Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756389 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4320 Gepost op: februari 20, 2016, 08:57:21 pm »
Dat oud voetballers zwetsen is eveneens belangrijk om te vermelden natuurlijk

Idd, woorden zoals oprechtheid, ethiek staan nu niet meteen in het woordenboek van de meeste profs.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4321 Gepost op: februari 20, 2016, 08:58:20 pm »
Dat oud voetballers zwetsen is eveneens belangrijk om te vermelden natuurlijk
Shhhhtttt, we posten & erkennen enkel wat in ons kraam past...  ::)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4322 Gepost op: februari 20, 2016, 09:53:14 pm »
Geen jens bij antwerpen in kern?

Moumou ook maar op bank?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4323 Gepost op: februari 20, 2016, 11:25:07 pm »
Geen jens bij antwerpen in kern?

Moumou ook maar op bank?

Naessens was out met lichte blessure

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4324 Gepost op: februari 21, 2016, 12:29:14 am »
Naessens was out met lichte blessure
Trainde vandaag wel intensief in fitness nabij zijn appartement dus zal volgende week wel weer inzetbaar zijn lijkt me...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4325 Gepost op: februari 21, 2016, 10:01:42 am »
Dat oud voetballers zwetsen is eveneens belangrijk om te vermelden natuurlijk
tis toch wel vreemd dat er hier met zeer regelmaat spelers vertrekken en van dezelfde mening gedeeld zijn.
als dan ook nog iemand die binnen de club fungeert reageert met "Er is veel aant veranderen binnenskamers en twas idd nodig. Ik vertel het je nog wel een keer ... Maar de Supporters blijven fantastisch!" dan blijkt het eerder geplaatste berichtje dus niet uit den duim gezogen of gezwetst.


Shhhhtttt, we posten & erkennen enkel wat in ons kraam past...  ::)
man, uwen commentaar zegt genoeg over uw persoonlijkheid, of mss juist over uw gebrek aan persoonlijkheid ;-)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4326 Gepost op: februari 21, 2016, 10:10:17 am »
ik vrees dat jens bij antwerp niet veel kansen meer zal krijgen. de supporters zijn er niet tuk op, en de resultaten spreken ook in zijn nadeel. gisteren terug 3 punten en een stap dichter bij de plaats waar ze horen te zijn!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4327 Gepost op: februari 21, 2016, 10:53:51 am »
tis toch wel vreemd dat er hier met zeer regelmaat spelers vertrekken en van dezelfde mening gedeeld zijn.
als dan ook nog iemand die binnen de club fungeert reageert met "Er is veel aant veranderen binnenskamers en twas idd nodig. Ik vertel het je nog wel een keer ... Maar de Supporters blijven fantastisch!" dan blijkt het eerder geplaatste berichtje dus niet uit den duim gezogen of gezwetst.

man, uwen commentaar zegt genoeg over uw persoonlijkheid, of mss juist over uw gebrek aan persoonlijkheid ;-)

Alsof het enkel hier is dat spelers natrappen op hun club. Ik zal je eens iets vertellen. Respect moet van 2 kanten komen en als je het zo bekijkt komt het ook niet al te veel van de spelers zelf. Zo werkt het wereldje, maar als je je als supporter wil laten inpakken door een verongelijkte speler, dan doe je maar hoor. Ik zie gewoon dat voetballers vaak grote kinderen zijn, mateloos arrogant en gigantisch ijdel. Dat die dan vinden dat ze meer respect verdienen, is niet zo verwonderlijk. Of het ook daadwerkelijk zo is, is weer een ander paar mouwen.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4328 Gepost op: februari 21, 2016, 11:08:06 am »

man, uwen commentaar zegt genoeg over uw persoonlijkheid, of mss juist over uw gebrek aan persoonlijkheid ;-)
Niet echt onder de indruk van uw verwijten. Ik stel alleen vast dat in jouw ogen het bestuur & trainer die sinds de fusie de leiding namen, NIKS goed (hebben) kunnen doen. Getuige daarvan zijn uw negatieve posts aan hun adres, terwijl je zelfs als er iets echt goed gedaan is, waar je niet omheen kan, je dat zelf nog niet over je (rood-wit) hart krijgt.
Wat rest er dan van die sterke persoonlijkheid die je jezelf blijkbaar toedicht?!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4329 Gepost op: februari 21, 2016, 12:28:49 pm »
Niet echt onder de indruk van uw verwijten. Ik stel alleen vast dat in jouw ogen het bestuur & trainer die sinds de fusie de leiding namen, NIKS goed (hebben) kunnen doen. Getuige daarvan zijn uw negatieve posts aan hun adres, terwijl je zelfs als er iets echt goed gedaan is, waar je niet omheen kan, je dat zelf nog niet over je (rood-wit) hart krijgt.
Wat rest er dan van die sterke persoonlijkheid die je jezelf blijkbaar toedicht?!
dus ik ben nooit positief? man toch, jij leest duidelijk alleen maar mijn negatieve commentaar, en het positieve vergeet je blijkbaar vrij snel! hier heb je er alvast al 2 van deze maand waar ik het wel over mijn rood-witte hart krijg...

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2659.msg211349#msg211349

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2659.msg211086#msg211086


Er verscheen hier op het forum een berichtje van een zekers jowanie, die hier van toepassing is volgens mij ;-)

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2607.msg209342#msg209342


Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4330 Gepost op: februari 21, 2016, 01:15:09 pm »
dus ik ben nooit positief? man toch, jij leest duidelijk alleen maar mijn negatieve commentaar, en het positieve vergeet je blijkbaar vrij snel! hier heb je er alvast al 2 van deze maand waar ik het wel over mijn rood-witte hart krijg...

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2659.msg211349#msg211349

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2659.msg211086#msg211086


Er verscheen hier op het forum een berichtje van een zekers jowanie, die hier van toepassing is volgens mij ;-)

http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2607.msg209342#msg209342
Ok, dat zijn idd positieve posts. Ook al zijn deze duidelijk in de minderheid.
Ik vrees wel dat de indruk die ik over jou gekregen heb, met bijhorende kleurencombinatie, net gevoed wordt/werd door de meerderheid aan negatieve posts van uwentwege.

Kritiek mag, moet zelfs. Maar ik stel vast dat je steevast de negatieve zaken uitgebreid belicht, terwijl je doorgaans positieve zaken betwist of in twijfel trekt.

Laat dat nu net mijn punt zijn...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4331 Gepost op: februari 21, 2016, 02:27:29 pm »
Godeau id basis

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4332 Gepost op: februari 21, 2016, 02:39:37 pm »
Godeau id basis

En na 5 min een penalty-fout begaan 😏

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4333 Gepost op: februari 21, 2016, 02:43:16 pm »
En na 5 min een penalty-fout begaan 😏

Amateur  :-[

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4334 Gepost op: februari 21, 2016, 03:15:24 pm »
En na 5 min een penalty-fout begaan 😏

Misschien is hij de mol? En helpt hij SVZW :D

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4335 Gepost op: februari 21, 2016, 03:51:27 pm »
Michiel jonckheere was toch ook een ex speler of niet

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4336 Gepost op: februari 22, 2016, 09:09:45 pm »
Ok, dat zijn idd positieve posts. Ook al zijn deze duidelijk in de minderheid.
Ik vrees wel dat de indruk die ik over jou gekregen heb, met bijhorende kleurencombinatie, net gevoed wordt/werd door de meerderheid aan negatieve posts van uwentwege.

Kritiek mag, moet zelfs. Maar ik stel vast dat je steevast de negatieve zaken uitgebreid belicht, terwijl je doorgaans positieve zaken betwist of in twijfel trekt.

Laat dat nu net mijn punt zijn...

als ge mij dit jaar de positieve punten kunt opsommen, dan sta ik open voor dialoog. helaas loopt het voor geen meter, zijn der rare dinge gebeurd met transfers en zijn de resultaten ook niet om over naar huis te schrijven. ik heb commentaar op een bossut, een dury, heb even twijfels gehad over leye (maar die komt er terug een beetje door), etc... maar die waren allemaal terecht! Ook de foefkes die het bestuur ons soms wijsmaakt is soms wansmakelijk dat ik daar mijn commentaar over heb, en dit met kleurloze bedoelingen!
ik had hier liever geplaatst: wereldprestatie van sammy! meesterzet van dury en fenomenale match met bijhorend resultaat!
wees gerust, ik hou mij momenteel nog redelijk in om niet te veel negatiefs te plaatsen, en ik heb momenteel slechts 1 doel meer! Niet verliezen op kortrijk! Al de rest leg ik er mij bij neer, want of we nu PO1 of PO2 spelen, als we zo verder spelen zullen we niet veel meer te zien krijgen!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4337 Gepost op: maart 09, 2016, 02:38:37 pm »
Bongonda blikt terug op vertrek bij Zulte Waregem: ?Denk dat ze het geld nodig hadden?
09/03/2016 13:47 via voetbalflash.be

In 2014 nog wel eens op de bank bij Zulte Waregem, maar nu op het veld tegenover mannen als Cristiano Ronaldo en Lionel Messi. ?Het is snel gegaan?, vertelt Th?o Bongonda aan Sport/Voetbalmagazine.

?Maar ik wilde wel vertrekken toen?, vervolgt de twintigjarige flankspeler. ?Ik wist dat er buitenlandse interesse was, maar ik had nooit gedacht dat het op een paar dagen beklonken zou zijn. Zulte Waregem was dus al lang van plan om mij te verkopen. Vreemd, want een paar maanden daarvoor weigerden ze nog een bod van 1,5 miljoen euro van Club Brugge. Ik denk dat ze het geld dringend nodig hadden. Idrissa Sylla hebben ze om dezelfde reden verkocht.?

?Njet? tegen Liverpool
De reacties na zijn vertrek waren niet mals. ?Op Twitter vertelden ze me dat ik bij Celta in een vergeetput zou sukkelen. Alsof ik nog nooit een wedstrijd op het hoogste niveau had gespeeld. Een paar jaar geleden heb ik Liverpool afgewimpeld omdat ik geen nummertje wilde zijn in de Premier League. Vorige winter was ik wel klaar, en was ik uitgekeken op de Belgische competitie. Die boert volgens mij elk jaar achteruit.?

De aanpassingsperiode bij Celta de Vigo verliep niet altijd even vlot, en ook daar moest Bongonda in het begin wel eens plaatsnemen op de bank. Sinds eind november is hij echter titularis. ?Ik heb kunnen profiteren van de blessure van Nolito om een basisplaats af te dwingen. Ik voel dat de trainer (Eduardo Berrizo, nvdr.) vertrouwen heeft in mij. Mijn ploegmaats ook, volgens hen ga ik de club een pak geld opbrengen. Celta is zo?n typische transitieclub: je blijft er een paar jaar en dan ga je naar een topclub.?

Bron: http://www.voetbalflash.be/artikel/bongonda-blikt-terug-op-vertrek-bij-zulte-waregem-denk-dat-ze-het-geld-nodig-hadden/

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4338 Gepost op: maart 09, 2016, 02:47:38 pm »
Bongonda blikt terug op vertrek bij Zulte Waregem: ?Denk dat ze het geld nodig hadden?
09/03/2016 13:47 via voetbalflash.be

- knip -

Theo, wij zijn een middelmatig grote club, ik denk dat we elk bod van +1.2 miljoen op een speler aanvaarden. (je hebt ons ~50.000? gekost)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4339 Gepost op: maart 09, 2016, 04:08:10 pm »
Theo, wij zijn een middelmatig grote club, ik denk dat we elk bod van +1.2 miljoen op een speler aanvaarden. (je hebt ons ~50.000? gekost)
Dan hadden ze toch beter dat bod van Brugge aangenomen.