Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4120 Gepost op: november 06, 2015, 12:25:17 pm »
je mag niet vergeten dat we wat de transfers van Kums en Conte (want die moest je eigenlijk samen zien) serieus geringeld zijn door bepaalde partijen die het op sluwe wijze hebben gespeeld zodat we plots 2 sterkhouders kwijt waren.
- Louagie (wie anders)
- Anderlecht....die nog wat wou rechtzetten na mis gelopen transfer Hazard
en last but not least: Bayat....die alles orchestreerde.
Dat Gent de speler voordien al contacteerde zonder medeweten van essevee nemen we er bij en zijn we al gewoon (naast Kums ook Leye vroeger). daardoor dat ik allesbehalve voor Gent ben (hoewel ze schitterend spelen in de championsleague).
denk dat op dat vlak er met Club beter wordt onderhandeld (wellicht ook omdat Mannaert daar zit).
Perfecte analyse!

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4121 Gepost op: november 06, 2015, 12:42:35 pm »
Denk dat je Kums zelf ook niet mag onderschatten, die liet meteen na zijn transfer het niet na om na te trappen richting de hele club. Als ze nu in Gent geloven dat hij een club speler is en ook maar een moer heeft om Gent dan hebben ze het goed mis. Als ze met nieuwjaar met wat grote bedragen gaan staan zwaaien zullen ze snel zijn echte kant zien. En zeker als de club een beetje tegen werkt.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4122 Gepost op: november 06, 2015, 11:07:21 pm »
Dagelijkse kotsneigingen van heel die sKums-hype

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4123 Gepost op: november 07, 2015, 03:35:03 pm »
Dagelijkse kotsneigingen van heel die sKums-hype

Waar mensen zich toch druk over kunnen maken...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4124 Gepost op: november 07, 2015, 04:07:07 pm »
Duidelijk dat Hein meer uit Kums haalt dan dat Francky deed.
Kums is explosiever geworden en durft meer. Een verademing om naar te kijken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4125 Gepost op: november 07, 2015, 06:00:50 pm »
Duidelijk dat Hein meer uit Kums haalt dan dat Francky deed.
Kums is explosiever geworden en durft meer. Een verademing om naar te kijken.
Wat is dit weer?

Kums speelt nu in Gent in een totaal ander systeem en staat ook op een andere positie.
Speelde bij Essevee als nummer 8 met Malanda en/of Skulason als verdedigende middenvelder.
Speelt nu als nummer 6 in een ploeg die het balbezit heeft, hetzelfde wat Pirlo deed bij Juventus.
Heeft daarnaast misschien wel wat meer spieren gekweekt. Is fysiek sterker geworden.

Maar Hein heeft die ?cht niet moeten leren voetballen hoor. Dat geloof je nu toch zelf niet?

Ik heb hier al 2 jaar geleden lopen zeggen dat Kums een potenti?le opvolger van T.Hazard was voor de Gouden Schoen. En maar lachen toen.
Nu zegt iedereen het dat Kums de nieuwe Gouden Schoen moet worden. Waar ik trouwens mee akkoord ga.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4126 Gepost op: november 07, 2015, 07:09:06 pm »
Wat is dit weer?

Kums speelt nu in Gent in een totaal ander systeem en staat ook op een andere positie.
Speelde bij Essevee als nummer 8 met Malanda en/of Skulason als verdedigende middenvelder.
Speelt nu als nummer 6 in een ploeg die het balbezit heeft, hetzelfde wat Pirlo deed bij Juventus.
Heeft daarnaast misschien wel wat meer spieren gekweekt. Is fysiek sterker geworden.

Maar Hein heeft die ?cht niet moeten leren voetballen hoor. Dat geloof je nu toch zelf niet?

Ik heb hier al 2 jaar geleden lopen zeggen dat Kums een potenti?le opvolger van T.Hazard was voor de Gouden Schoen. En maar lachen toen.
Nu zegt iedereen het dat Kums de nieuwe Gouden Schoen moet worden. Waar ik trouwens mee akkoord ga.
Nagels met koppen :)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4127 Gepost op: november 08, 2015, 09:11:47 am »
Antwerp - Cercle 0-1
Owngoal Colpaert


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4128 Gepost op: november 09, 2015, 11:16:23 am »
Wat is dit weer?

Kums speelt nu in Gent in een totaal ander systeem en staat ook op een andere positie.
Speelde bij Essevee als nummer 8 met Malanda en/of Skulason als verdedigende middenvelder.
Speelt nu als nummer 6 in een ploeg die het balbezit heeft, hetzelfde wat Pirlo deed bij Juventus.
Heeft daarnaast misschien wel wat meer spieren gekweekt. Is fysiek sterker geworden.

Maar Hein heeft die ?cht niet moeten leren voetballen hoor. Dat geloof je nu toch zelf niet?

Ik heb hier al 2 jaar geleden lopen zeggen dat Kums een potenti?le opvolger van T.Hazard was voor de Gouden Schoen. En maar lachen toen.
Nu zegt iedereen het dat Kums de nieuwe Gouden Schoen moet worden. Waar ik trouwens mee akkoord ga.

2! Kums was hier ook erg goed maar stond ook voordurend in de schaduw van Hazard te spelen die alle ballen opeiste en ook gewoon beter was op dat moment. We hebben Kums maar een jaar gezien hier en was ook nog een tijd geblesseerd toen. Op voetballend gebied altijd heel goed gevonden, alleen naast het veld moet ik er niets van weten.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4129 Gepost op: november 09, 2015, 09:21:20 pm »
Wat is dit weer?

Kums speelt nu in Gent in een totaal ander systeem en staat ook op een andere positie.
Speelde bij Essevee als nummer 8 met Malanda en/of Skulason als verdedigende middenvelder.
Speelt nu als nummer 6 in een ploeg die het balbezit heeft, hetzelfde wat Pirlo deed bij Juventus.
Heeft daarnaast misschien wel wat meer spieren gekweekt. Is fysiek sterker geworden.

Maar Hein heeft die ?cht niet moeten leren voetballen hoor. Dat geloof je nu toch zelf niet?

Ik heb hier al 2 jaar geleden lopen zeggen dat Kums een potenti?le opvolger van T.Hazard was voor de Gouden Schoen. En maar lachen toen.
Nu zegt iedereen het dat Kums de nieuwe Gouden Schoen moet worden. Waar ik trouwens mee akkoord ga.

100% akkoord!Kums heeft me nooit ontgoocheld bij Essevee! Balvast, goed positiespel...verloor geen 2 ballen per match...sorry, San Iker...maar jij geilt er echt op om in alles een fout van Dury te zien! Niet te doen!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4130 Gepost op: november 10, 2015, 08:13:09 am »
100% akkoord!Kums heeft me nooit ontgoocheld bij Essevee! Balvast, goed positiespel...verloor geen 2 ballen per match...sorry, San Iker...maar jij geilt er echt op om in alles een fout van Dury te zien! Niet te doen!

Zijn eerste paar wedstrijden waren echt niet goed, maar Dury heeft hem in sneltempo op de rails gekregen. Zijn dank daarvoor was onderhandelen achter de rug van Dury en daarna dreigen met '78.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4131 Gepost op: november 10, 2015, 09:55:08 am »
100% akkoord!Kums heeft me nooit ontgoocheld bij Essevee! Balvast, goed positiespel...verloor geen 2 ballen per match...sorry, San Iker...maar jij geilt er echt op om in alles een fout van Dury te zien! Niet te doen!

Totaal niet.

Kums heeft bij Gent meer spierkracht en explosiviteit gekweekt.
Dat zullen punten geweest zijn waar Hein op hamerde.
Hier was Kums bij de traagste van de hoop, sorry maar het is zo.
Kums is een betere speler geworden, punt uit. Schakelt nu mannen uit met bal aan de voet, hier nooit zien doen...

En Kums die daar speelt zoals Pirlo? Dikke zever!!
Pirlo staat voor de verdediging het spel te verdelen. Kums staat hoger, infiltreert, zoekt diepgang.
Totaal niet te vergelijken

De Kums van nu is trouwens ook een paar procent beter dan die van vorig seizoen hoor

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4132 Gepost op: november 10, 2015, 12:57:57 pm »
100% akkoord!Kums heeft me nooit ontgoocheld bij Essevee! Balvast, goed positiespel...verloor geen 2 ballen per match...sorry, San Iker...maar jij geilt er echt op om in alles een fout van Dury te zien! Niet te doen!
Heeft hier seizoenen lang Dury lopen heilig verklaren. Heeft zelfs zitten aandringen voor een standbeeld.
Tot vorig seizoen. Toen kon Dury er plots niets meer van.

Nu heeft Hein Kums plots leren voetballen... Hein zal hem geleerd hebben hoe je een man uitschakelt ja.

Kums valt te vergelijken met Pirlo ja, omdat het 2 voetballende zessen zijn. En ja, Kums staat soms hoger. Soms. Omdat dat wordt opgevangen door Neto.

En Kums is nu toch niet plots zoveel sneller geworden? Staat gewoon lager waardoor hij vanuit een zetel kan voetballen. En dat vanuit die zetel kan hij als geen ander.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4133 Gepost op: november 10, 2015, 01:28:38 pm »
Heeft hier seizoenen lang Dury lopen heilig verklaren. Heeft zelfs zitten aandringen voor een standbeeld.
Tot vorig seizoen. Toen kon Dury er plots niets meer van.

Nu heeft Hein Kums plots leren voetballen... Hein zal hem geleerd hebben hoe je een man uitschakelt ja.

Kums valt te vergelijken met Pirlo ja, omdat het 2 voetballende zessen zijn. En ja, Kums staat soms hoger. Soms. Omdat dat wordt opgevangen door Neto.

En Kums is nu toch niet plots zoveel sneller geworden? Staat gewoon lager waardoor hij vanuit een zetel kan voetballen. En dat vanuit die zetel kan hij als geen ander.

Overdrijver is volgens mij je 2de naam ;)
Veel belang hecht ik er niet aan.
Ik weet wel wat ik zei en niet zei.

Ik zeg nu trouwens ook niet dat Dury een slechte trainer is, enkel dat Hein er meer uithaalde dan Francky.
Er zijn veel voetballende zessen hoor. Maar Kums is geen zuivere 6.
Kums is meer een Xavi dan een Pirlo!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4134 Gepost op: november 10, 2015, 02:22:15 pm »
Overdrijver is volgens mij je 2de naam ;)
Veel belang hecht ik er niet aan.
Ik weet wel wat ik zei en niet zei.

Ik zeg nu trouwens ook niet dat Dury een slechte trainer is, enkel dat Hein er meer uithaalde dan Francky.
Er zijn veel voetballende zessen hoor. Maar Kums is geen zuivere 6.
Kums is meer een Xavi dan een Pirlo!

Klopt, maar de rol die hij hier speelde was ook anders. Hier moest hij echt Delaplace de loper en aanjager bij uitstek vervangen. En dat is Kums net niet. Als je ziet bij Gent is die wisselwerking met Neto perfect. En kan hij veel meer voetballen, terwijl hij hier meer moest lopen en zo zijn voetballende kwaliteiten niet ten volle kon benutten. Maar ik vond hem zeker niet slecht bij ons, maar bij gent is hij zeker nog een stuk beter

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4135 Gepost op: november 11, 2015, 11:21:47 am »
Overdrijver is volgens mij je 2de naam ;)

Er zijn veel voetballende zessen hoor. Maar Kums is geen zuivere 6.
Kums is meer een Xavi dan een Pirlo!
Neen hoor, Bram. Dat is het niet.

Voor mij leunt Kums dichter aan bij Pirlo dan bij Xavi, omdat eerste tweegenoemden veel risico in hun spel durfden leggen (lange passes).
Maar ok, da's persoonlijk.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4136 Gepost op: november 13, 2015, 09:28:52 am »
Hazard heeft het gehad: "Er moet iets veranderen"
13 november 2015 08:34 via voetbalkrant.com

Thorgan Hazard krijgt amper nog speelkansen bij Borussia M?nchengladbach. De middenvelder denkt dan ook aan oplossingen in januari.

"Er moet iets veranderen", zegt hij in HLN. Hazard die na zijn goed debuutseizoen helemaal wegkwijnt op de bank begrijpt het niet goed. "De aanpassing was achter de rug en ik kreeg voluit mijn kans. Bundesliga, Champions League: ik zag het wel zitten. Het begon goed, individueel dan toch."

Hazard is het grootste slachtoffer van de slechte start van de Bundesliga-club. "Echt jammer, want mijn persoonlijke prestaties waren wel goed."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-11-13/thorgan-hazard-kan-niet-meer-leven-met-zijn-situatie-bij-borussia-monchengladbach

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4137 Gepost op: november 13, 2015, 09:31:51 am »
Hazard heeft het gehad: "Er moet iets veranderen"
13 november 2015 08:34 via voetbalkrant.com

- knip -

Keere-ke-were :)

En toen werd ik wakker  :P

En nu serieus:

Je ziet dat die buitenlandse avonturen niet altijd glamer en glitter zijn.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4138 Gepost op: november 22, 2015, 12:10:50 am »
Kylians eerste goal bij ujpest...

http://m.sporza.be/#!/p/1.2503151

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4139 Gepost op: november 26, 2015, 12:25:55 pm »
Nathan D'Haemers aan het woord in een interview voor Provbal:

In deze wekelijkse rubriek kiest Provbal een speler uit om hem vijf prangende vragen voor te leggen. Nathan D?Haemers (37) kreeg ooit een invalbeurt bij de Rode Duivels en staat na dertien speeldagen derde met zijn KFC Evergem.

Wie was de beste speler waar u ooit mee samenspeelde?

?Mathieu Verschuere omwille van zijn professionalisme, rust op en naast het veld en zijn vista.?

Wat is tot nu toe het hoogtepunt uit uw carri?re geweest?


?De titels in tweede, derde en vierde klasse waren mooi en ook de bekerwinst met de bijhorende Europese wedstrijden blijven me bij. Dat gebeurde dan ook telkens met een hechte groep spelers die voor elkaar door het vuur gingen.?

Welke trainer heeft u het meeste bijgebracht?


?Van elke trainer steek je wat op. Ik mocht trainen onder Leo Vanderelst, Alex Czerniatynski en Johan Boskamp, maar vooral Franky Dury vond ik top. Hij wist perfect naar waar hij naar toe werkte en was tactisch erg sterk. Als speler is het ook altijd een plezier dat er altijd getraind werd met de bal.?

Van welke beslissing heeft u het meeste spijt?

?Dat ik mijn laatste contractjaar bij Zulte Waregem heb verbroken om bij KSK Beveren in tweede klasse te gaan, ondanks een blessure. Ik had beter de tijd genomen om volledig te genezen. Dan had ik misschien langer op een hoger niveau kunnen spelen. Ik heb nu nog altijd hinder van die blessure.?

Naar welke muziek luister je vlak voor een wedstrijd?

?Nu luister ik naar de muziek van de jonge gasten bij ons. Vroeger luisterde ik in de auto meestal naar de Chemical Brothers en Nirvana.?

http://www.provbal.be/oost-vlaanderen/speler-de-kijker-nathan-d%E2%80%99haemers-%E2%80%93-kfc-evergem