Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756414 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4240 Gepost op: januari 25, 2016, 11:14:38 am »
Wie herinnert zich nog de korte passage van Markus Neumayr?
Tekende eerder deze week bij FC Luzern.
No pain, no gain.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4241 Gepost op: januari 25, 2016, 11:47:28 am »
Trajko scoort voor palermo

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4242 Gepost op: januari 25, 2016, 02:37:38 pm »
Wie herinnert zich nog de korte passage van Markus Neumayr?
Tekende eerder deze week bij FC Luzern.

'De nieuwe Beckham'  :)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.248
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4243 Gepost op: januari 26, 2016, 12:30:43 pm »
"Tweedeklasser Antwerp zou proberen om Jens Naessens weg te plukken bij KV Mechelen."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/202927/TRANSFERGERUCHTEN_1/2:_Antwerp_lonkt_naar_eerste_klasse,_extra_versterking_voor_Club?#ixzz3yLhLeC4r

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4244 Gepost op: januari 26, 2016, 01:05:42 pm »
"Tweedeklasser Antwerp zou proberen om Jens Naessens weg te plukken bij KV Mechelen."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/202927/TRANSFERGERUCHTEN_1/2:_Antwerp_lonkt_naar_eerste_klasse,_extra_versterking_voor_Club?#ixzz3yLhLeC4r
Is die dan ook uit beeld bij Mechelen?
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4245 Gepost op: januari 26, 2016, 08:33:30 pm »
Daarom kon Kylian Hazard niet in de voetsporen treden van oudere broer Thorgan
"FRANCKY DURY WILDE VAN MIJ 'EEN KLEINE THORGAN' MAKEN
26 januari 2016 13:11 via voetbalkrant.com

Kylian Hazard (20) werkt bij het Hongaarse Ujpest in alle anonimiteit aan de weg naar de top. De Belgische voetbalfan leerde de broer van Eden en Thorgan kennen tijdens zijn passage bij Zulte Waregem.

Die verliep echter niet te best. "Het probleem was dat ik bij Zulte Waregem kwam zoals elders: als 'de kleine broer van'. Omdat Dury met Thorgan iets moois had bereikt, leek hij zich in het hoofd te hebben gestoken dat hij van mij 'een kleine Thorgan' wilde maken", vertelt Kylian in Fan!.

Het stoorde me zo erg dat ik me op training nog minder inzette
- Kylian Hazard

"Hij praatte met mij alsof ik Thorgan was, hij wilde dat ik deed wat Thorgan voordien deed. Ik denk dat het daarom niet marcheerde. Ik ben geen Thorgan en ik wilde ook niet zo aangesproken worden."

"Dat heb ik vaak aangegeven. Ik ben helemaal niet de werker die hij is. Ik denk niet dat Zulte Waregem en ik elkaar begrepen. Het stoorde me zelfs zo erg dat ik me op training nog minder inzette", aldus de Kylian.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-01-26/francky-dury-wilde-van-mij-een-kleine-thorgan-maken

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4246 Gepost op: januari 27, 2016, 11:44:00 am »
Daarom kon Kylian Hazard niet in de voetsporen treden van oudere broer Thorgan
"FRANCKY DURY WILDE VAN MIJ 'EEN KLEINE THORGAN' MAKEN
26 januari 2016 13:11 via voetbalkrant.com
...

Tjah, met zulk een mentaliteit zul je het idd moeilijk maken hier. Veronderstel dat de hongaarse competitie ook niet zoveel voorstelt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4247 Gepost op: januari 27, 2016, 12:40:25 pm »
je mag nooit kijken naar iemand zijn gezicht....maar mijn eerste indruk was: heel snugger ziet hij er niet uit....

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4248 Gepost op: januari 27, 2016, 01:59:57 pm »
En ook Ibrahima Cont? speelt nog altijd voor Anderlecht. De middenvelder mag niet naar KV Oostende. Ook KV Kortrijk toonde nog interesse, maar dat zag de speler zelf niet zitten.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/.../2:_Sterkhouder_vertrekt_bij_Standard,_Anderlecht_loopt_spelers_mis
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2016, 02:02:42 pm door Frederik »

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.248
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4249 Gepost op: januari 27, 2016, 05:09:29 pm »
En ook Ibrahima Cont? speelt nog altijd voor Anderlecht. De middenvelder mag niet naar KV Oostende. Ook KV Kortrijk toonde nog interesse, maar dat zag de speler zelf niet zitten.
Vraag me steeds af of zo'n spelers dan eens terugdenken aan de goede tijd die ze bij ons hadden en beseffen dat ze misschien de verkeerde keuze maakten op dat ogenblik? :)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4250 Gepost op: januari 27, 2016, 05:11:29 pm »
Vraag me steeds af of zo'n spelers dan eens terugdenken aan de goede tijd die ze bij ons hadden en beseffen dat ze misschien de verkeerde keuze maakten op dat ogenblik? :)
Dan kijken ze eens naar hun bankrekening en denken al snel... 'Neen, toch niet.'  ;)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.248
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4251 Gepost op: januari 27, 2016, 05:18:20 pm »
Dan kijken ze eens naar hun bankrekening en denken al snel... 'Neen, toch niet.'  ;)
Dat vreesde ik ook al maar als wij, supporters, dan kijken hoe ze hier soms vertrokken zijn en hoe ze dan elders voor x euro meer zitten weg te kwijnen,
gaat dat toch wel eens door mijn gedachten hoor. :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4252 Gepost op: januari 27, 2016, 06:16:07 pm »
Dat vreesde ik ook al maar als wij, supporters, dan kijken hoe ze hier soms vertrokken zijn en hoe ze dan elders voor x euro meer zitten weg te kwijnen,
gaat dat toch wel eens door mijn gedachten hoor. :)

Wij denken anders dan prof. voetballers over onze toekomst...

Profvoetballers 'met talent' kunnen cashen tot ongeveer een leeftijd van 35 jaar. Ze willen tot die leeftijd hun talent uitbuiten om zoveel mogelijk te verdienen. Kan je ze ongelijk geven?

Helaas wordt dit alles nog es extra gemotiveerd door hun managers, makelaars en zaakwaarnemers.

Transfers afdwingen levert dikke commissie's op voor die mensen, en of dat dan voor die speler een voor of nadeel is daar staan zij niet bij stil. Sommigen gaan daarin tegen, maar de meeste laten hun leiden (of lijden? :) ) omdat hun managers, makelaars ... met flappen liggen ze zwaaien.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4253 Gepost op: januari 27, 2016, 07:35:46 pm »
Dury vertelt waarom hij Depoitre niet wilde
27 Januari 2016 via voetbalnieuws.be
 
AA Gent deed in de zomer van 2014 een uitstekende zaak door Laurent Depoitre gratis en voor niets weg te plukken bij KV Oostende. De spits groeide ondertussen uit tot een hoeksteen van het Gentse succes ?n debuteerde al bij de Rode Duivels. Maar het had ook anders kunnen lopen, want eigenlijk zou Depoitre in 2013 naar Zulte Waregem gaan.

"Patrick (toenmalig CEO Decuyper, nvdr) zei me: ?We kunnen Laurent Depoitre voor drie en een half jaar overnemen.? Ik moet eerlijk toegeven dat Depoitre toen niet bij ons op de radar stond. Het leek me een introverte, correcte jongen, maar we hadden onze twijfels", doet Dury het verhaal in Sport/Voetbalmagazine.

"Wij hadden toen in de spits Habib Habibou, Jens Naessens en Mbaye Leye. Je moet weten: Depoitre was op dat moment niet van ons, wij hebben hem ons niet laten ontglippen."

"Ik geef toe dat zijn parcours me verrast heeft. De analist die vandaag zegt dat hij wist dat Depoitre ooit Belgisch kampioen zou worden en in de Champions League zou spelen, kletst uit zijn nek. Niemand heeft dit ooit voor mogelijk gehouden, ook Laurent zelf niet. Hij heeft heel Belgi?, inclusief zichzelf, verrast."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/203053/Dury_vertelt_waarom_hij_Depoitre_niet_wilde

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4254 Gepost op: januari 27, 2016, 07:39:52 pm »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4255 Gepost op: januari 27, 2016, 09:55:36 pm »
En ook Ibrahima Cont? speelt nog altijd voor Anderlecht. De middenvelder mag niet naar KV Oostende. Ook KV Kortrijk toonde nog interesse, maar dat zag de speler zelf niet zitten.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/.../2:_Sterkhouder_vertrekt_bij_Standard,_Anderlecht_loopt_spelers_mis

en plots kreeg ik terug een klein beetje respect voor cont?
:-p

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4256 Gepost op: januari 27, 2016, 10:02:01 pm »
Plet scoorde vanavond de enige treffer in de derby in Haifa.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4257 Gepost op: januari 28, 2016, 05:41:35 pm »
Momenteel is Danijel Subotic topschutter in de Moldavische eerste klasse met 8 goals en in de Turkse tweede klasse is Leandro Barrios momenteel vice-topschutter met 11 goals.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4258 Gepost op: januari 28, 2016, 06:16:40 pm »
Momenteel is Danijel Subotic topschutter in de Moldavische eerste klasse met 8 goals en in de Turkse tweede klasse is Leandro Barrios momenteel vice-topschutter met 11 goals.

En houdt Cont? de bank warm in Brussel, is Bart Buysse volledig weggedeemsterd, is Berrier  niet meer de bepalende speler als weleer, is Naessens evenveel op de bank als bij SVZW,...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4259 Gepost op: januari 28, 2016, 06:25:52 pm »
Momenteel is Danijel Subotic topschutter in de Moldavische eerste klasse met 8 goals en in de Turkse tweede klasse is Leandro Barrios momenteel vice-topschutter met 11 goals.

Ik geef de schuld aan mijn geheugen, maar ik weet begot niet meer wie Subotic en Barrios waren. #indruk #onvergetelijk