Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756371 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3440 Gepost op: september 25, 2014, 11:49:49 am »

Het wordt een hilarisch steekspel, ha ha ha.



 ;D
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3441 Gepost op: september 25, 2014, 01:58:18 pm »
Toch goed gevonden van Habib, ;D

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3442 Gepost op: september 25, 2014, 09:47:25 pm »
Het showgehalte van habib is onschatbaar en als pinokkio "Heintje" nog een beetje meer hoogmoed bij krijgt zie ik hem nog meer opzwellen en uiteindelijk vanuit de Ghelamco ten hemel opstijgen ::) ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3443 Gepost op: september 27, 2014, 12:21:45 pm »
maak je toch niet zo dik heintje  ;D

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3444 Gepost op: september 27, 2014, 08:58:58 pm »
Heb nog iets opgevangen omtrent de transfer van Conte. Weet wel niet of het de waarheid is maar bon.

De manager van Conte is blijkbaar zijn broer, die net nieuw is in het vak.
Zulte Waregem deed die manager een plezier door een speler aan te trekken (een zwarte) die zelf niet mee kan bij de reserven. Het was een voorwaarde waardoor Conte normaal gezien zou blijven. Maar Conte weg en Essevee zit met die speler opgescheept. Ik zelf denk dat het over Paye gaat..
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3445 Gepost op: september 27, 2014, 10:17:44 pm »
Heb nog iets opgevangen omtrent de transfer van Conte. Weet wel niet of het de waarheid is maar bon.

De manager van Conte is blijkbaar zijn broer, die net nieuw is in het vak.
Zulte Waregem deed die manager een plezier door een speler aan te trekken (een zwarte) die zelf niet mee kan bij de reserven. Het was een voorwaarde waardoor Conte normaal gezien zou blijven. Maar Conte weg en Essevee zit met die speler opgescheept. Ik zelf denk dat het over Paye gaat..
Klopt totaal niet.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3446 Gepost op: september 29, 2014, 12:27:46 pm »
Heb nog iets opgevangen omtrent de transfer van Conte. Weet wel niet of het de waarheid is maar bon.

De manager van Conte is blijkbaar zijn broer, die net nieuw is in het vak.
Zulte Waregem deed die manager een plezier door een speler aan te trekken (een zwarte) die zelf niet mee kan bij de reserven. Het was een voorwaarde waardoor Conte normaal gezien zou blijven. Maar Conte weg en Essevee zit met die speler opgescheept. Ik zelf denk dat het over Paye gaat..

De Koster & Bayat zijn zijn managers/makelaars. Zijn "broer" is gewoon een "vriend/kennis" die inderdaad als raadgever/vertrouwenspersoon van conte optreed, maar de zaken werden/worden alleszins geregeld door Patrick De Koster hoor.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3447 Gepost op: september 30, 2014, 04:50:51 pm »
Het wordt stilaan pijnlijk te zien hoe ex-spelers het mooie weer maken bij anderen (Gounongbe, Chevalier, Berrier, Conte, Kums, Leye,...).

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3448 Gepost op: september 30, 2014, 06:22:57 pm »
Het wordt stilaan pijnlijk te zien hoe ex-spelers het mooie weer maken bij anderen (Gounongbe, Chevalier, Berrier, Conte, Kums, Leye,...).

Vooral gounoungbe en siani die hier doorgestuurd werden omdat ze niet goed genoeg waren bevonden. Maar dat overkomt iedere ploeg...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3449 Gepost op: september 30, 2014, 06:28:56 pm »
Het wordt stilaan pijnlijk te zien hoe ex-spelers het mooie weer maken bij anderen (Gounongbe, Chevalier, Berrier, Conte, Kums, Leye,...).

Gounongbe, Conte en Kums maken het mooie weer ja.
Die eerste kun je jezelf als Essevee zijnde aanrekenen inderdaad. Was nog niet klaar op het moment dat hij hier 'toestekte', dat wel.

Conte en Kums kon je niet houden, dat wist je.

Berrier en Leye vallen wel mee hoor. Leye heeft zijn beste tijd achter de rug, pass? compos?. Speelt ook geen wereldpartijen hoor daar in Lokeren.
Berrier is de man van de pass, wint nog altijd geen enkel duel, veel afval in het spel, zoals gewoonlijk.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3450 Gepost op: september 30, 2014, 06:51:17 pm »
Gounongbe, Conte en Kums maken het mooie weer ja.
Die eerste kun je jezelf als Essevee zijnde aanrekenen inderdaad. Was nog niet klaar op het moment dat hij hier 'toestekte', dat wel.

Conte en Kums kon je niet houden, dat wist je.

Berrier en Leye vallen wel mee hoor. Leye heeft zijn beste tijd achter de rug, pass? compos?. Speelt ook geen wereldpartijen hoor daar in Lokeren.
Berrier is de man van de pass, wint nog altijd geen enkel duel, veel afval in het spel, zoals gewoonlijk.
Correcte analyse imo.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3451 Gepost op: september 30, 2014, 08:58:44 pm »
Gounongbe, Conte en Kums maken het mooie weer ja.
Die eerste kun je jezelf als Essevee zijnde aanrekenen inderdaad. Was nog niet klaar op het moment dat hij hier 'toestekte', dat wel.

Conte en Kums kon je niet houden, dat wist je.

Berrier en Leye vallen wel mee hoor. Leye heeft zijn beste tijd achter de rug, pass? compos?. Speelt ook geen wereldpartijen hoor daar in Lokeren.
Berrier is de man van de pass, wint nog altijd geen enkel duel, veel afval in het spel, zoals gewoonlijk.

Gounongbe is ook doorgestuurd wegens blessuregevoelig. Is iets wat in de toekomst zal moeten blijken of zijn lichaam het aankan. Pleit wel ni voor hem dat em nu uit is met zijn hamstrings

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3452 Gepost op: oktober 01, 2014, 11:46:31 am »
Gounongbe is ook doorgestuurd wegens blessuregevoelig. Is iets wat in de toekomst zal moeten blijken of zijn lichaam het aankan. Pleit wel ni voor hem dat em nu uit is met zijn hamstrings

Is ook gewoon zo. Denk dat de 9 wedstrijden die hij nu na elkaar kon spelen zowat een record moet geweest zijn. Dat is natuurlijk jammer voor hem, want anders zou die al veel verder gestaan hebben dan Westerlo.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3453 Gepost op: oktober 01, 2014, 12:35:44 pm »
Is ook gewoon zo. Denk dat de 9 wedstrijden die hij nu na elkaar kon spelen zowat een record moet geweest zijn. Dat is natuurlijk jammer voor hem, want anders zou die al veel verder gestaan hebben dan Westerlo.
Idd, Breleur was ook zo'n type.

Offline Mulle

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3454 Gepost op: oktober 01, 2014, 01:00:00 pm »
Breleur overlaatst zien spelen met Boezinge op de Rassing. Knie redelijk serieus ingepakt. Iemand van het bestuur van Boezinge wist me te vertellen dat Breleur international is van zijn land : Frans Guyana.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3455 Gepost op: oktober 02, 2014, 02:33:18 pm »
Gounongbe, Conte en Kums maken het mooie weer ja.
Die eerste kun je jezelf als Essevee zijnde aanrekenen inderdaad. Was nog niet klaar op het moment dat hij hier 'toestekte', dat wel.

Conte en Kums kon je niet houden, dat wist je.

Berrier en Leye vallen wel mee hoor. Leye heeft zijn beste tijd achter de rug, pass? compos?. Speelt ook geen wereldpartijen hoor daar in Lokeren.
Berrier is de man van de pass, wint nog altijd geen enkel duel, veel afval in het spel, zoals gewoonlijk.

Niet geheel akkoord. Er zijn er ook weg o.w.v. beslissingen van Essevee. Beslissingen die zuur kunnen opbreken als de eindafrekening dit seizoen gemaakt wordt. Al uw ervaring laten vertrekken omdat ze te blessuregevoelig zijn, te duur zijn, te flamboyant zijn... de excuses houden ergens op. Het is na?ef te denken dat De Fauw alleen maar is vertrokken voor het geld of zijn droom om ooit voor Club Brugge te spelen...

Het zou van inzicht getuigen om toe te geven dat er fouten zijn gemaakt. Hopelijk nekken deze fouten ons niet dit seizoen, of de tol zou wel eens h??l zwaar kunnen zijn.

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3456 Gepost op: oktober 04, 2014, 09:29:58 am »
Conte na transfer: 'Bij Zulte Waregem namen ze me niet serieus'

Toen Anderlecht Ibrahima Cont? (23) wegplukte bij Zulte Waregem, haalde het een balkunstenaar in huis. Een dribbel-Cont?, zo u wil, die zijn trucjes ook wil tonen tegen RC Genk. Essevee-coach Francky Dury was furieus, maar de Guinee?r overwon al moeilijkere obstakels.

Vier maanden had Anderlecht nodig om Cont? te halen, maar uiteindelijk lukte het op de laatste dag van de transfermarkt. ?Ik heb een lange weg afgelegd, maar voelde me hier meteen thuis?, aldus Cont?.

?Het probleem was ook dat ze mij bij Waregem niet serieus namen. Bossut kwam terug van het WK en kreeg direct een verbeterd contract. Bij mij was er snel interesse van Anderlecht, maar ze deden geen voorstel. Zegt Dury van wel? Ja, op het einde was er een vergadering, maar daar weigerde hij bij te zijn. Bij Waregem dachten ze vooral dat wij de media gebruikten om hen onder druk te zetten, maar ik loog niet, h?.?

?Ik kreeg er wel buikpijn van. Net voor de transfermarkt sloot, speelden we tegen Westerlo. Ik belde naar de club om te zeggen dat ze een dokter moesten sturen, maar ze geloofden me niet en de arts kwam niet opdagen. Ik contacteerde Dury en hij riep: Als je nu niet speelt, vertrek je zeker niet. De ploeg was ondertussen vertrokken naar Westerlo. Om 19 uur stond er dan plots toch een dokter voor mijn deur, maar toen heb ik niet meer opengedaan. Zulte Waregem moest me uiteindelijk laten gaan. Als Dury nu zegt dat ik meer waard ben dan die 1,6 miljoen, dan is dat een mooi compliment.?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3457 Gepost op: oktober 04, 2014, 11:00:19 am »
Mooi van Mbaye:

Leye mbaye @MbayeLeye  ?  1 u 1 uur geleden
Comon boys do it ⚽️Put Essevee on the way of succes again @SammyBossut1 @Bryan_Verboom @oliskulason16 @Theo_Bongonda

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3458 Gepost op: oktober 04, 2014, 02:51:42 pm »
Mooi van Mbaye:

Leye mbaye @MbayeLeye  ?  1 u 1 uur geleden
Comon boys do it ⚽️Put Essevee on the way of succes again @SammyBossut1 @Bryan_Verboom @oliskulason16 @Theo_Bongonda

Inderdaad heel chique van Leye. Thorgan heeft dat trouwens ook geretweet. Toont dat beide nog altijd 'bezig' zijn met Essevee. Mooi.

Bij deze wil ik ook al eens h??l ver in de toekomst vooruit kijken.
Een paar m??nden geleden zei Thorgan dat hij later zeker nog wil terugkeren naar Zulte Waregem (om er eventueel zijn carriere af te sluiten). Bron: 'Fan' (dat boekje dat bij het Nieuwsblad zit)
Een aantal weken terug zei Eden Hazard dat hij later graag nog eens in Belgi? zou willen voetballen.
Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-28/eden-hazard-waarom-op-een-dag-niet-in-belgie-aan-de-slag
1+1 is nog altijd 2...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3459 Gepost op: oktober 04, 2014, 04:27:30 pm »
Inderdaad heel chique van Leye. Thorgan heeft dat trouwens ook geretweet. Toont dat beide nog altijd 'bezig' zijn met Essevee. Mooi.

Bij deze wil ik ook al eens h??l ver in de toekomst vooruit kijken.
Een paar m??nden geleden zei Thorgan dat hij later zeker nog wil terugkeren naar Zulte Waregem (om er eventueel zijn carriere af te sluiten). Bron: 'Fan' (dat boekje dat bij het Nieuwsblad zit)
Een aantal weken terug zei Eden Hazard dat hij later graag nog eens in Belgi? zou willen voetballen.
Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-28/eden-hazard-waarom-op-een-dag-niet-in-belgie-aan-de-slag
1+1 is nog altijd 2...
Conte is een mediageil ventje
en Leye is een esseveeboy :)