Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3280 Gepost op: september 03, 2014, 05:00:14 pm »
Je hebt een punt, maar het is hun handelsmerk om zo spelers aan te trekken ginder in bxl.
Hoe is de soap rond Hazard begonnen en verlopen?
Dit is/was bijna eenzelfde scenario.

Als Dury zijn tweede poepa was, dan denk ik niet dat hij daarmee als eerste mee afkwam.

HLN met hun contacten in anderlecht, maar is het daarom het "Bestuur" (met name HVH) van anderlecht die die informatie doorgeeft om zulke artikels in de kranten te plaatsen, en hazard is idd ook eventjes ziek geweest, maar ik herinner me dat hij effectief ziek was en de match erna op de bank was begonnen

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3281 Gepost op: september 03, 2014, 05:04:19 pm »
kan jij bewijzen dat het anderlecht was en niet zijn manager of conte zelf
je praat altijd over bronnen hier bronnen daar, en nu zeg je dingen op het forum die je enkel en alleen baseert op een flauw vermoeden
BRON:

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-02/conte-geen-rsca-doelwit-van-holsbeeck-zei-dat-hij-niet-op-het-lijstje-staat

HVH zou dit anders wel ontkend heben, zeker? Als Carl Balli?re dit uit z'n duim zoog...

+ als je als RSCA zijnde hier al over liegt, hoe betrouwbaar ben je d?n nog?? ???

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3282 Gepost op: september 03, 2014, 05:07:44 pm »
BRON:

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-02/conte-geen-rsca-doelwit-van-holsbeeck-zei-dat-hij-niet-op-het-lijstje-staat

HVH zou dit anders wel ontkend heben, zeker? Als Carl Balli?re dit uit z'n duim zoog...

+ als je als RSCA zijnde hier al over liegt, hoe betrouwbaar ben je d?n nog?? ???

Wou Anderlecht Boussoufa niet terughalen?
Wrs zagen ze dat het niet ging lukken en zijn ze alsnog voor Cont? gegaan, want die wou toch komen.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3283 Gepost op: september 03, 2014, 05:14:07 pm »
Wou Anderlecht Boussoufa niet terughalen?
Wrs zagen ze dat het niet ging lukken en zijn ze alsnog voor Cont? gegaan, want die wou toch komen.
Geloof niet dat het allemaal zo last-minute gebeurd is...

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3284 Gepost op: september 03, 2014, 05:17:05 pm »
Geloof niet dat het allemaal zo last-minute gebeurd is...

En wat als Boussoufa toch kon komen, zouden ze Cont? nog moeten hebben denk je?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3285 Gepost op: september 03, 2014, 05:23:24 pm »
En wat als Boussoufa toch kon komen, zouden ze Cont? nog moeten hebben denk je?
Ik kan daar geen antwoord op geven. Ik vind het alleen frappant dat het volledig gelopen is zoals ik ergens las: "Mbuyu had Cont? beloofd dat 't op de laatste dag van de transferperiode wel in orde ging komen."

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3286 Gepost op: september 03, 2014, 06:35:22 pm »
Ik kan daar geen antwoord op geven. Ik vind het alleen frappant dat het volledig gelopen is zoals ik ergens las: "Mbuyu had Cont? beloofd dat 't op de laatste dag van de transferperiode wel in orde ging komen."

ergens; gewoon een gok omdat de meeste transfers gedaan worden op de laatste dag, en tuurlijk had HVH  geen intresse hij wou boussoufa zoals onze vriend van ver weg zegt, maar zijn club wil hem niet laten gaan dus moeten ze een andere rechtse vleugel speler, en conte zegt dat hij naar anderlecht wil, wat denkt HVH; makkelijk doelwit hij wil al dus minder loon en het is een goede speler is gewoon de beste en makkelijkste keuze om last minute nog een vleugelspeler te halen (voor je erover begint: natuurlijk is er al op voorhand gepolst voor hem zoals wij ook doen met 1000e spelers)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3287 Gepost op: september 03, 2014, 06:45:13 pm »
ergens; gewoon een gok omdat de meeste transfers gedaan worden op de laatste dag, en tuurlijk had HVH  geen intresse hij wou boussoufa zoals onze vriend van ver weg zegt, maar zijn club wil hem niet laten gaan dus moeten ze een andere rechtse vleugel speler, en conte zegt dat hij naar anderlecht wil, wat denkt HVH; makkelijk doelwit hij wil al dus minder loon en het is een goede speler is gewoon de beste en makkelijkste keuze om last minute nog een vleugelspeler te halen (voor je erover begint: natuurlijk is er al op voorhand gepolst voor hem zoals wij ook doen met 1000e spelers)
Ieder zijn mening :)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3288 Gepost op: september 03, 2014, 08:12:01 pm »
Hamalainen zwaar gekwetst aan de knie

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3290 Gepost op: september 04, 2014, 10:17:14 am »
replicerend op hierboven: idd, Cont? is allesbehalve een heilig boontje. hij gaf een aardig staaltje van zijn soort gedrag op verplaatsing van maribor.
Ik begin het dan ook beu te worden dat dergelijke spelers hier zo een kans krijgen, dergelijk "personeels-aanvaardingbeleid" valt niet te stroken met mijn waardes. al heb ik de indruk dat dit gewoon begint te worden in de voetbal....


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3291 Gepost op: september 04, 2014, 10:24:58 am »
gunther...ik dacht dat je je niet zou inhouden over Cont? :-). het valt nog mee!
veel mensen beginnen gewoon te flippen als ze meer kunnen verdienen..ik begrijp dat wel ergens...maar wil niet zeggen dat ze altijd hun zin moeten krijgen...als dat gekoppeld is aan minder hersencellen is het vaak nog slechter.
cont? was idd niet altijd effici?nt (voorzetten, schoten op doel, goals...). maar hij bracht door zijn dribbels wel de tegenstander vaak positioneel in problemen zodat anderen er van konden profiteren.
spijtig dat hij weg is (flank cont?, cissako...sneller is er niet in Belgi?) en ik weet niet of het het beste is voor zijn carri?re. Soit, als hij slaagt is de kans groter dat we ook meer krijgen....Het zijn ook die managers die die spelers steeds het hoofd zot maken...walgelijk

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3292 Gepost op: september 04, 2014, 11:43:12 am »
Voil? ! 
Bepaalde mensen zochten het verschil tussen situatie/aanpak in de dossiers  Vanaken bij Lokeren en Cont?  bij Essevee.
Met deze oneliner krijgt iedereen een groot stuk van het antwoord !
(moet ook zeggen dat Vanaken naast hersenen ook meer talent heeft en het veel verder kan schoppen in de voetbalwereld.  Zelfs na zijn carri?re als profvoetballer)

Ik zou niet weten waarom Vanaken dit jaar (al) zou vertrekken. Lokeren is financieel stabiel, betalen goed en spelen Europees... Volgens mij is hij er zelfs beter van geworden (financieel dan) de bandenboer zal wel een extra loon opslag beloofd/gegeven hebben. En wie kan hem ongelijk geven.

Komend seizoen is een andere zaak, dan zal hij wel een stapje hoger ambi?ren, zeker als hij dit jaar nog es kan bevestigen ook.

Zoals eerder gezegd, ik heb alle begrip dat spelers er financieel en sportief op willen vooruitgaan, dat wil iedereen toch? Maar de manier waarop is een andere zaak, al baseren we ons ook erg veel op roddels en geruchten. De echte details blijven altijd binnenshuis.

Zelf ben ik zo niet, als ik bij een klant een afspraak maak of contract maak dan doe ik altijd mijn termijn uit, ook al kan ik midden van de termijn elders wat meer verdienen. Dat is ook ergens een vorm van respect en loyaliteit naar je werkgever toe. Al mag je de voetbalwereld niet 100% vergelijken met de professionele wereld... Misschien wordt ik ouder(wets), gezien ik loyaliteit, respect en eerlijkheid nog steeds hoog in het vaandel draag. Heb daardoor al klanten en opportuniteiten moeten missen, maar ik kan 's morgens nog steeds in de spiegel kijken en overal komen.

Ooit, eenmalig ben ik bij een klant omwille van een andere opportuniteit (dat ik echt niet kon laten liggen - deels meegegaan in opstart nieuw bedrijf) en mijn contract verbroken, "in onderling overleg".
8 maand later kon ik terugkeren zonder schaamte ?n ontvingen ze me met open armen.

Maarja, "wajje nie et, kujje ni beezn' "(zei mijn oma zaliger altijd)

 


Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3293 Gepost op: september 04, 2014, 11:43:51 am »
potpoerie heeft ook weer een uitleenbeurt versierd naar S?nderjyskE

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3294 Gepost op: september 05, 2014, 12:27:37 pm »
Ik geloof nooit dat Anderlecht zich iets van dat 'Gentlemen's agreement' zou aangetrokken hebben! ::)

Blijkbaar doen ze dat dus wel!

Citaat
RSC Anderlecht wordt door veel kenners de winnaar van de transferperiode genoemd. Met Steven Defour haalde het een grote naam in huis. Toch had er nog een grote naam in de selectie van Anderlecht kunnen zitten. Dat gaf Herman Van Holsbeeck toe aan Het Nieuwsblad.

"We zochten door de blessure van ?Vanden Borre een verdediger die zowel rechts als centraal wilde spelen. Ik wilde daarom eerst Toby Alderweireld naar Anderlecht halen, maar ik had al snel door dat dit geen spek voor onze bek was. Ook Laurent Ciman paste in dat profiel, aan hem hebben we ook gedacht. Maar het ligt heel gevoelig tussen Standard en Anderlecht", begint hij zijn verhaal.

"Standard had een prijs gevraagd die we nooit konden betalen. We hebben niet eens geprobeerd. Kanu verbrak zijn contract bij Standard en met zulke spelers handelen we niet. Wasilewski wilde graag ?komen, maar Leicester City lag dwars. Hetzelfde met Mbark Boussoufa. Die wilden we huren. Hij wilde ook graag terugkeren omdat hij wat overhoop ligt met de trainer bij Lokomotiv Moskou. Hij heeft daar het duurste contract, maar zou inleveren om terug te keren. Boussoufa heeft maandagavond zelf gebeld met de melding dat het niet zou lukken."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/137237/Van_Holsbeeck_wou_eerst_andere_Rode_Duivel_naar_Anderlecht_halen

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3295 Gepost op: september 05, 2014, 12:45:14 pm »

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3296 Gepost op: september 05, 2014, 12:49:19 pm »
Vargas heeft zijn contract niet verbroken voor zover ik weet ! Ik ben 100% zeker dat rsca en hvh in het bijzonder nooit een speler zal binnenhalen die zijn contract verbroken heeft met de wet van 78 !

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3297 Gepost op: september 05, 2014, 12:52:56 pm »
Dit is ook deel van afspraken tussen JPL ploegen. Wanneer een speler via wet v 78 zijn contract verbeerkt, dat geen belgische ploeg hem overneemt...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3298 Gepost op: september 05, 2014, 01:28:53 pm »
Vargas heeft zijn contract niet verbroken voor zover ik weet ! Ik ben 100% zeker dat rsca en hvh in het bijzonder nooit een speler zal binnenhalen die zijn contract verbroken heeft met de wet van 78 !

Neen, hij heeft het niet verbroken op die manier. Hij ging het wel doen en zodoende heeft Anderlecht hem overgenomen van Brugge voor zo goed als niets. Volgens de letter van de wet was er dus niets aan de hand, maar dat is in elk geval niet naar de geest van dat gentlemens agreement. Hetzelfde trouwens voor de transfer van Defour van Genk naar Standard indertijd. Genk heeft daar ook zo goed als niks meer voor gekregen van Standard omdat hij dreigde met de wet van 78.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3299 Gepost op: september 05, 2014, 01:38:17 pm »
Ja tis natuurlijk te zien wat jij zo goed als niets vindt ? 2,5 miljoen voor nen geklakeerde speler vind ik veel geld maar ik weet dan ook niet wat er op jouw rekening staat ;)