Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756394 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4420 Gepost op: augustus 03, 2016, 10:28:34 pm »
D'ulivo naar OHL
OHL strikt ervaren verdediger
03-08-2016 om 17:20 via ohl.be

Met C?dric D'Ulivo haalt OHL een ervaren verdediger van Zulte Waregem naar Leuven. Hij tekende een contract tot 30 juni 2017 met 1 jaar optie.

De Fransman genoot zijn opleiding in het centre de formation van topclub Olympique Marseille, waar hij ook in het B-elftal speelde. Twee uitleenbeurten gaven hem de kans zich verder te ontwikkelen: eerst bij SO Cassis Carnoux en later bij AC Ajaccio.

Daarna maakte C?dric deel uit van de A-kern van Olympique Marseille, maar in 2012 besloot hij een nieuwe uitdaging aan te gaan bij Waasland-Beveren. Bij de Waaslanders was D'Ulivo onbetwist titularis en meer dan 70 wedstrijden later versierde hij een mooie transfer naar Zulte Waregem.

Na een minder seizoen hoopt C?dric zijn carri?re te herlanceren bij onze club en mee te doen voor promotie naar de Jupiler Pro League.

Bron: http://www.ohl.be/heren/nieuws/berichten/9371

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4421 Gepost op: augustus 08, 2016, 12:41:30 pm »
Als je Tim Mathijs dit weekend zag spelen had ik deze toch ook graag er weer eens bij gehad dit seizoen. Ervaren speler en geliefd bij iedere supporter. Maar goed budget voor zo een speler te halen is er natuurlijk ook niet en op die leeftijd wil je er ook niets voor betalen aangezien je hem ook niet meer zal kunnen doorverkopen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4422 Gepost op: augustus 08, 2016, 01:12:14 pm »
Oude bekende J?r?my Taravel tekent voor twee seizoenen bij AA Gent
07/08/2016 - 18:33 via sporza.be

J?r?my Taravel keert terug naar de Jupiler Pro League. De verdediger, die in ons land al uitkwam voor Zulte Waregem en Lokeren, zette zijn handtekening onder een verbintenis voor twee seizoenen bij AA Gent. De 29-jarige Fransman komt over van Dinamo Zagreb.

Taravel droeg sinds januari 2014 het truitje van de Kroatische topclub. In zijn eerste seizoen won hij met Zagreb meteen de dubbel en het jaar erop pakte hij opnieuw de landstitel.

"Taravel is een centrale verdediger die ook als linksachter uit de voeten kan. Hij brengt een pak verdedigende ervaring mee naar de Ghelamco Arena", klinkt het op de website van de Buffalo's.

Taravel kwam van januari 2009 tot juli 2010 uit voor Zulte Waregem en daarna speelde hij drie seizoenen bij Lokeren. In totaal speelde hij al ruim 150 duels in ons land.

Bron: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2732717
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2016, 08:53:50 pm door svennay »

Online venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4423 Gepost op: augustus 08, 2016, 02:48:18 pm »
Oude bekende J?r?my Taravel tekent voor twee seizoenen bij AA Gent
zo 07/08/2016 - 18:33

J?r?my Taravel keert terug naar de Jupiler Pro League. De verdediger, die in ons land al uitkwam voor Zulte Waregem en Lokeren, zette zijn handtekening onder een verbintenis voor twee seizoenen bij AA Gent. De 29-jarige Fransman komt over van Dinamo Zagreb.



Taravel droeg sinds januari 2014 het truitje van de Kroatische topclub. In zijn eerste seizoen won hij met Zagreb meteen de dubbel en het jaar erop pakte hij opnieuw de landstitel.

"Taravel is een centrale verdediger die ook als linksachter uit de voeten kan. Hij brengt een pak verdedigende ervaring mee naar de Ghelamco Arena", klinkt het op de website van de Buffalo's.

Taravel kwam van januari 2009 tot juli 2010 uit voor Zulte Waregem en daarna speelde hij drie seizoenen bij Lokeren. In totaal speelde hij al ruim 150 duels in ons land.

Bron: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2732717


Vind ik nog altijd de beste verdediger die Zulte Waregem gehad heeft..
Nog steeds onbegrijpelijk dat we die naar Lokeren hebben laten gaan.
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2016, 04:06:45 pm door venez »

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4424 Gepost op: augustus 08, 2016, 03:15:05 pm »
Iemand de assist en dribbel van Buyl gezien dit weekend?

Dit kon hij toch ook niet bij ons..
Moet toch een verschil zitten tussen 1e en 2e klasse !

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4425 Gepost op: augustus 08, 2016, 03:36:40 pm »
idd...was heel mooi en het plezier nadien ook.
kan het niveau van 1ste aan maar voelde zich hier volgens mij gewoon niet goed.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4426 Gepost op: augustus 08, 2016, 05:45:02 pm »
Iemand de assist en dribbel van Buyl gezien dit weekend?

Dit kon hij toch ook niet bij ons..
Moet toch een verschil zitten tussen 1e en 2e klasse !

Idd ook gezien, moest mijn ogen uitwrijven, nooit gezien op ons veld.

De (zoveelste) rode kaart van N'Diaye trouwens ook gezien  ;)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4427 Gepost op: augustus 08, 2016, 06:03:23 pm »
Idd ook gezien, moest mijn ogen uitwrijven, nooit gezien op ons veld.

De (zoveelste) rode kaart van N'Diaye trouwens ook gezien  ;)

Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4428 Gepost op: augustus 08, 2016, 06:31:30 pm »
Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.

Is verhuurd toch? Heeft nog een contract bij ons tot 2018.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4429 Gepost op: augustus 08, 2016, 07:12:31 pm »
Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.
Buyl is verhuurd aan Antwerp met aankoopoptie. Hoeveel die bedraagt weet ik niet maar veel zal het niet zijn aangezien Essevee er ook maar 200.000 voor betaald et.
Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van Buyl en vond hem ook zijn kansen niet echt grijpen. Zou hoe dan ook dit jaar niet veel aan spelen toekomen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4430 Gepost op: augustus 08, 2016, 07:42:43 pm »
Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.
Buyl heeft hier meer dan voldoende kansen gekregen.
Maar ze gewoon to-taal niet gegrepen.

Grootste ontgoocheling van vorig seizoen. Na De Ridder weliswaar.
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2016, 08:55:34 pm door svennay »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4431 Gepost op: augustus 08, 2016, 08:50:46 pm »
Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.

Dikke zever. Buyl heeft genoeg wedstrijden mogen starten. Maar hij gaf altijd de indruk van een bang musje.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4432 Gepost op: augustus 08, 2016, 11:16:05 pm »
Als ge geen kansen krijgt, kunt ge moeilijk iets bewijzen. Antwerp zal er wel beter van worden, Buyl hier weghalen en we krijgen Naessens in de plaats. Ik vind het spijtig dat Buyl hier vertrokken is. We zullen er nog spijt van krijgen.
Omdat hij 1 geslaagde dribbel doet? Ik heb de beelden gezien en het was dan nog wat geluk mee gemoeid ook.
SV TILL I DIE

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4433 Gepost op: augustus 09, 2016, 08:28:54 am »
Idd, Buyl kwam hier het hele seizoen te kort ondanks genoeg basisplaatsen, invalbeurten. Nooit zijn stempel kunnen drukken op een wedstrijd.

Maar die is toch verhuurd met aankoopoptie dacht ik? Hopelijk doet hij het daar een beetje goed dat we er wat centjes voor vangen! Zelf niet veel geld aan uitgegeven dacht ik.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4434 Gepost op: augustus 09, 2016, 09:30:21 am »
Buyl is zeker goed genoeg voor 1ste klasse.
hij zat hier niet lekker in zijn vel. kon je zelfs zien op training.
als je je niet goed voelt zal je ook minder presteren.
er is idd een aankoopoptie.
tackle van Ndiaye: oliedom, gevaarlijk....Jan Mulder zou hem wellicht meteen 10 wedstrijden schorsen!!! op dat vlak goed dat hij weg is want bij ons deed hij ook zo'n dommigheden

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.195
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4435 Gepost op: augustus 09, 2016, 04:30:08 pm »
Sankar? in beeld bij OHL

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4436 Gepost op: augustus 09, 2016, 09:41:32 pm »
Maurice? ;)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.195
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4437 Gepost op: augustus 10, 2016, 11:46:33 am »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4438 Gepost op: augustus 10, 2016, 02:49:42 pm »
Buyl is zeker goed genoeg voor 1ste klasse.
hij zat hier niet lekker in zijn vel. kon je zelfs zien op training.
als je je niet goed voelt zal je ook minder presteren.
er is idd een aankoopoptie.
tackle van Ndiaye: oliedom, gevaarlijk....Jan Mulder zou hem wellicht meteen 10 wedstrijden schorsen!!! op dat vlak goed dat hij weg is want bij ons deed hij ook zo'n dommigheden

Als hij hier niet lekker in zijn vel zat is dat ook gewoon een gebrek aan kwaliteit.

Kerel heeft geen gif in hem. Zoals Vidmar hier zei: "een bang musje"

Had altijd schrik om zijn man over te gaan, een actie te maken.

We zullen zien wat hij bij Antwerp doet, maar moet daar toch ook al zeker 10 doelpunten scoren wil ik zijn passage daar geslaagd noemen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4439 Gepost op: augustus 11, 2016, 07:27:51 pm »
Verrassende transfer op til voor Thorgan Hazard?
08 Augustus 2016 16:07 via voetbalnieuws.be

De zomermercato loopt nog enkele weken en dus blijft het transfergeruchten regenen. Ook over de toekomst van Thorgan Hazard is het laatste woord nog niet gezegd. De voormalige Gouden Schoen speelt een sterke voorbereiding bij Borussia M?nchengladbach, maar is allesbehalve zeker van een basisplaats.

Een feit dat ook de Franse eersteklasser OGC Nice niet is ontgaan. Volgens France Football heeft deze club interesse om Hazard opnieuw naar Frankrijk te lokken, waar hij eerder al voor Lens speelde. Hij zou er herenigd kunnen worden met Lucien Favre, met wie hij al samenwerkte bij Borussia M?nchengladbach.

Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat de Duitsers hem zomaar zullen laten gaan. Hazard is een polyvalente speler die van nut is voor het team. M?nchengladbach kocht hem indertijd voor acht miljoen euro weg bij Chelsea en zal hem zeker niet voor minder laten gaan. Bovendien ligt hij nog tot 2020 onder contract.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/221133/Verrassende_transfer_op_til_voor_Thorgan_Hazard?#ixzz4H2toAPtI