Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756389 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3080 Gepost op: juli 29, 2014, 11:58:29 am »
hopelijk niet nee.
Met de manieren die de transfer geholpen hebben zou gij van mij
zelfs de spelershome ni meer binnen mogen
2.  Daarbij we hebben Plet en Sylla, ik schat die hoger in dan Habib.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3081 Gepost op: juli 29, 2014, 10:33:22 pm »
Was vorig jaar toch na transfer meermaals in soccerbox...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3082 Gepost op: juli 29, 2014, 11:11:10 pm »
Was vorig jaar toch na transfer meermaals in soccerbox...

Habib is een graag geziene kerel hoor, hoe je het ook draait of keert

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3083 Gepost op: juli 30, 2014, 12:08:59 am »
Habib is een graag geziene kerel hoor, hoe je het ook draait of keert
idd, de vraag, is waarom?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3084 Gepost op: juli 30, 2014, 10:24:47 am »
idd, de vraag, is waarom?

Zoals ik al zei, mensen houden van iemand die wat zot doet.
Zie maar bij Balotelli, Suarez, Watt of andere Dolly Mengas

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3085 Gepost op: juli 30, 2014, 11:15:34 am »
Zoals ik al zei, mensen houden van iemand die wat zot doet.
Zie maar bij Balotelli, Suarez, Watt of andere Dolly Mengas
als fans ja, maar als beleidsmens u mee zulke types moeten bezig houden
(behalve als ze ECHT meerwaarde bieden)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3086 Gepost op: juli 30, 2014, 11:33:50 am »
als fans ja, maar als beleidsmens u mee zulke types moeten bezig houden
(behalve als ze ECHT meerwaarde bieden)

Dury had het ook wel voor Habib.  Moet zijn dat die jongen toch mss anders is dan wij denken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3087 Gepost op: juli 30, 2014, 12:17:09 pm »
Dury heeft Habibou begin vorig seizoen gepaaid door tegen hem te zeggen: "Oh Habib, als je er vorig seizoen bij geweest zou zijn, waren we zeker kampioen geworden."

Habib geloofde dat natuurlijk onmiddellijk. En dat zegt veel over zijn intelligentie.
Een normaal mens prikt daar zo doorheen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3088 Gepost op: juli 30, 2014, 12:57:59 pm »
we zullen het nooit weten he , of we met hem kampioen gespeeld hadden . misschien wel , misschien niet

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3089 Gepost op: juli 31, 2014, 06:14:30 pm »
'Standard lonkt naar spits van AA Gent'

31 Juli 2014 07:13u - Standard liet via Guy Luzon weten dat het nog twee aanvallers zal aantrekken. Nicholas Anelka is daar mogelijk ??n van. Sport/Voetbalmagazine weet dat ook Habib Habibou een kandidaat is om naar Luik te trekken.

Dan moet de speler echter niet langer in zee gaan met Mogi Bayat. De spelersmakelaar is niet langer welkom op Standard en daarom wil de club geen zaken doen met hem. Bayat is de makelaar van Habibou.

Die vertrekt bij AA Gent. De spits, vorig seizoen bij Zulte Waregem en AA Gent goed voor 20 doelpunten, staat ook in de belangstelling van Werder Bremen en FC Porto.


Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/130521/Standard_lonkt_naar_spits_van_AA_Gent#ixzz393z87T2p

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3090 Gepost op: augustus 01, 2014, 04:14:16 pm »
'Standard lonkt naar spits van AA Gent'

31 Juli 2014 07:13u - Standard liet via Guy Luzon weten dat het nog twee aanvallers zal aantrekken. Nicholas Anelka is daar mogelijk ??n van. Sport/Voetbalmagazine weet dat ook Habib Habibou een kandidaat is om naar Luik te trekken.

Dan moet de speler echter niet langer in zee gaan met Mogi Bayat. De spelersmakelaar is niet langer welkom op Standard en daarom wil de club geen zaken doen met hem. Bayat is de makelaar van Habibou.

Die vertrekt bij AA Gent. De spits, vorig seizoen bij Zulte Waregem en AA Gent goed voor 20 doelpunten, staat ook in de belangstelling van Werder Bremen en FC Porto.


Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/130521/Standard_lonkt_naar_spits_van_AA_Gent#ixzz393z87T2p

Hoelang gaat de pers dat nog volhouden van Werder Bremen en FC Porto? Sommige journalisten zijn al even na?ef als Habibou zelf.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3091 Gepost op: augustus 01, 2014, 06:03:23 pm »
Het volgende artikel over Habibou op voetbalkrant al eens gelezen?
Hilarisch gewoon ;D

Citaat
Habibou: "Een correcte transferprijs? Meer dan 2 miljoen"


Het is voor vele fans van AA Gent een raadsel waarom Habib Habibou de club moet verlaten. Zelf zegt de aanvaller dat hij niet weet wat er aan de hand is. Trainer Hein Vanhaezebrouck zegt hem nochtans een duidelijke uitleg gegeven te hebben.

Habibou weet echter niet waarom hij op de bank zit. "Ik wilde bevestigen na dat fantastische seizoen waarin mijn statistieken fantastisch waren. Mijn fysieke testen waren top. Dat de coach zegt dat ik mijn kansen niet gegrepen heb in de voorbereiding? Niemand is mij dat komen zeggen", aldus Habibou in HLN. "Ik heb me geamuseerd in die matchen tegen provincialers. Trouwens, ik had niets te bewijzen in die wedstrijden. In de Belgische competitie heb ik toch al het ??n en ander laten zien h?. Kijk naar mijn statistieken. Ik ben ??n van de beste spitsen die Gent ooit gehad heeft."

En dat is voor Vanhaezebrouck net het probleem: hij teert te veel op het verleden. "Hij is niet afgeschreven, hij zit nog steeds in de groep", vertelt Vanhaezebrouck in Het Nieuwsblad. "We hebben duidelijk gemaakt wat we verwachten en hij probeert nu stappen te maken. Kijk, je kan niet teren op vorig seizoen. Als er keuzes gemaakt worden, is dat op basis van wat ik zie op training en in de voorbereiding."

Habibou wil nu weg, maar gaat het spel correct spelen. "Ik zal mijn kat niet naar de training sturen. Zo ben ik niet. Ik wou ook niet weg, maar nu ben ik in zekere zin klaar om te vertrekken. Maar er moet een oplossing komen waar beide partijen goed uitkomen. Het is aan meneer Louwagie om een juiste transferprijs te bepalen. Maar voor een spits die 20 doelpunten scoort, betaal je geen peanuts. Meer dan 2 miljoen alvast, misschien 3,5 ? 4. Al zal het niet makkelijk zijn in deze situatie. Ik denk niet dat ik dit weekend in de selectie zal zitten, maar als ik mag spelen, zal ik scoren. Voor de fans!"

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-01/habibou-een-correcte-transferprijs-meer-dan-2-miljoen#ixzz399mgMWrS
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3092 Gepost op: augustus 01, 2014, 06:43:06 pm »
Hij blijft ons maar verbazen met idiote uitspraken :D

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3093 Gepost op: augustus 02, 2014, 01:33:40 pm »
Habibou weer niet in selectie van Gent.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3094 Gepost op: augustus 02, 2014, 03:33:39 pm »
Habibou weer niet in selectie van Gent.

zet er bron bij aub, thx :)

Vanhaezebrouck weert Habibou opnieuw uit kern
02 augustus 2014 13:15

Habib Habibou staat op scheiden met KAA Gent. De aanvaller behoorde dan wel tot de voorselectie van de Oost-Vlamingen voor de partij tegen KV Mechelen, maar Hein Vanhaezebrouck stuurt hem alsnog naar de tribune.

Habib Habibou is dus ??n van de afvallers in de kern van KAA Gent. De aanvaller riep gisteren nog in de media uit dat de Buffalo's een enorme fout maken door hem uit de ploeg te weren.

Ondertussen lijkt het verhaal van Habibou helemaal geschreven in de Ghelamco Arena. Onder meer CSKA Moskou zou ge?nteresseerd zijn om de aanvaller over te nemen.

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-02/vanhaezebrouck-weert-habibou-opnieuw-uit-kern

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3095 Gepost op: augustus 02, 2014, 06:46:23 pm »
Zou Leye naar KVK verhuizen ?  Nogal zeer aandachtig aanwezig bij KVK - Standard.
Zijn zoontje vertoont dan weer minder interesse (terecht ventje !)

Vincent

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3096 Gepost op: augustus 02, 2014, 06:53:54 pm »
Zou Leye naar KVK verhuizen ?  Nogal zeer aandachtig aanwezig bij KVK - Standard.
Zijn zoontje vertoont dan weer minder interesse (terecht ventje !)

Als Kortrijk eind augustus ergens onderaan zou staan, zou het me niet verbazen. Alhoewel, als Yves vandaag in de krant nog eens duidelijk laat noteren dat het sportieve budget naar beneden is gegaan, vraag ik me af of ze hem zouden kunnen betalen, zelfs als hij nog wat toegevingen doet.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3097 Gepost op: augustus 02, 2014, 06:57:08 pm »
Als Kortrijk eind augustus ergens onderaan zou staan, zou het me niet verbazen. Alhoewel, als Yves vandaag in de krant nog eens duidelijk laat noteren dat het sportieve budget naar beneden is gegaan, vraag ik me af of ze hem zouden kunnen betalen, zelfs als hij nog wat toegevingen doet.
zie hem ook naar daar trekken want voor de rest stellen ze ni veel voor.
Als ze niks meer doen zijn ze vogel voor de kat, joepi :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3098 Gepost op: augustus 02, 2014, 06:57:22 pm »
zet er bron bij aub, thx :)

Vanhaezebrouck weert Habibou opnieuw uit kern
02 augustus 2014 13:15

Habib Habibou staat op scheiden met KAA Gent. De aanvaller behoorde dan wel tot de voorselectie van de Oost-Vlamingen voor de partij tegen KV Mechelen, maar Hein Vanhaezebrouck stuurt hem alsnog naar de tribune.

Habib Habibou is dus ??n van de afvallers in de kern van KAA Gent. De aanvaller riep gisteren nog in de media uit dat de Buffalo's een enorme fout maken door hem uit de ploeg te weren.

Ondertussen lijkt het verhaal van Habibou helemaal geschreven in de Ghelamco Arena. Onder meer CSKA Moskou zou ge?nteresseerd zijn om de aanvaller over te nemen.

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-02/vanhaezebrouck-weert-habibou-opnieuw-uit-kern

Nu ben je echt wel ah overdrijven  ::)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3099 Gepost op: augustus 02, 2014, 08:45:09 pm »
Nu ben je echt wel ah overdrijven  ::)
Ssssst.
Straks vraagt hij nog naar jouw bron voor jouw bericht...