Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756379 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3680 Gepost op: januari 11, 2015, 07:06:12 pm »
Als je als Wolfsburg zijnde Malanda een W12 geeft als daily car, heb je geen kaas gegeten van verantwoordelijk, me dunkt...

tjah ... is marketing h?

Kevin Debruyne heeft een priv? Bentley, dusja.

EDIT : HAD een Bentley
( http://www.vandaag.be/sport/124816_teamgenoot-de-bruyne-rijdt-bentley-van-200000-euro-in-de-prak.html )

Bij Real rijden ze met Audi, allemaal dikke motoren
http://www.autoblog.nl/nieuws/audi-gooit-nieuwe-audis-op-real-madrid-72613

Bij Man U hebben ze een vloot Chevrolets incl. Corvettes
http://www.autoblog.nl/nieuws/man-united-selectie-vertikt-t-om-in-sponsorchevys-te-rijden-71612
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2015, 07:08:11 pm door Frederik »

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3681 Gepost op: januari 11, 2015, 07:08:40 pm »
Wie zegt dat het zijn (toegewezen) wagen was?

& 201km/u ... voor welke versie?
Voor hetzelfde geld is het een W12 en die is gelimiteerd op 250km/u

Ik heb het gelezen in de media, voor wat het waar is, en dat er 2 maanden geleden ook reeds een ongeval was gebeurd ook met zijn clubwagen, met iemand anders aan het stuur. Wolfburg is de ploeg van VW en is het toch normaal dat de spelers een VW gekregen hebben van de club.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3682 Gepost op: januari 11, 2015, 07:15:40 pm »
Ik heb het gelezen in de media, voor wat het waar is, en dat er 2 maanden geleden ook reeds een ongeval was gebeurd ook met zijn clubwagen, met iemand anders aan het stuur. Wolfburg is de ploeg van VW en is het toch normaal dat de spelers een VW gekregen hebben van de club.

Tuurlijk Kevin Debruyne rijdt ook een Touareg, ze hebben allemaal ene.
Net zoals al onze spelers een GLA hebben.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3683 Gepost op: januari 11, 2015, 07:48:20 pm »
Tuurlijk Kevin Debruyne rijdt ook een Touareg, ze hebben allemaal ene.
Net zoals al onze spelers een GLA hebben.
Zag net in Sportweekend een veelbetekenende 'R' in de grille van de Touareg's waar de spelers mee toekwamen...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3684 Gepost op: januari 11, 2015, 08:14:21 pm »
Zag net in Sportweekend een veelbetekenende 'R' in de grille van de Touareg's waar de spelers mee toekwamen...

Betekend niets ... de R is van R-Line, dat kan je ook krijgen op de lichtste motoruitvoering.
Is gewoon een sportversie (looks)

EDIT: Ze rijden V8 TDI R-Line (340PK topsnelheid van max 242km/u)
Bron : http://www.waz-online.de/Volkswagen/Aktuell/VfL-Profis-fahren-jetzt-Touareg
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2015, 08:24:17 pm door Frederik »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3685 Gepost op: januari 11, 2015, 09:10:35 pm »
2
live goes on....
en hopelijk leren we hieruit.....

idd

Offline nickyR

  • Leden
  • Berichten: 154
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3686 Gepost op: januari 11, 2015, 09:12:53 pm »
De topsnelheid op papier van een VW touareg is 201 km/uur. Het is ook stom van iemand met uw auto (van de club) te laten rijden die geen rijbewijs heeft, daar is Junior toch zwaar in de fout gegaan, 2 maanden geleden was er ook een ongeval gebeurd met zijn auto, ook met iemand anders aan het stuur. Blijkbaar had hij nog niets geleerd.
trouwens op sommige stukken in Duitsland op de autosnelweg heb je geen snelheidsbeperking. Als je daar nu 180of 250 rijdt je kan in die sommige stukken geen bekeuring krijgen voor de snelheid.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3687 Gepost op: januari 11, 2015, 09:26:41 pm »
Perfect mogelijk en toegelaten op de Duitse autostrade indien er geen snelheidsbeperking geldt. Wel strafbaar is geen rijbewijs hebben. En het is al helemaal dom als je zo'n snelheid rijdt wanneer het keihard regent en waait.
als ik de beelden zag, dan was daar volgens mij een toerit, en bij elke af/toerit in duitsland geld sowieso een snelheidsbeperking! PFFFFFFTTTTT, dit had nooit mogen gebeuren...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3688 Gepost op: januari 11, 2015, 10:10:59 pm »

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3689 Gepost op: januari 12, 2015, 05:51:29 am »
trouwens op sommige stukken in Duitsland op de autosnelweg heb je geen snelheidsbeperking. Als je daar nu 180of 250 rijdt je kan in die sommige stukken geen bekeuring krijgen voor de snelheid.
Die stukken zonder beperking gelden alleen bij helder en droog weer. Als er water op de baan is, is de maximumsnelheid normaal gezien 110 km/h.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3690 Gepost op: januari 12, 2015, 08:17:49 am »
Denkt er nu werkelijk iemand dat die andere 2 er levend uit zouden gekomen zijn aan 250 km/u? Slechte vertaling van een Duits artikel volgens mij. Ik heb het ook gelezen en ik maak er uit op dat het aan kilometerpaal 250 gebeurd is.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3691 Gepost op: januari 12, 2015, 08:27:35 am »
imho en afgaand op de foto's lijkt die 250 mij ook een kwakkel... dan liggen de brokstukken niet op 10 maar op 100m verspreid en is die auto niet meer "herkenbaar" 
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3692 Gepost op: januari 12, 2015, 08:57:54 am »
bij 250 koprol en botsen overleven,
ziekenhuis zelfs al kunnen verlaten....
Dan hadden 2/3 een heeeel goede engel bewaarder...

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3693 Gepost op: januari 12, 2015, 09:04:52 am »
ja, hun gordel !

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3694 Gepost op: januari 12, 2015, 09:20:33 am »
Citaat
'Auto met Malanda ging tot 250 km/u, D'Alberto riskeert zware straf'

Het Laatste Nieuws komt maandag met meer informatie omtrent het dodelijke ongeval van Junior Malanda. Zo zou de verongelukte speler het zaterdagnacht, de dag voor het vertrek met VFL Wolfsburg naar Zuid-Afrika, laat hebben gemaakt met zijn vrienden.

Malanda zou wellicht te laat zijn gekomen op het ontmoetingspunt van zijn ploeg en daarom zou zijn auto, waarbij Anthony D'Alberto aan het stuur zou gezeten hebben, ferm hebben doorgereden. Er werd naar verluidt zelfs aan een snelheid van 250 km/u gereden. Het liep daarna compleet mis, toen de auto met 150 km/u van de baan zou zijn geraakt en tegen een boom belandde.

Volgens de politie lag de overdreven snelheid dan ook aan de basis van het ongeval. Naast het overlijden van Malanda raakte D'Alberto zwaargewond. Volgens dezelfde krant riskeert de speler van de U21 van RSC Anderlecht een zware sanctie. Zo zou D'Alberto niet in het bezit zijn geweest van een geldig rijbewijs voor Duitsland.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/161433/Auto_met_Malanda_ging_tot_250_km/u,_DAlberto_riskeert_zware_straf#ixzz3OanUUan4

Gecrashed aan 150 km/u, dat klinkt al iets geloofwaardiger. Bijna onmogelijk denk ik om er levend uit te komen aan 250 km/u.
Bijzonder tragisch allemaal, ook voor die jongen die achter het stuur zat, en dat zonder geldig rijbewijs. Draag dat maar eens mee de rest van je leven.
Gehaast zijn, slecht weer, snel rijden, geen gordel,..Niet slim, maar zo gebeuren er dagelijks accidenten met een slechte afloop. Een grote zonde  :-\

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3695 Gepost op: januari 12, 2015, 09:27:35 am »
Uw snelheid moet aangepast zijn aan de omstandigheden. Soms is 150 km/h traag op de autosnelweg, soms levensgevaarlijk snel.
Wat dat rijbewijs betreft, die jongen zal waarschijnlijk een voorlopig hebben of zoiets. Het mag uiteraard niet, maar toen ik 20 jaar was ben ik ook nog meegereden met mensen die geen rijbewijs hadden om passagiers te vervoeren hoor...
Dat maakt het uiteraard niet allemaal minder erg :(

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3696 Gepost op: januari 12, 2015, 10:27:11 am »
Gecrashed aan 150 km/u, dat klinkt al iets geloofwaardiger. Bijna onmogelijk denk ik om er levend uit te komen aan 250 km/u.
Bijzonder tragisch allemaal, ook voor die jongen die achter het stuur zat, en dat zonder geldig rijbewijs. Draag dat maar eens mee de rest van je leven.
Gehaast zijn, slecht weer, snel rijden, geen gordel,..Niet slim, maar zo gebeuren er dagelijks accidenten met een slechte afloop. Een grote zonde  :-\

Op een plaats waar max. 80/uur km mocht gereden worden, aangegeven door verkeersborden, aan een  afrit en een bocht.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3697 Gepost op: januari 12, 2015, 10:30:07 am »
Kom kom, 250.....dat kan echt niet he, of wil ik het gewoon niet geloven?

250 kan zeker.  Maar betwijfel of je dit haalt zonder ervoor aan vb 200 al iets fataal tegen te komen zonder de nodige ervaring in zo een slechte weersomstandigheden met massas wind en regen zoals ze beschrijven in het artikel.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3698 Gepost op: januari 12, 2015, 11:10:36 am »
Aangezien iedereen zijn mening al gegeven heeft over het al dan niet dragen van een gordel of iemand zonder rijbewijs te laten rijden, wil ik opmerken dat de pers ook weer een duit in het zakje gedaan heeft.

1. De spelers rijden van de club met een V6 (top 218) of V8 (top 242) diesel, met een R-line erop. Die halen geen 250 km/h...
http://www.volkswagen.de/de/models/touareg/trimlevel_overview.html

2. Het lijkt mij sterk dat een ukkie zonder rijbewijs zo'n snelheden aandurft, laat staan dat de 3e inzittende zich daar veilig bij voelt en het gewoon laat begaan...

3. Wordt Malanda daar niet wakker van, van zo'n snelheden?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3699 Gepost op: januari 12, 2015, 11:12:23 am »
De wagen reed 150km/u en geen 250...
De chauffeur had een rijbewijs, maar dat is waarschijnlijk ingetrokken. Dus hij was zijn rijbewijs gewoon kwijt, maar hij kon wel met de auto rijden.