Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756400 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2840 Gepost op: april 23, 2014, 10:50:26 pm »
ja vervangt munaron.
munaron wordt ook een dagje ouder e.

Thoh vind ik nu niet bepaald erg voor een keepertrainer. Hij heeft verstand van het keepen, dat is wat telt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.676
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2841 Gepost op: april 24, 2014, 09:22:46 am »
Juist het artikel gelezen van Tim Mathijs, het is toch ongeloofelijk wat ze(Willy 'Whisky' Naessens vooral en dan nog natrappen in VM en pertinente leugens de wereld insturen) hem aandeden na Griekenland en na Lierse.  Toen had ik al heel veel kritiek (heel veel op dit forum zeiden dat hij amper 1ste klasse aankon, vooral de zogenaamde kenner vonden dit!)op het bestuur.  Het doorsturen van Tim Mathijs is 1 van de grootste blunders ooit!  Vergeet het dat hij hier nog ooit zal voetballen, en dat hebben we te danken aan voetbalkenner Willy Naessens!

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2842 Gepost op: april 24, 2014, 11:14:48 am »
Juist het artikel gelezen van Tim Mathijs, het is toch ongeloofelijk wat ze(Willy 'Whisky' Naessens vooral en dan nog natrappen in VM en pertinente leugens de wereld insturen) hem aandeden na Griekenland en na Lierse.  Toen had ik al heel veel kritiek (heel veel op dit forum zeiden dat hij amper 1ste klasse aankon, vooral de zogenaamde kenner vonden dit!)op het bestuur.  Het doorsturen van Tim Mathijs is 1 van de grootste blunders ooit!  Vergeet het dat hij hier nog ooit zal voetballen, en dat hebben we te danken aan voetbalkenner Willy Naessens!
een zwaluw maakt de lente nog niet mogul.. We zullen zien hoe gij volgend jaar speelt, pas dan mag/kan je een conclusie trekken imo.

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2843 Gepost op: april 24, 2014, 08:18:30 pm »
munaron krijgt het moeilijk op training met zijn traptechniek.
voorzetten geven en op doel schieten lukt niet zo goed meer.
dit is toch niet onbelangrijk voor een keepertainer.
vond anders vandendriessche wel iets voor ons.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2844 Gepost op: mei 02, 2014, 02:41:02 pm »
Tim Matthys naar Kv Mechelen.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2845 Gepost op: mei 03, 2014, 08:55:00 pm »
hatrick habibou na 45 min! mist ook nog een penalty en is nu medetopscoorder hahahaha! habibou naar brazilie? :D
Liberta per gli ultras!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2846 Gepost op: mei 03, 2014, 10:19:07 pm »
Chevalier scoort 2 keer en speelt finale PO2
Trajkovski list penalty maar was uitblinker in KVM
tjah, Habib...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2847 Gepost op: mei 03, 2014, 11:22:01 pm »
kvraag mij af waar de Habib of Teddy haters nu zitten... Twee toptalenten, die jammergenoeg niet meer in Waregem spelen...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2848 Gepost op: mei 03, 2014, 11:32:59 pm »
kvraag mij af waar de Habib of Teddy haters nu zitten... Twee toptalenten, die jammergenoeg niet meer in Waregem spelen...
Als je veel geld krijgt voor Habibou moet je als Waregem zijnde hem altijd verkopen en aan Chevalier gaan we geen woorden meer aan vuil maken zeker?  ::)
SV TILL I DIE

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2849 Gepost op: mei 03, 2014, 11:48:31 pm »
Als je veel geld krijgt voor Habibou moet je als Waregem zijnde hem altijd verkopen en aan Chevalier gaan we geen woorden meer aan vuil maken zeker?  ::)

Champions League is ook veel geld. Een beker winnen is mooi. Een titel behalen onbetaalbaar. Maar als je geen ambitie hebt, verkoop je inderdaad uw topscorer Habibou. Lokeren liet Harbaoui niet gaan. Daar zit het verschil.

Over Chevalier: werd hier - net zoals Habib - wekelijks afgemaakt op het forum, maar is gewoon een goeie voetballer die nu helaas voor de regio concurrent speelt. We kunnen maar hopen dat hij in een eventuele barragematch tegen ons niet de trekker overhaalt.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2850 Gepost op: mei 04, 2014, 06:44:40 am »
kvraag mij af waar de Habib of Teddy haters nu zitten... Twee toptalenten, die jammergenoeg niet meer in Waregem spelen...

Jij komt nu toch ook af met zo'n opmerking toevallig nadat ze hebben gescoord...

Toptalenten met de voeten, maar helaas met een lading kak in de bovenkamer.

Teddy is ronduit krapuul om in uw ploeg te hebben. Habib is een waarschijnlijk een weloverwogen beslissing van het bestuur en Dury geweest. Ook al hadden we met Habib vermoedelijk hoger ge?indigd...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2851 Gepost op: mei 04, 2014, 07:47:12 am »
Jij komt nu toch ook af met zo'n opmerking toevallig nadat ze hebben gescoord...

Toptalenten met de voeten, maar helaas met een lading kak in de bovenkamer.

Teddy is ronduit krapuul om in uw ploeg te hebben. Habib is een waarschijnlijk een weloverwogen beslissing van het bestuur en Dury geweest. Ook al hadden we met Habib vermoedelijk hoger ge?indigd...

Stuk voor stuk zeer juiste bemerkingen !

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2852 Gepost op: mei 04, 2014, 07:56:18 am »
Jij komt nu toch ook af met zo'n opmerking toevallig nadat ze hebben gescoord...

Toptalenten met de voeten, maar helaas met een lading kak in de bovenkamer.

Teddy is ronduit krapuul om in uw ploeg te hebben. Habib is een waarschijnlijk een weloverwogen beslissing van het bestuur en Dury geweest. Ook al hadden we met Habib vermoedelijk hoger ge?indigd...

Ik kijk naar voetbalprestaties en niet naar de insinuaties rond een speler. Er zijn nu eenmaal voetballers met een voorbeeldig gedrag en zonder. Feit is dat Hein er terug een goeie spits heeft van gemaakt. Mijn punt is dat het weldegelijk een goeie speler is, spijts wat sommigen hier altijd beweerd hebben net als over Habib.

Over Habib: we zijn door een na?eve houding in snelheid gepakt geweest door Aa Gent op het laatste moment in de transferperiode waardoor Dury en co niets anders konden dan lijdzaam toe zien.

Ps: ik ben altijd een Teddy en Habib fan geweest hier op het forum. Dat kan je erop na slaan. Van Caceres ben ik dat bijv. totaal niet.
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2014, 07:58:46 am door Thraso »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2853 Gepost op: mei 04, 2014, 10:22:20 am »
Ik kijk naar voetbalprestaties en niet naar de insinuaties rond een speler. Er zijn nu eenmaal voetballers met een voorbeeldig gedrag en zonder. Feit is dat Hein er terug een goeie spits heeft van gemaakt.

Och, Nfor heeft ook een goeie periode gehad bij Kortrijk. Enkele maanden later werd hij op staande voet ontslagen.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2854 Gepost op: mei 04, 2014, 10:23:57 am »
Ik kijk naar voetbalprestaties en niet naar de insinuaties rond een speler. Er zijn nu eenmaal voetballers met een voorbeeldig gedrag en zonder. Feit is dat Hein er terug een goeie spits heeft van gemaakt. Mijn punt is dat het weldegelijk een goeie speler is, spijts wat sommigen hier altijd beweerd hebben net als over Habib.

Over Habib: we zijn door een na?eve houding in snelheid gepakt geweest door Aa Gent op het laatste moment in de transferperiode waardoor Dury en co niets anders konden dan lijdzaam toe zien.

Ps: ik ben altijd een Teddy en Habib fan geweest hier op het forum. Dat kan je erop na slaan. Van Caceres ben ik dat bijv. totaal niet.

je zal een van de weinig zijn die een teddy fan is dan;
over het eerste, je kijkt naar voetbal prestatie, maar een uilskuiken als teddy in de ploeg hebben brengt de prestaties van andere spelers zoiezo naar beneden

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2855 Gepost op: mei 04, 2014, 11:02:04 am »
je zal een van de weinig zijn die een teddy fan is dan;
over het eerste, je kijkt naar voetbal prestatie, maar een uilskuiken als teddy in de ploeg hebben brengt de prestaties van andere spelers zoiezo naar beneden
Idd begint trouwens nu ne enkele goals al meer voor zichzelf te spelen dan int begin .Kdenk dat midden volgend jaar wel de bom eens zal ontploffen .En als hij zijn middelvinger opsteekt naar het thuispubliek zal het hek ook van de dam zijn.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2856 Gepost op: mei 04, 2014, 11:38:06 am »
Chevalier heeft van een hele competitie verdorie geen deuk in een pakje boter getrapt.
Nu scoort hij eens een paar goalen in 2 matchen en opeens moet Zulte Waregem spijt hebben dat ze hem hebben laten gaan?  :D ;D

Kerel waant zich Maradona en slorpt te veel energie op in een groep.
Dat weet Erwin Koeman, dat weet Dury en dat weet ook Vanhaezebrouck.

Habibou is een ander verhaal.
Maar wij weten niet welke (eventuele) vuile spelletjes Habibou gespeeld heeft tijdens de onderhandelingen.
Zit wel in alle interviews te beweren dat Essevee 2 miljoen kreeg voor hem.  >:( :-[

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2857 Gepost op: mei 04, 2014, 08:28:48 pm »
Fr?d?ric Gounongbe komt de komende twee seizoenen uit voor Westerlo. Zo heeft de promovendus meteen een versterking binnen.
De voorbije jaren was Gounongbe in loondienst van Zulte Waregem, maar de 26-jarige aanvaller werd uitgeleend aan RWDM Brussels. Die club zakt nu naar derde klasse, maar Goungonbe zelf? Die maakt de stap naar eerste klasse.
De komende twee seizoenen zal hij de kleuren van Westerlo verdedigen. Dat laten de kemphanen zelf weten via hun website. De club wil hem alvast welkom heten en hoopt dat hij de weg naar het doel zal vinden.


Offline the-proud-esseveefan

  • Leden
  • Berichten: 66
  • We are One, We are Proud, We are ESSEVEE!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2858 Gepost op: mei 04, 2014, 08:35:58 pm »
Eventjes voor de ge?nteresseerden: Nathan D'Haemers is kampioen geworden met Eendracht Zele (4de klasse B)!! ;-) Proficiat zou ik zeggen!!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2859 Gepost op: mei 04, 2014, 10:10:46 pm »
Jij komt nu toch ook af met zo'n opmerking toevallig nadat ze hebben gescoord...

Toptalenten met de voeten, maar helaas met een lading kak in de bovenkamer.

Teddy is ronduit krapuul om in uw ploeg te hebben. Habib is een waarschijnlijk een weloverwogen beslissing van het bestuur en Dury geweest. Ook al hadden we met Habib vermoedelijk hoger ge?indigd...

Inderdaad! En vooral het feit dat de opmerkingen nu komen.. in de oefenmatchkes van PO2 zegt genoeg.