Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756381 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4180 Gepost op: januari 14, 2016, 12:02:25 pm »
Ik zie Sven gewoon niet vertrekken :)
Zoveel te beter!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4181 Gepost op: januari 14, 2016, 12:04:37 pm »
Was jij erbij bij die onderhandelingen? Ik dacht het niet! Al die zogenaamde insinuaties zijn terug te brengen tot een uitspraak van Dury, een gefrustreerde trainer die zijn ontslag bij Gent nog steeds niet verteerd heeft. Hoe geloofwaardig is zo iemand?

Was jij er bij dan?

Als je als supporter van een andere club hier komt, verwacht ik toch ergens een minimale vorm van respect, zo niet dan kan je gaan en wegblijven. Doe je het zelf niet, dan help ik wel een handje. Laat dit een waarschuwing zijn.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4182 Gepost op: januari 14, 2016, 12:06:54 pm »
Was jij erbij bij die onderhandelingen? Ik dacht het niet! Al die zogenaamde insinuaties zijn terug te brengen tot een uitspraak van Dury, een gefrustreerde trainer die zijn ontslag bij Gent nog steeds niet verteerd heeft. Hoe geloofwaardig is zo iemand?
Jij was er wellicht wel bij. Misschien eens een filmpje van EsseveeTV bekijken van voor het einde van het seizoen, waar Jens Naessens & Sammy Bossut lacherig doen & doelen op een vertrek. Jullie held wist niet hoe hij zich moest gedragen en wandelde weg. Maarja, alles in Gent is heilig natuurlijk. Keep on dreaming.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4183 Gepost op: januari 14, 2016, 12:10:00 pm »
Was jij er bij dan?

Als je als supporter van een andere club hier komt, verwacht ik toch ergens een minimale vorm van respect, zo niet dan kan je gaan en wegblijven. Doe je het zelf niet, dan help ik wel een handje. Laat dit een waarschuwing zijn.
Wat heeft dit te maken met respect? Als jij hiervoor al op je tenen getrapt bent, is het zeer triestig gesteld! Ik wil enkel stellen dat niemand de ware toedracht kent. Ik niet, jij niet, niemand niet! Enkel beide besturen! En ik heb nog niemand van jullie bestuur horen verklaren dat de onderhandelingen niet eerlijk verlopen zouden zijn.. Ipv meteen te gaan dreigen zou je beter mijn stelling proberen te weerleggen als je dan toch denkt het bij het juiste eind te hebben!

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4184 Gepost op: januari 14, 2016, 12:12:42 pm »
Jij was er wellicht wel bij. Misschien eens een filmpje van EsseveeTV bekijken van voor het einde van het seizoen, waar Jens Naessens & Sammy Bossut lacherig doen & doelen op een vertrek. Jullie held wist niet hoe hij zich moest gedragen en wandelde weg. Maarja, alles in Gent is heilig natuurlijk. Keep on dreaming.
Als je mijn vorige posts zou gelezen hebben zou je beseffen dat niemand bij ons zegt dat Gent heilig is! Het zijn veeleer jullie die zo naief zijn om te geloven dat bij jullie alles perfect volgens de regels verloopt!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4185 Gepost op: januari 14, 2016, 12:13:26 pm »
Er zijn er hier inderdaad die heel gevoelig zijn als het over Gent gaat.

Niemand weet hoe het vertrek van Kums precies in z'n werk is gegaan. Maar dit is het moderne voetbal, zoals onze Gentse vriend zegt, en dat gebeurt met elke club wel eens.

Als wij een speler uit tweede klasse z'n kop zot maken dan zullen die moord en brand schreeuwen. Diezelfde speler wordt hier weggehaald door Gent en dan zullen wij kwaad zijn. Van Gent gaat hij naar Anderlecht en dan is Gent boos. Charlton komt hem weghalen en zelfde verhaal, dan naar Everton en idem dito,... Leren mee leven zou ik zo zeggen.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4186 Gepost op: januari 14, 2016, 12:16:28 pm »
Er zijn er hier inderdaad die heel gevoelig zijn als het over Gent gaat.

Niemand weet hoe het vertrek van Kums precies in z'n werk is gegaan. Maar dit is het moderne voetbal, zoals onze Gentse vriend zegt, en dat gebeurt met elke club wel eens.

Als wij een speler uit tweede klasse z'n kop zot maken dan zullen die moord en brand schreeuwen. Diezelfde speler wordt hier weggehaald door Gent en dan zullen wij kwaad zijn. Van Gent gaat hij naar Anderlecht en dan is Gent boos. Charlton komt hem weghalen en zelfde verhaal, dan naar Everton en idem dito,... Leren mee leven zou ik zo zeggen.
Voila, met een beetje realiteitszin kan je ook antwoorden, er hoeft daarom echt niet gedreigd te worden!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4187 Gepost op: januari 14, 2016, 12:22:09 pm »
Ik ben het volledig eens met Buffalo MC. Dit is nu eenmaal het hedendaagse, moderne voetbal.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4188 Gepost op: januari 14, 2016, 12:29:20 pm »
Ik ben het volledig eens met Buffalo MC. Dit is nu eenmaal het hedendaagse, moderne voetbal.
Ik ben het er ook niet altijd mee eens hoor, maar het is nu eenmaal zo, het is pakken of gepakt worden! In dat laatste geval zal je er vlug tussenuit gaan! Louwagie is een gewiekste onderhandelaar, dikwijls op het randje af, maar hij weet verdomd goed hoe het spelletje gespeeld wordt! Ik denk dat elke eersteklasser droomt van iemand als de Lou, die de belangen van zijn club perfect weet te verdedigen!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4189 Gepost op: januari 14, 2016, 12:36:03 pm »
Ik ben het er ook niet altijd mee eens hoor, maar het is nu eenmaal zo, het is pakken of gepakt worden! In dat laatste geval zal je er vlug tussenuit gaan! Louwagie is een gewiekste onderhandelaar, dikwijls op het randje af, maar hij weet verdomd goed hoe het spelletje gespeeld wordt! Ik denk dat elke eersteklasser droomt van iemand als de Lou, die de belangen van zijn club perfect weet te verdedigen!
yep, die niet eerst naar eigenbelang kijkt
maar naar club voordeel....

Ga nooit vergeten in de lift van Ghelamco
stond er samen (met een kennis) en met Witte
ging over Sylla
Was al sprake datie naar RSCA ging
en Witte zei, is da niks voor ons
waarop Louwagie zei, de club heeft daar niks aan
te duur en achteraf te weinig meerwaarde...
In veel gevallen zou het zijn ja mss moeten we doorduwen
en wa % pakken...

Tis ne lepe vos die veel leert van Witte hoe met mensen om te gaan
of mensen te bespelen.  HR is daar ideale leerschool voor....
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 12:41:00 pm door Boer uit Waregem »

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4190 Gepost op: januari 14, 2016, 12:41:38 pm »
yep, die niet eerst naar eigenbelang kijkt
maar naar club voordeel....
Oh maar hij kijkt ook naar zijn eigenbelang hoor, alleen weet hij het telkens zo te regelen dat zijn eigenbelangen, gelijk lopen met die van de club! Geloof me, ik ben al dikwijls met hem in discussie gegaan, maar hij speelt het zo slim dat op het moment dat je denkt, nu heb ik hem, hij jou al schaakmat gezet heeft!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4191 Gepost op: januari 14, 2016, 12:49:14 pm »
Als je mijn vorige posts zou gelezen hebben zou je beseffen dat niemand bij ons zegt dat Gent heilig is! Het zijn veeleer jullie die zo naief zijn om te geloven dat bij jullie alles perfect volgens de regels verloopt!
Dan ben je al iets genuanceerder. Want eerst was het allemaal zeker niet waar, wat gezegd en/of gesuggereerd wordt/werd. Maar goed, zoals hier ook al gezegd: de waarheid zal wel ergens in 't midden liggen & dat hoort erbij. Voor mij case closed, ik schik er nog weinig woorden aan vuil te maken.  :)

Offline Kristof73

  • Leden
  • Berichten: 96
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4192 Gepost op: januari 14, 2016, 12:49:32 pm »
wat heeft de transfer van Kums te maken met dit topic: Wintertransfers Seizoen 2015-2016
juist niks dus moderator(s) verplaats dit liever naar exspelers

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4193 Gepost op: januari 14, 2016, 12:51:33 pm »
wat heeft de transfer van Kums te maken met dit topic: Wintertransfers Seizoen 2015-2016
juist niks dus moderator(s) verplaats dit liever naar exspelers
2. Iets te ver afgedwaald door doorverkooppercentage-gissingen ;)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4194 Gepost op: januari 14, 2016, 12:54:50 pm »
ne Louagie....dat missen we hier.....

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4195 Gepost op: januari 14, 2016, 12:57:53 pm »
ne Louagie....dat missen we hier.....
LouWagie belli, het is LouWagie, met de w van Waregem!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4196 Gepost op: januari 14, 2016, 01:46:18 pm »
wat heeft de transfer van Kums te maken met dit topic: Wintertransfers Seizoen 2015-2016
juist niks dus moderator(s) verplaats dit liever naar exspelers

Voila ;)
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 01:49:19 pm door Zigzag »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4197 Gepost op: januari 14, 2016, 02:05:47 pm »
Wat heeft dit te maken met respect? Als jij hiervoor al op je tenen getrapt bent, is het zeer triestig gesteld! Ik wil enkel stellen dat niemand de ware toedracht kent. Ik niet, jij niet, niemand niet! Enkel beide besturen! En ik heb nog niemand van jullie bestuur horen verklaren dat de onderhandelingen niet eerlijk verlopen zouden zijn.. Ipv meteen te gaan dreigen zou je beter mijn stelling proberen te weerleggen als je dan toch denkt het bij het juiste eind te hebben!

Heel het jaar horen we u niet, maar als er iets te vieren valt daar in Gent dan plots ben je daar om te jennen of aan te tonen dat ons bestuur/trainer gefrustreerd of ongeloofwaardig is.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4198 Gepost op: januari 14, 2016, 02:28:01 pm »
Heel het jaar horen we u niet, maar als er iets te vieren valt daar in Gent dan plots ben je daar om te jennen of aan te tonen dat ons bestuur/trainer gefrustreerd of ongeloofwaardig is.
Maar in hemelsnaam wat voor regelrechte onzin is dit zeg? Waar jen ik hier? En ja ik vind dat Dury in dit geval gefrustreerd is om zijn ontslag bij Gent! Maar dit is maar een mening h?, niet meer of minder dan die van u! We hebben overigens al een heel jaar iets te vieren. De titel, CL successen, opnieuw koploper in de competitie en beker, gouden schoen,.. Jouw houding is regelrecht beschamend voor een moderator! Als je werkelijk geen tegenwoord kunt verdragen als moderator geef dat dan af aan mensen die volwassener zijn en wel op een volwassen manier kunnen reageren! Sorry hoor jongen, ik maak mij zelden kwaad, maar dit gaat er toch zwaar over...
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 02:33:05 pm door Buffalo MC »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4199 Gepost op: januari 14, 2016, 03:02:42 pm »
Als je daar al over kwaad maakt jongen ...

Ik ben de eerste om Sven ?n heel AA Gent te feliciteren, voor hun successen en mooie stadion en al zeker de laatste om anderen af te breken of verwijten naar het hoofd te slingeren. Ik ga dan ook niet op jullie forum komen jennen over bepaalde zaken en/of oude koeien uit de dijk te halen om een discussie aan te zwengelen of mijn gelijk te halen, integendeel ik heb er advies gegeven ivm hun forum beheren, maar dit terzijde.

Verder ga ik hier niet op in, want dit is een eindeloze discussie.