Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756403 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4100 Gepost op: oktober 02, 2015, 03:20:59 pm »
Soms worden mening snel gevormd en kunnen wel es veranderen h?.

Daar is een spreuk van h? ...
"Alleen de doden en de dwazen veranderen nooit van mening.;)

Ach het is toch eens tof dat Balboa, die het altijd wel wat beter weet of mensen eens wat belachelijk maakt zelf eens een koekje van eigen deeg krijgt ;). Tuurlijk veranderen meningen snel, maar hier moet ik toch ook eens om lachen.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4101 Gepost op: oktober 02, 2015, 07:29:11 pm »
Ach het is toch eens tof dat Balboa, die het altijd wel wat beter weet of mensen eens wat belachelijk maakt zelf eens een koekje van eigen deeg krijgt ;). Tuurlijk veranderen meningen snel, maar hier moet ik toch ook eens om lachen.
2! Zal er wel weer een uitleg om weten ..

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4102 Gepost op: oktober 02, 2015, 09:19:28 pm »
Ok, ik geef toe, ik ga met de billen bloot.

Ik zou inderdaad een hele uitleg kunnen doen, maar ik kan dit sowieso niet meer winnen dus ga ik mezelf dat besparen.  ;)

Trouwens, Thomas. 3 posts eronder geef je mij ruimschoots gelijk dat N'Diaye beter was dan Malanda...
Maar dan nu wel wat komen lachen met mij.  ??? ;)

We werden allemaal meegesleept door de waan van de dag (N'Diaye v?lde op dat moment de positie van verdedigende middenvelder beter in dan Malanda). Het was trouwens ook nog de tijd dat San Iker Dury iedere dag heiligverklaarde. Zo zie je maar.
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2015, 09:23:02 pm door balboa »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4103 Gepost op: oktober 03, 2015, 11:22:34 am »
Ok, ik geef toe, ik ga met de billen bloot.

Ik zou inderdaad een hele uitleg kunnen doen, maar ik kan dit sowieso niet meer winnen dus ga ik mezelf dat besparen.  ;)

Trouwens, Thomas. 3 posts eronder geef je mij ruimschoots gelijk dat N'Diaye beter was dan Malanda...
Maar dan nu wel wat komen lachen met mij.  ??? ;)

We werden allemaal meegesleept door de waan van de dag (N'Diaye v?lde op dat moment de positie van verdedigende middenvelder beter in dan Malanda). Het was trouwens ook nog de tijd dat San Iker Dury iedere dag heiligverklaarde. Zo zie je maar.
Ik zei op dat moment ...
En ik zei dat hij het nog allemaal moest bewijzen in het buitenland . En dat heeft hij ,in de maanden dat hij gekregen heeft , gedaan. Ik zei niet   zoals u dat N'diaye met het oog op de toekomst beter is ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4104 Gepost op: oktober 03, 2015, 01:24:32 pm »
Ok, ik geef toe, ik ga met de billen bloot.

Ik zou inderdaad een hele uitleg kunnen doen, maar ik kan dit sowieso niet meer winnen dus ga ik mezelf dat besparen.  ;)

Trouwens, Thomas. 3 posts eronder geef je mij ruimschoots gelijk dat N'Diaye beter was dan Malanda...
Maar dan nu wel wat komen lachen met mij.  ??? ;)

We werden allemaal meegesleept door de waan van de dag (N'Diaye v?lde op dat moment de positie van verdedigende middenvelder beter in dan Malanda). Het was trouwens ook nog de tijd dat San Iker Dury iedere dag heiligverklaarde. Zo zie je maar.

Ja ja ja...
Je moet mij niet meetrekken e

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4105 Gepost op: oktober 06, 2015, 11:21:11 am »
Weet niet of het al gepost is : Sterckx krijgt contract tot einde seizoen bij Cercle

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4106 Gepost op: oktober 21, 2015, 05:42:16 pm »
Ex-speler Waregem wil FIFA-voorzitter worden
21.10.2015 | ERIK DUCHATEAU via sport.be
   
Zal een voormalige speler van SV Waregem op 26 februari Sepp Blatter opvolgen als FIFA-voorzitter? Het is niet onmogelijk...

David Nakhid, de ex-kapitein van de nationale voetbalploeg van Trinidad & Tobago, heeft zijn kandidatuur voor het voorzittersschap van de Wereldvoetbalbond officieel ingediend. Dat heeft hij donderdag bevestigd aan het Franse persagentschap AFP.

"Ik heb mijn kandidatuur vorige week in Z?rich ingediend en heb de steun van vijf nationale federaties", aldus de 51-jarige Nakhid, die in de jaren '90 nog een tijdje voor Waregem speelde. "Het is echter wenselijk dat die voorlopig nog een tijdje anoniem blijven", meldde hij.

Nakhid is de derde offici?le kandidaat voor het voorzittersschap, na de Fransman Michel Platini en de Jordaanse prins Ali Bin Al Hussein. Het Uitvoerend Comit? van de FIFA besliste na het aftreden van Sepp Blatter dat de nieuwe FIFA-voorzitter op 26 februari 2016 wordt gekozen.

Hij (of zij) wacht de zware taak de erg omstreden Blatter op te volgen. De Zwitser, al sinds 1998 aan de macht, is na een reeks schandalen zelf hoe dan ook geen kandidaat meer. Hij werd onlangs net als Platini op de koop toe ook nog eens voor 90 dagen geschorst door de Ethische Commissie van de FIFA.

Bron: http://www.sport.be/nl/voetbal/article.html?Article_ID=744979

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4107 Gepost op: oktober 30, 2015, 04:00:39 pm »
Het zelfvertrouwen bij S?bastien Bruzzese neemt zienderogen toe
Vrijdag 30/10/2015 via: http://clubbrugge.be

Het stond in de sterren geschreven. De dag dat Mathew Ryan van een gerenommeerde buitenlandse club een attractieve aanbieding kreeg, zou er een zware erfenis op de schouders van zijn vervanger rusten.  S?bastien Bruzzese mocht zich als stand-in het eerst proberen te manifesteren. Enkele weken later was het de beurt aan Sinan Bolat. ?In de voetsporen treden van een collega die twee jaar op rij terecht als ?beste doelman van Belgi?? werd uitgeroepen, is geen sinecure?, bekent S?bastien moeiteloos. ?Dat ooit zelf worden, is mijn grote uitdaging. Ik zal nog hard moeten werken om zo?n visitekaartje te kunnen voorleggen.?

?Een doelman leert alle dagen bij? -S?bastien Bruzzese

S?bastien Bruzzese had het tijdens zijn eerste weken in Brugse loondienst, en vooral na het vertrek van Maty Ryan naar Valencia, niet onder de markt. Het verwachtingspatroon bij de Clubsupporters was logischerwijze groot. ?Hij moet minstens even goed zijn als Ryan?, was de teneur. Een mooie theorie, maar zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet. Doelmannen kunnen pas sterke prestaties neerzetten door het vergaren van veel speelminuten en het onbetaalbare zelfvertrouwen dat de achterban hen schenkt.

?Ik begreep vanaf mijn eerste werkdag bij Club dat de supporters nieuwsgierig naar het optreden van de vervanger(s) van Mathew zouden uitkijken?, vertelt S?bastien op een rustige manier. ?De Australi?r was een h??l secuur sluitstuk. Hij werd op de handen gedragen. Het is niet meer dan normaal, want er staan ontelbare cruciale reddingen achter zijn naam. Ik maakte toch met veel vertrouwen en geloof in de eigen mogelijkheden de overstap van Zulte Waregem naar Blauw-Zwart. Als een topclub komt aankloppen en je weet dat Michel Preud?homme de sportieve patron is,  moet je niet lang nadenken.?

Het seizoen 2015-2016 is intussen  ruim vier maanden oud. Men kan niet ontkennen dat S?bastien Bruzzese  bij Club Brugge een vruchtbaar ?toelatingsexamen? aan het afleggen is. Het is bovendien moeiteloos van zijn gezicht af te lezen dat zijn zelfvertrouwen als de huidige ?numero uno? zienderogen toeneemt.

?Ik ontken niet me momenteel goed in mijn vel te voelen?, zegt Bruzzese twee dagen na de 2-0 zege tegen OH Leuven.  ?Het geloof in mijn capaciteiten is groot, gesterkt door de geweldige steun van de supporters, mijn maats en de technische staf, met keeperstrainer Jan Van Steenberghe op kop. Let op, het kan en moet nog allemaal veel beter. Als doelman leer je immers alle dagen bij. Het zorgt voor een extra stimulans. Er wordt op training hard aan gewerkt. Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat mijn loopbaan nu pas ?cht begint. Als 26-jarige is het zeker nog niet te laat. Na seizoenen lang in de schaduw te hebben vertoeft, was de tijd meer dan ooit rijp om op de voorgrond te treden. Ja, ik moet toegeven dat het genot momenteel centraal staat.?

Genieten en vooral oogsten wil Club Brugge zaterdagavond in ?t Kuipje van Westerlo. De drang naar de tweede competitiezege buitenshuis is groot.

?Binnen de groep is het alvast geen obsessie?, stipt de Brugse doelman aan. ?We mogen dat puntenverlies op vreemde bodem geen eigen leven laten leiden. Het wordt tijd dat er met die nare periode, waarbij ?Dame Fortuna? zelden of nooit aan onze zijde stond, komaf gemaakt wordt. De wedstrijd in de Kempen komt daarom mijn inziens op het juiste ogenblik. Na het succesvol slopen van de Leuvense muur dient deze verplaatsing zich als een goede kans en een uitdaging aan om een inhaalbeweging in te zetten. Aan ons om het zaterdag te bewijzen!?

Bron: http://clubbrugge.be/nl/nieuws/21119/club-players-het-zelfvertrouwen-bij-sbastien-bruzzese-neemt-zienderogen-toe
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2015, 04:02:42 pm door Frederik »

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4108 Gepost op: oktober 31, 2015, 01:42:43 pm »
Marvin Pourie zit nu bij FK Oefa(1e klasse rusland) doet daar regelmatig mee

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4109 Gepost op: november 05, 2015, 07:10:37 pm »

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4110 Gepost op: november 05, 2015, 07:12:10 pm »

Oeeeew wat een steek.
Pijn pijn pijn.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4111 Gepost op: november 05, 2015, 09:18:10 pm »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4112 Gepost op: november 05, 2015, 11:08:26 pm »
Hopelijk verdienen we er nog iets aan als Gent hem verpast..(voor het veelvoudige van wat hij heeft maar heeft gekost)

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4113 Gepost op: november 06, 2015, 08:39:01 am »
Hopelijk verdienen we er nog iets aan als Gent hem verpast..(voor het veelvoudige van wat hij heeft maar heeft gekost)

Hoop er maar niet op...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4114 Gepost op: november 06, 2015, 10:29:56 am »
Hoop er maar niet op...
Nogthans denk ik echt wel dat we een doorverkoop clausule hebben. Anders zouden we hem toch nooit voor 1.5 miljoen hebben verkocht...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4115 Gepost op: november 06, 2015, 11:10:39 am »
Feit dat hij de moeite doet om dat te komen posten zegt alles, nee?

Ik gun Gent absoluut hun succes momenteel, en ik denk de rest van Belgi? ook, maar dit is jammer.

Hoogmoed komt trouwens nog steeds voor de val.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4116 Gepost op: november 06, 2015, 11:24:38 am »
Feit dat hij de moeite doet om dat te komen posten zegt alles, nee?

Ik gun Gent absoluut hun succes momenteel, en ik denk de rest van Belgi? ook, maar dit is jammer.

Hoogmoed komt trouwens nog steeds voor de val.
Klopt volledig.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4117 Gepost op: november 06, 2015, 11:58:41 am »
Liever Gent dan Bruhhe.
Het doet wel pijn om Skums en Depoitre te zien schitteren.

En idd hopelijk hebben we een mooie doorverkoopclausule, dat zal de pijn misschien verzachten.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4118 Gepost op: november 06, 2015, 12:11:27 pm »
Dan wel belachelijk als je ziet dat Kums niet geselecteerd is voor de Rode Duivels... Wilmots blijft vasthouden aan zijn lievelingsclubje...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4119 Gepost op: november 06, 2015, 12:15:49 pm »
je mag niet vergeten dat we wat de transfers van Kums en Conte (want die moest je eigenlijk samen zien) serieus geringeld zijn door bepaalde partijen die het op sluwe wijze hebben gespeeld zodat we plots 2 sterkhouders kwijt waren.
- Louagie (wie anders)
- Anderlecht....die nog wat wou rechtzetten na mis gelopen transfer Hazard
en last but not least: Bayat....die alles orchestreerde.
Dat Gent de speler voordien al contacteerde zonder medeweten van essevee nemen we er bij en zijn we al gewoon (naast Kums ook Leye vroeger). daardoor dat ik allesbehalve voor Gent ben (hoewel ze schitterend spelen in de championsleague).
denk dat op dat vlak er met Club beter wordt onderhandeld (wellicht ook omdat Mannaert daar zit).