Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756377 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4200 Gepost op: januari 14, 2016, 03:07:31 pm »
Als je daar al over kwaad maakt jongen ...

Ik ben de eerste om Sven ?n heel AA Gent te feliciteren, voor hun successen en mooie stadion en al zeker de laatste om anderen af te breken of verwijten naar het hoofd te slingeren. Ik ga dan ook niet op jullie forum komen jennen over bepaalde zaken en/of oude koeien uit de dijk te halen om een discussie aan te zwengelen of mijn gelijk te halen, integendeel ik heb er advies gegeven ivm hun forum beheren, maar dit terzijde.

Verder ga ik hier niet op in, want dit is een eindeloze discussie.
Je draait nogal rond de pot om je er uit te lullen heb ik de indruk! Iemand die zijn mening zegt is voor jou automatisch iemand die komt jennen. Het woord discussieren is jouw blijkbaar totaal vreemd! Jij dreigt anders al heel wat vlugger om iemand te bannen als iets jou niet aanstaat! Jouw gezever dat ik mij dus vlug kwaad maak is dan ook nogal belachelijk en Hypocriet!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 03:14:52 pm door Buffalo MC »

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4201 Gepost op: januari 14, 2016, 03:13:56 pm »
Je draait nogal rond de pot om je er uit te lullen heb ik de indruk! Iemand die zijn mening zegt is voor jou automatisch iemand die komt jennen. Het woord discussieren is jouw blijkbaar totaal vreemd!

Laat het rusten aub.
Tuurlijk mag je hier op het forum komen en je zegje doen. Daar heeft niemand een probleem mee. Maar dat je als Gent supporter soms eens gaat 'clashen' met ons is ook niet meer dan normaal. Maar er moet eens een moment komt waarin ??n van beide stopt anders is het een discussie als een straatje zonder einde.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4202 Gepost op: januari 14, 2016, 03:17:35 pm »
Laat het rusten aub.
Tuurlijk mag je hier op het forum komen en je zegje doen. Daar heeft niemand een probleem mee. Maar dat je als Gent supporter soms eens gaat 'clashen' met ons is ook niet meer dan normaal. Maar er moet eens een moment komt waarin ??n van beide stopt anders is het een discussie als een straatje zonder einde.
Ik heb dan ook totaal geen slechte bedoelingen! En ja, ik wil het laten rusten, maar je mag toch wel van een moderator verwachten dat die zich op zijn minst volwassen gedraagt?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.672
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4203 Gepost op: januari 14, 2016, 03:44:34 pm »
Wat zijn de motieven van Buffalo Mc om hier af en toe op dit gastenboek te komen?  Onder het mom van 'ik geef hier enkel mijn mening' slaagt hij er telkens in om 'onbewust' ergenis op te wekken en daarna is hij het 'onschuldig' slachtoffer.  Als je al iemand als Frederik zo ver krijgt dat hij dreigt u van het forum te smijten, dan klopt er iets niet.  Buffalo Mc komt hier maw enkel maar jennen, hoogwaarschijnlijk om dat hij nog altijd(onbegrijpelijk imo) gefrustreerd is over Dury,over de moeilijke jaren dat Gent beleefde juist voor en tijdens eerste seizoen van hun nieuw stadion, hoe zot is dat, om nu, op dit moment,als Gent-supporter nog gefrustreerd rond te lopen ;).
Inhoudelijk nu, er werd met Kums TIJDENS de PO1, waar wij inzaten en jullie niet, reeds onderhandelt(daarna was Kums nergens meer, terwijl wij 6 op 6 hadden en nog alle kansen hadden op gelijk wat),fair was dat niet, maar bon, het is het wereldje zeker.  Essevee stond met de rug tegen de muur,Kums dreigde met de wet 78, dan vraag ik mij af (in uw visie op de feiten) hoe wij nog dat transferbedrag omhoog kregen?  Dat is onmogelijk. 
Hoogstwaarschijnlijk hebben we geen doorverkoopprocent, maar om te zeggen dat Gent dat aanbood en wij in plaats van dat  een groter transferbedrag wilden is absurd, wij zaten niet in de positie om daarover te onderhandelen, het was dat bedrag of wet 78,punt.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4204 Gepost op: januari 14, 2016, 03:45:00 pm »
Het is heel simpel nochtans. Er werd hier ooit een gentlemens agreement gesloten tussen clubs dat ze mensen die de wet van 78 gebruiken nooit zouden contracteren. Als je dan als club een speler opstookt om de wet van 78 te gebruiken om hem zo voor een appel en ei binnen te halen dan heeft dat niks met gewiekst onderhandelen te maken Dat heeft enkel en alleen met achterbaksheid te maken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.672
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4205 Gepost op: januari 14, 2016, 03:47:01 pm »
Het is heel simpel nochtans. Er werd hier ooit een gentlemens agreement gesloten tussen clubs dat ze mensen die de wet van 78 gebruiken nooit zouden contracteren. Als je dan als club een speler opstookt om de wet van 78 te gebruiken om hem zo voor een appel en ei binnen te halen dan heeft dat niks met gewiekst onderhandelen te maken Dat heeft enkel en alleen met achterbaksheid te maken.
2.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4206 Gepost op: januari 14, 2016, 03:49:32 pm »

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4207 Gepost op: januari 14, 2016, 03:53:43 pm »
Iemand SVM gelezen en de handelingen v louwagie ivm de transfer van edmilson?
Speelde het opnieuw niet koosjer maar greep er nu wel naast.

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4208 Gepost op: januari 14, 2016, 03:57:39 pm »
Het is heel simpel nochtans. Er werd hier ooit een gentlemens agreement gesloten tussen clubs dat ze mensen die de wet van 78 gebruiken nooit zouden contracteren. Als je dan als club een speler opstookt om de wet van 78 te gebruiken om hem zo voor een appel en ei binnen te halen dan heeft dat niks met gewiekst onderhandelen te maken Dat heeft enkel en alleen met achterbaksheid te maken.
Jij moet vooral ophouden met je onzin voor waarheid aan te nemen! Toon mij eens een onweerlegbaar feit dat Gent Kums bewogen heeft om de wet van '78 te gebruiken! Ik ben benieuwd..

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4209 Gepost op: januari 14, 2016, 04:02:45 pm »
Iemand SVM gelezen en de handelingen v louwagie ivm de transfer van edmilson?
Speelde het opnieuw niet koosjer maar greep er nu wel naast.
Wat heeft hij dan gedaan dat niet koosjer was?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.672
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4210 Gepost op: januari 14, 2016, 04:11:08 pm »
Wat heeft hij dan gedaan dat niet koosjer was?
Jij moet vooral ophouden met je onzin voor waarheid aan te nemen! Toon mij eens een onweerlegbaar feit dat Gent Kums bewogen heeft om de wet van '78 te gebruiken! Ik ben benieuwd..
Ik begin u echt grappig vinden, een aanwinst voor dit forum. 

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4211 Gepost op: januari 14, 2016, 04:13:42 pm »
Ik begin u echt grappig vinden, een aanwinst voor dit forum.
'Tja, ik stel hier enkele simpele vragen en blijkbaar is niemand bekwaam om er op te antwoorden, wie is hier dan grappig?

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4212 Gepost op: januari 14, 2016, 04:18:12 pm »
Ik begin u echt grappig vinden, een aanwinst voor dit forum.
Ok, mogul, bla bla verkopen kan iedereen, maar nu is het aan u om aan te tonen dat Gent Kums bewogen heeft om de wet van 78 te gebruiken! Dus geen achterbaks gezever, geen blabla, simpel feiten! Zo moeilijk kan dat niet zijn h? als je recht in je schoenen staat..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.672
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4213 Gepost op: januari 14, 2016, 04:22:01 pm »
'Tja, ik stel heel enkele simpele vragen en blijkbaar is niemand bekwaam om er op te antwoorden, wie is hier dan grappig?
Hierzie,'het onschuldig slachtoffer'.  Als we antwoorden op uw mening dan reageer jij niet of zijn we kinderachtig.  Ivm Kums een wet 78 zou ik kunnen zeggen 'ik weet dit van bestuurslid x of y' en dan ga jij zeggen,zever,of iedereen kan dit zeggen,dat zijn geen feiten, enz, kan jij bewijzen dat uw informatie 'simpele feiten zijn'?  Neen, een straatje zonder einde. 

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4214 Gepost op: januari 14, 2016, 04:26:34 pm »
Hierzie,'het onschuldig slachtoffer'.  Als we antwoorden op uw mening dan reageer jij niet of zijn we kinderachtig.  Ivm Kums een wet 78 zou ik kunnen zeggen 'ik weet dit van bestuurslid x of y' en dan ga jij zeggen,zever,of iedereen kan dit zeggen,dat zijn geen feiten, enz, kan jij bewijzen dat uw informatie 'simpele feiten zijn'?  Neen, een straatje zonder einde.
Zoals ik al dacht dus, vele onnozele verdachtmakingen, maar geen enkele concrete aanwijzing, wel zo kan ik het ook hoor jongen! Veel blabla, weinig, zeer weinig boem boem... Ik hoef trouwens helemaal niets te bewijzen, jullie maken de beschuldigingen, het is aan jullie om die onzin te bewijzen!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 04:29:45 pm door Buffalo MC »

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4215 Gepost op: januari 14, 2016, 04:34:46 pm »
Kan je de beschuldigingen omtrent Kums en de wet van '78 dan weerleggen met feiten ?
Of enkel met: "niemand praat erover"?

Online jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4216 Gepost op: januari 14, 2016, 04:38:23 pm »
Maar in hemelsnaam wat voor regelrechte onzin is dit zeg? Waar jen ik hier? En ja ik vind dat Dury in dit geval gefrustreerd is om zijn ontslag bij Gent!

Dury nam zelf ontslag bij Gent. Bron: sport/voetbalmagazine, Ivan De Witte, Louagie (zijn onderhandelingstechnieken zijn de W van Waregem niet Waardig), Francky Dury en jullie eigenste penningmeester! Voor de rest heeft Kums verdiend gewonnen gisteren, spelen jullie het mooiste positieve  voetbal van Belgi? maar als je iets wil vertellen doe dat met respect. Wij die het met veel minder middelen (cfr. Belastigsgeld voor een stadion) dan jullie doen en waar wij voor hetzelfde staan als jullie: de 'groten' van het land kloppen met positief voetbal. Draag dat positivisme dan mss wat beter uit!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 04:40:06 pm door jakkie3000 »

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4217 Gepost op: januari 14, 2016, 04:41:58 pm »
Kan je de beschuldigingen omtrent Kums en de wet van '78 dan weerleggen met feiten ?
Of enkel met: "niemand praat erover"?
Nogmaals, ik hoef niets te weerleggen. Jullie uiten die beschuldigingen, het is dus aan jullie om die te bewijzen...

Offline Buffalo MC

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4218 Gepost op: januari 14, 2016, 04:44:24 pm »
Dury nam zelf ontslag bij Gent. Bron: sport/voetbalmagazine, Ivan De Witte, Louagie (zijn onderhandelingstechnieken zijn de W van Waregem niet Waardig), Francky Dury en jullie eigenste penningmeester! Voor de rest heeft Kums verdiend gewonnen gisteren, spelen jullie het mooiste positieve  voetbal van Belgi? maar als je iets wil vertellen doe dat met respect. Wij die het met veel minder middelen (cfr. Belastigsgeld voor een stadion) dan jullie doen en waar wij voor hetzelfde staan als jullie: de 'groten' van het land kloppen met positief voetbal. Draag dat positivisme dan mss wat beter uit!
Doet niets terzake, hij heeft nooit kunnen verkroppen dat hij bij een grotere club dan ZW mislukt is! Zijn grote droom was successsen met Gent! Gent was zijn droom en daar is hij mislukt. Hij heeft het nooit kunnen aanvaarden dat ZW zijn hoogtepunt was!
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2016, 04:49:46 pm door Buffalo MC »

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4219 Gepost op: januari 14, 2016, 04:51:58 pm »
Doet niets terzake, hij heeft nooit kunnen verkroppen dat hij bij een grotere club dan ZW mislukt is! Zijn grote droom was successsen met Gent! Gent was zijn droom en daar is hij mislukt. Hij heeft het nooit kunnen aanvaarden dat ZW zijn hoogtepunt was!
En hoe zie je dat aan hem? Welke feiten kan jij daar voor aanhalen? ;)
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!