Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756372 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3980 Gepost op: augustus 01, 2015, 10:32:42 am »
Jaja, hij 'ging te snel voor Zulte Waregem', dat is een uitspraak die ik van hem onthouden heb.
Indrukwekkend wat hij sindsdien 'gerealiseerd' heeft. Een schoolvoorbeeld van veel talent maar weinig (gezond) verstand ...

Ja, hij wou elke match winnen, de spelersgroep blijkbaar niet :P

Online chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3981 Gepost op: augustus 06, 2015, 08:11:29 pm »
sivakov aan de aftrap tegen charleroi

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3982 Gepost op: augustus 09, 2015, 09:36:47 am »
De Mets dient transferverzoek in bij Kortrijk... Goeie, keiharde verdediger en een 'klootzakske'. Liever in onze ploeg dan bij een andere...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3983 Gepost op: augustus 09, 2015, 09:57:31 am »
De Mets dient transferverzoek in bij Kortrijk... Goeie, keiharde verdediger en een 'klootzakske'. Liever in onze ploeg dan bij een andere...
Verkeerd topic...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3984 Gepost op: augustus 09, 2015, 10:48:27 am »
De Mets dient transferverzoek in bij Kortrijk... Goeie, keiharde verdediger en een 'klootzakske'. Liever in onze ploeg dan bij een andere...
En dat profiel slaat ook al nergens op.
Is gewoon een sierlijke middenvelder met een goede traptechniek. Een 8. Iemand die een vrije trap kan nemen.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3985 Gepost op: augustus 09, 2015, 02:45:50 pm »
En Sylla opnieuw . Z'n 3de al voor anderlecht.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3986 Gepost op: augustus 09, 2015, 03:31:30 pm »
Toch wel jammer dat we zo'n Sylla niet meer bij Zulte-Waregem zien, misschien wel na Thorgan Hazard het grootste verlies.  Zit nu bij Anderlecht voorlopig al aan 3 doelpunten in 3 wedstrijden.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3987 Gepost op: augustus 09, 2015, 10:26:30 pm »
Het wordt zaak om zaterdag een ex-speler in de gaten te houden zaterdag...
Bezorgde VanDamme een hel van een voetbalavond....

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3988 Gepost op: augustus 09, 2015, 10:39:45 pm »
Toch wel jammer dat we zo'n Sylla niet meer bij Zulte-Waregem zien, misschien wel na Thorgan Hazard het grootste verlies.  Zit nu bij Anderlecht voorlopig al aan 3 doelpunten in 3 wedstrijden.

Denk dat niemand verwacht had dat hij het zo goed ging doen daar. Hopelijk blijft hij staan...

Iemand die weet of we nog % hebben bij doorverkoop?

hoe zit het eigenlijk nog met conte?

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3989 Gepost op: augustus 09, 2015, 11:32:54 pm »
Het wordt zaak om zaterdag een ex-speler in de gaten te houden zaterdag...
Bezorgde VanDamme een hel van een voetbalavond....

Myny zal inderdaad extra gemotiveerd zijn

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3990 Gepost op: augustus 09, 2015, 11:43:58 pm »
Myny zal inderdaad extra gemotiveerd zijn
Hohja, Myny mocht hier blijven van Dury maar koos zelf om naar Roeselare te gaan, echt revanchegevoelens zal hij wel niet hebben denk ik.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3991 Gepost op: augustus 10, 2015, 10:08:09 am »
Denk dat niemand verwacht had dat hij het zo goed ging doen daar. Hopelijk blijft hij staan...
Als ik vorig seizoen opperde dat het verlies van Sylla misschien wel de belangrijkste reden was van de terugval na de winterstop, werd ik uitgelachen.
Ik werd ook uitgelachen toen ik opmerkte dat Sylla zich vorig seizoen een veel betere spits toonde dat Gimbert. Niettegenstaande dat scorebordsupportertjes met statistieken kwamen zwaaien "dat Sylla niet meer goals maakte dan Gimbert."

Ik kreeg ook constant het verhaaltje te horen van "als ze geen aanvoer krijgen, ist moeilijk."
Onzin, een goede spits laat altijd zien wat hij in huis heeft, aanvoer of niet. Dat was bij Sylla het geval, bij Gimbert allerminst.
Of denken er hier dat Gimbert zou meekunnen bij Anderlecht? Ah ja, want daar is er w?l aanvoer.  ::)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3992 Gepost op: augustus 10, 2015, 10:25:30 am »
Als ik vorig seizoen opperde dat het verlies van Sylla misschien wel de belangrijkste reden was van de terugval na de winterstop, werd ik uitgelachen.
Ik werd ook uitgelachen toen ik opmerkte dat Sylla zich vorig seizoen een veel betere spits toonde dat Gimbert. Niettegenstaande dat scorebordsupportertjes met statistieken kwamen zwaaien "dat Sylla niet meer goals maakte dan Gimbert."

Ik kreeg ook constant het verhaaltje te horen van "als ze geen aanvoer krijgen, ist moeilijk."
Onzin, een goede spits laat altijd zien wat hij in huis heeft, aanvoer of niet. Dat was bij Sylla het geval, bij Gimbert allerminst.
Of denken er hier dat Gimbert zou meekunnen bij Anderlecht? Ah ja, want daar is er w?l aanvoer.  ::)

Tis wel een feit dat er meer aanvoer is nu bij Anderlecht toch? Sylla dit seizoen bij ons zou er ook al 3 ingelegd hebben hoor. Er is veel meer aansluiting vooraan, veel meer voorzetten enz... Dus dat verhaaltje van aanvoer klopt echt wel. Als je ziet dat er vorig jaar amper mensen aanvielen, ivm nu waarbij er op standard (zeker in de eerste helft) telkens 3 a 4 man in de 16 staat is dat wel een immens verschil

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3993 Gepost op: augustus 10, 2015, 02:05:31 pm »
Ik was aanwezig bij de match Anderlecht-Gent(gratis kaart,anders zou ik nooit gaan) Sylla was net als Anderlecht 25 minuten goed,daarna zakte Anderlecht volledig in,Sylla niet meer gezien buiten nog 1schot,er was geen aanvoer meer,de middenvelders sloten niet meer aan,Sylla kon nog af en toe eens doorkoppen en een bal 2 seconden bijhouden maar voor de rest niks m.a.w. zonder aanvoer en zonder aansluiting is een goeie aanvaller zoals Sylla ook niet gevaarlijk en kan het niet op zijn eentje forceren.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3994 Gepost op: augustus 10, 2015, 04:57:03 pm »
Als ik vorig seizoen opperde dat het verlies van Sylla misschien wel de belangrijkste reden was van de terugval na de winterstop, werd ik uitgelachen.
Ik werd ook uitgelachen toen ik opmerkte dat Sylla zich vorig seizoen een veel betere spits toonde dat Gimbert. Niettegenstaande dat scorebordsupportertjes met statistieken kwamen zwaaien "dat Sylla niet meer goals maakte dan Gimbert."

Ik kreeg ook constant het verhaaltje te horen van "als ze geen aanvoer krijgen, ist moeilijk."
Onzin, een goede spits laat altijd zien wat hij in huis heeft, aanvoer of niet. Dat was bij Sylla het geval, bij Gimbert allerminst.
Of denken er hier dat Gimbert zou meekunnen bij Anderlecht? Ah ja, want daar is er w?l aanvoer.  ::)

Je bent nochtans goed bezig met scorebordjournalistiek om je eigen gelijk te proberen krijgen. Ghimbert waarschijnlijk naar league 1 omdat hij niks kan h?.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3995 Gepost op: augustus 10, 2015, 07:50:43 pm »
Je bent nochtans goed bezig met scorebordjournalistiek om je eigen gelijk te proberen krijgen. Ghimbert waarschijnlijk naar league 1 omdat hij niks kan h?.
Inderdaad. Daar lopen ook gekken rond hoor. En nog veel ook.
Ligue 1, dat is de competitie waar een blindvink als David Luiz gehaald werd voor ? 62 miljoen.

"Mama, er is interesse vanuit de Ligue 1 voor Gimbert. Dus hij kan toch iets he?"

"He?"
"Toch?"

Er is nochtans een tijd geweest dat ik je kon appreci?ren, Will.  ;)
Toen je nog eens een transferweetje wist te melden. Ging je over voetbal meepraten...  ;)

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3996 Gepost op: augustus 10, 2015, 08:02:51 pm »
Je bent nochtans goed bezig met scorebordjournalistiek om je eigen gelijk te proberen krijgen. Ghimbert waarschijnlijk naar league 1 omdat hij niks kan h?.

metz is een 2de klasser

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3997 Gepost op: augustus 10, 2015, 08:29:19 pm »
Iemand die weet waar Troisi zijn kunnen toont voor de moment ?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3998 Gepost op: augustus 10, 2015, 08:31:36 pm »
Iemand die weet waar Troisi zijn kunnen toont voor de moment ?

B-kern juve voorlopig dacht ik

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #3999 Gepost op: augustus 11, 2015, 09:50:28 am »
Inderdaad. Daar lopen ook gekken rond hoor. En nog veel ook.
Ligue 1, dat is de competitie waar een blindvink als David Luiz gehaald werd voor ? 62 miljoen.

"Mama, er is interesse vanuit de Ligue 1 voor Gimbert. Dus hij kan toch iets he?"

"He?"
"Toch?"

Er is nochtans een tijd geweest dat ik je kon appreci?ren, Will.  ;)
Toen je nog eens een transferweetje wist te melden. Ging je over voetbal meepraten...  ;)

Hey, als jij je grote gelijk wil halen via scorebordjournalistiek dan mag dat hoor van mij. Ik wil je alleen maar meegeven dat je dan net dat best niet meer aanhaalt in je argumentatie.

En transferweetjes. Ik heb er begin juni 2 gedeeld. Kabasele en Carvalho. Die Carvalho is niet gekomen vanwege weer gezever met Monoca en kabasele bleek dan uiteindelijk een kwakkel te zijn. Ik zwijg dus liever,...