Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2720 Gepost op: februari 17, 2014, 01:29:57 am »
Ter opvulling vd kern. Alex wou garanties dat hij zou spelen maar kreeg die niet ..
mss volgend naar wel die garantie want zie niet veel verkoop van spelers
dus ook weinig aankoop van spelers

Ma vrees ervoor.
dury en uitlenen....

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2721 Gepost op: februari 17, 2014, 11:19:35 am »
mss volgend naar wel die garantie want zie niet veel verkoop van spelers
dus ook weinig aankoop van spelers

Ma vrees ervoor.
dury en uitlenen....

Hazard is sowieso weg.
Anderson en Chen ook, dus dat zijn er al 3 (waarvoor er al 3 in de plaats moeten komen)
+ Voor die 3 krijgen we geen geld, wat we wss wel moeten uitgeven aan vervangers.

Lichten ze de aankoopoptie op Pouri?? (kunnen/willen)

En ik zie ook wel interesse opduiken voor Verboom en Cont?

En wat met spelers die niet veel spelen?(Godeau, Duplus) Willen die wel blijven?

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2722 Gepost op: februari 17, 2014, 11:32:50 am »
Hazard is sowieso weg.
Anderson en Chen ook, dus dat zijn er al 3 (waarvoor er al 3 in de plaats moeten komen)
+ Voor die 3 krijgen we geen geld, wat we wss wel moeten uitgeven aan vervangers.

Lichten ze de aankoopoptie op Pouri?? (kunnen/willen)

En ik zie ook wel interesse opduiken voor Verboom en Cont?

En wat met spelers die niet veel spelen?(Godeau, Duplus) Willen die wel blijven?
idd al 3 zoeken waar ge niks voor in euros krijgt
Verboom en conte verkopen is nieuwe zoeken maar wel centen voor gekregen
Wie nu niet veel speelt, speelt mss wel veel volgend jaar,
want zoals ik zei, ze moeten al 3 vervangers zeker zoeken.
en dan nog stadion plannen erbij, twordt een hele oefening
mo eerst van dit seizoen nog wa verder genieten :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2723 Gepost op: februari 17, 2014, 11:41:12 am »
idd al 3 zoeken waar ge niks voor in euros krijgt
Verboom en conte verkopen is nieuwe zoeken maar wel centen voor gekregen
Wie nu niet veel speelt, speelt mss wel veel volgend jaar,
want zoals ik zei, ze moeten al 3 vervangers zeker zoeken.
en dan nog stadion plannen erbij, twordt een hele oefening
mo eerst van dit seizoen nog wa verder genieten :)

Kan natuurlijk wel dat je voor vervangers van Anderson en Hazard ook geen geld moet uitgeven.
Trajkovski en Hinostroza (al betwijfel ik dat) zijn van ons, dus gratis. En ze zijn bezig voor eventuele huur van Musonda, dus ook gratis.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2724 Gepost op: februari 17, 2014, 12:12:48 pm »
Trajkovski...weet nog altijd niet hoe hem in te schatten...verkoopt alvast zever door te zeggen dat Vanveldhoven hem geen kans heeft gegeven. Dury wil geen spelers waar hij constant moet met bezig zijn.
Pouri?: kan iets en geloof dat hij zelfs veel kan. Hij beweegt goed, slim...rest zal wel volgen (heeft laatste maanden te weinig gespeeld).
spelers zoals Godeau moeten we ook wel houden. Hij heeft veel toekomst als verdediger (denk best centraal) en is nog jong.
Duplus weet ik niet....is eigenlijk te goed voor de bank maar botst op Davy.

over Cont? en Verboom ben ik gerust. die spelen volgend jaar hier nog. Kzou niet weten waar ze anders beter zitten. Ze hebben hier nog teveel groeimarge en spelen hier nog niet constant genoeg.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2725 Gepost op: februari 17, 2014, 12:27:37 pm »
Trajkovski...weet nog altijd niet hoe hem in te schatten...verkoopt alvast zever door te zeggen dat Vanveldhoven hem geen kans heeft gegeven. Dury wil geen spelers waar hij constant moet met bezig zijn.
Pouri?: kan iets en geloof dat hij zelfs veel kan. Hij beweegt goed, slim...rest zal wel volgen (heeft laatste maanden te weinig gespeeld).
spelers zoals Godeau moeten we ook wel houden. Hij heeft veel toekomst als verdediger (denk best centraal) en is nog jong.
Duplus weet ik niet....is eigenlijk te goed voor de bank maar botst op Davy.

over Cont? en Verboom ben ik gerust. die spelen volgend jaar hier nog. Kzou niet weten waar ze anders beter zitten. Ze hebben hier nog teveel groeimarge en spelen hier nog niet constant genoeg.
verboom is imo den enigen die zou kunnen en willen vertrekken,
is een heel goeie LB en die lopen niet dik

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2726 Gepost op: februari 17, 2014, 01:40:21 pm »
verboom is imo den enigen die zou kunnen en willen vertrekken,
is een heel goeie LB en die lopen niet dik

En vergeet niet dat Malaga interesse heeft in speler(s) van ons.
Volgens mij is het Verboom, zie niet in welke andere speler naar Spanje zou trekken.

@Belli: Alex heeft toch gelijk, mocht zelden spelen onder Van Veldhoven.
Mochten we Hazard vorig seizoen niet gehaald hebben, was Alex hier basisspeler hoor.


Over een andere ex-speler: Ik vind het ontzettend jammer dat Jona zelden mag spelen bij Lille.
Met hem hier erbij stonden we hoger, ben ik zeker van. (En nee, ik wil geen discussie beginnen over 'Wie moet er dan uit')
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2014, 01:42:25 pm door San Iker »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2727 Gepost op: februari 17, 2014, 03:43:55 pm »
spelers die natrappen??!! dat Alex hier zo weinig aan spelen toe kwam is vrij simpel. massa's talent maar er tot op heden te weinig met gedaan (aanpassingsproblemen, te gemakzuchtig).
kan natuurlijk zijn dat hij eindelijk de klik kan maken (wat ik hem ook gun). Zou goed zijn dat hij bij een strenge coach als Vercauteren elke week kan spelen. of hij nog toekomst heeft bij essevee hangt vooral van zichzelf af

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2728 Gepost op: februari 17, 2014, 04:30:49 pm »
spelers die natrappen??!! dat Alex hier zo weinig aan spelen toe kwam is vrij simpel. massa's talent maar er tot op heden te weinig met gedaan (aanpassingsproblemen, te gemakzuchtig).
kan natuurlijk zijn dat hij eindelijk de klik kan maken (wat ik hem ook gun). Zou goed zijn dat hij bij een strenge coach als Vercauteren elke week kan spelen. of hij nog toekomst heeft bij essevee hangt vooral van zichzelf af

Tot Hazard hier was, speelde Alex best goed.
Schitterende voorbereiding toen (tot ze hem in Ronse van het veld stampten) Startte aan de competitie en was daar met onder andere goals tegen Anderlecht en Gent 1 van de beteren.
Maar die kreeg veel te weinig krediet van Dury, dat moet iedereen toegeven.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2729 Gepost op: februari 17, 2014, 07:32:29 pm »
Tot Hazard hier was, speelde Alex best goed.
Schitterende voorbereiding toen (tot ze hem in Ronse van het veld stampten) Startte aan de competitie en was daar met onder andere goals tegen Anderlecht en Gent 1 van de beteren.
Maar die kreeg veel te weinig krediet van Dury, dat moet iedereen toegeven.

Maar neen jongen. Trajkovski wil het gewoon z?lf niet genoeg.

Ge moet hier zeker Trajkovski niet beginnen romantiseren. Dat hoeft ?cht niet.
Is een goede en leuke speler, maar die jongen moet vooral zichzelf telkens in vraag stellen. En blijven in vraag stellen. Doe ik er wel genoeg voor? Wil ik dit echt wel? Zou het misschien ook eens aan mij kunnen liggen dat ik te weinig speelgelegenheid krijg?

Heeft meer dan genoeg kansen onder Dury gekregen, maar heeft ze gewoon niet gegrepen!

Hopelijk geen eeuwige belofte, maar vrees er voor. Of hij zou een mentale klik moeten maken.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2730 Gepost op: februari 17, 2014, 08:12:02 pm »
Maar neen jongen. Trajkovski wil het gewoon z?lf niet genoeg.

Ge moet hier zeker Trajkovski niet beginnen romantiseren. Dat hoeft ?cht niet.
Is een goede en leuke speler, maar die jongen moet vooral zichzelf telkens in vraag stellen. En blijven in vraag stellen. Doe ik er wel genoeg voor? Wil ik dit echt wel? Zou het misschien ook eens aan mij kunnen liggen dat ik te weinig speelgelegenheid krijg?

Heeft meer dan genoeg kansen onder Dury gekregen, maar heeft ze gewoon niet gegrepen!

Hopelijk geen eeuwige belofte, maar vrees er voor. Of hij zou een mentale klik moeten maken.

Jij baseert je gewoon nog op het ene verhaaltje dat Alex geen inzet had op training.
Alex is dat vorig seizoen gaan beseffen en doet er weldegelijk iets voor!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2731 Gepost op: februari 17, 2014, 08:20:52 pm »
Jij baseert je gewoon nog op het ene verhaaltje dat Alex geen inzet had op training.
Alex is dat vorig seizoen gaan beseffen en doet er weldegelijk iets voor!

Behalve zijn pegel op Leuven is er bij mij toch ook niet veel blijven hangen van Trajkovski hoor. Zegt veel voor iemand op die positie.

No offense, maar kan jij vijf bepalende fases aanhalen?

Nu, hoop dat ook hij het tegendeel nog bewijst (zoals Bruzzese tegen Gent  ;) ).
« Laatst bewerkt op: februari 17, 2014, 08:30:03 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2732 Gepost op: februari 17, 2014, 08:53:18 pm »
Behalve zijn pegel op Leuven is er bij mij toch ook niet veel blijven hangen van Trajkovski hoor. Zegt veel voor iemand op die positie.

No offense, maar kan jij vijf bepalende fases aanhalen?

Nu, hoop dat ook hij het tegendeel nog bewijst (zoals Bruzzese tegen Gent  ;) ).

Inderdaad ik heb het zelfde gevoel bij hem. Hij heeft zijn kans gekregen, maar heeft ze niet echt gegrepen vind ik. Leuke speler dat wel, maar zou momenteel ook niet meer dan de bank warm houden denk ik. Maar wie weet volgend seizoen..  ;)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2733 Gepost op: februari 17, 2014, 09:19:57 pm »
Ik kan van Trajkovski toch nog wat fases aanhalen ivm zijn professionaliteit, maar dat zullen er wel veel weten hier dat hij graag op stap ging, zelfs de avond (lees 'nacht') voor een match.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2734 Gepost op: februari 17, 2014, 09:31:16 pm »
Ik kan van Trajkovski toch nog wat fases aanhalen ivm zijn professionaliteit, maar dat zullen er wel veel weten hier dat hij graag op stap ging, zelfs de avond (lees 'nacht') voor een match.

Heb veel met hem samen gezeten de avond/nacht voor de match, kan u zeggen, dat hij nooit zat was.

Ik kan nog de 1-0 aanhalen tegen Gent vorig seizoen, 1-0 tegen Anderlecht vorig seizoen (niet veel koppen die bal binnen) 1-2 thuis tegen Lokeren in POII (ook een goal die er niet veel maken)
En zijn eerste matchen bij ons (onder Kalezic) was hij toch ook goed.

Hebt er die het niet meer weten, of niet meer willen weten he.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2735 Gepost op: februari 17, 2014, 11:45:09 pm »
Het waren er niet uitzonderlijk veel, maar Trajkovski heeft echt al geniale momenten getoond hoor. Zoals bv ook pre-assist op Leuven achter het steunbeen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2736 Gepost op: februari 18, 2014, 06:30:04 am »
Geef Alex eens een match of 10,hij zal er zeker staan(zal dit bewijzen in Kv Mechelen)zou op dit moment zeker spelen bij SVZW,moesten we Hazard niet hebben zou hij al veel verder staan,talent komt altijd boven drijven.  Was indertijd ook hetzelfde met Mathijs,'hij kon 1ste klasse niet aan' en al dienen zever van die grote voetbalkenners hier.  De vraag is of Alex nog zal willen terugkeren.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2737 Gepost op: februari 18, 2014, 09:11:41 am »
Geef Alex eens een match of 10,hij zal er zeker staan(zal dit bewijzen in Kv Mechelen)zou op dit moment zeker spelen bij SVZW,moesten we Hazard niet hebben zou hij al veel verder staan,talent komt altijd boven drijven.  Was indertijd ook hetzelfde met Mathijs,'hij kon 1ste klasse niet aan' en al dienen zever van die grote voetbalkenners hier.  De vraag is of Alex nog zal willen terugkeren.

denk dat dit laatste het grootste probleem is, heeft volgens mij ergens al gezegd dat hij liever in Mechelen zou blijven

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2738 Gepost op: februari 18, 2014, 11:49:31 am »
denk dat dit laatste het grootste probleem is, heeft volgens mij ergens al gezegd dat hij liever in Mechelen zou blijven

Zei gisteren in de krant dat hij in juni in principe terugkeert naar Essevee

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2739 Gepost op: februari 18, 2014, 07:04:46 pm »
Jij baseert je gewoon nog op het ene verhaaltje dat Alex geen inzet had op training.
Alex is dat vorig seizoen gaan beseffen en doet er weldegelijk iets voor!

 ;D Ik k?n dat verhaaltje zelfs niet van "genen inzet op training".
Ik baseer me trouwens ?ltijd op de wedstrijden. Altijd. In eer en geweten.
En ik mis v??l te weinig vuur bij die jongen. Hij wil het z?lf niet graag genoeg, zo lijkt het wel.

Ma neen, ge hebt er ne keer toevallig 5 meter van gezeten op caf? en tis al uwe moat  ::)