Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756384 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2940 Gepost op: juli 07, 2014, 08:26:48 pm »
Doen we bij de eerste thuismatch iets voor de Fauw?
Ja ! Een staande ovatie ! " EN LAAT JE PLOEG MAAR IN DE STEEK" !!!

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2941 Gepost op: juli 08, 2014, 11:33:56 am »
David Vandenbroeck van Tubeke naar OHL

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2942 Gepost op: juli 08, 2014, 03:21:15 pm »
Gisteren toen ik mijn abonnement ging halen liep Davy in het stadion rond..
SV TILL I DIE

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2943 Gepost op: juli 08, 2014, 04:20:03 pm »
davy kwam misschien zijn verhoogje halen uit de X-tribune om zijn geliefde fcb-supporters aan te moedigen... forza... :D

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2944 Gepost op: juli 08, 2014, 04:43:55 pm »
Doen we bij de eerste thuismatch iets voor de Fauw?

Omhaling organiseren in vak X om een groot blik olie te kopen zodat hij zijn gouden FCB-zitje kan simoniseren !

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2945 Gepost op: juli 08, 2014, 05:49:59 pm »
Omhaling organiseren in vak X om een groot blik olie te kopen zodat hij zijn gouden FCB-zitje kan simoniseren !

Met uitfluiten los je niks op. Je stelt alleen maar mensen teleur daarmee.
We hebben trouwens veel te danken aan Davy. Werkte veel samen met de supporters, achter de schermen.
Ik zeg nu niet dat we hem moeten onthalen als een held.
Maar een klein applausje na de match, daar gaat niemand van dood.

Da's mijn mening ;)
No pain, no gain.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2946 Gepost op: juli 08, 2014, 06:24:33 pm »
hopelijk geen frituurolie ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2947 Gepost op: juli 08, 2014, 07:08:50 pm »
Met uitfluiten los je niks op. Je stelt alleen maar mensen teleur daarmee.
We hebben trouwens veel te danken aan Davy. Werkte veel samen met de supporters, achter de schermen.
Ik zeg nu niet dat we hem moeten onthalen als een held.
Maar een klein applausje na de match, daar gaat niemand van dood.

Da's mijn mening ;)

Tjah, de kinderen in Vak X zullen zich inderdaad weer laten overhalen door de "leiders" daar.
Van tribune kant vijvers en hoofdtribune zal Davy geen applaus krijgen. Mensen hebben daar een eigen gedacht!
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat er in X alleen maar kinderen zitten he, maar toch veel -18 die alles doen wat de rest doet.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2948 Gepost op: juli 08, 2014, 08:19:22 pm »
Met uitfluiten los je niks op. Je stelt alleen maar mensen teleur daarmee.
We hebben trouwens veel te danken aan Davy. Werkte veel samen met de supporters, achter de schermen.
Ik zeg nu niet dat we hem moeten onthalen als een held.
Maar een klein applausje na de match, daar gaat niemand van dood.

Da's mijn mening ;)


Deel jouw mening. Focus op de mooie memorabele momenten en koester die. Door Davy op een defige manier te ontvangen, kan essevee bewijzen dat we beter zijn dan anderen. Hij zal dan rap beseffen wat hij moet missen, de nauwe band met de fans en de patron kunnen zijn.  Zal hem dieper raken ipv hem uit te fluiten.



Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2949 Gepost op: juli 08, 2014, 08:50:14 pm »
We zullen Davy niet zien in onze nieuwe dugouts.
Dus geen aandacht aan schenken.

Hopelijk voor hem zitten ze comfortabel.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2950 Gepost op: juli 08, 2014, 09:55:45 pm »
Tjah, de kinderen in Vak X zullen zich inderdaad weer laten overhalen door de "leiders" daar.
Van tribune kant vijvers en hoofdtribune zal Davy geen applaus krijgen. Mensen hebben daar een eigen gedacht!
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat er in X alleen maar kinderen zitten he, maar toch veel -18 die alles doen wat de rest doet.

Wat wil je daar nu mee zeggen. Dat ik de boel opstook achter doel? Ik geef alleen maar MIJN mening. Wat de rest doet, is hun keuze.

On topic:
Een echt applaus is nu ook niet de bedoeling. Ik wil gewoon maar zeggen dat dat uitfluiten nergens voor nodig is.
Als je dit jaar pers? iemand wil uitfluiten. Fluit dan Chevalier uit. Die vertrok hier en besmeurde ons in de gazetten.
No pain, no gain.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2951 Gepost op: juli 08, 2014, 10:00:22 pm »
Wat wil je daar nu mee zeggen. Dat ik de boel opstook achter doel? Ik geef alleen maar MIJN mening. Wat de rest doet, is hun keuze.

On topic:
Een echt applaus is nu ook niet de bedoeling. Ik wil gewoon maar zeggen dat dat uitfluiten nergens voor nodig is.
Als je dit jaar pers? iemand wil uitfluiten. Fluit dan Chevalier uit. Die vertrok hier en besmeurde ons in de gazetten.
Dat zal zoiezo gebeuren :p Ben er klaar voor om zijn gebaren naar ons zoals in krotrijk terug te zien . Chevalier encule !!!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2952 Gepost op: juli 08, 2014, 10:07:20 pm »
Nie vergeten dat chevalier geschorst is tegen ons vrienden !

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2953 Gepost op: juli 08, 2014, 10:20:33 pm »
Nie vergeten dat chevalier geschorst is tegen ons vrienden !
Juist :(

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2954 Gepost op: juli 08, 2014, 10:52:50 pm »
Doen we bij de eerste thuismatch iets voor de Fauw?
8)

geen idee wa ge in gedachten hebt
mo dankbaar moede die felbetaalde voetballers allermindst zijn als ze uw club verlaten
voor nog dikker betaald te worden.

Hopelijk zien we hem hier ni meer terug behalve als bankzitterke

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2955 Gepost op: juli 09, 2014, 02:33:31 am »
Vetbetaalde spelers moeten goed presteren zonder uitzondering en de supporters respecteren,  eigenlijk is het een decadente bedoening geworden met die astronomische bedragen in sommige sporten, walgelijk💰💲💶💶🏦💸🏰😬

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2956 Gepost op: juli 09, 2014, 09:03:13 am »
Tjah, de kinderen in Vak X zullen zich inderdaad weer laten overhalen door de "leiders" daar.
Van tribune kant vijvers en hoofdtribune zal Davy geen applaus krijgen. Mensen hebben daar een eigen gedacht!
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat er in X alleen maar kinderen zitten he, maar toch veel -18 die alles doen wat de rest doet.
Hier spreek je jezelf toch grandioos tegen. Alsof iedereen in de tribune kant vijvers & hoofdtribune "met een eigen gedacht" toevallig allemaal dezelfde mening hebben?! Als je wil verwijzen naar 'meelopers', denk dan niet zo in hokjes (in dit geval vakken), want overal heb je wel mensen die hun mening herzien of zich dusdanig laten be?nvloeden.

On topic: Wie wil applaudisseren, moet dat zeker niet laten, maar anti-acties zoals uitfluiten e.d. lijken mij wel degelijk uit den boze. Deze kunnen enkel het imago van onze club ?n zijn supportersschare schaden...

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2957 Gepost op: juli 09, 2014, 09:04:42 am »
Tjah, de kinderen in Vak X zullen zich inderdaad weer laten overhalen door de "leiders" daar.
Van tribune kant vijvers en hoofdtribune zal Davy geen applaus krijgen. Mensen hebben daar een eigen gedacht!
Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat er in X alleen maar kinderen zitten he, maar toch veel -18 die alles doen wat de rest doet.

Tes daar de Chiro niet ze achter de goal!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2958 Gepost op: juli 09, 2014, 09:32:23 am »
1
Hier spreek je jezelf toch grandioos tegen. Alsof iedereen in de tribune kant vijvers & hoofdtribune "met een eigen gedacht" toevallig allemaal dezelfde mening hebben?! Als je wil verwijzen naar 'meelopers', denk dan niet zo in hokjes (in dit geval vakken), want overal heb je wel mensen die hun mening herzien of zich dusdanig laten be?nvloeden.
2
On topic: Wie wil applaudisseren, moet dat zeker niet laten, maar anti-acties zoals uitfluiten e.d. lijken mij wel degelijk uit den boze. Deze kunnen enkel het imago van onze club ?n zijn supportersschare schaden...

1 idd vrij belachelijk en totaal onvolwassen om in die termen te denken !
2 applaus verdient die mens toch echt wel niet !  anti-acties is hij natuurlijk ook niet waard, maar wel ludieke acties op zijn Beerschots !  Jullie vinden wel een paar liedjes voor p?p? Davy en zijn gouden zitje bij FCB.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2959 Gepost op: juli 09, 2014, 11:01:45 am »
Hier spreek je jezelf toch grandioos tegen. Alsof iedereen in de tribune kant vijvers & hoofdtribune "met een eigen gedacht" toevallig allemaal dezelfde mening hebben?! Als je wil verwijzen naar 'meelopers', denk dan niet zo in hokjes (in dit geval vakken), want overal heb je wel mensen die hun mening herzien of zich dusdanig laten be?nvloeden.

On topic: Wie wil applaudisseren, moet dat zeker niet laten, maar anti-acties zoals uitfluiten e.d. lijken mij wel degelijk uit den boze. Deze kunnen enkel het imago van onze club ?n zijn supportersschare schaden...
Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde mening.
Ik wil gewoon stellen dat veel pubers en kinderen in Vak X zich gewoon laten meeslepen door de leiders (die er natuurlijk zelf niet kunnen aan doen)

Soit, genoeg daarover, van mij krijgt Davy zeker geen applaus!