Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756440 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2900 Gepost op: juni 05, 2014, 10:35:58 am »
Nog nooit van dat ploegske gehoord.

Ik zie dat good old Tibor Selymes daar trainer is en Landry Mulemo speelt daar blijkbaar ook.

Idd, Badis kreeg hier niet veel kansen, al speelde die wel zeer goed in de voorbereiding.

Tijdens mijn pauze eens gekeken naar de "vedetten" van Lemic/PDC

Milunovic mocht dit seizoen geen enkele keer starten bij Partizan Belgrado. Viel 8x in en scoorde 0 goals.
Vorig seizoen startte hij 16x en scoorde hij 6x

Hadzic zat na ons nog een seizoen bij Inter Zapresic (Kroatische 1ste klasse) en een seizoen Zlate Moravce (Slovaakse 1ste klasse)
In die 2 seizoenen aan 3x basisplaatsen (in Kroati?) en 3 invalbeurten (In Slowakije) Scoorde 1x

En dan nog Lendric (al weet ik niet of die van Lemic was)
Werd in de zomer van 2013 verkocht aan Lokomotiva Zagreb (4 basisplaatsen, 2 invalbeurten, 2 goals)

Werd in de winter verkocht of verhuurd aan SV Kapfenberg (Oostenrijkse 2de klasse)
8 basisplaatsen, 7 invalbeurten, 5 goals.


Allemaal gene vetten.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2901 Gepost op: juni 05, 2014, 11:36:32 am »
Hoe is het met Sivakov?  8)

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2902 Gepost op: juni 05, 2014, 11:46:03 am »
Hoe is het met Sivakov?  8)
Die kerel heeft ier ng een contract tot 2015, of is da ontbonden?

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2903 Gepost op: juni 05, 2014, 11:46:48 am »
Die kerel heeft ier ng een contract tot 2015, of is da ontbonden?
Ah nee, haha die kerel is definitief naar BATE getrokken, just!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2904 Gepost op: juni 05, 2014, 01:00:39 pm »
Ah nee, haha die kerel is definitief naar BATE getrokken, just!
Speelt ondertussen bij FC Gomel, eveneens een club uit zijn thuisland.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2905 Gepost op: juni 05, 2014, 10:11:35 pm »
Lander is geen profvoetballer meer...

Lander Van Steenbrugghe bereikte afgelopen weekend een akkoord met de Oost-Vlaamse tweedeprovincialer KVVV Ardennen. Voorzitter Luc Ysebaert is alvast erg opgetogen met de komst de gewezen profspeler. "Het familiale karakter en de unieke sfeer hebben Lander over de streep getrokken om voor KVVVA te kiezen. Voor onze club is het d? kans bij uitstek om te leren van iemand die op het hoogste niveau gevoetbald heeft."

Voor zijn overgang naar KV Oostende verdedigde Van Steenbrugghe de kleuren van Zulte-Waregem, OH Leuven en KSV Roeselare.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2906 Gepost op: juni 05, 2014, 10:25:28 pm »
Lander is geen profvoetballer meer...

Lander Van Steenbrugghe bereikte afgelopen weekend een akkoord met de Oost-Vlaamse tweedeprovincialer KVVV Ardennen. Voorzitter Luc Ysebaert is alvast erg opgetogen met de komst de gewezen profspeler. "Het familiale karakter en de unieke sfeer hebben Lander over de streep getrokken om voor KVVVA te kiezen. Voor onze club is het d? kans bij uitstek om te leren van iemand die op het hoogste niveau gevoetbald heeft."

Voor zijn overgang naar KV Oostende verdedigde Van Steenbrugghe de kleuren van Zulte-Waregem, OH Leuven en KSV Roeselare.


En kerel die hier boos is op alles en iedereen, maar het vooral aan zichzelf te danken heeft.
Heeft zijn carri?re verzopen! Letterlijk!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2907 Gepost op: juni 05, 2014, 10:30:13 pm »
In het laatste interview met hem dat ik las was hij toch erg positief over Zulte Waregem, hoor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2908 Gepost op: juni 05, 2014, 10:41:25 pm »
In het laatste interview met hem dat ik las was hij toch erg positief over Zulte Waregem, hoor.

Vraag hem eens naar Dury, Willy Naessens en Mannaert, hij zal koken.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2909 Gepost op: juni 05, 2014, 10:54:51 pm »
Vraag hem eens naar Dury, Willy Naessens en Mannaert, hij zal koken.

Mogelijks, dat weet ik niet.
Maar voor iemand die 'hier boos is op alles en iedereen' zijn dit toch geen kwade woorden:

Citaat
Van Steenbrugghe speelde tussen 2004 en 2008 voor Zulte Waregem. Hij maakte er de promotie naar eerste klasse mee, de bekerwinst en de schitterende Europese campagne waarbij Europees overwinterd werd. Na vier jaar verliet hij de club, maar hij volgt de prestaties nog op de voet. "Sowieso volgt elke voetballer zijn ex-clubs. Ik moet zeggen dat Waregem uitgegroeid is tot een topploeg."

"In mijn tijd ging het er allemaal niet zo professioneel aan toe. Wij waren van semi-prof naar prof aan het omschakelen. Ik geloof zelfs dat, toen wij Europees speelden, vijf of zes jongens overdag nog een andere job uitoefenden. Als ik kijk wie daar nu allemaal rondloopt op het vlak van fitnessbegeleiding, medische begeleiding enzovoort, dan is dat een wereld van verschil. Ik vind dat ze het uitstekend doen."

"Ik denk dat onze prestaties destijds onderschat werden. Als je ziet hoe de pers nu soms reageert op het overwinteren van een Belgische ploeg in Europa, dan denk ik dat onze overwintering in 2006-2007 toch een serieuze prestatie was, waar we best fier op mogen zijn."
http://www.voetbalnieuws.be/news/99935/INTERVIEW_Van_Steenbrugghe:_Wij_spelers_staan_achter_hem#ixzz33nfxr912 d.d. 03/02/2014

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2910 Gepost op: juni 06, 2014, 08:58:22 am »
Het verhaal dat ik altijd gehoord heb is dat Vansteenbrugghe na een avondje 'stappen' zijn auto in de prak gereden had. Dury kwam dit te weten, ging naar de garage om de schade van de auto op te meten en nadien mocht Landerke beschikken.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2911 Gepost op: juni 06, 2014, 10:12:32 am »
Het verhaal dat ik altijd gehoord heb is dat Vansteenbrugghe na een avondje 'stappen' zijn auto in de prak gereden had. Dury kwam dit te weten, ging naar de garage om de schade van de auto op te meten en nadien mocht Landerke beschikken.

Idd.
Stond hier in een caf? in Kluisbergen ook eens dronken op een tafel te dansen in zijn onderbroek en kreeg in een jeugdhuis in Avelgem klappen op zijn gezicht, en ging 's anderendaags meet een blauw oog trainen...

Talent zat, maar niet de juiste mentaliteit

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2912 Gepost op: juni 06, 2014, 11:59:03 am »
Idd.
Stond hier in een caf? in Kluisbergen ook eens dronken op een tafel te dansen in zijn onderbroek en kreeg in een jeugdhuis in Avelgem klappen op zijn gezicht, en ging 's anderendaags meet een blauw oog trainen...

Talent zat, maar niet de juiste mentaliteit

Allez allez.
Laat ons van Lander Vansteenbrugghe geen wereldvoetballer maken he zeg. Was gewoon een degelijke voetballer voor de Belgische 2e klasse. Zoals Vandermarliere er ook eentje was.

Dat geromantiseer altijd nadien.
In de kranten heeft men er ook altijd hard van als een bekende persoon is overleden. Wordt dan gewoon heiligverklaard.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2913 Gepost op: juni 06, 2014, 12:11:59 pm »
Allez allez.
Laat ons van Lander Vansteenbrugghe geen wereldvoetballer maken he zeg. Was gewoon een degelijke voetballer voor de Belgische 2e klasse. Zoals Vandermarliere er ook eentje was.

Dat geromantiseer altijd nadien.
In de kranten heeft men er ook altijd hard van als een bekende persoon is overleden. Wordt dan gewoon heiligverklaard.

Ik mag dat toch vinden of niet.
Als je ziet wat voor een carri?re Lutte maakte bij Essevee, Lander had meer talent dan hem.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2914 Gepost op: juni 06, 2014, 01:56:50 pm »
Ik mag dat toch vinden of niet.
Als je ziet wat voor een carri?re Lutte maakte bij Essevee, Lander had meer talent dan hem.


had meer talent in pinten drinken ,heeft ergens ook eens de dijk uitgekuist

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2915 Gepost op: juni 06, 2014, 04:12:30 pm »
Lander kan gewoon door rugletsel trainingsritme vanaf 3de klasse en hoger niet meer aan.  Stop met dat hln- en storygezever.  er zijn heel wat essevee?rs en andere eerste klassers, die al eens dronken op een tafel stonden te dansen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2916 Gepost op: juni 06, 2014, 05:21:06 pm »
Lander kan gewoon door rugletsel trainingsritme vanaf 3de klasse en hoger niet meer aan.  Stop met dat hln- en storygezever.  er zijn heel wat essevee?rs en andere eerste klassers, die al eens dronken op een tafel stonden te dansen...
2.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2917 Gepost op: juni 06, 2014, 06:01:01 pm »
Kom op, maak er geen heilige van he.

Kon met KVO naar eerste en ging doodleuk naar Aalst, om meer te kunnen feeste, 1ste klasse was hem te serieus.
Het zijn godverdomme zijn eigen woorden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2918 Gepost op: juni 06, 2014, 07:21:32 pm »
Kom op, maak er geen heilige van he.

Kon met KVO naar eerste en ging doodleuk naar Aalst, om meer te kunnen feeste, 1ste klasse was hem te serieus.
Het zijn godverdomme zijn eigen woorden.
Rustig ? moat  ;D
SV TILL I DIE

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2919 Gepost op: juni 07, 2014, 09:32:39 am »
Wat ik van Lander herinner : hij was grandioos in ??n van onze wedstrijden tegen Club Brugge die we het 1ste seizoen in 1ste klasse wonnen (beker of competitie ?). Ik dacht toen dat hij er wel ging komen, maar dat is niet gebeurd ...