Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2980 Gepost op: juli 12, 2014, 11:07:06 am »
Haha davy stond al linksachter ipv rechtsachter tijden zenit-brugge

Ahja, vervanger van Hogli he. ;)
Overal gaatjes opvullen als er iemand geblesseerd/geschorst is

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2981 Gepost op: juli 12, 2014, 11:29:38 am »
Spelen of niet...het enigste dat telt is dat zijn bankrekening is "opgevuld" !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2982 Gepost op: juli 12, 2014, 08:54:09 pm »
Hazard maakte vandaag zijn debuut voor Monchengladbach tegen Wiesbaden. Ze wonnen 1-2
Hazard speelden een helft mee.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2983 Gepost op: juli 14, 2014, 09:02:04 am »
Wat betreft Davy, een vergelijkingske. Stel dat je een goede vrouw hebt in een goed huwelijk. Er is wederzijds respect en alles gaat goed. Plots komt de eerste liefde van je vrouw opdagen (die haar jaren geleden wel dumpte, maar bon...) en ze gaat weer naar die eerste liefde toe.

Wie gaat haar begroeten wanneer jullie elkaar de eerste keer weer ontmoeten?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2984 Gepost op: juli 14, 2014, 09:08:48 am »
Wat betreft Davy, een vergelijkingske. Stel dat je een goede vrouw hebt in een goed huwelijk. Er is wederzijds respect en alles gaat goed. Plots komt de eerste liefde van je vrouw opdagen (die haar jaren geleden wel dumpte, maar bon...) en ze gaat weer naar die eerste liefde toe.

Wie gaat haar begroeten wanneer jullie elkaar de eerste keer weer ontmoeten?

Je wist wel op voorhand dat ze ook al 10 jaar bij verschillende andere had gezeten voor ze bij u was, maar allez, in het funerarium ga ik ze nog eens gaan begroeten.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2985 Gepost op: juli 14, 2014, 09:29:49 am »
Anderlecht ge?ntereseerd in Malanda:



Hasi wil middenvelder waar Van den Brom van huiverde

Besnik Hasi verklapte op stage in Oostenrijk dat hij zijn ploeg wil versterken met een middenvelder van het prototype William Vainqueur. Daarmee gaat hij diametraal in tegen de visie van zijn voorganger. John van den Brom stelde zijn veto bij de komst van de Franse middenvelder.

Vandaag is er topoverleg tussen Besnik Hasi en de uit vakantie teruggekeerde Herman Van Holsbeeck over enkele transferdossiers. ?Was iedereen gebleven dan had ik mij kunnen verzoenen met jongens voor de plaatsen twaalf en dertien in de ploeg. Nu wil ik enkel gerichte versterkingen voor mijn basisploeg.?

Hasi?s prioriteit is de sleutelpositie centraal op het middenveld invullen. De 42-jarige Kosovaar zoekt een kopbalsterke middenvelder met een groot loopvermogen die in de Champions League zijn power in de strijd kan gooien. Kortom: een aanjager als William Vainqueur of Junior Malanda. ?Vainqueur stond helemaal bovenaan mijn lijstje. Zijn keuze voor de Russische competitie valt te begrijpen. Bij Dinamo Moskou zal hij ook goed verdienen zeker. In Belgi? zie ik niet meteen een andere middenvelder met het profiel van Vainqueur.?

Bij John van den Brom lagen Vainqueur en Malanda niet in de bovenste schuif. Niet genoeg voetballer was het verdict. Met zijn uitspraken doorprikt Hasi nu de illusie dat hij en Van den Brom een gelijkaardige visie hebben op het voetbal. ?Hij zocht een type Biglia. Ik heb het voor een ander soort middenvelders. Met Krychowiak hadden we iemand die de kwaliteiten van Vainqueur benaderde. Maar spelers van zijn kaliber zijn te duur of ze willen niet komen.?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2986 Gepost op: juli 14, 2014, 10:03:56 am »
Anderlecht ge?ntereseerd in Malanda:



Ik denk dat hij bedoelt: ik wil een type ZOALS Malanda of Vainqueur. Dit type speler wou Van Den Brom niet, maar Hasi wel.

De spelers zelf kan hij allebei niet krijgen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2987 Gepost op: juli 14, 2014, 10:21:59 am »
Ik denk dat hij bedoelt: ik wil een type ZOALS Malanda of Vainqueur. Dit type speler wou Van Den Brom niet, maar Hasi wel.

De spelers zelf kan hij allebei niet krijgen.

Idd, Malanda is al lang niet meer haalbaar voor Anderlecht. En huren gaan zij niet doen.
Trouwens, Junior had een basisplaats bij Wolfsburg.

Iemand die weet hoe het is met zijn blessure?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2988 Gepost op: juli 14, 2014, 10:51:30 am »
Idd, Malanda is al lang niet meer haalbaar voor Anderlecht. En huren gaan zij niet doen.
Trouwens, Junior had een basisplaats bij Wolfsburg.

Iemand die weet hoe het is met zijn blessure?

Traint al terug mee

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2989 Gepost op: juli 14, 2014, 04:16:49 pm »
Volgens Sport/voetbalmagazine zou Kums zelf gedreigd hebben met de wet van 78.
Uitfluiten die handel!!!
de jaarlijks terugkerende handelswijze van gent
Bruls, Leye en der zijn er nog die ze zo binnen gehaald hebben.
kop zot maken en dan helpen om ze bij die club weg te krijgen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2990 Gepost op: juli 14, 2014, 04:55:32 pm »
de jaarlijks terugkerende handelswijze van gent
Bruls, Leye en der zijn er nog die ze zo binnen gehaald hebben.
kop zot maken en dan helpen om ze bij die club weg te krijgen.

Het is klote, belachelijk ?n onsympathiek ...
... maar, het is meer dan een serieus gat in de wetgeving.

Dringend tijd dat het transferbeleid en transferregelgeving es serieus onder de loupe genomen wordt.
Vallen voetballers eigenlijk onder een apart CAO? (moet ik es opzoeken)

Clubliefde en loyaliteit is helaas niet meer van deze tijd, en zeker sinds er astronomische bedragen worden betaald voor een transfer en hun lonen ...

Stel ... je bent lasser en werkt bij bedrijf X (essevee), op een dag krijg je een aanbod van bedrijf Y (kaagent), waarbij je het dubbele van je huidige uurloon betaald krijgt, een langere middagpauze en een dikkere bedrijfswagen. Wie zou dan bij zijn huidige werkgever blijven??, inderdaad.




Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2991 Gepost op: juli 14, 2014, 05:32:35 pm »
Het is klote, belachelijk ?n onsympathiek ...
... maar, het is meer dan een serieus gat in de wetgeving.

Dringend tijd dat het transferbeleid en transferregelgeving es serieus onder de loupe genomen wordt.
Vallen voetballers eigenlijk onder een apart CAO? (moet ik es opzoeken)

Clubliefde en loyaliteit is helaas niet meer van deze tijd, en zeker sinds er astronomische bedragen worden betaald voor een transfer en hun lonen ...

Stel ... je bent lasser en werkt bij bedrijf X (essevee), op een dag krijg je een aanbod van bedrijf Y (kaagent), waarbij je het dubbele van je huidige uurloon betaald krijgt, een langere middagpauze en een dikkere bedrijfswagen. Wie zou dan bij zijn huidige werkgever blijven??, inderdaad.

En toch kun je dat niet verlengen tot het 'beroep' van voetballer. Een voetballer (in eerste klasse) is zoveel meer dan dat. Alleen al het feit dat we er zo over memmen bewijst dat.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2992 Gepost op: juli 14, 2014, 06:38:10 pm »
Hyland krijgt nu toch terug zijn kans bij Genk? Vreemd.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2993 Gepost op: juli 14, 2014, 07:11:11 pm »
En toch kun je dat niet verlengen tot het 'beroep' van voetballer. Een voetballer (in eerste klasse) is zoveel meer dan dat. Alleen al het feit dat we er zo over memmen bewijst dat.

Waarom niet?
Een lasser last om zijn kost te verdienen, een voetballer traint en speelt matchen voor de kost.

Ik zie weinig verschil...

Er worden ook IT'ers door headhunters bij bedrijven actief weggehaald, bepaalde IT'ers die door hun vorige werkgevers ook bijgeschoold/opgeleid zijn (lees: bepaalde licenties of certificaten hebben behaald). Het enige verschil is dat die werkgevers, waar 'dure' opleidingen betaald werden door de werkgever een clausule laten inbouwen dat indien ze vertrekken dat enkel onder bepaalde voorwaarden kan. vb. terugbetalen opleidingskosten of vergoeding of verplicht blijven voor een bepaalde periode ...


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2994 Gepost op: juli 15, 2014, 09:43:14 pm »
Hyland krijgt nu toch terug zijn kans bij Genk? Vreemd.
zal gewoon intern conflictje zijn, "boter bij de vis" en alles is opgelost.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2995 Gepost op: juli 15, 2014, 11:00:04 pm »
Waarom niet?
Een lasser last om zijn kost te verdienen, een voetballer traint en speelt matchen voor de kost.

Ik zie weinig verschil...

Er worden ook IT'ers door headhunters bij bedrijven actief weggehaald, bepaalde IT'ers die door hun vorige werkgevers ook bijgeschoold/opgeleid zijn (lees: bepaalde licenties of certificaten hebben behaald). Het enige verschil is dat die werkgevers, waar 'dure' opleidingen betaald werden door de werkgever een clausule laten inbouwen dat indien ze vertrekken dat enkel onder bepaalde voorwaarden kan. vb. terugbetalen opleidingskosten of vergoeding of verplicht blijven voor een bepaalde periode ...

Je kan het voor mij ook niet vergelijken.
Een voetballer voetbalt voor zijn kost, ja, dat wel, maar hoeveel uur per dag moet de presteren? Anderhalf! Ne werkmens 8u!

Worden tijdens de stop gewoon doorbetaald, ik vind dan wel dat er loyaliteit mag zijn!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2996 Gepost op: juli 15, 2014, 11:15:21 pm »
Je kan het voor mij ook niet vergelijken.
Een voetballer voetbalt voor zijn kost, ja, dat wel, maar hoeveel uur per dag moet de presteren? Anderhalf! Ne werkmens 8u!

Worden tijdens de stop gewoon doorbetaald, ik vind dan wel dat er loyaliteit mag zijn!

Meen je dat nu echt? Ik hoop dat er geen prof voetballers meelezen. :)
Dus volgens u voetballen/trainen zijn maar anderhalf uur per dag?

Allez das wel erg kort door de bocht niet?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2997 Gepost op: juli 15, 2014, 11:20:47 pm »
Hoe hard moet Hans Cornelis werken voor zijn loon (cercle Brugge)
http://www.jobat.be/nl/artikels/hoe-hard-moet-hans-cornelis-cercle-brugge-werken-voor-zijn-loon/


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2998 Gepost op: juli 15, 2014, 11:25:53 pm »
Meen je dat nu echt? Ik hoop dat er geen prof voetballers meelezen. :)
Dus volgens u voetballen/trainen zijn maar anderhalf uur per dag?

Allez das wel erg kort door de bocht niet?

Ik wil maar zeggen, laat een voetballer een taak uitvoeren van een "normale" werkmens, en ze lopen allemaal te janken. (Er zullen wss altijd wel uitzonderingen zijn, zoals D'haene en Bossut)

Profvoetballers zijn nog altijd mensen die van hun hobby hun beroep gemaakt hebben, dat is voor mij het mooiste wat er is.

En meer dan een halve dag moet een voetballer toch niet "werken" (buiten enkele dagen in de voorbereiding)

Maarja, soit, we wijken af Moderator ;)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #2999 Gepost op: juli 16, 2014, 11:23:59 am »
In een interview van Thorgan Hazard las ik dat de trainingen daar veel zwaarder zijn dan hier.  Dan vraag ik mij af of de Belgische ploegen ook hun trainingen niet intensiever en zwaarder moeten maken ?