Vlaanderen : 1) Gunther Thiebaut (Ninove) 2)Stijn Dekeukeleire (Lovendegem) en 3)... ra ra ra... Kevin Roelandts (Maldegem)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2618 Gepost op: oktober 11, 2013, 11:42:57 am »
Voorlopig 3 ex-spelers van svzw aan kop van de topschutters in 1e provinciale Oost-Vlaanderen : 1) Gunther Thiebaut (Ninove) 2)Stijn Dekeukeleire (Lovendegem) en 3)... ra ra ra... Kevin Roelandts (Maldegem)

Nogal logisch dat Roelandts er in 1ste provinciale de man is he.
Kan eigenlijk nog perfect mee in 2de of 3de klasse, maar heeft gewoon een slechte mentaliteit, of beter gezegd, wil zo weinig mogelijk doen, voor zoveel mogelijk geld.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2619 Gepost op: oktober 17, 2013, 06:14:21 pm »
Mbuyi Mutumbo aan het testen bij KV Oostende.
Wij hadden destijds, volgens hem,  niet de ambitie die hij had, tjah...