Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3500 Gepost op: oktober 25, 2014, 05:05:57 pm »
Ik geloof liever iemand die er dicht bij staat dan een site . :D Davy is niet transfervrij weg .

Allez dan, geef eens de exacte transfersom.  ::)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3501 Gepost op: oktober 25, 2014, 06:46:28 pm »
Allez, we hebben er enen bij op het forum die websites als betrouwbare bronnen gaat zien als het om transfersommen gaat. We zijn daar vet mee.  ::)

"Jamaja, op transfermarkt.be staat dat..."  ;D

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3502 Gepost op: oktober 25, 2014, 06:50:33 pm »
Allez, we hebben er enen bij op het forum die websites als betrouwbare bronnen gaat zien als het om transfersommen gaat. We zijn daar vet mee.  ::)

"Jamaja, op transfermarkt.be staat dat..."  ;D

Transfermarkt.be bestaat niet eens?  ::)

"Jamaja ik ken iemand" blablabla.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3503 Gepost op: oktober 25, 2014, 07:36:30 pm »
hier vanuit wikipedia:
Op 20 juni 2014 raakte bekend dat hij transfervrij de overstap maakt naar Club Brugge en zo dus terug keert naar de ploeg waar hij de kneepjes van het vak leerde.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Davy_De_fauw#Carri.C3.A8re
Weet ge wat ik raar vind?

Je post je bijdrage om 15:40u en de wiki pagina van Davy is vandaag om 15:36 aangepast. En wat is die aanpassing? Het woord "transfervrij" werd toegevoegd bij het deel over de transfer naar Club.

Toeval?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3504 Gepost op: oktober 25, 2014, 07:42:12 pm »
Weet ge wat ik raar vind?

Je post je bijdrage om 15:40u en de wiki pagina van Davy is vandaag om 15:36 aangepast. En wat is die aanpassing? Het woord "transfervrij" werd toegevoegd bij het deel over de transfer naar Club.

Toeval?

Neen dat is geen toeval ik heb die paginabeheerder gecontacteerd en hem op de site transfermarkt gewezen en die zei dat het aangepast mocht worden aangezien dit relevante informatie is.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3505 Gepost op: oktober 25, 2014, 07:44:08 pm »
Neen dat is geen toeval ik heb die paginabeheerder gecontacteerd en hem op de site transfermarkt gewezen en die zei dat het aangepast mocht worden aangezien dit relevante informatie is.
En die informatie is correct? Bijvoorbeeld door die te vergelijken met een tweede bron?
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3506 Gepost op: oktober 25, 2014, 07:47:26 pm »
En die informatie is correct? Bijvoorbeeld door die te vergelijken met een tweede bron?

Ik heb toch al gezegd dat die site zeer gerespecteerd is voor zijn echtheid en accurate gegevens...

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3507 Gepost op: oktober 25, 2014, 07:50:50 pm »
Ik heb toch al gezegd dat die site zeer gerespecteerd is voor zijn echtheid en accurate gegevens...
En dan?! Iedereen kan eens een fout maken. Veel gerespecteerde mensen in de wetenschap maken zo bijvoorbeeld ook eens een foutje, maar moet dat foutje dan over het hoofd gezien worden, omdat die persoon anders wel betrouwbaar is?
;)
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3508 Gepost op: oktober 26, 2014, 03:16:30 pm »
Habib scoort tegen Lille

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3509 Gepost op: oktober 28, 2014, 10:27:47 am »
Voor de oudere essevee-supporters onder ons, zaterdag is Waregemnaar en oud KSV Waregemspeler Gerard Rigolle overleden. Ik heb hem nog zien spelen op het leeuwke, samen met Piet Vandenbossche, Cras, Wykhuyse, Van Weymelbeke, Jimmy Coorevits, Demeester enz. ,waar is de tijd van toen, toen het nog beter ging met het voetbal en het nog om de sport ging. R.I.P.,

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3510 Gepost op: oktober 28, 2014, 03:55:17 pm »
Neen dat is geen toeval ik heb die paginabeheerder gecontacteerd en hem op de site transfermarkt gewezen en die zei dat het aangepast mocht worden aangezien dit relevante informatie is.

Dus je geeft "als bewijs" twee sites, waarvan je er zelf ??n hebt aangepast met informatie van de andere site? Ik zeg niet dat het niet juist is (ik heb geen bronnen), maar verwijzen naar een site die je zelf hebt aangepast als bewijs, is geen sterk argument.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3511 Gepost op: oktober 28, 2014, 04:01:07 pm »
Voor de oudere essevee-supporters onder ons, zaterdag is Waregemnaar en oud KSV Waregemspeler Gerard Rigolle overleden. Ik heb hem nog zien spelen op het leeuwke, samen met Piet Vandenbossche, Cras, Wykhuyse, Van Weymelbeke, Jimmy Coorevits, Demeester enz. ,waar is de tijd van toen, toen het nog beter ging met het voetbal en het nog om de sport ging. R.I.P.,

RIP Gerard!.. Speelde ook samen met Erik Delesie (broer van...)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3512 Gepost op: oktober 28, 2014, 08:59:08 pm »
Inderdaad,vroeger ging het om de sport en de eer, nu doen ze maar alsof en vertellen ze NEN hoop ''bullshit'' ;)

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3513 Gepost op: oktober 28, 2014, 10:59:36 pm »
Dus je geeft "als bewijs" twee sites, waarvan je er zelf ??n hebt aangepast met informatie van de andere site? Ik zeg niet dat het niet juist is (ik heb geen bronnen), maar verwijzen naar een site die je zelf hebt aangepast als bewijs, is geen sterk argument.

Ik heb dat niet aangepast? ik heb die admin gewoon die site laten zien waarop hij zei dat die site zeer betrouwbaar is en waarna hij zelf dat aangepast heeft.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3514 Gepost op: oktober 29, 2014, 10:02:22 am »
Ik heb dat niet aangepast? ik heb die admin gewoon die site laten zien waarop hij zei dat die site zeer betrouwbaar is en waarna hij zelf dat aangepast heeft.

Kan goed zijn. Nu zijn beide sites fout.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3515 Gepost op: oktober 29, 2014, 10:07:23 am »
Vader van Malanda was gisteren ook aanwezig in Mechelen  ... ( Die vergeet ons blijkbaar niet)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3516 Gepost op: oktober 29, 2014, 10:44:01 am »
Vader van Malanda was gisteren ook aanwezig in Mechelen  ... ( Die vergeet ons blijkbaar niet)

Kan het zijn dat men de vader van Malanda vergelijkt met iemand anders?
Het is gewoon een vraag he.
Ik dacht ook altijd dat die ene man die ik zag de vader van Malanda was, maar in de voorbereiding op dit seizoen zag ik hem zitten in de tribune toen we in Oudenaarde speelden. Sindsdien twijfel ik of dat zijn vader is. Zat continu te bellen en was er enkel om naar prestaties van Duplus te kijken.

Wss heb ik het gewoon op de verkeerde man.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3517 Gepost op: oktober 29, 2014, 11:34:29 am »
Kan het zijn dat men de vader van Malanda vergelijkt met iemand anders?
Het is gewoon een vraag he.
Ik dacht ook altijd dat die ene man die ik zag de vader van Malanda was, maar in de voorbereiding op dit seizoen zag ik hem zitten in de tribune toen we in Oudenaarde speelden. Sindsdien twijfel ik of dat zijn vader is. Zat continu te bellen en was er enkel om naar prestaties van Duplus te kijken.

Wss heb ik het gewoon op de verkeerde man.

Volgens mij heb jij het op Bico...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3518 Gepost op: oktober 29, 2014, 11:42:42 am »

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3519 Gepost op: oktober 29, 2014, 11:54:51 am »