Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3940 Gepost op: juli 09, 2015, 10:38:17 am »
Die jongen wordt van hier naar daar gesleurd, enkel en alleen door zijn "eigenaar"

Ongelooflijk toch !  Die gast kan echt wel een pot voetballen.
Kunte Kinte revisited.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3941 Gepost op: juli 09, 2015, 01:57:20 pm »
Voor de mensen die nog altijd geloven dat Delaplace ooit terug keer naar Waregem, hij zou een contract getekend hebben SM Caen voor 4 jaar.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3942 Gepost op: juli 09, 2015, 09:20:45 pm »
Niet echt nieuws maar wel grappig :)

Kijk, Habib Habibou: zo leid je eenden buiten voetbalveld
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/2390121/2015/07/09/Kijk-Habib-Habibou-zo-leid-je-eenden-buiten-voetbalveld.dhtml

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3943 Gepost op: juli 13, 2015, 05:42:03 pm »
Bart Buysse naar NEC, mooie transfer voor hem

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3944 Gepost op: juli 14, 2015, 11:55:50 am »
Daems dicht Thorgan Hazard grote toekomst toe

Filip Daems heeft de Bundesliga achter zich gelaten en zich genesteld bij Westerlo. De 36-jarige verdediger houdt echter enkel goeie herinneringen over aan zijn periode in het buitenland. Ook aan zijn laatste jaar, waarin hij Thorgan Hazard leerde kennen.

"Ik had een goed contact met hem", vertelt hij in S/V Magazine. "Vriendelijke, rustige, grappige kerel, m?t een goeie mentaliteit. Als speler zich moeten aanpassen aan het zwaardere trainingsregime, vooral fysiek moest hij nog groeien."

Daems dicht ook Thorgan een grote toekomst toe. "In de loop van het jaar, ondanks hoofdzakelijk invalbeurten, veel progressie gemaakt. Niet toevallig heeft Borussia Thorgan definitief overgenomen van Chelsea. Hij zal komend seizoen, als nummer 10, ongetwijfeld nog meer zijn stempel drukken."

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-07-14/daems-dicht-thorgan-hazard-grote-toekomst-toe-hij-gaat-zijn-stempel-drukken

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3945 Gepost op: juli 15, 2015, 07:46:40 pm »
Trajko scoort zijn 1e 2 goals voor palermo. 0-11 overwinning

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3946 Gepost op: juli 15, 2015, 09:23:48 pm »
Rossi naar Ac Spezia in serie B .

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3947 Gepost op: juli 23, 2015, 09:03:42 am »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3948 Gepost op: juli 23, 2015, 04:40:18 pm »
De man van glas kan nu nog niet spelen:

"Matton was bijna klaar, maar hij heeft nu een ontsteking op de huid van zijn dijbeen. Hij is daaraan beginnen krabben en nu is dat volledig ge?nfecteerd. Er zit zelfs een abces op."

Geen al te slimme "blessure" voor een prof...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3949 Gepost op: juli 24, 2015, 10:18:15 am »
Chevalier tekent in Turkije

Vandaag legt Teddy Chevalier nog medische testen af, daarna tekent de woelige aanvaller van KV Kortrijk bij het Turkse Rizespor een contract van drie jaar, hij verdient er ongeveer drie keer meer dan in Kortrijk. KVK vangt ??n miljoen euro maar coach Walem is not amused. ?Al hoeft het tegen Standard geen probleem te zijn.?

Teddy Chevalier (28) trekt dus toch naar Turkije. Dinsdag ging hij met zijn vriendin, een moslima, een kijk nemen aan de Zwarte Zee, gisterennamiddag liet hij vanuit Rize manager Patrick Turcq weten dat hij vanochtend medische testen aflegt bij de eersteklasser Rizespor en dan zal tekenen. De speler zelf houdt vanuit Turkije de boot nog af: ?Eerst de fysieke testen, dan kan ik meer zeggen.? En Turcq zegt: ?Voor hetzelfde geld verandert hij w??r van mening.? Hij zal er een contract tekenen van drie jaar, waarbij de aanvaller zo ongeveer drie keer meer zal verdienen dan bij Kortrijk. ?Het was niet simpel?, bevestigt zijn manager Vandevelde. ?Maar Teddy is zeer tevreden.?

En uiteindelijk is ook de Kortrijkse manager Patrick Turcq content: KVK vangt nog een miljoen euro voor een speler van 28 jaar die einde contract is. ?Dan is 1 miljoen euro een mooie prijs. Dat zou anders zijn geweest indien Teddy drie jaar had willen bijtekenen maar aangezien hij dat niet wilde...? Coach Walem toont zich vooral ontgoocheld in de Fransman. ?Hij had niet alleen mij maar iedereen in de club duidelijk beloofd te blijven.?

Maar dat hij twee dagen voor de start van de competitie, na eerder al het vertrek van topscorer Santini naar Standard, aanvallend helemaal onthoofd wordt ? Chevalier was vorig seizoen goed voor 12 goals en 14 assists ? is voor hem geen enkel probleem. ?We hebben negen nieuwe spelers, waaronder de aanvallers Kamara, Lallemand en vooral Papazoglou, we lossen dat heus wel op.? Turcq, nog aan het onderhandelen over een spelmaker, gaat nu op zoek naar een vervanger voor Chevalier, ?maar dat hoeft niet hetzelfde profiel te zijn?, aldus Walem.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3950 Gepost op: juli 24, 2015, 08:10:07 pm »
haha, Walem is ontgoocheld in de speler....ging eerst bij Moeskroen tekenen...had daar toegezegd en tekende bij KVK...voetbal trekt meer en meer op politiek...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3951 Gepost op: juli 24, 2015, 09:52:31 pm »
Foutje van Bruzzese bij de 1-1...
Gert Verheyen: het is meteen duidelijk waarom Bruzzese niet als 1ste keeper werd aangetrokken...

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3952 Gepost op: juli 24, 2015, 11:29:44 pm »
1 miljoen euroooo , voor hoeveel hebben wij den Teddy verpatst  ? :(

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3953 Gepost op: juli 25, 2015, 07:08:05 am »
Wat een gezever, het lag echt niet aan Bruzzese dat Bruhhe gisteren verloren heeft, he!
Op die geloste bal na (waarbij de verdedigers dan nog in groep stonden te slapen) speelde hij best wel een degelijke partij met een paar serieuze reddingen.
Nee, Bruhhe is momenteel gewoon niet goed genoeg om zulke wedstrijden naar zich toe te trekken.
Bovendien speelt MPH dan nog als een broekschijter door telkens als ze voorkomen massaal achter de bal te gaan kruipen. (Zie ook supercup)
Als Anderlecht met de 30miljoen die ze uit hun transfers gehaald hebben de markt opgaat en een paar degelijke versterkingen binnenhaalt, dan mogen ze er in het noorden van de provincie nog een jaartje langer van blijven dromen...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3954 Gepost op: juli 25, 2015, 07:30:21 am »
Wat een gezever, het lag echt niet aan Bruzzese dat Bruhhe gisteren verloren heeft, he!
Op die geloste bal na (waarbij de verdedigers dan nog in groep stonden te slapen) speelde hij best wel een degelijke partij met een paar serieuze reddingen.
Nee, Bruhhe is momenteel gewoon niet goed genoeg om zulke wedstrijden naar zich toe te trekken.
Bovendien speelt MPH dan nog als een broekschijter door telkens als ze voorkomen massaal achter de bal te gaan kruipen. (Zie ook supercup)
Als Anderlecht met de 30miljoen die ze uit hun transfers gehaald hebben de markt opgaat en een paar degelijke versterkingen binnenhaalt, dan mogen ze er in het noorden van de provincie nog een jaartje langer van blijven dromen...
yep, maakte idd maar 1 foutje

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3955 Gepost op: juli 25, 2015, 01:04:17 pm »
Wat een gezever, het lag echt niet aan Bruzzese dat Bruhhe gisteren verloren heeft, he!
Op die geloste bal na (waarbij de verdedigers dan nog in groep stonden te slapen) speelde hij best wel een degelijke partij met een paar serieuze reddingen.
yep, maakte idd maar 1 foutje

Ja, waar hebben we het eigenlijk over h??
Ach, 1 balletje maar. Als dat maar is he. 1 blundertje. Dat moet nog net kunnen.

 ;D

Bruzzese heeft nu 2 matchen in doel mogen staan bij Club Brugge en getoond dat dat gewoon een reservekeeper is. Niet meer, niet minder. Enorm slecht voetenspel ook. Maar ja, buiten Neuer ken ik ook geen enkele keeper die iets kan met zijn voeten.
Heb dat gedweep met 'Seba' (blijkbaar mochten er hier veel 'Seba' zeggen, ze zullen waarschijnlijk vrienden geweest zijn) nooit begrepen.
Bossut, die weliswaar ook zijn beperkingen heeft, heb ik altijd een completere keeper gevonden dan 'Seba'.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3956 Gepost op: juli 25, 2015, 01:11:19 pm »
Ja, waar hebben we het eigenlijk over h??
Ach, 1 balletje maar. Als dat maar is he. 1 blundertje. Dat moet nog net kunnen.

 ;D

Bruzzese heeft nu 2 matchen in doel mogen staan bij Club Brugge en getoond dat dat gewoon een reservekeeper is. Niet meer, niet minder. Enorm slecht voetenspel ook. Maar ja, buiten Neuer ken ik ook geen enkele keeper die iets kan met zijn voeten.
Heb dat gedweep met 'Seba' (blijkbaar mochten er hier veel 'Seba' zeggen, ze zullen waarschijnlijk vrienden geweest zijn) nooit begrepen.
Bossut, die weliswaar ook zijn beperkingen heeft, heb ik altijd een completere keeper gevonden dan 'Seba'.
Haha ja slecht voetenwerk .. Natuurlijk. Je neemt da gewoon op van de pers jij. Bruzzese heeft echt wel goed voetenwerk hoor.Straalt daarbij ook de kalmte uit. Is niet omdat hij gisteren een bal gaf aan Denswil en die stond te slapen dat hij slecht voetenwerk heeft he. Heeft bij ons meerdere malen getoond dat hij goed is met de voeten.
Zijn slechtste punt vind ik zijn hoge ballen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3957 Gepost op: juli 25, 2015, 01:19:08 pm »
Haha ja slecht voetenwerk .. Natuurlijk. Je neemt da gewoon op van de pers jij. Bruzzese heeft echt wel goed voetenwerk hoor. Straalt daarbij ook de kalmte uit. Is niet omdat hij gisteren een bal gaf aan Denswil en die stond te slapen dat hij slecht voetenwerk heeft he. Heeft bij ons meerdere malen getoond dat hij goed is met de voeten.
Zijn slechtste punt vind ik zijn hoge ballen.

Mag ik u er op wijzen, mijn beste, dat ik de volledige 90 minuten heb gezien van de supercup AA Gent-Club Brugge en STVV-Club Brugge ?  >:(

Ik geef nooit mijn mening als ik iets zelf niet met mijn eigen ogen gezien heb. Jamais.
Ik ken andere mensen.

In de supercup wilde hij al eens een bal wegtrappen maar schoot hij in het luchtledige. In Gent hebben ze sindsdien nog altijd last van een wolkbreuk...
Gisteren was de match nog maar 1 minuut en 20 seconden bezig toen hij Denswil al in de problemen bracht met een hele slechte pass. Werd daarna de huid volgescholden door Vormer. Alweer een lekker begin voor een keeper.

"Straalt daarbij ook kalmte uit."  ;D ;D :D
Als er nu 1 iets is wat Bruzzese niet uitstraalt, is het wel kalmte. Staat altijd met een angstige blik in zijn ogen. Zeker bij Club nu. Voelt de druk van een topclub.
Heeft 0,0 uitstraling. Tis een lulletje rozenwater die in doel staat.
Toen Vormer hem wees op zijn fouten, stond 'Seba' er maar wat beduusd bij. Je had eens Oliver Kahn van Bayern M?nchen moeten proberen uit te schelden of op een foutje wijzen. Dan had je een klap gekregen dat je hoofd achterstevoren stond.

Op de lijn is hij goed, ja. Dat wel. Maar zo zijn er veel keepers.
Bossut is ontegensprekelijker sterker in de lucht dan Bruzzese.
Als Bossut uitkomt op een corner, komt er een vent zijn goal uit.
Al heeft Club nu Bolat aangetrokken en dat is ook geen groot licht op hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, maar op hoge ballen is hij ook niet je van het.
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2015, 01:25:04 pm door balboa »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3958 Gepost op: juli 25, 2015, 01:29:59 pm »
Mag ik u er op wijzen, mijn beste, dat ik de volledige 90 minuten heb gezien van de supercup AA Gent-Club Brugge en STVV-Club Brugge ?  >:(

Ik geef nooit mijn mening als ik iets zelf niet met mijn eigen ogen gezien heb. Jamais.
Ik ken andere mensen.

In de supercup wilde hij al eens een bal wegtrappen maar schoot hij in het luchtledige. In Gent hebben ze sindsdien nog altijd last van een wolkbreuk...
Gisteren was de match nog maar 1 minuut en 20 seconden bezig toen hij Denswil al in de problemen bracht met een hele slechte pass. Werd daarna de huid volgescholden door Vormer. Alweer een lekker begin voor een keeper.

"Straalt daarbij ook kalmte uit."  ;D ;D :D
Als er nu 1 iets is wat Bruzzese niet uitstraalt, is het wel kalmte. Staat altijd met een angstige blik in zijn ogen. Zeker bij Club nu. Voelt de druk van een topclub.
Heeft 0,0 uitstraling. Tis een lulletje rozenwater die in doel staat.
Toen Vormer hem wees op zijn fouten, stond 'Seba' er maar wat beduusd bij. Je had eens Oliver Kahn van Bayern M?nchen moeten proberen uit te schelden of op een foutje wijzen. Dan had je een klap gekregen dat je hoofd achterstevoren stond.

Op de lijn is hij goed, ja. Dat wel. Maar zo zijn er veel keepers.
Bossut is ontegensprekelijker sterker in de lucht dan Bruzzese.
Als Bossut uitkomt op een corner, komt er een vent zijn goal uit.
Al heeft Club nu Bolat aangetrokken en dat is ook geen groot licht op hoge ballen. Uitstekende lijnkeeper, maar op hoge ballen is hij ook niet je van het.
Ik heb het over het voetenwerk. De pers begint erover en jij nu ook. Komaan man. Seba heeft het betere voetenwerk van de keepers dat ik ken uit eerste klasse. Sammy kan er nog wat van opsteken..
En op het slechtere voetenwerk baseer je nu op die twee foutjes. Sorry maar in de matchen die hij bij ons speelde heb ik niets aan te merken op zijn voetenwerk hoor.
Hoeveel spelers die druk kwamen zetten heeft hij niet "uitgekapt" in zijn periode bij ons..
Om maar te zeggen als je niet kalm in je goal staat en ervan overtuigd bent dat je voetenwerk niet top is dan ga je dat niet doen.

En ik herinner me trouwens het kleine artikel van Sebastien in Sport magazine van " perfecte nummer twee " dat Gianny Devos zegt dat hij perfect voetbalt met zijn twee voeten. En de keeperstrainer die er enkele jaren mee traint zal er wel een betere kijk op hebben denk ik.

En ik zeg toch dat hij op zijn hoge ballen niet top is ?
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2015, 01:32:27 pm door Thomas »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3959 Gepost op: juli 25, 2015, 01:56:46 pm »
Ik heb het over het voetenwerk. De pers begint erover en jij nu ook. Komaan man. Seba heeft het betere voetenwerk van de keepers dat ik ken uit eerste klasse. Sammy kan er nog wat van opsteken..
En op het slechtere voetenwerk baseer je nu op die twee foutjes. Sorry maar in de matchen die hij bij ons speelde heb ik niets aan te merken op zijn voetenwerk hoor.
Hoeveel spelers die druk kwamen zetten heeft hij niet "uitgekapt" in zijn periode bij ons..
Om maar te zeggen als je niet kalm in je goal staat en ervan overtuigd bent dat je voetenwerk niet top is dan ga je dat niet doen.

En ik herinner me trouwens het kleine artikel van Sebastien in Sport magazine van " perfecte nummer twee " dat Gianny Devos zegt dat hij perfect voetbalt met zijn twee voeten. En de keeperstrainer die er enkele jaren mee traint zal er wel een betere kijk op hebben denk ik.

En ik zeg toch dat hij op zijn hoge ballen niet top is ?

Gohja, over dat uitkappen. Bossut heeft ook al 428 keer een aanvaller uitgekapt.

Gianni Devos heeft men hier jaren aan een stuk in twijfel getrokken wat zijn competentie betreft.  ;D ;D En nu plots, omdat het je uitkomt, ga je hem als een autoriteit beschouwen.  ;D