Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2860 Gepost op: mei 04, 2014, 11:02:36 pm »
Wat Habib betreft, valt me op dat hij ondertussen 3? Hatricks gemaakt heeft, waarvan 2 in POII waar andere ploegen zonder interesse spelen. In matchen met inzet heeft Habib nauwelijks doelpunten gemaakt voor AA Gent en toen werd hier nog mee gelachen. Dat hij nu plots veel scoort in POII is totaal geen referentie. En Habib is ne goeie als hij zijn hoofd er kan bijhouden, maar is geen topper en verliest zijn hoofd meestal na een paar doelpunten, dus nee, nog steeds geen spijt dat Habib vertrokken is. In zijn plaats heeft Sylla zijn kans gekregen en die heeft ook flink gescoord en dat in topmatchen, een groot verschil me dunkt.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2861 Gepost op: mei 05, 2014, 12:46:17 am »
Inderdaad! En vooral het feit dat de opmerkingen nu komen.. in de oefenmatchkes van PO2 zegt genoeg.

Ik heb onmiddellijk (nog ver voor begin PO) bij het vertrek van Habib, onze topscorer op dat moment n.b., gezegd dat we hiermee onze ambitie en titelkansen hebben verkocht.

Krijg ik ongelijk? Ik dacht het niet. Je mag mij eens aantonen welke top 5 club ooit zijn topschutter midden in het competitieverloop heeft verkocht (aan een toen nog concurrenti?le ploeg). Je zal er geen vinden.

Soit, mijn origineel punt hierboven was dat Habib een toptalent is die vaak werd miskend hier op het forum. Velen vergeten dat hij in de eerste helft van dit seizoen enkele beslissende doelpunten heeft gemaakt die ons enkele keren 3 punten hebben opgeleverd.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2014, 12:48:02 am door Thraso »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2862 Gepost op: mei 05, 2014, 08:28:01 am »
benieuwd hoeveel ze hieruit puren:
Habib Habibou sloot zijn seizoen dit weekend af met een onvervalste hattrick. De spits kan zo terugblikken op een heel productief seizoen, iets wat ook in Duitsland niet onopgemerkt voorbij ging.
Zo zou Werder Bremen Habibou in het vizier hebben. Dat meldt Het Laatste Nieuws. De club is tegenwoordig een middenmoter en heeft heel wat moeite om tot scoren te komen. Een probleem dat ?SuperBibou? mogelijk kan oplossen.
Het is echter niet duidelijk of AA Gent staat te springen om mee te werken aan een transfer. De Buffalo?s haalden de spits pas in januari weg bij Zulte Waregem.
Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-05-05/superbibou-trekt-aandacht-uit-de-bundesliga#ixzz30otnpxVD

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2863 Gepost op: mei 05, 2014, 09:48:44 am »
Chevalier heeft van een hele competitie verdorie geen deuk in een pakje boter getrapt.
Nu scoort hij eens een paar goalen in 2 matchen en opeens moet Zulte Waregem spijt hebben dat ze hem hebben laten gaan?  :D ;D

Kerel waant zich Maradona en slorpt te veel energie op in een groep.
Dat weet Erwin Koeman, dat weet Dury en dat weet ook Vanhaezebrouck.


fyi

http://www.voetbalnieuws.be/news/115219/Vanhaezebrouck:_%22In_de_loop_van_het_seizoen_heeft_hij_zich_fantastisch_gedragen%22?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2864 Gepost op: mei 05, 2014, 10:28:12 am »
Ik heb onmiddellijk (nog ver voor begin PO) bij het vertrek van Habib, onze topscorer op dat moment n.b., gezegd dat we hiermee onze ambitie en titelkansen hebben verkocht.

Krijg ik ongelijk? Ik dacht het niet. Je mag mij eens aantonen welke top 5 club ooit zijn topschutter midden in het competitieverloop heeft verkocht (aan een toen nog concurrenti?le ploeg). Je zal er geen vinden.

Soit, mijn origineel punt hierboven was dat Habib een toptalent is die vaak werd miskend hier op het forum. Velen vergeten dat hij in de eerste helft van dit seizoen enkele beslissende doelpunten heeft gemaakt die ons enkele keren 3 punten hebben opgeleverd.
idd, van mij mochtie ook weg ma toch ni midden een seizoen waar ge geen vervanger hebt

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2865 Gepost op: mei 05, 2014, 10:40:51 am »
idd, van mij mochtie ook weg ma toch ni midden een seizoen waar ge geen vervanger hebt
2.  Waarschijnlijk dacht Dury dat Pouri? beter was?

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2866 Gepost op: mei 05, 2014, 10:42:22 am »
Hij zal weer beginnen te zweven...  (bron: roddelsite www.voetbalbelgie.be)

Habibou kan naar de Bundesliga
05 mei 2014 Voetbalnieuws
Habib Habibou heeft dit seizoen 20 doelpunten gemaakt. Zijn effici?ntie is ook de buitenlandse clubs opgevallen. Werder Bremen heeft interesse om de Fransman van AA Gent over te nemen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

Werder Bremen is de nummer 12 in de Duitse Bundesliga. Dit seizoen lukte scoren zeer moeilijk. Ze maakten maat 41 doelpunten.

De Duitsers zien in Habibou een mogelijke versterking. Zijn derde hattrick van dit seizoen is ook hen niet ontgaan.

Habib Habibou trok in de winter van Zulte Waregem naar AA Gent. Hij heeft er nu nog een contract voor drie seizoenen.



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2867 Gepost op: mei 05, 2014, 11:02:32 am »
Ik heb onmiddellijk (nog ver voor begin PO) bij het vertrek van Habib, onze topscorer op dat moment n.b., gezegd dat we hiermee onze ambitie en titelkansen hebben verkocht.

Krijg ik ongelijk? Ik dacht het niet. Je mag mij eens aantonen welke top 5 club ooit zijn topschutter midden in het competitieverloop heeft verkocht (aan een toen nog concurrenti?le ploeg). Je zal er geen vinden.

Soit, mijn origineel punt hierboven was dat Habib een toptalent is die vaak werd miskend hier op het forum. Velen vergeten dat hij in de eerste helft van dit seizoen enkele beslissende doelpunten heeft gemaakt die ons enkele keren 3 punten hebben opgeleverd.
De eerste 3 matchen van de play offs heb ik u niet horen klagen, het probleem ligt niet in de aanval maar vooral in de verdediging dat het nu zo stroef loopt.
SV TILL I DIE

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2868 Gepost op: mei 05, 2014, 05:49:25 pm »
Juist het artikel gelezen van Tim Mathijs, het is toch ongeloofelijk wat ze(Willy 'Whisky' Naessens vooral en dan nog natrappen in VM en pertinente leugens de wereld insturen) hem aandeden na Griekenland en na Lierse.  Toen had ik al heel veel kritiek (heel veel op dit forum zeiden dat hij amper 1ste klasse aankon, vooral de zogenaamde kenner vonden dit!)op het bestuur.  Het doorsturen van Tim Mathijs is 1 van de grootste blunders ooit!  Vergeet het dat hij hier nog ooit zal voetballen, en dat hebben we te danken aan voetbalkenner Willy Naessens!

Tis al lang geweten dat Whisky willy geen respect heeft voor de clubiconen (en supporters!)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2869 Gepost op: mei 06, 2014, 12:24:04 am »
De eerste 3 matchen van de play offs heb ik u niet horen klagen, het probleem ligt niet in de aanval maar vooral in de verdediging dat het nu zo stroef loopt.

Dat gevoel heb ik ook. De verdediging laat gewoon meer steken vallen dan vorige wedstrijden. (zelf de altijd constante dhaene, colpaert en defauw)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2870 Gepost op: mei 06, 2014, 09:38:29 am »
over Habibou....eigenlijk een speler die je zo weinig mogelijk aan de bal moet laten. die het laatste schot of kopbal in de 16 moet geven. staat vaak op de juiste plaats en is heel gevaarlijk als hij goeie voorzetten krijgt vanop de flanken. maar enen met veel beperkingen...balcontrole, schot...
hij is nog meest te vergelijken met Akpala....

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2871 Gepost op: mei 06, 2014, 12:26:40 pm »
over Habibou....eigenlijk een speler die je zo weinig mogelijk aan de bal moet laten. die het laatste schot of kopbal in de 16 moet geven. staat vaak op de juiste plaats en is heel gevaarlijk als hij goeie voorzetten krijgt vanop de flanken. maar enen met veel beperkingen...balcontrole, schot...
hij is nog meest te vergelijken met Akpala....

Idd, alle respect voor Matthys en Habibou, maar als ge op uw 27e en 30e niet verder geraakt dan Griekenland/Belgie en den bank van nen Engelse 2e klasser kunt ge moeilijk zeggen dat ge een topcarri?re achter de rug hebt he.

Die mannen beginnen imo te teren op hun ervaring, maar om nu te zeggen dat het topspelers zijn..
Habibou speelt ondertussen al een 8-tal jaar op de Belgische velden, en heeft dit seizoen wss al meer goals gemaakt dan de andere 7 jaar samen.

Gent zal een niet te weigeren bod uitgebracht hebben, dan is het verstaanbaar dat ze dat niet laten liggen. Het probleem is vooral dat er geen goeie vervanger is gevonden. Had Pouri? er al 10 gepot, dan sprak niemand nog over Habibou. Mss dat Sylla het op termijn kan worden, maar daar koop je op dit moment niets mee en kun je zeggen dat we idd onszelf buitenspel gezet hebben voor de titel.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2872 Gepost op: mei 06, 2014, 01:08:07 pm »
Idd, alle respect voor Matthys en Habibou, maar als ge op uw 27e en 30e niet verder geraakt dan Griekenland/Belgie en den bank van nen Engelse 2e klasser kunt ge moeilijk zeggen dat ge een topcarri?re achter de rug hebt he.

Die mannen beginnen imo te teren op hun ervaring, maar om nu te zeggen dat het topspelers zijn..
Habibou speelt ondertussen al een 8-tal jaar op de Belgische velden, en heeft dit seizoen wss al meer goals gemaakt dan de andere 7 jaar samen.

Gent zal een niet te weigeren bod uitgebracht hebben, dan is het verstaanbaar dat ze dat niet laten liggen. Het probleem is vooral dat er geen goeie vervanger is gevonden. Had Pouri? er al 10 gepot, dan sprak niemand nog over Habibou. Mss dat Sylla het op termijn kan worden, maar daar koop je op dit moment niets mee en kun je zeggen dat we idd onszelf buitenspel gezet hebben voor de titel.

Bij MAtthys moet je een kanttekening maken he.
Wij stuurden hem als het ware richting Griekenland. Toen de Grieken hem definitief over wilden nemen, weigerden we (we joegen de vraagprijs de lucht in)
Hij was toen 25.
Willy en Mannaert hypothekeerden zijn carri?re. 

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2873 Gepost op: mei 06, 2014, 01:21:47 pm »
Idd, alle respect voor Matthys en Habibou, maar als ge op uw 27e en 30e niet verder geraakt dan Griekenland/Belgie en den bank van nen Engelse 2e klasser kunt ge moeilijk zeggen dat ge een topcarri?re achter de rug hebt he.

Die mannen beginnen imo te teren op hun ervaring, maar om nu te zeggen dat het topspelers zijn..
Habibou speelt ondertussen al een 8-tal jaar op de Belgische velden, en heeft dit seizoen wss al meer goals gemaakt dan de andere 7 jaar samen.

Gent zal een niet te weigeren bod uitgebracht hebben, dan is het verstaanbaar dat ze dat niet laten liggen. Het probleem is vooral dat er geen goeie vervanger is gevonden. Had Pouri? er al 10 gepot, dan sprak niemand nog over Habibou. Mss dat Sylla het op termijn kan worden, maar daar koop je op dit moment niets mee en kun je zeggen dat we idd onszelf buitenspel gezet hebben voor de titel.

Ik snap niet wat je bedoelt inzake Sylla? Sylla heeft ondertussen 8 doelpunten gemaakt en scoort nu bij wijze van spreken aan de lopende band en haalt minstens het rendement van een Habibou, maar is minder nukkig en bijzonder nuttig in ons beweeglijke voetbal.

Offline ThomasV

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2874 Gepost op: mei 06, 2014, 02:08:32 pm »
Ik snap niet wat je bedoelt inzake Sylla? Sylla heeft ondertussen 8 doelpunten gemaakt en scoort nu bij wijze van spreken aan de lopende band en haalt minstens het rendement van een Habibou, maar is minder nukkig en bijzonder nuttig in ons beweeglijke voetbal.

Trouwens, Habib 1 bal zien bijhouden zoals Sylla dat kan? Doodleggen op de borst en dan verder spelen? Als Habib zo nen bal kreeg sprong hij 2 meter van zijnen voet.. Bij Gent is hij ook die controlerende spits niet..
Hij heeft er nu wel een paar gepot bij Gent maar meestal waren het binnenleggers, ok ge moet er staan maar tis nie dat hij zelf veel een actie opzette..
Was hij bij ons gebleven dan had hij der miss maar 2 meer gescoord.. Als als als.. ge weet het nooit.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2875 Gepost op: mei 06, 2014, 04:13:43 pm »
Trouwens, Habib 1 bal zien bijhouden zoals Sylla dat kan? Doodleggen op de borst en dan verder spelen? Als Habib zo nen bal kreeg sprong hij 2 meter van zijnen voet.. Bij Gent is hij ook die controlerende spits niet..
Hij heeft er nu wel een paar gepot bij Gent maar meestal waren het binnenleggers, ok ge moet er staan maar tis nie dat hij zelf veel een actie opzette..
Was hij bij ons gebleven dan had hij der miss maar 2 meer gescoord.. Als als als.. ge weet het nooit.

2 Dat stilleggen van die bal is echt top.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2876 Gepost op: mei 06, 2014, 11:14:54 pm »
hilarisch :

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140506_01094423

Grappig, dit wist ik ?l tijden, dat Skulason die goal officieel kreeg.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2877 Gepost op: mei 07, 2014, 08:35:08 am »
het is trouwens gemakkelijker goals maken in PO II. ja, ze hebben maar 6 wedstrijden ipv 10 maar als je ziet dat er daar met een halve invallersploeg spelen is het logisch dat ze gemakkelijker kunnen scoren...

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2878 Gepost op: mei 07, 2014, 01:58:32 pm »
Fr?d?ric Gounongbe heeft getekend bij Westerlo en zal dus volgend seizoen "opnieuw" te zien zijn in de Jupiller Pro League.

Online fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2879 Gepost op: mei 07, 2014, 05:48:46 pm »
Serwy naar Ujpest(Hon) voor 3 seizoenen.