Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756373 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3320 Gepost op: september 09, 2014, 09:57:11 am »
Uit dergelijke prietpraat kan ik maar 1 ding concluderen : de factor VERSTAND speelt een enorme rol in het hedendaagse profvoetbal !     Op het gepaste moment je muil houden en je kan het ver schoppen in de wereld...   ;)

En Dury is de heilige...
Vraag maar eens aan Tim Mathys, Mbaye Leye, Sven Kums...
Velen hebben hier een verkeerd beeld van Dury.
Als je weken niet spreekt tegen een speler, dan heb ik toch mijn twijfels bij Dury als trainer.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3321 Gepost op: september 09, 2014, 10:02:03 am »
En Dury is de heilige...
Vraag maar eens aan Tim Mathys, Mbaye Leye, Sven Kums...
Velen hebben hier een verkeerd beeld van Dury.
Als je weken niet spreekt tegen een speler, dan heb ik toch mijn twijfels bij Dury als trainer.
Maar toch hebben we al onze succesen aan Dury te danken.
Bon on-topic: Nogmaals, de inhoud van zijn interview doet er niet toe. Achteraf iets zeggen is altijd gemakkelijk. Een beetje zoals het steken op een leraar na een slechte toets. I.p.v. tegen iedereen verkondigen dat het de leraar zijn fout is zout ge beter naar uzelf kijken en u beter voorbereiden op de volgende proef.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3322 Gepost op: september 09, 2014, 10:04:19 am »
Maar toch hebben we al onze succesen aan Dury te danken.
Bon on-topic: Nogmaals, de inhoud van zijn interview doet er niet toe. Achteraf iets zeggen is altijd gemakkelijk. Een beetje zoals het steken op een leraar na een slechte toets. I.p.v. tegen iedereen verkondigen dat het de leraar zijn fout is zout ge beter naar uzelf kijken en u beter voorbereiden op de volgende proef.

Maar leraars zijn toch een niet te betrouwen ras hoor, foute vergelijking ;)

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3323 Gepost op: september 09, 2014, 10:13:42 am »
Maar toch hebben we al onze succesen aan Dury te danken.
Bon on-topic: Nogmaals, de inhoud van zijn interview doet er niet toe. Achteraf iets zeggen is altijd gemakkelijk. Een beetje zoals het steken op een leraar na een slechte toets. I.p.v. tegen iedereen verkondigen dat het de leraar zijn fout is zout ge beter naar uzelf kijken en u beter voorbereiden op de volgende proef.

Dat is het nu net, denk niet dat er veel spelers rondlopen in de kern van Essevee met dezelfde inzet als Naessens. Om hem dan zo te behandelen na een foutje in de bekerfinale...Een trainer moet praten met zijn spelers, en niet wekenlang negeren. Om dan nog maar te zwijgen over het verhaal van de revalidatie.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3324 Gepost op: september 09, 2014, 10:21:06 am »
Dat is het nu net, denk niet dat er veel spelers rondlopen in de kern van Essevee met dezelfde inzet als Naessens. Om hem dan zo te behandelen na een foutje in de bekerfinale...Een trainer moet praten met zijn spelers, en niet wekenlang negeren. Om dan nog maar te zwijgen over het verhaal van de revalidatie.



Niet bij willen tekenen en niet onmisbaar zijn, dan zoek je het ook een beetje zelf. Het is hard van Dury, akkoord, maar moest Naessens bijgetekend hebben in plaats van zich meer te achten dan hij was, dan had hij de steun van Dury zeker gekregen. Dat is de echte reden waarom Dury hem liet vallen als een baksteen, niet die fout in de bekerfinale.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3325 Gepost op: september 09, 2014, 10:21:53 am »
Hoeveel spelers er ook natrappen over Dury, altijd blijven ontkennen. Uw kop in het zand steken helpt eventueel ook.
En dan? Moe dury een OCMW medewerker worden?
Ie mag blij zijn da ze hem nog een jaar contract wilden aanbieden,
om toch 6m op de bank te zitten en terwijl HIER te revalideren.
Want er zijn 3 versies en Jens leest da hij zijn revalidatie zelf mocht betalen...
Ik lees da ni, ik lees datie ier mocht revalideren en dan januari mocht vertrekken...

Groeimarge nul, constante heeftie ni, ander en beter.
Met iedereen als vriend te willen hebben, gade ni vooruit.
Normale reactie ook van een speler die naar een club gaat
die gelijk is van niveau, mocht het gent zijn of hoger (hoger loon)
dan hoorde je hem niet klagen.

Btw, Heintje is hetzelfd soort als Dury
Alleen verdienen ze bij Gent meer en gaan ze minder rap natrappen

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3326 Gepost op: september 09, 2014, 10:31:34 am »
En dan? Moe dury een OCMW medewerker worden?
Ie mag blij zijn da ze hem nog een jaar contract wilden aanbieden,
om toch 6m op de bank te zitten en terwijl HIER te revalideren.
Want er zijn 3 versies en Jens leest da hij zijn revalidatie zelf mocht betalen...
Ik lees da ni, ik lees datie ier mocht revalideren en dan januari mocht vertrekken...

Groeimarge nul, constante heeftie ni, ander en beter.
Met iedereen als vriend te willen hebben, gade ni vooruit.
Normale reactie ook van een speler die naar een club gaat
die gelijk is van niveau, mocht het gent zijn of hoger (hoger loon)
dan hoorde je hem niet klagen.

Btw, Heintje is hetzelfd soort als Dury
Alleen verdienen ze bij Gent meer en gaan ze minder rap natrappen

Andere en beter...nog niets van gemerkt allesinds dit jaar.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3327 Gepost op: september 09, 2014, 10:34:14 am »
Over de transfer en de ruzie met Dury:

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-09/exclusief-naessens-doet-het-echte-verhaal-van-zijn-transfer-dury-gaf-me-drie-opties-maar-ik-moest-sowieso-weg
Is natuurlijk maar ??n kant van het verhaal, maar toch spijtig dat Jens' verblijf bij Essevee op zo'n triestige manier moet eindigen.

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3328 Gepost op: september 09, 2014, 10:47:48 am »
Hoeveel spelers er ook natrappen over Dury, altijd blijven ontkennen. Uw kop in het zand steken helpt eventueel ook.

kerel, ga eens naar uw Buffalo forum

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3329 Gepost op: september 09, 2014, 11:46:58 am »
Ja idd triestig einde ,nu is een goede zaak voor beide partijen denk ik  . Jens was goeie speler en als hij fit was meerwaarde voor de ploeg . Alleen was hij nooit een seizoen fit en was er altijd iets ! Denk dat daar dury zijn frustratie zat ! We gaan zien in malinwa maar volgens mij is jens zijn lichaam niet geschikt voor topsport !!!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3330 Gepost op: september 09, 2014, 11:59:42 am »
Ja idd triestig einde ,nu is een goede zaak voor beide partijen denk ik  . Jens was goeie speler en als hij fit was meerwaarde voor de ploeg . Alleen was hij nooit een seizoen fit en was er altijd iets ! Denk dat daar dury zijn frustratie zat ! We gaan zien in malinwa maar volgens mij is jens zijn lichaam niet geschikt voor topsport !!!
ik vrees een beetje hetzelfde
hogere trainings intentisiteit zal het voor Jens niet worden

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3331 Gepost op: september 09, 2014, 12:40:36 pm »
Ik d?cht altijd dat Naessens bescheiden was.

"Ach, het zal wel toevallig zijn dat ik net de 2 belangrijkste doelpunten uit de historie van Zulte Waregem maakte."
En dat was het ook, toeval. Toeval dat hij net die goals tegen Anderlecht en Nicosia maakte.

Maar het belangrijkste zinnetje uit heel dat artikel is voor mij: "Tegelijkertijd was Dury gefrustreerd dat ik in november van vorig jaar niet had bijgetekend. Pas op: het was mijn bedoeling om mijn overeenkomst te verlengen, maar Essevee kwam enkel met een eerste gelijkaardig contract aandraven. Terwijl een basisspeler toch iets meer mag vragen. Dat was overigens ook de mening van mijn entourage. Maar een tweede voorstel is er van de club nooit gekomen."

Dan d?nk je dat zo'n jongen het door heeft, dat hij h??l blij mag zijn dat hij deel m?g uitmaken van een ploeg als Zulte Waregem en dan lees je zoiets.

Zelfoverschatting heet zoiets. Dan toch.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3332 Gepost op: september 09, 2014, 12:40:54 pm »
Is natuurlijk maar ??n kant van het verhaal, maar toch spijtig dat Jens' verblijf bij Essevee op zo'n triestige manier moet eindigen.
Jens, mathys, meert ... Allemaal in mineur ge?ndigd! En dat is dan een negatieve kant van dury dat als iemand voor hem weg moet, dat die persoon echt nergens meer welkom is in zijn buurt ongeacht het aantal jaren dienst voor de club
Liberta per gli ultras!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3333 Gepost op: september 09, 2014, 01:18:22 pm »
Grappig die .... !
+
Vandaar dat Matthyske zo graag nog eens terugkeert en Meert... misschien moet je eens naar de reserven van Essevee gaan kijken ?  :-X

Zelf al eens met een groep gewerkt ? Moet je eens doen, gelijk wat : werk, sport, ontspanning etc.

Dury heeft en maakt natuurlijk zijn fouten en is niet voorbestemd om zalig laat staan heilig verklaard te worden maar hem puberstreken aanrekenen van een zichzelf overschattende 20-er komaan zeg !
al meer met een groep of groepen gewerkt dan jij denkt;) natuurlijk de kant van Jens en daarop mijn reactie, ik weet ook wel dat ze overdrijven altijd en dat alles uitvergroot wordt! Maar ik ben zeker voor dury maar het is algemeen geweten dat als dury je niet meer hoeft dat je nog 0,0 respect krijgt! 
Liberta per gli ultras!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3334 Gepost op: september 09, 2014, 02:04:26 pm »
Zoals ik reeds schreef op Facebook ...

Elke partij met een meningsverschil of dispuut zal zijn kant van het verhaal ombuigen naar een situatie in zijn voordeel (of in zijn voordeel lijkt - van zijn kant gezien, de andere partij is dan altijd de boeman). Laat ons stellen dat de waarheid ergens in het midden ligt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3335 Gepost op: september 09, 2014, 02:41:25 pm »
De andere klok in het verhaal ... zoals eerder gezegd, de waarheid zal wel ergens in het midden zitten.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-09/zulte-waregem-licht-toe-al-in-november-2013-contractverlenging-voorgesteld-aan-naessens

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3336 Gepost op: september 09, 2014, 03:07:05 pm »
Als Naessens het goed zou voorhebben met de club, zou hij dergelijke verklaringen over de interne keuken niet naar buiten gebracht hebben.

Dury heeft een standbeeld hier in Waregem, enig respect zou Naessens gesierd hebben. Het is mede dankzij Dury dat Naessens zover is geraakt.

Spijtig dat zo'n verklaringen weer in de pers komen. Kan men dit nu echt niet contractueel afdekken...?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3337 Gepost op: september 09, 2014, 03:27:35 pm »
ach...ik stoor me daar allemaal niet aan. hij is gewoon ontgoocheld en ik ben zeker dat hij zulte-waregem in zijn hart draagt. ze zoeken dan ook gemakkelijker een zondebok. is veel gekwetst geweest en speelde afgelopen jaar daardoor ook niet zo goed maar zette zich wel in. Messoudi geeft ook kritiek op OHL...allemaal menselijk....niet te veel woorden aan vuil maken. waarheid zal ergens tussenin liggen. en waarom zou hij zijn mening niet mogen hebben??!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3338 Gepost op: september 09, 2014, 05:12:56 pm »
In bedrijven is het ook zo

- als er iets foutloopt was het de schuld van degene dat ontslagen is
- de ontslagen persoon verwijt nadien zijn ex werkgever van zijn fouten

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3339 Gepost op: september 09, 2014, 05:44:36 pm »
Als Naessens het goed zou voorhebben met de club, zou hij dergelijke verklaringen over de interne keuken niet naar buiten gebracht hebben.

Dury heeft een standbeeld hier in Waregem, enig respect zou Naessens gesierd hebben. Het is mede dankzij Dury dat Naessens zover is geraakt.

Spijtig dat zo'n verklaringen weer in de pers komen. Kan men dit nu echt niet contractueel afdekken...?
2
Ik begrijp dat ook niet,en zeker niet als ze nog hier zijn (vb Cont?).Jens is weg dusja daar heb je geen vat meer op.
In voetbal is natrappen altijd rood,jammer dat sommigen het verstand niet hebben om dat te vatten.Wat brengt dat intervieuw nu op?