Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3520 Gepost op: oktober 29, 2014, 06:48:55 pm »
Volgens mij heb jij het op Bico...

How how, Bico ken ik wel hoor.
Nee, een oudere man met een baard (er is een gelijkenis met Malanda)
.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3521 Gepost op: oktober 31, 2014, 01:59:49 pm »
How how, Bico ken ik wel hoor.
Nee, een oudere man met een baard (er is een gelijkenis met Malanda)
.

Er lopen tegenwoordig genoeg zwarten rond in Zulte Waregem shirt, waarvan die man de vader, nonkel of whatever kan zijn.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3522 Gepost op: november 01, 2014, 12:38:43 pm »
en dan komt er nog de periode met zwarte piet , die hebben soms ook een gekleurde huid en fel gekleurde kledij  ;D

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3523 Gepost op: november 04, 2014, 02:06:16 pm »
Habibou scoorde tweemaal dit weekend voor rennes maar beide goals werden afgekeurd

http://www.youtube.com/watch?v=Zs1OVl0AA5c

Offline Dury23

  • Leden
  • Berichten: 56
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3524 Gepost op: november 05, 2014, 01:43:14 pm »
Habibou scoorde tweemaal dit weekend voor rennes maar beide goals werden afgekeurd

http://www.youtube.com/watch?v=Zs1OVl0AA5c

Als beiden werden afgekeurd werden heeft hij niet gescoord he.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3525 Gepost op: november 05, 2014, 07:45:00 pm »
Duplus ook naar WS woluwe .

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3526 Gepost op: november 06, 2014, 10:00:29 pm »
Thorgan met assist openingsgoal in 0-2 overwinning Borussia M?nchengladbach EL-match op Apollon Limassol.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-11-06/assist-hazard-brengt-monchengladbach-naar-koppositie-met-beelden

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3527 Gepost op: november 06, 2014, 10:26:37 pm »
Thorgan met assist openingsgoal in 0-2 overwinning Borussia M?nchengladbach EL-match op Apollon Limassol.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-11-06/assist-hazard-brengt-monchengladbach-naar-koppositie-met-beelden

Heb er altijd deugd van, Thorgan te zien schitteren. Om ??n of andere manier, meer plezier in, dan bij Junior.
-SVZW Forever-

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3528 Gepost op: november 07, 2014, 06:19:14 am »
Heb er altijd deugd van, Thorgan te zien schitteren. Om ??n of andere manier, meer plezier in, dan bij Junior.
Zal veel te maken hebben met de manier hoe beiden respectievelijk vertrokken, zeker? :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3529 Gepost op: november 07, 2014, 10:12:35 am »
Zat ik gisteren een stukje te kijken naar Asteras Tripolis - Tottenham te kijken, zie ik daar ene Khalifa Sankar? rondhuppelen bij de thuisploeg.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3530 Gepost op: november 07, 2014, 10:48:57 am »
Dat was een stevig blok beton. Scoorde nog af en toe ook, maar kwam toch tekort.

Ik herinner me ook nog zijn broer Maurice die samen met Khalifa hier toekwam in de voorbereiding. Gans ander type (klein loperke), was telkens de ster van de oefenwedstrijden, gans de tribune roepen achter Maurice, maar kreeg toen geen contract bij ons.


Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3531 Gepost op: november 07, 2014, 12:48:28 pm »
Inderdaad,

kreeg geen contract omdat hij verdachte waarden in zijn bloed had en twas waarschijnlijk geen suikerwater :).

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3532 Gepost op: november 07, 2014, 02:56:07 pm »
Hebben ooit eens de eerste wedstrijd van de competitie thuis tegen Standard, ik dacht 2007-2008 met het centrale verdedigingsduo Sankar?-Triantafillidis moeten spelen. Samen 7 meter groot, maar daarmee is ook alles gezegd. Verloren die match met 1-4. Was ook de eerste wedstrijd van Jelavic, die toen de 1-0 maakte. Moet wel gezegd dat het een oppermachtig Standard was in den tijd van Defour, Witsel, Fellaini, Jovanovic, etc.

Aan Sankar? had je iets op stilliggende fases. Herinner mij eens een thuismatch waar Stijn Minne, in de 1e helft, van aan de middellijn een vrije trap kreeg. Hij gaf een lange bal naar voren (vandaag ondenkbaar, nu wordt die bal gewoon rondgespeeld) die Sankare binnenkopte.
Verbaas me nu eigenlijk nog dat Minne die bal gewoon naar voren keilde.
Scoorde ook eens in Genk trouwens.

Stond ook paar jaar geleden zelfs in de belangstelling van Olympiakos. EN in die van Standard en Club Brugge...
 

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3533 Gepost op: november 09, 2014, 11:27:59 pm »
Hebben ooit eens de eerste wedstrijd van de competitie thuis tegen Standard, ik dacht 2007-2008 met het centrale verdedigingsduo Sankar?-Triantafillidis moeten spelen. Samen 7 meter groot, maar daarmee is ook alles gezegd. Verloren die match met 1-4. Was ook de eerste wedstrijd van Jelavic, die toen de 1-0 maakte. Moet wel gezegd dat het een oppermachtig Standard was in den tijd van Defour, Witsel, Fellaini, Jovanovic, etc.

Aan Sankar? had je iets op stilliggende fases. Herinner mij eens een thuismatch waar Stijn Minne, in de 1e helft, van aan de middellijn een vrije trap kreeg. Hij gaf een lange bal naar voren (vandaag ondenkbaar, nu wordt die bal gewoon rondgespeeld) die Sankare binnenkopte.
Verbaas me nu eigenlijk nog dat Minne die bal gewoon naar voren keilde.
Scoorde ook eens in Genk trouwens.

Stond ook paar jaar geleden zelfs in de belangstelling van Olympiakos. EN in die van Standard en Club Brugge...

Ik herinner mij vooral dat hij de bal van N'For weigerde van de lijn te halen door zijn loomheid in de verlengingen van de bekerwedstrijd (1/8e finale 2007-2008: Krotrijk - Essevee). En toen werd het 2-1.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3534 Gepost op: november 21, 2014, 01:43:21 pm »
21 November 2014 13:31u - Patrick Herrmann, ??n van de sterkhouders bij Borussia M?nchengladbach, draait een sterk seizoen met z'n club. Hij wordt gezien als een speler met veel potentieel en zou dan ook in de belangstelling staan van heel wat topclubs.

De speler blijft zeer bescheiden bij die geruchten, maar had wel heel wat lof over voor Thorgan Hazard. De broer van Eden wordt dit seizoen door Chelsea uitgeleend aan de Duitse subtopper en lijkt er steeds meer z'n draai te vinden. Wat hij liet zien, heeft duidelijk indruk gemaakt op Herrmann.

"Thorgan heeft alles wat nodig is om door te breken de komende jaren. Hij heeft technisch gezien heel veel kwaliteiten, maar hij leest het spel ook heel goed. Z'n vista is echt fenomenaal. Het zal afwachten worden wat de toekomst brengt, maar hij heeft het gewoon."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/152623/Ploeggenoot_haalt_loftrompet_boven_voor_Hazard?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#ixzz3JhrRExjp
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3535 Gepost op: november 24, 2014, 01:07:54 pm »
In West-Vlaanderen haalde KSV Roeselare snoeihard uit naar Patro Eisden MM. Het werd 4-0. In drie van de doelpunten had de youngster Olivier Myny z'n aandeel. Bij een 1-0-voorsprong voor de thuisploeg onderschepte de snelle flankaanvaller een bal en stormde alleen op de doelman af. Hij schoof beheerst binnen. Toen een lange bal van achteruit even later te hoog opbotste, miste Myny d? kans op de 3-0. Het werd nog even moeilijk voor de thuisploeg, maar een uitstekende Olivier Myny deed in het slot de wedstrijd helemaal dood. Hij rushte het halve veld over en speelde de bal in twee keer tot bij Kennedy, die de bal hard tegen de touwen trapte. Even later hetzelfde scenario, maar Myny besloot zelf z'n kans te gaan in plaats van de bal naar de alleenstaande Jari Vandeputte te spelen. In het slot lukte een uitgeputte Myny nog een assist op Rik Impens, die de 4-0-eindstand vastlegde. "En nochtans had Olivier Myny in de rust aangegeven dat hij last had van zware benen", aldus trainer Franky Van der Elst na de wedstrijd. In ieder geval een vreemde beslissing van Zulte Waregem om zo'n talent in de zomer te laten vertrekken.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3536 Gepost op: november 24, 2014, 03:59:26 pm »
In West-Vlaanderen haalde KSV Roeselare snoeihard uit naar Patro Eisden MM. Het werd 4-0. In drie van de doelpunten had de youngster Olivier Myny z'n aandeel. Bij een 1-0-voorsprong voor de thuisploeg onderschepte de snelle flankaanvaller een bal en stormde alleen op de doelman af. Hij schoof beheerst binnen. Toen een lange bal van achteruit even later te hoog opbotste, miste Myny d? kans op de 3-0. Het werd nog even moeilijk voor de thuisploeg, maar een uitstekende Olivier Myny deed in het slot de wedstrijd helemaal dood. Hij rushte het halve veld over en speelde de bal in twee keer tot bij Kennedy, die de bal hard tegen de touwen trapte. Even later hetzelfde scenario, maar Myny besloot zelf z'n kans te gaan in plaats van de bal naar de alleenstaande Jari Vandeputte te spelen. In het slot lukte een uitgeputte Myny nog een assist op Rik Impens, die de 4-0-eindstand vastlegde. "En nochtans had Olivier Myny in de rust aangegeven dat hij last had van zware benen", aldus trainer Franky Van der Elst na de wedstrijd. In ieder geval een vreemde beslissing van Zulte Waregem om zo'n talent in de zomer te laten vertrekken.
Gisteren op WTV ook gezien,dit is erg!!  Dit zijn fouten dat ze toch niet meer mogen doen, die Myny moet volgens mij niet onderdoen voor een Overtoom (zag hem ook leuke dingen doen bij de beloften) en vele andere overbodige transfers,moest ik de technische staf van Essevee zijn ik zou toch rode wangen hebben.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3537 Gepost op: november 24, 2014, 10:15:11 pm »
Gisteren op WTV ook gezien,dit is erg!!  Dit zijn fouten dat ze toch niet meer mogen doen, die Myny moet volgens mij niet onderdoen voor een Overtoom (zag hem ook leuke dingen doen bij de beloften) en vele andere overbodige transfers,moest ik de technische staf van Essevee zijn ik zou toch rode wangen hebben.
Wie weet kennen ze die gast wel....
Ooit de verantwoordelijke van onze jeugd in Moeskroen
geweten, die Urbain de naam niet kon geven van een van hun spelers....

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3538 Gepost op: november 24, 2014, 10:22:07 pm »
Myny wou speelgaranties bij eerste ploeg denk ik. Dury kon hem deze niet garanderen en Myny wou absoluut spelen dus vertrok daar. Ik kan me vergissen maar ik denk dat ze zo'n optie hebben dat ze hem kunnen terughalen tegen een bepaalde prijs

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3539 Gepost op: november 25, 2014, 09:36:44 pm »
Myny wou speelgaranties bij eerste ploeg denk ik. Dury kon hem deze niet garanderen en Myny wou absoluut spelen dus vertrok daar. Ik kan me vergissen maar ik denk dat ze zo'n optie hebben dat ze hem kunnen terughalen tegen een bepaalde prijs

Myny wou gewoon een contract, want had er nog geen.
Pas toen zo goed als zeker vast stond dat hij wou vertrekken, heeft de club hem 1 aangeboden. Te laat...