Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756398 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3020 Gepost op: juli 17, 2014, 10:47:52 am »
Ah iedere club zoekt gewoon een afwerker.
Geef Habib 2 kansen, en er vliegt er 1tje in. Bundesliga is idd wel wat te hoog gegrepen, maar wie weet kan hij verrassen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3021 Gepost op: juli 17, 2014, 11:14:30 am »
Habib in Engeland? Heeft een foto gepost van zijn (denk ik) madam in een Engelse wagen.
Of heeft hij een RHD wagen hier in Belgi??
Zijn profielfoto is alvast nog van AA Gent ;)

Habib Habibou (@HabibHabibou7) heeft getweet om 9:30am - 17 jul 14:

😭🙈👊 morning #drivin#thinking# pic.twitter.com/nBbz3Q2z31 (https://twitter.com/HabibHabibou7/status/489673385497341952)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3022 Gepost op: juli 17, 2014, 11:28:30 am »
Volgens mij is Habib gewoon niet meer nodig bij Gent (Hein dumpt Kage en Habib volgens mij omdat ze misschien te veel "aandacht of onderhoud" nodig hebben) en is zijn manager er weer overal mee aan het rondzeulen. Bovendien is Habib dan nog zo vol van zichzelf dat hij werkelijk denkt dat hij het niveau van bv een CSKA of de bundesliga aankan.

Het zou mij alvast ENORM verbazen dat men voor zo'n beperkte spits zo'n bedragen op tafel zou leggen..

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3023 Gepost op: juli 17, 2014, 11:39:46 am »
Volgens mij is Habib gewoon niet meer nodig bij Gent (Hein dumpt Kage en Habib volgens mij omdat ze misschien te veel "aandacht of onderhoud" nodig hebben) en is zijn manager er weer overal mee aan het rondzeulen. Bovendien is Habib dan nog zo vol van zichzelf dat hij werkelijk denkt dat hij het niveau van bv een CSKA of de bundesliga aankan.

Het zou mij alvast ENORM verbazen dat men voor zo'n beperkte spits zo'n bedragen op tafel zou leggen..
Hebben wij een percentje op de meerwaarde? Het mag Cont?gewijs ook 50% zijn hoor.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3024 Gepost op: juli 17, 2014, 12:25:42 pm »
Hebben wij een percentje op de meerwaarde? Het mag Cont?gewijs ook 50% zijn hoor.

Volgends A.R.A.G. 10% op de meerwaarde. Maar hij is nog niet gaan vliegen natuurlijk. ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3025 Gepost op: juli 17, 2014, 12:51:14 pm »
Zou Kums nu ook naar een andere ploeg willen nu dat Habib en Kage weg gaan?  :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3026 Gepost op: juli 18, 2014, 09:47:09 am »
Verhaal Leye bij Essevee is uit
18 juli 2014 08:20 via voetbalkrant.com

Mbaye Leye, toch ??n van de sterkhouders van Zulte Waregem, lijkt niet meer in de plannen van de club voor te komen. De aanvaller wacht nu op een transfer.

De voorbije maanden was er veel te doen over een nieuw contract voor Leye, maar gisteren (17/07/2014) sprongen de onderhandelingen definitief af. Er werd geen akkoord gevonden en dus moet de Senegalees op zoek naar een nieuwe club.

In afwachting onderhoudt hij zijn conditie bij derdeklasser Oudenaarde. Zulte Waregem haalde heel wat jong aanvallend geweld binnen, maar met Leye verliezen ze wel weer ??n van de patrons.


Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-07-18/verhaal-leye-bij-essevee-is-uit#ixzz37nuAbvo9

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3027 Gepost op: juli 18, 2014, 10:39:41 am »
Verhaal Leye bij Essevee is uit
18 juli 2014 08:20 via voetbalkrant.com

Mbaye Leye, toch ??n van de sterkhouders van Zulte Waregem, lijkt niet meer in de plannen van de club voor te komen. De aanvaller wacht nu op een transfer.

De voorbije maanden was er veel te doen over een nieuw contract voor Leye, maar gisteren (17/07/2014) sprongen de onderhandelingen definitief af. Er werd geen akkoord gevonden en dus moet de Senegalees op zoek naar een nieuwe club.

In afwachting onderhoudt hij zijn conditie bij derdeklasser Oudenaarde. Zulte Waregem haalde heel wat jong aanvallend geweld binnen, maar met Leye verliezen ze wel weer ??n van de patrons.


Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-07-18/verhaal-leye-bij-essevee-is-uit#ixzz37nuAbvo9

k wist dat ze nog aan het onderhandelen waren, maar ik dacht dat alles wel nog goed ging komen.
Leye vraagt blijkbaar te veel.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3028 Gepost op: juli 18, 2014, 10:52:39 am »
k wist dat ze nog aan het onderhandelen waren, maar ik dacht dat alles wel nog goed ging komen.
Leye vraagt blijkbaar te veel.
Overschat zichzelf schromelijk. Das het pijnlijke eraan.

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3029 Gepost op: juli 18, 2014, 11:52:32 am »
Overschat zichzelf schromelijk. Das het pijnlijke eraan.
Dit heeft niets met overschatten te maken. Leye is 32 en wil nog eens goed cashen op het einde van zijn carri?re. Niks abnomaal.

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3030 Gepost op: juli 18, 2014, 01:31:27 pm »
Dit heeft niets met overschatten te maken. Leye is 32 en wil nog eens goed cashen op het einde van zijn carri?re. Niks abnomaal.

En welke ploeg is gek genoeg om hem nog een vet contract te geven? Wetende dat hij vorig jaar enkel in de lappenmand gescoord heeft?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3031 Gepost op: juli 18, 2014, 01:35:28 pm »
Als Moeskroen of Kortrijk of Oostende of Lierse of Westerlo of .. tegen eind augustus een 0 op 12 heeft en Leye is nog vrij op 31/08, wees maar zeker dat hij daar nog vet contract kan versieren.

Hij zal nog maand moeten wachten, maar met een beetje meeval zal hij kunnen cashen.

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3032 Gepost op: juli 18, 2014, 01:37:05 pm »
En welke ploeg is gek genoeg om hem nog een vet contract te geven? Wetende dat hij vorig jaar enkel in de lappenmand gescoord heeft?
In Belgi? niemand denk ik, maar in de woestijn of in voormalig Rusland zullen er wel genoeg kandidaten zijn.
Ook in de Franse 2e klasse kan hij waarschijnlijk  nog terecht om er meer te verdienen dan bij jullie.
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2014, 01:39:41 pm door A.R.A.G. »

Offline Mulle

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3033 Gepost op: juli 18, 2014, 02:45:09 pm »
Ik denk dat dat van die woestijn nog niet zo slecht gezien is. Gezien op LinkedIn dat hij zich gelinkt heeft met Marc Brys en laat die nu net trainer zijn bij Al Raed (Saoedi's). Kan toeval zijn, want een maand geleden zich ook gelinkt aan iemand van een Turkse ploeg en speelt daar alvast nog niet.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3034 Gepost op: juli 18, 2014, 02:57:49 pm »
Ik denk dat dat van die woestijn nog niet zo slecht gezien is. Gezien op LinkedIn dat hij zich gelinkt heeft met Marc Brys en laat die nu net trainer zijn bij Al Raed (Saoedi's). Kan toeval zijn, want een maand geleden zich ook gelinkt aan iemand van een Turkse ploeg en speelt daar alvast nog niet.
Is wellicht zo met zichzelf aan het leuren dan...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3035 Gepost op: juli 18, 2014, 10:45:29 pm »
Dit heeft niets met overschatten te maken. Leye is 32 en wil nog eens goed cashen op het einde van zijn carri?re. Niks abnomaal.
Dat heeft er juist alles mee te maken.
Leye waande zich de vedette van Zulte Waregem. Ook wel aangezwengeld door Dury en andere D'Haenes ("we hebben Leye hard gemist"). Leye dacht dat hij de belangrijkste speler van Essevee geworden was. Terwijl Leye gewoon blij moet zijn dat hij bij Zulte Waregem m?g spelen. Zoals zijne moat Berrier ook blij moest zijn. Zie waar die nu zit.

Waar gaat Leye nu naar toe gaan? Wie wil die jongen?
In plaats van gewoon content te zijn met een supersubverhaal bij Zulte Waregem (want Sylla is beter).

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3036 Gepost op: juli 19, 2014, 12:14:43 am »
Dat heeft er juist alles mee te maken.
Leye waande zich de vedette van Zulte Waregem. Ook wel aangezwengeld door Dury en andere D'Haenes ("we hebben Leye hard gemist"). Leye dacht dat hij de belangrijkste speler van Essevee geworden was. Terwijl Leye gewoon blij moet zijn dat hij bij Zulte Waregem m?g spelen. Zoals zijne moat Berrier ook blij moest zijn. Zie waar die nu zit.

Waar gaat Leye nu naar toe gaan? Wie wil die jongen?
In plaats van gewoon content te zijn met een supersubverhaal bij Zulte Waregem (want Sylla is beter).

Het stoort mij dat er over spelers die toch veel betekend hebben voor Essevee en op een bepaald moment als heroes aanzien werden, nu zo denigrerend geschreven wordt. Ik vind dat respectloos enerzijds en draaien met de wind anderzijds.

Ok?, Leye gaat weg bij ons en met de manier waarop hoef je niet akkoord te gaan, maar dat belet niet dat die jongen zijn bijdrage geleverd heeft om Essevee en zijn supporters mooie momenten te laten beleven. Daarom verdient hij het respect van iedereen die zich Essevee supporter noemt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3037 Gepost op: juli 19, 2014, 12:47:11 am »
Het stoort mij dat er over spelers die toch veel betekend hebben voor Essevee en op een bepaald moment als heroes aanzien werden, nu zo denigrerend geschreven wordt. Ik vind dat respectloos enerzijds en draaien met de wind anderzijds.

Klopt, respect gaat snel over ... jammer. Loyaliteit is echt wel ver te zoeken, bij de spelers en bij bepaalde supporters.

Ok?, Leye gaat weg bij ons en met de manier waarop hoef je niet akkoord te gaan, maar dat belet niet dat die jongen zijn bijdrage geleverd heeft om Essevee en zijn supporters mooie momenten te laten beleven. Daarom verdient hij het respect van iedereen die zich Essevee supporter noemt.

Da manier waarop is niet vreemd, is einde contract en het voorstel dat ZVZW deed vond Leye zelf niet voldoende dus is hij vrij om te gaan en betere oorden op te zoeken.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3038 Gepost op: juli 19, 2014, 12:54:11 am »
Het stoort mij dat er over spelers die toch veel betekend hebben voor Essevee en op een bepaald moment als heroes aanzien werden, nu zo denigrerend geschreven wordt. Ik vind dat respectloos enerzijds en draaien met de wind anderzijds.

Ok?, Leye gaat weg bij ons en met de manier waarop hoef je niet akkoord te gaan, maar dat belet niet dat die jongen zijn bijdrage geleverd heeft om Essevee en zijn supporters mooie momenten te laten beleven. Daarom verdient hij het respect van iedereen die zich Essevee supporter noemt.

Alles draait om geld en hij is er wel voor betaald geworden voor zijn bijdrage hier, en als hij bij Gent of Standard meer kon verdienen was hij vertrokken. Als ze naar Essevee komen is het voor de meesten met de bedoeling van nog hogerop te geraken. De voetbalwereld is hard, en iedereen probeert er het meeste uit te halen, we moeten er geen compassie mee hebben. Als hij ergens anders meer kan verdienen moet hij maar vertrekken. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Ze doen het niet voor de supporters maar voor hun eigen portemonnee.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3039 Gepost op: juli 19, 2014, 09:03:56 am »
Alles draait om geld en hij is er wel voor betaald geworden voor zijn bijdrage hier, en als hij bij Gent of Standard meer kon verdienen was hij vertrokken. Als ze naar Essevee komen is het voor de meesten met de bedoeling van nog hogerop te geraken. De voetbalwereld is hard, en iedereen probeert er het meeste uit te halen, we moeten er geen compassie mee hebben. Als hij ergens anders meer kan verdienen moet hij maar vertrekken. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Ze doen het niet voor de supporters maar voor hun eigen portemonnee.

Dat klopt. Het financi?le is zowel voor de club als voor de speler de belangrijkste drijfveer bij het maken van keuzes. Dat vind ik jammer, maar het is nu eenmaal een realiteit (in gans onze maatschappij).

Evenwel, dat belet niet dat spelers als Leye en De Fauw (en anderen) in loondienst van Essevee het beste van zichzelf gegeven hebben en zich als bijzonder loyaal naar onze club gedragen hebben. Bovendien hebben ze samen met hun teamgenoten prestaties geleverd om u tegen te zeggen. D?t verdient respect.