Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756382 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2960 Gepost op: juli 09, 2014, 11:19:38 am »
Natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde mening.
Ik wil gewoon stellen dat veel pubers en kinderen in Vak X zich gewoon laten meeslepen door de leiders (die er natuurlijk zelf niet kunnen aan doen)

Soit, genoeg daarover, van mij krijgt Davy zeker geen applaus!
Ik vind het ongehoord dat jij hier zomaar de leiders van vak X (mensen uit de supportersraad), die nota bene veel van hun vrije tijd in de werking van onze club qua sfeeracties & via de supporterslokalen om maar enkele aan te halen, zomaar met de vinger komt wijzen.

Enkel zij kunnen volgens mij zelfs weten hoe & wat Davy voor hen/de club gedaan heeft.
Dat jij niet applaudisseert kan mij geen moer schelen, dat je de sfeergroep disrespecteert, daar heb ik moeite mee. Het is natuurlijk allemaal makkelijk om te staan roepen langs de zijlijn (vrij toepasselijk in deze)... ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2961 Gepost op: juli 09, 2014, 11:22:05 am »
Ik vind het ongehoord dat jij hier zomaar de leiders van vak X (mensen uit de supportersraad), die nota bene veel van hun vrije tijd in de werking van onze club qua sfeeracties & via de supporterslokalen om maar enkele aan te halen, zomaar met de vinger komt wijzen.

Enkel zij kunnen volgens mij zelfs weten hoe & wat Davy voor hen/de club gedaan heeft.
Dat jij niet applaudisseert kan mij geen moer schelen, dat je de sfeergroep disrespecteert, daar heb ik moeite mee. Het is natuurlijk allemaal makkelijk om te staan roepen langs de zijlijn (vrij toepasselijk in deze)... ::)

Ik wijs die mannen totaal niet met de vinger.
Ik zeg alleen dat er veel mannen zijn in Vak X die hen nadoen. Daar is toch niets mis mee.

Heb al meermaals mijn respect geuit richting de sfeermakers, maar dat willen jullie niet zien zeker ;)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2962 Gepost op: juli 09, 2014, 11:28:34 am »
Ik wijs die mannen totaal niet met de vinger.
Ik zeg alleen dat er veel mannen zijn in Vak X die hen nadoen. Daar is toch niets mis mee.

Heb al meermaals mijn respect geuit richting de sfeermakers, maar dat willen jullie niet zien zeker ;)
Komaan, zevert niet h?. In X doen "die pubers" die mannen van de sfeergroep na omdat ze geen eigen mening zouden hebben, maar toch is er niets mis met diegene die 't voorbeeld geven. Wat is uw punt dan nog in feite?

Ik spreek over deze reactie, die imo getuigde van weinig respect richting sfeergroep. Voorgaande reacties (waaruit uw respect richting hen wel blijkt) doen hier niets terzake.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2963 Gepost op: juli 09, 2014, 11:32:52 am »
Ik vind het ongehoord dat jij hier zomaar de leiders van vak X (mensen uit de supportersraad), die nota bene veel van hun vrije tijd in de werking van onze club qua sfeeracties & via de supporterslokalen om maar enkele aan te halen, zomaar met de vinger komt wijzen.

Enkel zij kunnen volgens mij zelfs weten hoe & wat Davy voor hen/de club gedaan heeft.
Dat jij niet applaudisseert kan mij geen moer schelen, dat je de sfeergroep disrespecteert, daar heb ik moeite mee. Het is natuurlijk allemaal makkelijk om te staan roepen langs de zijlijn (vrij toepasselijk in deze)... ::)
Davy heeft ons in de steek gelaten. Dus wat heeft hij uiteindelijk voor de club gedaan? Supportersparticipatie samen met de fantastische GT? Niets meer over gehoord trouwens...
Ach uiteindelijk is een voetballer een passant die ons probeert goed voetbal te brengen. Voor de rest dragen die niet veel extra bij. Behalve voetballers die echt van kleins af verbonden zijn met de stad of club zoals Karel D'Haene. Zo iemand kan/wil ook na zijn carri?re aan de club bijdragen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2964 Gepost op: juli 09, 2014, 11:38:21 am »
Komaan, zevert niet h?. In X doen "die pubers" die mannen van de sfeergroep na omdat ze geen eigen mening zouden hebben, maar toch is er niets mis met diegene die 't voorbeeld geven. Wat is uw punt dan nog in feite?

Ik spreek over deze reactie, die imo getuigde van weinig respect richting sfeergroep. Voorgaande reacties (waaruit uw respect richting hen wel blijkt) doen hier niets terzake.

Man, blijkbaar nooit begrijpend lezen gehad op school?
Die kleine mannen in X apen na, zo simpel is het.
Wss zitten er daar veel tussen die nu spuwen op Davy, maar als hij daar dan staat en men gaat applaudisseren, dan doen ze gewoon vrolijk mee, dat bedoel ik.

En wat in mijn post is weinig respectvol richting sfeergroep?
Maar PM me, anders wordt het hier ??n grote dialoog.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2965 Gepost op: juli 09, 2014, 11:43:40 am »
Man, blijkbaar nooit begrijpend lezen gehad op school?
Die kleine mannen in X apen na, zo simpel is het.
Wss zitten er daar veel tussen die nu spuwen op Davy, maar als hij daar dan staat en men gaat applaudisseren, dan doen ze gewoon vrolijk mee, dat bedoel ik.

En wat in mijn post is weinig respectvol richting sfeergroep?
Maar PM me, anders wordt het hier ??n grote dialoog.
Vreemd, twijfelen aan mij kennis van begrijpend lezen maar zelf niet antwoorden op de vraag.
Soit, hier stopt de discussie voor mij, PM'n om alsnog gelijk te krijgen is niet nodig.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2966 Gepost op: juli 09, 2014, 12:15:37 pm »
Van mij krijgt De fauw applaus. Toen hij hier speelde was hij heel belangrijk voor het team en heeft hij ons mooie momenten bezorgd. Toen hij ons verlaten heeft, heeft hij zich niet negatief uitgelaten over het team.
Wie kan het hem kwalijk nemen dat hij nog eens langs de kassa passeert op het einde van zijn carri?re.

Wat is clubliefde? Iemand die zijn hele leven bij de club blijft omdat hij niet goed genoeg is om hogerop te geraken en niet zo slecht is dat hij door de club op straat wordt gezet?

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2967 Gepost op: juli 09, 2014, 12:48:39 pm »
Van mij krijgt De fauw applaus. Toen hij hier speelde was hij heel belangrijk voor het team en heeft hij ons mooie momenten bezorgd. Toen hij ons verlaten heeft, heeft hij zich niet negatief uitgelaten over het team.
Wie kan het hem kwalijk nemen dat hij nog eens langs de kassa passeert op het einde van zijn carri?re.

Wat is clubliefde? Iemand die zijn hele leven bij de club blijft omdat hij niet goed genoeg is om hogerop te geraken en niet zo slecht is dat hij door de club op straat wordt gezet?
Met uitzonderingen als Maldini, Totti, Giggs en Adams...
Wat er bij mij vooral steekt, is dat er eerst (mede door toedoen van de zogenaamde supportersfederatie) wordt gekeken om hem zelfs na zijn voetbalcarri?re aan Essevee te verbinden en Davy zelf, die in de pers vertelt dat hij zijn carri?re bij ons wil afsluiten. Als dan plots de eerste, de beste ploeg interesse betoont, kuist hij zijn schuppe af om (naar alle waarschijnlijkheid) op de bank te gaan zitten.

Bij mij zal er geen applaus zijn.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2968 Gepost op: juli 09, 2014, 01:07:54 pm »
Met uitzonderingen als Maldini, Totti, Giggs en Adams...
Wat er bij mij vooral steekt, is dat er eerst (mede door toedoen van de zogenaamde supportersfederatie) wordt gekeken om hem zelfs na zijn voetbalcarri?re aan Essevee te verbinden en Davy zelf, die in de pers vertelt dat hij zijn carri?re bij ons wil afsluiten. Als dan plots de eerste, de beste ploeg interesse betoont, kuist hij zijn schuppe af om (naar alle waarschijnlijkheid) op de bank te gaan zitten.

Bij mij zal er geen applaus zijn.
- Ik denk dat dat plan effectief op tafel lag + vrij voor de hand liggend was
- Hij vertrekt niet naar de voor hem "de eerste, de beste ploeg", maar wel naar de club waar hij zijn carri?re begon. Kleine nuance toch.
Wat me mogen concluderen is dat Davy nooit verwacht had om nog de kans te krijgen om naar de club te kunnen waar voor hem alles begon...

Applaus moet zeker niet, maar een beetje begrip zou wel mogen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2969 Gepost op: juli 09, 2014, 01:38:33 pm »
Het stoort mij vooral dat Davy naar daar gaat als bankzitter, terwijl hij hier de figuur was!
Ze zeiden het zelf, als opvolger van Hogli, en toch willen tekenen, ik begrijp dat niet. Dat is enkel en alleen voor het geld.

Vind het ook een beetje jammer dat hij nog niet echt afscheid heeft genomen van ons. Buiten zo een clich? bericht op onze officiele site.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2970 Gepost op: juli 09, 2014, 02:48:21 pm »
Meneer De fauw was heel belangrijk voor de supporters maar ook voor de cohese van de ploeg,een echte kapitein,hier was hij belangrijk, kon en wou hier blijven,ook na zijn voetballoopbaan,heeft dit verschillende keren verteld.  Verdiende hier MEER dan Berrier en Leye,normaal gezien MOET Davy al binnen zijn (Roda Jc +wat hij hier verdiende,daar kan de modale en de iets meer dan modale Vlaming na een volledige loopbaan niet aan,in de verste verte niet!).  Moest Davy echt zijn zoals hij zich profileerde dan zou hij blijven,dan zou ik veel repect hebben.  Nu niet,kiest voor nog meer geld,en dat het naar Club Bruhhe is is voor hem mooi meegenomen.  Ik heb veel meet respect voor gasten die eerlijk zijn,die eerlijk toegeven dat Essevee een stap is naar hogerop of gasten die nog meer willen verdienen maar daar tenminste eerlijk over zijn(Berrier,Leye,Malanda die hier ongeveer 12 of 13keer minder verdiende! dan Davy).   Met zijn keuze heeft hij mijn respect verloren(zal hem absoluut niet deren) dus geen applaus voor hem.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2971 Gepost op: juli 09, 2014, 02:52:00 pm »
heb gehoord dat ze in brugge verschoten van zijn loon bij essevee.
voor een bescheiden ploegje als de onze zo een wedde , denk dat dat de oorzaak is dat hij naar brugge is.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2972 Gepost op: juli 09, 2014, 03:41:43 pm »
heb gehoord dat ze in brugge verschoten van zijn loon bij essevee.
voor een bescheiden ploegje als de onze zo een wedde , denk dat dat de oorzaak is dat hij naar brugge is.
2. Denk ook dat ze bij Essevee niet rouwig waren bij zijn vertrek.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2973 Gepost op: juli 09, 2014, 04:01:50 pm »
Volgens Sport/voetbalmagazine zou Kums zelf gedreigd hebben met de wet van 78.
Uitfluiten die handel!!!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2974 Gepost op: juli 09, 2014, 04:37:54 pm »
Volgens Sport/voetbalmagazine zou Kums zelf gedreigd hebben met de wet van 78.
Uitfluiten die handel!!!

Verbaast me niets. Achteraf gezien toch maar een smerig manneke.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2975 Gepost op: juli 09, 2014, 06:24:58 pm »
Verbaast me niets. Achteraf gezien toch maar een smerig manneke.
Die achteraf nog trots is dat hij 'zo koppig' is.Pfff,laag.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2976 Gepost op: juli 09, 2014, 07:19:24 pm »
Om even over iets anders te beginnen.... Iemand enig idee waar de toekomst van Leye ligt?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2977 Gepost op: juli 09, 2014, 08:18:20 pm »
Helaas niet bij ons, anders had hij wel getekend...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2978 Gepost op: juli 12, 2014, 09:05:41 am »
Haha davy stond al linksachter ipv rechtsachter tijden zenit-brugge

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2979 Gepost op: juli 12, 2014, 09:13:25 am »
verschil in pr? 600.00-700.000 ?.ik ken er die vvoor minder hun sc hup afgekuist hebben ::)