Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4280 Gepost op: februari 11, 2016, 08:50:48 pm »
Tweedeklasser Lommel United zet coach op straat
11/02/2016 om 18:09 via nieuwsblad.be[/color]

Voormalig Rode Duivel Bart De Roover is niet langer coach van tweedeklasser Lommel United. ?Het bestuur van Lommel United heeft beslist om de samenwerking met trainer Bart De Roover stop te zetten?, klonk het in de mededeling van de club.

?De club gaat op zoek naar een nieuwe T1. Tot die tijd zal assistent-coach Tom Vandervee de leiding van de ploeg overnemen. Lommel United wenst Bart De Roover te bedanken voor de samenwerking en wenst Tom Vandervee veel succes met zijn tijdelijke opdracht.?

De 48-jarige gewezen verdediger van Lierse en de Rode Duivels was nog maar aan zijn eerste seizoen bezig bij Lommel. Hij volgde er vorige zomer de naar Waasland-Beveren vertrokken Stijn Vreven op. De Roover nam met Lommel United een degelijke start in tweede klasse, de laatste maanden bleven de resultaten echter uit en zakte de ambitieuze club steeds verder weg in de stand. Met 36 punten uit 23 wedstrijden staan ze pas op de achtste plaats, waardoor ze een kruis mogen maken over de titelambities en moeten mikken op kwalificatie voor eerste klasse B, die vanaf volgend seizoen van start gaat.

Bart De Roover werd in 1997 verrassend kampioen met Lierse en verzamelde eind jaren negentig ook enkele selecties voor de nationale ploeg. Als trainer deed hij eerder onder meer ervaring op bij Zulte Waregem en Antwerp.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160211_02122499



EDIT: doe es wat moeite om iets meer dan de url te posten aub, thx! :)
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2016, 10:10:04 pm door Frederik »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4281 Gepost op: februari 12, 2016, 10:48:16 pm »
Antwerp thuis 0-1 onderuit tegen Seraing dankzij owngoal van Colpaert.
0 op 6 voor den Antwerp, het kan toch nog spannend worden voor de titel in 2e  :)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4282 Gepost op: februari 12, 2016, 11:10:42 pm »
Antwerp thuis 0-1 onderuit tegen Seraing dankzij owngoal van Colpaert.
0 op 6 voor den Antwerp, het kan toch nog spannend worden voor de titel in 2e  :)

Al zijn tweede voor Antwerp ...

Jens Naessens scoorde de gelijkmaker, maar die werd blijkbaar (onrechtmatig) afgekeurd voor handspel.

Ben ik de enige die Jens en Steve hier liever gehouden had? Die maken daar precies toch het mooie weer. (uiteraard niet alleen)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4283 Gepost op: februari 12, 2016, 11:25:30 pm »
Al zijn tweede voor Antwerp ...

Jens Naessens scoorde de gelijkmaker, maar die werd blijkbaar (onrechtmatig) afgekeurd voor handspel.

Ben ik de enige die Jens en Steve hier liever gehouden had? Die maken daar precies toch het mooie weer. (uiteraard niet alleen)
Was hands van speler van Seraing, in die fase scoorde Jens maar er was reeds gefloten voor penalty. De verdediger van Seraing kreeg ook rood. De daaropvolgende penalty werd gemist.
Jens en Steve mis ik persoonlijk niet. Te plat voor eerste. Aangezien Mechelen Jens ook niet meer moet  is dat mss een veeg teken.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4284 Gepost op: februari 13, 2016, 12:07:05 am »
Was hands van speler van Seraing, in die fase scoorde Jens maar er was reeds gefloten voor penalty. De verdediger van Seraing kreeg ook rood. De daaropvolgende penalty werd gemist.
Jens en Steve mis ik persoonlijk niet. Te plat voor eerste. Aangezien Mechelen Jens ook niet meer moet  is dat mss een veeg teken.

Ja da's misschien ook wel waar ...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4286 Gepost op: februari 13, 2016, 09:21:26 am »
Jens Naessens moet voor mij ook niet meteen terugkomen. Wat heeft die getoond bij Mechelen? Het is niet dat hij momenteel het mooie weer maakt bij Antwerpen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4287 Gepost op: februari 13, 2016, 10:40:45 am »
Al zijn tweede voor Antwerp ...

Jens Naessens scoorde de gelijkmaker, maar die werd blijkbaar (onrechtmatig) afgekeurd voor handspel.

Ben ik de enige die Jens en Steve hier liever gehouden had? Die maken daar precies toch het mooie weer. (uiteraard niet alleen)
Het was Dufer die binnen tikte, niet Naessens... ;)
Beetje absurde reactie van de ref want balvoordeel had op zijn plaats geweest!

Ik deel jouw mening overigens over beiden...
We missen momenteel maturiteit en leiderschap in onze verdediging omdat Sami die rol niet op zich neemt
dus mis ik Colpaert ook wel dit seizoen al is het maar om die verdediging draaiende te houden!

Ik heb enkele weken geleden Naessens zijn mama nog gesproken en zij wist te zeggen dat hij zich bij Mechelen niet zo goed voelde als bij ons.
Hij kreeg er niet het vertrouwen dat hij schijnbaar nodig heeft en dat zag je dan ook in zijn prestaties op momenten dat hij dan toch eens het plein op mocht...
Goed ja, als je bankzitter bent moet je mentaliteit en karakter tonen ook natuurlijk en vermits Naessens dat niet kan in zo'n situatie snap ik ze bij Mechelen ook wel. Helaas voor hem was het dan een vicieuze cirkel met een uitleenbeurt als gevolg.
Als hij zich nu niet kan tonen vrees ik wel dat hij wegzakt naar lagere regionen...
Ik denk wel dat hij bij ons nog kon groeien en dat we hem dit jaar al hadden kunnen gebruiken!  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4288 Gepost op: februari 13, 2016, 07:21:00 pm »
Ik mis de Colpaert wel in zijn goede periode.

Naessens minder.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4289 Gepost op: februari 14, 2016, 12:07:56 pm »
Al zijn tweede voor Antwerp ...

Jens Naessens scoorde de gelijkmaker, maar die werd blijkbaar (onrechtmatig) afgekeurd voor handspel.

Ben ik de enige die Jens en Steve hier liever gehouden had? Die maken daar precies toch het mooie weer. (uiteraard niet alleen)

Heb hier j?ren aan een stuk zitten zeggen dat die Naessens een hele beperkte voetballer is (en dan druk ik het nog lief uit). Levytytgat, die hier trouwens in geen wegen of velden meer te bespeuren is, tikte me iedere keer op de vingers. Tja, hij was dan ook familie, maar soit.

Vandaag zit Naessens eindelijk op zijn plaats (nu ja) in 2e klasse.

Hij krijgt ook de volle lading hoor ik na de 2 recente verliesmatchen. 2 keer Naessens in de basis en 2 nederlagen.

Ik hoorde dit van een neutrale fan die eens naar Antwerp ging gaan kijken vrijdagavond:
"Maar de prijs voor allerslechtste speler op het veld moet toch naar Naessens gaan voor mij. Heb een hele tijd zitten letten op die gast, kreeg tientallen kansen om zich makkelijk aanspeelbaar te maken maar bleef zich maar wegsteken."

Offline minos

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4290 Gepost op: februari 14, 2016, 08:01:30 pm »
Heb vandaag de wedstrijd Cercle - Roeselare bekeken; een h??l goeie rechtsachter bezig gezien die weet wat verdedigen is; ook de verslaggever vond hem goed bezig; naam : Carlo Damman, gratis of eventueel voor een appel en een ei, van bij onze belofte naar Roeselare gegaan, een drietal jaar geleden!


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4291 Gepost op: februari 14, 2016, 08:17:16 pm »
Heb vandaag de wedstrijd Cercle - Roeselare bekeken; een h??l goeie rechtsachter bezig gezien die weet wat verdedigen is; ook de verslaggever vond hem goed bezig; naam : Carlo Damman, gratis of eventueel voor een appel en een ei, van bij onze belofte naar Roeselare gegaan, een drietal jaar geleden!

Logisch, kon hier niet mee.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4292 Gepost op: februari 14, 2016, 10:46:33 pm »
Heb vandaag de wedstrijd Cercle - Roeselare bekeken; een h??l goeie rechtsachter bezig gezien die weet wat verdedigen is; ook de verslaggever vond hem goed bezig; naam : Carlo Damman, gratis of eventueel voor een appel en een ei, van bij onze belofte naar Roeselare gegaan, een drietal jaar geleden!
En ik ken een supporter van Roeselare die alle thuismatchen gaat bekijken en die wordt niet warm van Damman. Integendeel..
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4293 Gepost op: februari 14, 2016, 11:03:49 pm »
En ik ken een supporter van Roeselare die alle thuismatchen gaat bekijken en die wordt niet warm van Damman. Integendeel..

Zo zie je maar 1.001 meningen en gedachten ...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4294 Gepost op: februari 15, 2016, 11:16:28 am »
Heb vandaag de wedstrijd Cercle - Roeselare bekeken; een h??l goeie rechtsachter bezig gezien die weet wat verdedigen is; ook de verslaggever vond hem goed bezig; naam : Carlo Damman, gratis of eventueel voor een appel en een ei, van bij onze belofte naar Roeselare gegaan, een drietal jaar geleden!
Reden waarom die het hier niet gemaakt heeft, nooit goeie mentaliteit gehad en al zeker niet naast het veld. Zelfs dingen waar een andere eerste klasse voetballer dit jaar een minimum contract voor kreeg...

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4295 Gepost op: februari 15, 2016, 05:13:45 pm »
Jelavic zou voor 11 miljoen euro naar een Chinese 2de-klasser gaan. Hij stond dit jaar maar 1 keer in de basis...
(bron is wel Voetbalnieuws)

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4296 Gepost op: februari 17, 2016, 06:58:33 pm »
OFFICIEEL: Voormalige spits van Lokeren en Waregem trekt naar Denemarken

 De Jupiler Pro League wordt door velen gezien als de ideale springplank naar een grote competitie. Een aantal jaren geleden liep er zo eentje rond in Lokeren, die zijn geluk ging beproeven bij CSKA Moskou. Na vele omzwervingen belandt hij nu in Denemarken.


Het gaat hier over Moussa Maazou, de Nigeriaanse international die nog voor Lokeren en Zulte-Waregem uitkwam. Foot Mercato laat weten dat de aanvaller zijn carri?re voortzet bij het Deense Randers FC, waar hij een contract voor anderhalf jaar tekent. De Nigeriaan komt over van het Chinese Changchun Yata?.

Sinds zijn korte periode op Daknam is Maazou aan een ware reis rond de wereld begonnen. Omdat hij bij CSKA Moskou weinig speelde, werd hij vaak uitgeleend. In Frankrijk verdedigde hij bijvoorbeeld de kleuren van AS Monaco en Bordeaux. Later zou hij nog in Tunesi?, Portugal, China en nu Denemarken voetballen.

http://www.voetbalnieuws.be/news/205030/OFFICIEEL:_Voormalige_spits_van_Lokeren_en_Waregem_trekt_naar_Denemarken?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4297 Gepost op: februari 17, 2016, 08:13:12 pm »
Zowat de grootsten duts die we gehad hebben.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4298 Gepost op: februari 18, 2016, 10:36:06 am »
Zowat de grootsten duts die we gehad hebben.

Hij gaat alvast een stevige concurrentiestrijd aan om die titel...

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4299 Gepost op: februari 19, 2016, 10:08:23 am »
Zowat de grootsten duts die we gehad hebben.

Is inderdaad niets waard geweest.

Maar den trofee voor onze grootsten duts ooit blijft voor mij toch: Tarmo "Tarminator" Neemelo...

Ook een eervolle vermelding voor Subotic in deze categorie.