Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756389 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4340 Gepost op: maart 09, 2016, 04:21:13 pm »
Dan hadden ze toch beter dat bod van Brugge aangenomen.

true ... maar wel concurrent versterken?
& was niet dezelfde moment dacht ik.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4341 Gepost op: maart 13, 2016, 10:57:10 am »
Wordt dit de EK-verrassing van Wilmots? "Hij wordt in de gaten gehouden"
12 Maart 2016 23:26 via Voetbalnieuws.be

Voor het WK 2014 in Brazili? verraste Marc Wilmots met de selectie van Divock Origi. Die gok pakte uitstekend uit. Origi maakte indruk en ontpopte zich tot ??n van de revelaties van het toernooi.

Mogelijk verrast de bondscoach ook voor EK met de selectie van een jong toptalent. Charly Musonda Jr komt hiervoor in aanmerking. "Ik ben Musonda zelf gaan bekijken omdat ik hem eens wou bezig zien. Het is allemaal nog wat vroeg, maar je weet nooit. Hij is ??n van onze grootste talenten, speelt op rechts en is sterk", zegt de bondscoach in Fan!.

Maar Wilmots heeft ook een nog opvallendere naam op het oog. "Ook Theo Bongonda wordt bij Celta de Vigo in de gaten gehouden. Op bepaalde posities is er veel keuze, alles kan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/207311/Wordt_dit_de_EK-verrassing_van_Wilmots?_Hij_wordt_in_de_gaten_gehouden#ixzz42m8aahrS

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4342 Gepost op: maart 13, 2016, 01:02:51 pm »
Wordt dit de EK-verrassing van Wilmots? "Hij wordt in de gaten gehouden"
12 Maart 2016 23:26 via Voetbalnieuws.be

Voor het WK 2014 in Brazili? verraste Marc Wilmots met de selectie van Divock Origi. Die gok pakte uitstekend uit. Origi maakte indruk en ontpopte zich tot ??n van de revelaties van het toernooi.

Mogelijk verrast de bondscoach ook voor EK met de selectie van een jong toptalent. Charly Musonda Jr komt hiervoor in aanmerking. "Ik ben Musonda zelf gaan bekijken omdat ik hem eens wou bezig zien. Het is allemaal nog wat vroeg, maar je weet nooit. Hij is ??n van onze grootste talenten, speelt op rechts en is sterk", zegt de bondscoach in Fan!.

Maar Wilmots heeft ook een nog opvallendere naam op het oog. "Ook Theo Bongonda wordt bij Celta de Vigo in de gaten gehouden. Op bepaalde posities is er veel keuze, alles kan."

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/207311/Wordt_dit_de_EK-verrassing_van_Wilmots?_Hij_wordt_in_de_gaten_gehouden#ixzz42m8aahrS

Hij twijfelt wel nog voor welk land hij zal kiezen ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4343 Gepost op: maart 13, 2016, 01:22:56 pm »
Hij twijfelt wel nog voor welk land hij zal kiezen ...
Dit zal wel een vertrouwensboost geven en wie weet kiest hij voor Belgi? en krijgt eens de kans te proeven van dit niveau...  :P

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4344 Gepost op: maart 18, 2016, 12:16:31 pm »
Wilmots haalt Engels en Thorgan Hazard bij Rode Duivels

Marc Wilmots heeft Bj?rn Engels voor het eerst opgeroepen voor de Rode Duivels. Ook Thorgan Hazard is er weer bij. Zij moeten de afwezigheid van sleutelspelers Vincent Kompany, Jan Vertonghen, Eden Hazard en Kevin De Bruyne opvangen. Dat maakte Marc Wilmots vanmiddag bekend op een persconferentie.

bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160317_02189179

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4345 Gepost op: maart 18, 2016, 12:31:19 pm »
In het begin van het seizoen stond ie in de basis, maar toen kind van de rekening geworden door de slechte resultaten. Sinds nieuwjaar weer kansen gekregen en greep ze met beide handen. Hij lijkt vertrokken te zijn daar in Duitsland. Aan het slagen in een topcompetitie, chapeau Thorgan.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4346 Gepost op: april 03, 2016, 06:33:47 pm »
Thorgan Hazard twee keer aan het kanon in 5-0 zege
3/04/16 - 17u45 via hln.be

Thorgan Hazard heeft er een prima namiddag opzitten. Hij scoorde twee keer in de 5-0 overwinning tegen Hertha Berlijn. Door deze overwinning staat M?nchengladbach op de vierde plaats op drie punten van Hertha.

Na een kwartier spelen ging de doelman van Hertha zwaar in de fout. Bij een uittrap kon Dahoud de bal onderscheppen en Hazard vrijspelen. Die twijfelde niet en liet Jarstein kansloos.

Zijn tweede doelpunt kwam er tien minuten voor affluiten toen het al 3-0 stond. De jongere broer van Eden kreeg de bal diepgestuurd en schoot richting doel. Zijn bal week af en belandde achter de doelman tegen de touwen.

De andere doelpuntenmakers waren Hahn, Herrmann en Traor?.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/1298/Bundesliga/article/detail/2664975/2016/04/03/Thorgan-Hazard-twee-keer-aan-het-kanon-in-5-0-zege.dhtml

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4347 Gepost op: april 15, 2016, 01:07:30 pm »
Belgisch enfant terrible verbreekt zijn contract in Marokko
15 april 2016 om 12:32 via voetbalprimeur.be

Belgische clubs op zoek naar een opportuniteit kunnen misschien eens in Marokko kijken. Daar heeft Mohamed Messoudi namelijk zijn contract laten ontbinden, hij is nu weer een vrije speler.

De 32-jarige Messoudi tekende vorig jaar bij Raja Casablanca, een topclub in de Marokkaanse hoogste afdeling. Het leek een mooie transfer, maar de club zit in financi?le moeilijkheden. Messoudi moest maanden wachten op zijn loonbrief, en bovendien kreeg hij nauwelijks minuten: hij heeft nog maar 5 wedstrijden op de teller staan. Reden genoeg dus om zijn biezen te pakken, al gaat de FIFA de zaak volgens Het Laatste Nieuws wel onderzoeken.

Messoudi kwam in Belgi? aan de kost bij Germinal Beerschot, KV Kortrijk, AA Gent, Oud-Heverlee Leuven en Zulte-Waregem. In Nederland was hij ook nog actief bij Willem II. De Belg van Marokkaanse origine is nu dus helemaal gratis op te halen, al kan het vrijgeven van een speler die zijn contract heeft verbroken een tijdje duren. Bij Lokeren weten ze daar na de transfer van Hamdi Harbaoui bijvoorbeeld alles van.

Bron: http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/652863/belgisch-enfant-terrible-verbreekt-zijn-contract-in-marokko.htm

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4348 Gepost op: april 15, 2016, 01:08:59 pm »
Ik zie die naar Antwerp gaan ...
mss zelf met voorbedachte rade

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4349 Gepost op: april 15, 2016, 01:11:58 pm »
Enfant terrible, maar enfin zeg.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4350 Gepost op: april 15, 2016, 01:20:39 pm »
Ik zie die naar Antwerp gaan ...
mss zelf met voorbedachte rade

Kind van 'den Beerschot' dus zou me verwonderen...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4351 Gepost op: april 15, 2016, 01:21:20 pm »
Buiten dat geval bij ohl is messoudi toch geen enfant terrible? Of heb ik het zo verkeerd?

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4352 Gepost op: april 15, 2016, 01:45:48 pm »
Kind van 'den Beerschot' dus zou me verwonderen...
Idd, ik zie hem eerder naar den Beerschot terugkeren, die zijn super ambitieus maar dreigen dit jaar toch naast promotie te vallen...

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4353 Gepost op: april 30, 2016, 12:13:41 pm »

Offline uitroepteken

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4354 Gepost op: mei 01, 2016, 07:59:08 pm »
Duplus, speler White Star bijgod?!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4355 Gepost op: mei 01, 2016, 08:03:53 pm »
Duplus, speler White Star bijgod?!

Jep wist ik ook niet. Kvond dat nog ne goeie

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4356 Gepost op: mei 01, 2016, 08:33:01 pm »
Jep wist ik ook niet. Kvond dat nog ne goeie

Beja, al lang ... van zijn vertrek hier.

Bico is zijn makelaar of manager ?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4357 Gepost op: mei 01, 2016, 10:01:08 pm »
Het enigste positieve aan het niet promoveren van Antwerp, is volgens sommige supporters :
Jens Naessens krijgt geen contact bij Antwerp (wat wel zo zou geweest zijn bij promotie)

Ook in Mechelen waren ze blij dat ze van hem af waren... ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4358 Gepost op: mei 01, 2016, 10:56:23 pm »
Khad ergens gelezen dat Traor? ook bij WS Brussels speelt. In een ver verleden nog actief geweest bij ons.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4359 Gepost op: mei 01, 2016, 10:56:54 pm »
Het enigste positieve aan het niet promoveren van Antwerp, is volgens sommige supporters :
Jens Naessens krijgt geen contact bij Antwerp (wat wel zo zou geweest zijn bij promotie)

Ook in Mechelen waren ze blij dat ze van hem af waren... ::)

Positief?

Van mij moest hij hier niet weg ze ... vond dat een goede invaller.