Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline olivierghekiere

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4460 Gepost op: augustus 21, 2016, 12:55:22 pm »
Heeft Essevee eigenlijk een doorverkooppercentage kunnen bemachtigen voor Sylla?
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2016, 01:11:17 pm door svennay »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4461 Gepost op: augustus 22, 2016, 04:39:50 pm »
Heeft Essevee eigenlijk een doorverkooppercentage kunnen bemachtigen voor Sylla?
Ja!
( Bron : wil geen namen noemen, maar als die het niet weet, dan weet niemand het... )

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4462 Gepost op: augustus 22, 2016, 05:50:13 pm »
Steve De Ridder - SDR
22/08/2016

Lokeren stelde maandagnamiddag nieuwkomer Steve De Ridder voor op Daknam. De 29-jarige middenvelder tekende een contract voor vier seizoenen in Oost-Vlaanderen.

"Ik heb geen gemakkelijke periode achter de rug als huurling bij Zulte Waregem. Bij Lokeren heb ik nu de stabiliteit gevonden die ik zocht", stelde De Ridder. "Ik mis natuurlijk een pak wedstrijdritme, maar voor de rest ben ik fit en ook mijn vetpercentage is in orde. Het is nu aan mezelf en de trainersstaf om me zo snel mogelijk wedstrijdfit te maken. Ik ken veel spelers en vind hier een mooie groep terug."

De Ridder speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Zulte Waregem. Nadien keerde hij terug naar FC Kopenhagen. In Denemarken moest hij echter niet meer op speelgelegenheid rekenen.

"Ik was heel ongelukkig in de periode dat ik niet kon spelen. Ik moest zelfs een tijdje bij de min 19-jarigen trainen bij Kopenhagen. Er kwam toen veel zelfdiscipline aan te pas. Ik zat ginds helemaal alleen, want mijn echtgenote en zoontje waren nog in Belgi?. Uiteindelijk werd mijn geduld beloond en kon ik tekenen bij Lokeren. Ik wil iets opbouwen met deze club. Ik heb geen rancunes naar Zulte Waregem toe. Zij hadden ook een aanbieding gedaan maar Lokeren was hen voor. Aan motivatie is er bij mij zeker geen gebrek en ik zal keihard werken naar die eerste selectie toe."

De Ridder doorliep de jeugdreeksen van Lokeren, alvorens naar AA Gent te trekken. Nadien speelde hij nog voor Eendracht Aalst, VW Hamme, De Graafschap, Southampton, Bolton en FC Utrecht.

Trainer Georges Leekens is tevreden met zijn nieuwe aanwinst. "Ik heb Steve zo'n achttal weken al eens gesproken. Ik kende hem van vroeger en hij is trouwens een Lokerenproduct. Bij Gent had ik hem als speler onder mij. Hij is voor mij dus geen onbekende", vertelde Leekens. "Ik hou vooral van zijn winnaarsmentaliteit. Steve is een vechter, een doorbijter, iemand die voorop gaat in de strijd. Bovendien heeft hij goede kwaliteiten, zowel op als naast het veld. En we zullen hem moeten intomen, want hij zal wellicht ineens te veel willen.

Bron: https://www.facebook.com/SteveDeRidderSdr/photos/a.405546432856049.93610.404928819584477/1045799822164037/

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4463 Gepost op: augustus 22, 2016, 08:31:54 pm »
AA Gent heeft een 'probleem Kums': "Daar is nooit over gepraat"
HET ZIT SCHEEF TUSSEN KAA GENT EN SVEN KUMS
17 augustus 2016 09:06 via voetbalkrant.com

Stevenen Sven Kums en KAA Gent alsnog af op een breuk? Het blijft afwachten, maar ??n ding is zeker: de verstandhouding tussen beide partijen is verzuurd nadat manager Michel Louwagie verklaarde dat de deadline voor een transfer verstreken is.

Louwagie liet eerder deze week optekenen dat Kums ?gewoon? bij Gent blijft. ?De afgesproken deadline voor een transfer is verstreken?, liet de manager van de Buffalo?s er geen twijfel over bestaan.

"Wij hebben nooit over een deadline gepraat"
- Ludo Kums

Bij de familie Kums trokken ze grote ogen, toen ze dat nieuws ? via de media ? vernamen. ?Wij hebben nooit over een deadline gepraat?, zegt Ludo Kums, de vader van Sven, in Het Laatste Nieuws.
?Noch Sven, noch ik wisten van iets. Wij zijn dan ook heel teleurgesteld dat we dit via de media moeten vernemen. AA Gent had dat tegen ons moeten zeggen,? aldus papa Kums nog in de krant.

Depoitre en Sels zijn weg, Kums ni?t
Het is dan ook duidelijk: het zit op dit moment scheef in het huwelijk van Kums en Gent. De middenvelder hoopte zijn goede prestaties van de laatste twee seizoenen om te zetten in een mooie transfer, maar zit in tegenstelling tot Depoitre en Sels nog steeds bij Gent.

Kums staat bekend als een absolute prof en de kapitein van de Buffalo?s gedraagt zich ook in deze moeilijke tijden heel voorbeeldig. Toch wringt het bij de middenvelder ongetwijfeld dat hij naast een toptransfer dreigt te grijpen omdat zijn club dwarsligt.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-08-17/het-zit-scheef-tussen-kaa-gent-en-sven-kums-daar-is-nooit-over-gepraat

Ben ik de enige die denkt dat Anderlecht nog Kums aan de haak zal slaan?  Met die tientallen miljoenen die ze voor Praet, Defour en Sylla opstrijken zie ik hen nog een bod doen.  Kums wil zoals toendertijd hier in Waregem het zinkend schip verlaten voor het te laat is.... en de buitenlandse clubs staan precies niet meer in de rij.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4464 Gepost op: augustus 22, 2016, 08:59:23 pm »
Ben ik de enige die denkt dat Anderlecht nog Kums aan de haak zal slaan?  Met die tientallen miljoenen die ze voor Praet, Defour en Sylla opstrijken zie ik hen nog een bod doen.  Kums wil zoals toendertijd hier in Waregem het zinkend schip verlaten voor het te laat is.... en de buitenlandse clubs staan precies niet meer in de rij.

Zie jij Gent als een zinkend schip?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4465 Gepost op: augustus 23, 2016, 03:59:52 am »
Zie jij Gent als een zinkend schip?

Gent zinkt als Kapitein Kums het schip verlaat.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4466 Gepost op: augustus 23, 2016, 01:48:56 pm »
Conte geraakt ook niet weg bij Anderlecht ...

Al twee mercato's in de etalage, en toch geraakte Ibrahima Conte nog niet weg bij Anderlecht: de obstakels in zijn transferverhaal

Lees: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-08-22/ibrahima-conte-is-nog-steeds-speler-van-rsc-anderlecht

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4467 Gepost op: augustus 24, 2016, 08:59:38 pm »
Hazard scoort voor gladbach

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4468 Gepost op: augustus 24, 2016, 09:45:25 pm »
Hazard scoort voor gladbach

En hoe.  :o
Geeft ook een fantastische assist voor de 2-0.

Een voorbeeld ook van iemand die aan een perfecte carri?replanning doet. Gladbach ideale club voor zo'n jongen. Duitse competitie, net onder de top.
Als je daar jaren aan een stuk de grote man kan zijn, heb je het al schitterend voor elkaar hoor.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4469 Gepost op: augustus 24, 2016, 09:57:17 pm »
En hoe.  :o
Geeft ook een fantastische assist voor de 2-0.

Een voorbeeld ook van iemand die aan een perfecte carri?replanning doet. Gladbach ideale club voor zo'n jongen. Duitse competitie, net onder de top.
Als je daar jaren aan een stuk de grote man kan zijn, heb je het al schitterend voor elkaar hoor.
our golden boy, wat mis ik die kerel. Ik hoop dat hij dit seizoen weer progressie maakt!

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4470 Gepost op: augustus 24, 2016, 09:58:38 pm »
Mag altijd zijn carri?re bij ons afsluiten:p

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4471 Gepost op: augustus 24, 2016, 10:07:42 pm »
En hopla, scoort de 4-0.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4472 Gepost op: augustus 24, 2016, 10:21:53 pm »
Hupla ook nog assist voor de 5-0 tegen Bern

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4473 Gepost op: augustus 24, 2016, 10:27:42 pm »
Scoort nu ook nog de 6-1.  :D

3x Thorgan
3x Raffael

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4474 Gepost op: augustus 25, 2016, 11:06:01 am »
Gaan wij nog iets verdienen aan de 10.000.000 EUR transfer van Sven Kums of heeft AA Gent echt onze broek afgedaan?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4475 Gepost op: augustus 25, 2016, 11:19:10 am »
Ze hebben blijkbaar in de tijd van de transfer van Contė hun % op de meerwaarde laten vallen bij de transferering  van Kums.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4476 Gepost op: augustus 25, 2016, 12:24:08 pm »
Ze hebben blijkbaar in de tijd van de transfer van Contė hun % op de meerwaarde laten vallen bij de transferering  van Kums.

Bron van? Volgens wat ik altijd vond hebben het % van de doorverkoop van Cont? niet moeten betalen aan Gent (als wijze van geste bij de veel te lage transfersom). Dat de er geen doorverkoop % op Kums staat heb ik echter nog nergens bevestigd gezien.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4477 Gepost op: augustus 25, 2016, 12:32:28 pm »
als ge met badmutse (Louagie) moet onderhandelen lig je er bijna altijd op....geslepen vos

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4478 Gepost op: augustus 25, 2016, 12:33:40 pm »
als ge met badmutse (Louagie) moet onderhandelen lig je er bijna altijd op....geslepen vos

Onderhandelen? Wanneer is er dan onderhandeld geweest met betrekking tot Kums? Tenzij je chantage ook onderhandelen noemt.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #4479 Gepost op: augustus 25, 2016, 01:26:41 pm »
Gaan wij nog iets verdienen aan de 10.000.000 EUR transfer van Sven Kums of heeft AA Gent echt onze broek afgedaan?

Even na gevraagd: Neen. Wij verdienen niks aan die transfer.
No pain, no gain.