Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2780 Gepost op: maart 09, 2014, 08:15:43 pm »

Als wij verliezen in Gent,en Lokeren wint,dan zakken we een plaats in de stand.Dat scheelt pas een pak ???? aan tv-gelden.

dacht dat de plaatsen voor de.tv rechten maar na de po waren? had dat ergens gelezen

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2781 Gepost op: maart 10, 2014, 09:49:20 am »
TV gelden op basis van de reguliere competitie...zonder PO I...dacht ik

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2782 Gepost op: maart 12, 2014, 08:09:39 am »
Nieuws van een ex-bijna-speler

Mogelijk speelt KV Oostende-aanvaller Laurent Depoitre volgend seizoen voor AA Gent. De 25-jarige aanvaller is einde contract bij de kustploeg van Marc Coucke en weigert er om bij te tekenen. Bovendien blijkt dat hij vorige maand medisch gekeurd werd door de Buffalo?s. Depoitre maakte dit seizoen vijf competitiegoals en drie doelpunten in de beker.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2783 Gepost op: maart 25, 2014, 08:15:59 pm »
Malanda staat in de basis en scoort tegen Werder Bremene .

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2784 Gepost op: maart 25, 2014, 08:57:43 pm »
Malanda moet nog 20 jaar worden in augustus. Daar gaan we nog veel van zien, ondanks alles wat er gebeurd is toch trots dat hij bij ons heeft gespeeld

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2785 Gepost op: maart 25, 2014, 09:46:47 pm »
Malanda moet nog 20 jaar worden in augustus. Daar gaan we nog veel van zien, ondanks alles wat er gebeurd is toch trots dat hij bij ons heeft gespeeld

Maar moesten er ?3M meer voor gehad hebben.

Hoeveel kaar krijgen wij nog de kans om een speler met zoveel meerwaarde te verkopen? Laten we het dan nog schieten ook.

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2786 Gepost op: maart 26, 2014, 01:08:57 am »
enfor liep in centrum van Waregem gisterennamiddag.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2787 Gepost op: maart 26, 2014, 10:54:22 am »
enfor liep in centrum van Waregem gisterennamiddag.

Woont hier nog altijd in de buurt zeker? Allee, kbedoel zijn huis staat hier nog :P
Voor de rest zit die in Azerbeidzjan bij Baku.
In die competitie is Reynaldo (ex-RSCA) trouwen topschutter.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2788 Gepost op: maart 26, 2014, 11:15:10 am »
enfor liep in centrum van Waregem gisterennamiddag.
Nfor speelde Obama,althans volgens de 'lokale' bevolking is iedere gekleurde medemens zeker Obama!https://www.youtube.com/watch?v=OB3OsW6HxGs

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2789 Gepost op: maart 26, 2014, 06:56:33 pm »
Malanda moet nog 20 jaar worden in augustus. Daar gaan we nog veel van zien, ondanks alles wat er gebeurd is toch trots dat hij bij ons heeft gespeeld
Omdat ie eens een doelpuntje maakt tegen het noodlijdende Bremen ??

Neen, basistechniek is veel te weinig "om er nog veel van te horen". Staat binnen de 3 jaar terug in Belgi?.

Moesten er wel v??l meer geld uitgeslaan hebben inderdaad. Wij kregen maar iets meer dan 1 miljoen euro voor hem.
Transferprijs: 2 miljoen euro waarvan een klein miljoen naar Didier Frenay ging.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2790 Gepost op: maart 26, 2014, 07:48:19 pm »
Omdat ie eens een doelpuntje maakt tegen het noodlijdende Bremen ??

Neen, basistechniek is veel te weinig "om er nog veel van te horen". Staat binnen de 3 jaar terug in Belgi?.

Moesten er wel v??l meer geld uitgeslaan hebben inderdaad. Wij kregen maar iets meer dan 1 miljoen euro voor hem.
Transferprijs: 2 miljoen euro waarvan een klein miljoen naar Didier Frenay ging.


Eeehhh??  ???

Malanda is een topper in wording!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2791 Gepost op: maart 26, 2014, 07:52:45 pm »

Eeehhh??  ???

Malanda is een topper in wording!!
Ik vind van niet. Basistechniek is te weinig. En draait gelijk ne camion.

Maar ok, misschien laat ik mij wat te veel leiden door diens laatste maanden hier toen die echt een dra-m?-tisch niveau haalde. Toen al had je aan een N'Diaye meer. Enige voordeel dat Malanda had was zijn scorend vermogen. Maar dat was echt het enige.

Mmmwah, ik geloof niet in Malanda.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2792 Gepost op: maart 26, 2014, 08:00:53 pm »
Ik vind van niet. Basistechniek is te weinig. En draait gelijk ne camion.

Maar ok, misschien laat ik mij wat te veel leiden door diens laatste maanden hier toen die echt een dra-m?-tisch niveau haalde. Toen al had je aan een N'Diaye meer. Enige voordeel dat Malanda had was zijn scorend vermogen. Maar dat was echt het enige.

Mmmwah, ik geloof niet in Malanda.

Op de VM was Malanda echt wel de beste die we ooit hadden. Onverzettelijk in de duels. Soms op het randje.
Scorend vermogen had hij idd, maar ook leiderscapaciteiten. Voetballend vermogen was mss iets minder, maar een Skulason en N'diaye doen het in mijn ogen niet beter.

Zal in 3 maanden Wolfsburg wel al zeer veel bijgeleerd hebben (en is 19, bereken maar eens wat dat zal zijn als hij 24 ofzo is), en daarmee belonen ze hem met 2 basisplaatsen

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2793 Gepost op: maart 26, 2014, 09:25:14 pm »
Malanda is een groot talent, het zal moeilijk om er ooit weer zo'n speler uit te halen, voor velen stelt hij niks meer voor.. Maar das dan ook puur uit frustratie door de manier waarop hij vertrokken is, me dunkt.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2794 Gepost op: maart 27, 2014, 03:09:36 pm »
Malanda is een groot talent, het zal moeilijk om er ooit weer zo'n speler uit te halen, voor velen stelt hij niks meer voor.. Maar das dan ook puur uit frustratie door de manier waarop hij vertrokken is, me dunkt.
Neen, voor mij maakt dat geen bal uit.
Ik oordeel altijd op geleverde prestaties. Altijd.

En die prestaties van Malanda lieten de laatste maanden bij Zulte Waregem m??r dan te wensen over.
Herinner mij wel nog zijn fantastische match in Anderlecht tegen PSV in de voorronde van de CL. Was toen een eenmansmiddenveld op zich.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2795 Gepost op: maart 29, 2014, 03:49:44 pm »
Malanda in de basis bij wolfsburg.
Die jongen gaat het maken.
We mogen trots zijn op hem (en hem hier op het forum met meer respect behandelen)

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2796 Gepost op: maart 29, 2014, 04:36:46 pm »
waar was zijn respect tov de club en entourage toen hij meetrainde met Roeselare........?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2797 Gepost op: maart 29, 2014, 05:25:03 pm »
waar was zijn respect tov de club en entourage toen hij meetrainde met Roeselare........?

Right Oh. Deel je mening.
-SVZW Forever-

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2798 Gepost op: maart 29, 2014, 06:15:39 pm »
waar was zijn respect tov de club en entourage toen hij meetrainde met Roeselare........?

Dat is juist, maar dat komt maar door 1 man, nl. Patrick Decuyper

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2799 Gepost op: maart 29, 2014, 10:22:09 pm »
waar was zijn respect tov de club en entourage toen hij meetrainde met Roeselare........?
Als je zo beduveld bent door Decuyper, Malanda mocht niet weg tijdens de winterstop voor 2.5 miljoen, daar kon ik nog inkomen(alhoewel), maar dat Decuyper dan Malanda zijn contract niet wilde aanpassen (hij verdiende 1500!!!! terwijl hij niet weg mocht voor minder dan 2.5!!!) hoeveel respect kun je dan nog verwachten van die speler?   Ik versta de supporters niet die dat niet inzien, ik zou het ook anders gedaan hebben dan Malanda, maar ik versta het argument van Malanda heel goed!!
Indien Decuyper niet zo stom deed, dan hadden we nu veel meer miljoenen(moest dat kalf op tijd een contract aangeboden hebben aan Delaplace dan hadden we daar ook geld voor gekregen).
Malanda wordt een heel goeie!!