Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756372 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3340 Gepost op: september 10, 2014, 05:56:22 pm »
Delaplace groette vandaag nog eens z'n Essevee-makkers ;)

Jonathan Delaplace op bezoek tijdens de training van Essevee


Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3341 Gepost op: september 10, 2014, 06:17:01 pm »
Delaplace groette vandaag nog eens z'n Essevee-makkers ;)

Jonathan Delaplace op bezoek tijdens de training van Essevee


van een verrassing gesproken
Liberta per gli ultras!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3342 Gepost op: september 10, 2014, 07:55:19 pm »
Alex,Karel,Sammy,Verboom,Oli en twee gekwetsten(Steve en Bruce),zal avere dat zijn zekers qwa ex-collega's bij Essevee,zot toch?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3343 Gepost op: september 10, 2014, 09:04:40 pm »
ach...ik stoor me daar allemaal niet aan. hij is gewoon ontgoocheld en ik ben zeker dat hij zulte-waregem in zijn hart draagt. ze zoeken dan ook gemakkelijker een zondebok. is veel gekwetst geweest en speelde afgelopen jaar daardoor ook niet zo goed maar zette zich wel in. Messoudi geeft ook kritiek op OHL...allemaal menselijk....niet te veel woorden aan vuil maken. waarheid zal ergens tussenin liggen. en waarom zou hij zijn mening niet mogen hebben??!!
als we worden afgeschilderd als een harteloze ploeg die een geblesseerde speler de deur wijst omwille van zijn revalidatie, vind ik er dat wel over.
nog fijn dit , mocht het al juist zijn: "Naessens zette zijn progressie verder en werd door diezelfde Francky Dury geselecteerd voor de nationale beloften" (wiki)....
Ik had wat anders verwacht van een speler die hier vorig jaar geen basisspeler was....  moest dit ?cht zo ongenuanceerd?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3344 Gepost op: september 10, 2014, 09:05:37 pm »
als we worden afgeschilderd als een harteloze ploeg die een geblesseerde speler de deur wijst omwille van zijn revalidatie, vind ik er dat wel over.
nog fijn dit , mocht het al juist zijn: "Naessens zette zijn progressie verder en werd door diezelfde Francky Dury geselecteerd voor de nationale beloften" (wiki)....
Ik had wat anders verwacht van een speler die hier vorig jaar geen basisspeler was....  moest dit ?cht zo ongenuanceerd?
Da's Voetbalkrant... Zegt genoeg zeker dat ze geen reactie gevraagd hebben van Essevee? Die is pas later op de site gekomen.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3345 Gepost op: september 11, 2014, 08:30:57 am »
Da's Voetbalkrant... Zegt genoeg zeker dat ze geen reactie gevraagd hebben van Essevee? Die is pas later op de site gekomen.
waarom werden de 2 van voetbalkrant.com (want tevens reactie essevee gepubliceerd) min of meer klakkeloos overgenomen door hnb bvb...
Tijd dat we nog eens wa positiever in het nieuws komen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3346 Gepost op: september 11, 2014, 08:47:00 am »
neen...dat zijn journalisten! ik geloof nooit dat Jens alleen maar negatieve heeft gezegd....maar alleen het negatieve wordt gepubliceerd....of zijn we nu zo na?ef dat we alles geloven wat die kranten allemaal schrijven...
moest ik het laatste nieuws alleen al geloven waren we in 100 spelers ge?nteresseerd afgelopen zomer....

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3347 Gepost op: september 11, 2014, 05:39:48 pm »
als we worden afgeschilderd als een harteloze ploeg die een geblesseerde speler de deur wijst omwille van zijn revalidatie, vind ik er dat wel over.
nog fijn dit , mocht het al juist zijn: "Naessens zette zijn progressie verder en werd door diezelfde Francky Dury geselecteerd voor de nationale beloften" (wiki)....
Ik had wat anders verwacht van een speler die hier vorig jaar geen basisspeler was....  moest dit ?cht zo ongenuanceerd?

Is juist hoor   :)

Offline alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3348 Gepost op: september 13, 2014, 11:03:22 am »
Van tien naar een jaar rijverbod voor ex-AAGent-speler Habibou

Profvoetballer Habib Habibou (ex-AA Gent) mag een jaar lang niet met zijn bolide op onze Belgische wegen rijden. De topspits werd aanvankelijk veroordeeld tot een rijverbod van 10 jaar omdat hij rondreed zonder geldig rijbewijs.
De rechter in Kortrijk gaf de kersverse aanvaller van de Franse eersteklasser Rennes gisteren twee keer een jaar rijverbod, waarvan de helft met uitstel. De 27-jarige spits moet zijn wagen een jaar lang aan de kant laten staan in Belgi?. Ook moet hij boetes betalen die in totaal oplopen tot meer dan 6.000 euro.

De ex-speler van AA Gent en Zulte Waregen liep tussen juli 2012 en juni 2013 zeven keer tegen de lamp toen hij zonder geldig rijbewijs achter het stuur van zijn BMW X5 zat. Dat gebeurde onder meer in Waregem. Habibou moest zich voor de politierechter verantwoorden, maar stuurde zijn kat, waarna de rechter hem een rijverbod van 10 jaar en verschillende boetes gaf. Ook de verzekering van zijn wagen bleek niet in orde. Bovendien werd het enfant terrible eerder al 14 keer veroordeeld.

Habib tekende beroep aan tegen de uitspraak en nam advocate Ann Vanherpe onder de arm. Die bracht wat nuances aan in het dossier en vroeg de rechter om mild te zijn. "Mijn cli?nt had een voorlopig rijbewijs, maar dat was vervallen", klonk het. "Doordat hij zo vaak in het buitenland vertoeft, had hij geen tijd om het in orde te brengen." Habibou vroeg ook zijn in beslaggenomen wagen terug, omdat hij die al had verkocht aan een neef. In juni legde hij vervolgens een bewijs neer dat hij ondertussen was geslaagd voor zijn theoretisch rijexamen.

De rechter in beroep besloot daarom om "SuperBibou" nog een allerlaatste kans te geven. (GSK/CMW)

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-waregem/rechter-herleidt-rijverbod-voetballer-van-10-naar-1-jaar-a2048966/

« Laatst bewerkt op: september 13, 2014, 11:16:37 am door Frederik »

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3349 Gepost op: september 13, 2014, 11:24:41 am »
Belachelijk als je het mij vraagt.
Geen rijbewijs, geen verzekering en dan meermaals tegen de lamp gelopen en nog een extra kans krijgen...
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3350 Gepost op: september 13, 2014, 11:53:22 am »
Belachelijk als je het mij vraagt.
Geen rijbewijs, geen verzekering en dan meermaals tegen de lamp gelopen en nog een extra kans krijgen...

En vooral dat het rijverbod enkel geldig is in Belgi? terwijl hij nu in Rennes speelt en ergens woont. 1 jaar, 2 jaar of 10 jaar, maakt geen hol verschil.
En een boete van 6.000 ?, die zal daar eens goed mee lachen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3351 Gepost op: september 13, 2014, 07:10:18 pm »
7x gepakt voor rijden zonder rijbewijs....
1j rijverbod...
alleen in Belgie....

Offline Flanders

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3352 Gepost op: september 13, 2014, 10:25:33 pm »
Assist van Cont? in zijn eerste match vr Anderlecht.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3353 Gepost op: september 13, 2014, 10:26:08 pm »
Berrier ook belangrijk in de overwinning van KVO op Standard.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3354 Gepost op: september 13, 2014, 10:55:14 pm »
Gounongbe goal, godeau own goal.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3355 Gepost op: september 14, 2014, 02:27:01 pm »
Allemaal spelers die nu bij Zulte-Waregem niet zouden misstaan.

Gounongbe, Godeau, Kums, Habibou, De Fauw, Cont?, Leye, Hazard, Malanda, Delaplace, Hadden wij ze nu maar ....

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3356 Gepost op: september 14, 2014, 02:29:22 pm »
Allemaal spelers die nu bij Zulte-Waregem niet zouden misstaan.

Gounongbe, Godeau, Kums, Habibou, De Fauw, Cont?, Leye, Hazard, Malanda, Delaplace, Hadden wij ze nu maar ....

Giba, Mutombo, Koudijzer, millecamps, Salou, vidmar, urban, kruzen,..,
Tzijn de spelers die we nu hebben die het moeten doen...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3357 Gepost op: september 14, 2014, 03:16:11 pm »
Allemaal spelers die nu bij Zulte-Waregem niet zouden misstaan.

Gounongbe, Godeau, Kums, Habibou, De Fauw, Cont?, Leye, Hazard, Malanda, Delaplace, Hadden wij ze nu maar ....
Als je je geroepen voelt om eens dik je portefeuille open te trekken, niemand houdt je tegen ::)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3358 Gepost op: september 14, 2014, 03:30:50 pm »
Als je je geroepen voelt om eens dik je portefeuille open te trekken, niemand houdt je tegen ::)

Met de verkoop van Cont?, Kums, de Fauw, Habibou, Malanda, Naessens, hebben we toch wat geld verdiend en het zijn bijna allemaal contractvrije spelers (buiten ??n) die we binnengehaald hebben. Wat is er dan met dat geld gebeurd van die verkopen? Als ge ieder jaar uw beste spelers verkoopt en in de plaats contractvrije spelers binnenhaalt, mag ge niet verwachten dat ge ieder jaar voor PO1 speelt en dat het eens kan tegenvallen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3359 Gepost op: september 14, 2014, 03:35:07 pm »
Had ik vorige week de juiste nummers ingevuld, dan was ik nu euromilionair ...  :-\