Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756388 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2620 Gepost op: oktober 17, 2013, 10:37:53 pm »
Mbuyi Mutumbo aan het testen bij KV Oostende.
Wij hadden destijds, volgens hem,  niet de ambitie die hij had, tjah...
Verkeerde kop... Herinner mij toch nog zijn prachtige goal tegen Anderlecht, de 4-0.
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2621 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:53:37 am »
Delaplace gisteren in de 87e minuut ingevallen

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2622 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:56:31 am »
Den Alex ook sterk bezig bij KVM... :-[

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2623 Gepost op: oktober 31, 2013, 09:57:41 pm »
Bokila scoort 2x voor terek vandaag!
Was maar hier dat hij niet scoorde haha

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2624 Gepost op: november 02, 2013, 12:57:50 pm »
hij heeft wel degelijk gescoord hoor voor ons :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2625 Gepost op: november 07, 2013, 02:16:33 pm »
Waasland-Beveren heeft nog een nieuwe trainer toegevoegd aan zijn technische staf: Guy Kiala. Eerder deze week werden al hoofdcoach Bob Peeters en assistent Alex Czerniatynski voorgesteld. Kiala tekende als T3 op de Freethiel een deeltijds contract tot het einde van het seizoen.

?Op het trainingsveld zal Guy Kiala de schakel zijn tussen de technische en medische staf?, klinkt het op de website. ?Naast de taken van physical coach zal Kiala ook (video)analyses maken van de trainingsprestaties en van wedstrijden van de eigen ploeg en onze tegenstanders.?

Kiala behaalde in juni vorig jaar zijn Pro Licence-diploma, in dezelfde lichting als Bob Peeters. Hij was tot het einde van vorig seizoen hoofdtrainer van de damesploeg van Zulte Waregem, dat uitkwam in de BeNe League. Voordien had hij onder meer vierdeklassers Opwijk en Opstal onder zijn hoede. Voor zijn trainerscarri?re was Guy Kiala profvoetballer bij onder andere Racing Mechelen -toen in eerste en tweede klasse- en tweedeklasser Verbroedering Geel.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2626 Gepost op: november 09, 2013, 09:29:52 pm »
Eerste basisplaats voor Jo in de competitie.

Offline Mulle

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2627 Gepost op: november 22, 2013, 08:17:13 am »
Zou Mazou toch kunnen voetballen?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=71656
Alhoewel dat dit ook niet zoveel doelpunten zijn, dus moet anders toch goed spelen als zo'n ploeg interesse toont. Of zou het een verhaaltje van manager zijn?
« Laatst bewerkt op: november 22, 2013, 08:20:41 am door Mulle »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2628 Gepost op: november 24, 2013, 09:28:42 am »
Enig idee hoe bepalend Berrier is aan de kust?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2629 Gepost op: november 24, 2013, 10:08:03 am »
Enig idee hoe bepalend Berrier is aan de kust?
Naar het schijnt speelde hij gisteren ne 'vree'match . Denkt dat hij toch al enkele assists geeft hoor . Gaf ook een geniaal hakballetje aan canesin tegen gent waardoor Canesin kon scoren .
« Laatst bewerkt op: november 24, 2013, 12:12:57 pm door Thomas »

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2630 Gepost op: november 24, 2013, 11:03:39 am »
Antwerp ontslaat doelman en boegbeeld Sengier

Antwerp FC heeft zaterdagmiddag doelman Bjorn Sengier ontslagen. Dat staat te lezen op de facebookpagina van de Antwerpse club.

?Vandaag namen Royal Antwerp FC en Bj?rn Sengier in onderling overleg afscheid van elkaar. De redenen voor het afscheid zijn van persoonlijke aard, maar ernstig genoeg om een verdere samenwerking onmogelijk te maken?, klinkt het. ?De club en de speler zijn overeengekomen dat de Great Old hierover niet verder zal communiceren. RAFC zal zich aan deze overeenkomst houden.

We wensen Bj?rn veel succes in de toekomst en bedanken hem voor zijn inzet en zijn hart voor de club.?

Waarom de club de doelman op straat zet, is nog onduidelijk. Technisch directeur Gunther Hofmans bevestigt noch ontkent de berichten. ?Ik kan wel zeggen dat er geen matchen verkocht zijn?, zegt Hofmans aan gva.be.

Sengier zelf is teleurgesteld: ?Nu ben ik een vrije speler, maar dit doet veel pijn?, zegt hij aan Gazet Van Antwerpen. ?Er doen veel geruchten de ronde over het stopzetten van mijn contract, maar enkel ik ken de waarheid, en die zal ik binnenkort vertellen.?

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131124_00853402?_section=63508922&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=ochtendupdate

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2631 Gepost op: november 24, 2013, 12:32:15 pm »
ondertussen is ook gebleken waarom :

Citaat
Het plotse ontslag van Antwerp-doelman Bj?rn Sengier (34) is te wijten aan een positieve test op coca?ne bij een interne urinetest. Dat melden Het Laatste Nieuws en Gazet van Antwerpen. Sengier zelf ontkent de feiten, Antwerp weigert verdere commentaar, maar het nieuws is als een bom ingeslagen bij de 'Great Old'.

Bj?rn Sengier speelde al zo'n anderhalf seizoen bij Antwerp en had zich ontpopt tot vaste waarde onder de lat. Enkele uren voor de thuismatch tegen Hoogstraten (0-0) werd hij plots ontslagen. De directe oorzaak was een urinetest van vorige week. Coach Hasselbaink had die bij alle spelers laten afnemen. Een fel protesterende Sengier had de test aanvankelijk willen vervalsen door een andere speler in zijn potje te laten plassen, maar dat mislukte.

Ingedommeld
Uit de test bleek duidelijk dat Sengier coca?ne had gebruikt, waarna met onmiddellijke ingang zijn contract werd verbroken. Trainer Hasselbaink had ook al boos gereageerd omdat de doelman afgelopen dinsdag tijdens een videoanalyse van de vorige match gewoon was ingedommeld.

bron : hln.be
« Laatst bewerkt op: november 25, 2013, 08:33:00 am door svzw81 »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2632 Gepost op: november 25, 2013, 01:58:32 pm »
Zou Nathan Dhaemers ... ? ;)

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2633 Gepost op: november 25, 2013, 04:34:18 pm »

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2634 Gepost op: november 28, 2013, 02:37:03 pm »
Interview met delaplace.

Dit zeggen ze erover op de LOSC-website: Il aurait pu ?tre infirmier, il est finalement devenu footballeur. Partez ? la d?couverte de Jonathan Delaplace!

http://www.dailymotion.com/video/x17qag1_faites-delaplace-jonathan-arrive_sport?start=34

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2635 Gepost op: november 29, 2013, 11:12:44 am »
Toch ook schoon om te zien dat Hinostroza en Berrier ons toch geluk wensen.
Hinostroza mist overgins zijn vrienden hier.

Wa peisde gunder eigenlijk?
Berrier zie ik niet meer terugkomen, voor mij wel de ideale man om Hazard te vervangen.
Hinostroza, daar zit zoveel in, maar er komt er o zo weinig uit. Toch maar eens proberen op de '10' die jongen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2636 Gepost op: november 29, 2013, 06:17:55 pm »
Toch ook schoon om te zien dat Hinostroza en Berrier ons toch geluk wensen.
Hinostroza mist overgins zijn vrienden hier.

Wa peisde gunder eigenlijk?
Berrier zie ik niet meer terugkomen, voor mij wel de ideale man om Hazard te vervangen.
Hinostroza, daar zit zoveel in, maar er komt er o zo weinig uit. Toch maar eens proberen op de '10' die jongen.

Berrier zal inderdaad niet meer terugkomen. Blijft bij Oostende, want die blijven erin.
Hinostroza is een salonvoetballer. Zo heeft Dury ze niet graag.

PS: op welke manier wenste Berrier ons succes?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2637 Gepost op: november 29, 2013, 07:12:24 pm »
Toch ook schoon om te zien dat Hinostroza en Berrier ons toch geluk wensen.
Hinostroza mist overgins zijn vrienden hier.

Wa peisde gunder eigenlijk?
Berrier zie ik niet meer terugkomen, voor mij wel de ideale man om Hazard te vervangen.
Hinostroza, daar zit zoveel in, maar er komt er o zo weinig uit. Toch maar eens proberen op de '10' die jongen.

Berrier zal inderdaad niet meer terugkomen. Blijft bij Oostende, want die blijven erin.
Hinostroza is een salonvoetballer. Zo heeft Dury ze niet graag.

PS: op welke manier wenste Berrier ons succes?

Via Twitter (gericht aan Thorgan Hazard):
Voor de match!
Aller thorgan prend l'?quipe en main il faut une victoire ce soir pour vous qualifier , merde a toute l'?quipe . :)


Na de match!

F?licitation les gars  ...



We mogen niet vergeten dat we die Europese matchen voor een groot deel aan hem te danken hebben.
Zijn schitterende assist op NAessens in de laatste minuut op Nicosia zal ik niet rap vergeten!

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2638 Gepost op: november 29, 2013, 10:09:06 pm »
Toch ook schoon om te zien dat Hinostroza en Berrier ons toch geluk wensen.
Hinostroza mist overgins zijn vrienden hier.

Wa peisde gunder eigenlijk?
Berrier zie ik niet meer terugkomen, voor mij wel de ideale man om Hazard te vervangen.
Hinostroza, daar zit zoveel in, maar er komt er o zo weinig uit. Toch maar eens proberen op de '10' die jongen.

Als Hernan volgend jaar terug komt grijpt hij zijn kans met beide handen...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2639 Gepost op: december 14, 2013, 10:11:57 am »
Citaat
Chevalier: "Als er niets verandert, wil ik oplossing in januari"

Sinds dit seizoen speelt Teddy Chevalier voor KV Kortrijk, al is er van dat spelen nog niet veel in huis gekomen: de spits startte tot nu toe vier keer en mocht acht keer invallen. "Ik ben gegroeid in mijn hoofd. Maar ik kwam niet naar hier om op de bank te zitten", zegt hij in Het Nieuwsblad.

Het is ondertussen al van 1 september geleden dat de aanvaller nog eens mocht starten. Bovendien kwam er de dag nadien met Elimane Coulibaly een nieuwe spits bij. "De coach had altijd al een voorliefde voor grote spitsen: vroeger meestal ??n, maar nu twee. Een apart systeem en ik ben het slachtoffer van die tactiek. Voor ik tekende, had ik een gesprek met hem en het discours dat hij toen bracht, lijkt in niets meer op de huidige situatie."

De Fransman probeert wel positief te blijven, al is dat niet makkelijk. "Ik probeer me altijd te geven, ook bij invalbeurten. En tegen Club Brugge en Sporting Charleroi was ik zelfs mee bepalend en bewees ik er te zijn. Dat doet dan deugd. Maar het gaat om vertrouwen en dat vind ik hier te weinig. Ik heb niet het gevoel dat ik dicht bij de elf zit. Als de situatie zo blijft, zoeken we in januari best een oplossing."

Allee en we zijn vertrokken  :D
Gegroeid in zijn hoofd, weinig van gezien toen we op bezoek waren enkele weken geleden  :)