Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756372 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2740 Gepost op: februari 18, 2014, 07:51:03 pm »
;D Ik k?n dat verhaaltje zelfs niet van "genen inzet op training".
Ik baseer me trouwens ?ltijd op de wedstrijden. Altijd. In eer en geweten.
En ik mis v??l te weinig vuur bij die jongen. Hij wil het z?lf niet graag genoeg, zo lijkt het wel.

Ma neen, ge hebt er ne keer toevallig 5 meter van gezeten op caf? en tis al uwe moat  ::)
Ik geloof nog altijd in Trajkovski, die gast kan iets maar door 1 of andere reden komt het er (nog) niet uit. Volgend jaar wil ik hem gerust nog de kans geven maar als het dan niet lukt dan mag hem weg.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2741 Gepost op: februari 18, 2014, 11:20:18 pm »
;D Ik k?n dat verhaaltje zelfs niet van "genen inzet op training".
Ik baseer me trouwens ?ltijd op de wedstrijden. Altijd. In eer en geweten.
En ik mis v??l te weinig vuur bij die jongen. Hij wil het z?lf niet graag genoeg, zo lijkt het wel.

Ma neen, ge hebt er ne keer toevallig 5 meter van gezeten op caf? en tis al uwe moat  ::)
Duimzuigen en zever verkopen, het is ook een kwaliteit he  ::)

Allee, zag hem vroeger elke zaterdag toen ik moest voetballen, kwam kijken naar mijn club, en ging soms mee met ons op verplaatsing. En ook samen pinten gedronken ja (dag na match Essevee)
Spreek hem ook KFC Kluisbergen, en die jongen zal uren over ons vertellen!
Das nie toevallig eens op 5m zitten he ;)

Meermaals een babbeltje met hem geslaan, over Lemic, over Kalezic, Boeve, Maazou, en ook over het leven.
Die jongen heeft zijn eerste maanden/jaar hier enorm afgezien, alleen op appartement, maar vooral de de dood van zijn vader.

Ik kan u 1 ding zeggen:
Voor Alex is voetbal fun, en geen werk!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2742 Gepost op: februari 19, 2014, 08:44:40 am »
Duimzuigen en zever verkopen, het is ook een kwaliteit he  ::)

Allee, zag hem vroeger elke zaterdag toen ik moest voetballen, kwam kijken naar mijn club, en ging soms mee met ons op verplaatsing. En ook samen pinten gedronken ja (dag na match Essevee)
Spreek hem ook KFC Kluisbergen, en die jongen zal uren over ons vertellen!
Das nie toevallig eens op 5m zitten he ;)

Meermaals een babbeltje met hem geslaan, over Lemic, over Kalezic, Boeve, Maazou, en ook over het leven.
Die jongen heeft zijn eerste maanden/jaar hier enorm afgezien, alleen op appartement, maar vooral de de dood van zijn vader.

Ik kan u 1 ding zeggen:
Voor Alex is voetbal fun, en geen werk!
Daar ligt misschien wel het probleem.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2743 Gepost op: februari 19, 2014, 09:51:23 am »
Daar ligt misschien wel het probleem.
Lijkt me iets waar je lang kan over discussi?ren. Ziet hij het niet als werken kan je zeggen "is hij wel professioneel genoeg?". Aanziet hij het wel als werken, kan je zeggen "beleeft hij dan genoeg spelvreugde?". Ik denk dat een combinatie van al die zaken het beste is, of op z'n minst de balans erin vinden :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2744 Gepost op: februari 19, 2014, 10:43:38 am »
Lijkt me iets waar je lang kan over discussi?ren. Ziet hij het niet als werken kan je zeggen "is hij wel professioneel genoeg?". Aanziet hij het wel als werken, kan je zeggen "beleeft hij dan genoeg spelvreugde?". Ik denk dat een combinatie van al die zaken het beste is, of op z'n minst de balans erin vinden :)

Kan ik me volkomen in vinden  :)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2745 Gepost op: februari 19, 2014, 12:08:27 pm »
Lijkt me iets waar je lang kan over discussi?ren. Ziet hij het niet als werken kan je zeggen "is hij wel professioneel genoeg?". Aanziet hij het wel als werken, kan je zeggen "beleeft hij dan genoeg spelvreugde?". Ik denk dat een combinatie van al die zaken het beste is, of op z'n minst de balans erin vinden :)

2

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2746 Gepost op: februari 22, 2014, 09:42:15 am »
Het seizoen van Berrier zit er op:

Franck Berrier speelt vanavond zijn laatste wedstrijd van het seizoen. De Franse spelmaker van KV Oostende sukkelt al geruime tijd met een schouderblessure en gaat komende maandag onder het mes.

Berrier heeft al een hele poos last van zijn schouder, die tijdens de halve finales van de beker nog uit de kom ging. KVO is zo goed als zeker van het behoud en wil dan ook geen enkel risico meer nemen met zijn sterkhouder.

Komende maandag gaat de Fransman onder het mes. Hij zal dit seizoen niet meer spelen en pas opnieuw fit zijn tegen de voorbereiding op volgend seizoen. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-02-22/seizoen-berrier-zit-erop#ixzz2u2RqEfUA

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2747 Gepost op: februari 24, 2014, 10:01:19 am »
Opmerking van Habib op voetbalkrant... Is wel vreemd aangezien Louwagie gezegd had een ploeg rond hem te bouwen...

"Scoren lukte nog niet voor de stevige spits. ?Het is anders dan bij Zulte Waregem. Daar had ik meer een collectief rond me, hier moet ik zelf het verschil proberen maken. Die goals zullen wel komen.?


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2748 Gepost op: februari 24, 2014, 06:10:18 pm »
Het seizoen van Berrier zit er op:

Franck Berrier speelt vanavond zijn laatste wedstrijd van het seizoen. De Franse spelmaker van KV Oostende sukkelt al geruime tijd met een schouderblessure en gaat komende maandag onder het mes.

Berrier heeft al een hele poos last van zijn schouder, die tijdens de halve finales van de beker nog uit de kom ging. KVO is zo goed als zeker van het behoud en wil dan ook geen enkel risico meer nemen met zijn sterkhouder.

Komende maandag gaat de Fransman onder het mes. Hij zal dit seizoen niet meer spelen en pas opnieuw fit zijn tegen de voorbereiding op volgend seizoen. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-02-22/seizoen-berrier-zit-erop#ixzz2u2RqEfUA

Hoeveel vangen we eigenlijk voor hem? Of kregen we dat geld al vorige zomer?

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2749 Gepost op: maart 02, 2014, 11:42:58 pm »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2750 Gepost op: maart 03, 2014, 04:15:52 pm »
Citaat
Junior Malanda zit sinds de winterstop bij het Duitse Wolfsburg. Tot dan leenden zij hem uit aan Zulte Waregem. Sinds zijn komt in Duitsland speelde Malanda nog maar acht minuten.

Eind vorig jaar kondigde Malanda in een tweet aan dat de wedstrijd tegen Anderlecht zijn laatste voor Zulte Waregem zou worden. Na de winterstop ging hij naar Wolfburg.

Veel heeft Junior Malanda er nog niet gespeeld. Een invalbeurt in de 82e minuut is tot nu toe zijn enige wapenfeit in de kleuren van Wolfsburg.

Bij Zulte Waregem speelde hij altijd en was hij een belangrijke speler. Essevee had hem nog goed kunnen gebruiken. In Duitsland heeft hij nu een vaste plaats op de bank.

Ook iemand die dacht dat het elders beter was. Met wat hij hier de laatste maanden liet zien is het niet onlogisch dat hij daar niet speelt.

Is zelfs niet opgeroepen door Walem voor de belangrijke kwalificatiematch van de Beloften.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2751 Gepost op: maart 03, 2014, 05:02:36 pm »
ik mis hem niet
ik mis Berrier meer....

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2752 Gepost op: maart 03, 2014, 05:06:39 pm »
ik mis hem niet
ik mis Berrier meer....
2
Maarja mijnheer wou een flinke opslag... :-X

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2753 Gepost op: maart 03, 2014, 06:35:07 pm »
ik mis hem niet
ik mis Berrier meer....
Ik vind dat we Malanda toch wel missen..
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2754 Gepost op: maart 03, 2014, 06:42:00 pm »
Bokila zou gespot zijn bij KM Torhout.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2755 Gepost op: maart 03, 2014, 07:16:01 pm »
Het verlies van Malanda heeft toch een grote invloed gehad op de automatismen op het middenveld. Dat en het feit dat er vooraan te weinig balvastheid is.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2756 Gepost op: maart 03, 2014, 07:16:40 pm »
Ik vind dat we Malanda toch wel missen..

idd we missen malanda idd een beetje maar berrier veel meer, ik blijf erbij dat we met skulason ndiaye etc vervangers hebben die minstens even goed zijn als de laatste weken van malanda

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2757 Gepost op: maart 03, 2014, 07:47:29 pm »
idd we missen malanda idd een beetje maar berrier veel meer, ik blijf erbij dat we met skulason ndiaye etc vervangers hebben die minstens even goed zijn als de laatste weken van malanda

N'diaye kan idd nog uitgroeien tot wat Malanda ooit was voor ons. (wat ook Mamou zijn maximum zal zijn)
Malanda zal wel nog beter worden (rastalent) en zal binnen hier en 5 jaar wel bij een topclub spelen.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2758 Gepost op: maart 03, 2014, 08:38:37 pm »
N'diaye kan idd nog uitgroeien tot wat Malanda ooit was voor ons. (wat ook Mamou zijn maximum zal zijn)
Malanda zal wel nog beter worden (rastalent) en zal binnen hier en 5 jaar wel bij een topclub spelen.

idd dus een zekerheid dat hij hier nooit ging blijven (mss tot max eind cometitie) en met het nieveau dat hij haalde liever een speler van ons speelminuten geven en zo laten ontwikkelen (+ meer geld: waar het voetbal de dag van vandaag ALLEEN MAAR om draait) dus eigenlijk vind ik het nie erg dat hij nu in wolfsburg zit, maar zou beter terug uitgeleend worden aan een andere ploeg in duitsland

Offline ceedee

  • Leden
  • Berichten: 72
  • Essevee!