Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756389 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #120 Gepost op: november 17, 2007, 08:37:30 pm »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #121 Gepost op: november 17, 2007, 09:52:58 pm »
Iemand een idee hoe het ondertussen met Tony vergaat?

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #122 Gepost op: november 17, 2007, 10:55:02 pm »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

Ik denk eerder dat verdedigende middenvelder Fangio Buysse wordt bedoeld; speelde bij sv waregem in tweede klasse

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #123 Gepost op: november 17, 2007, 11:19:02 pm »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

Ik denk eerder dat verdedigende middenvelder Fangio Buysse wordt bedoeld; speelde bij sv waregem in tweede klasse
Idd t zal hem zijn

Fangio Buysse  :D waar is den tijd. ik herinner mij nog een wereldgoal van hem vanop zo'n 25 meter tegen Turnhout ofzo denk ik  :D

Offline esseveeeddy

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #124 Gepost op: november 18, 2007, 09:54:47 pm »
Iemand een idee hoe het ondertussen met Tony vergaat?
Tony heeft tot dus ver nog maar 4 wedstrijden gespeeld van de 14 .Ze staan op de 15de plaats met in totaal 22 ploegen in de serie B.Dus niet zo schitterend.Een paar foto's van Tony op de openeningspagina.
Alles te vinden op www.asbari.it

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #125 Gepost op: november 18, 2007, 11:42:35 pm »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

bart buysse is uiteraard nog speler bij svzw nu. komt nu stilaan terug uit een lange blessure periode.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #126 Gepost op: november 19, 2007, 08:26:47 pm »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

Ik denk eerder dat verdedigende middenvelder Fangio Buysse wordt bedoeld; speelde bij sv waregem in tweede klasse

idd, iemand met een voetbalverleden herinnert zich dat nog :)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #127 Gepost op: november 20, 2007, 10:35:31 am »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.

Ik denk eerder dat verdedigende middenvelder Fangio Buysse wordt bedoeld; speelde bij sv waregem in tweede klasse
Idd t zal hem zijn

Fangio Buysse  :D waar is den tijd. ik herinner mij nog een wereldgoal van hem vanop zo'n 25 meter tegen Turnhout ofzo denk ik  :D

En met de legendarische uitspraak van Jerco Tipuric voor het oog van de WTV-camera: "Komaan Fangio, Foebal spielen!"

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #128 Gepost op: november 20, 2007, 11:32:37 am »
wie is buysse?
Bart Buysse (16 oktober 1986) is een Belgisch voetballer die onder contract staat bij SV Zulte Waregem. In het seizoen 2006-2007 kwam hij voor de eerste keer in de Eerste klasse als verdediger.
bart buysse is uiteraard nog speler bij svzw nu. komt nu stilaan terug uit een lange blessure periode.
En hij is van Tielt, en stop;)

Van Beernem slimmeke

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #129 Gepost op: november 20, 2007, 07:39:08 pm »
Gunter Thiebaut blijft hoge ogen gooien in Nederland. De spits werd door de kapiteins van alle ploegen in de Jupiler League verkozen tot Speler van de Maand oktober. Mede dankzij zijn bijdrage heeft MVV ook alles in eigen handen om de periodetitel binnen te halen.
 
?Ik ben inderdaad door de kapiteins verkozen tot Speler van de Maand oktober?, steekt Thiebaut van wal. ?Het toont aan dat het voor mij goed loopt in Nederland. Ik vind het ook een leuke waardering voor de geleverde prestaties.?
 
?Ook met MVV loopt het hier goed?, gaat de huidige topschutter uit de Jupiler League verder. ?We hebben alles terug in eigen handen voor de periodetitel. We hebben het al eens uit handen gegeven, maar dat mag nu niet meer gebeuren!?

Sia

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #130 Gepost op: november 21, 2007, 01:18:53 am »
Misschien wisten sommigen het al, maar Merlier is terug in het land! Hij is gespot in de Treffer :)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #131 Gepost op: november 21, 2007, 07:51:54 am »
Misschien wisten sommigen het al, maar Merlier is terug in het land! Hij is gespot in de Treffer :)
Logish als je vriendin er werkt :)
[ Henri Lloyd ]

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #132 Gepost op: november 21, 2007, 01:49:57 pm »
als bergen nog een keeper zoekt en herpoel is te duur ...(vindek trouwens nogal dikkenekke van hem ze da gent em te weniig bood en da iedereen die em wil hebben te weinig bied , ie pijst lijk datem valdes of vandersar of kwenie welkne grootse keeper is )
kzou em wel nog graag zien spelen in onze eerste klasse onze merlier


Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #133 Gepost op: december 01, 2007, 02:20:37 pm »
Volgens verschillende bronnen( o.a. Het Nieuwsblad) zou Roussel alweer een buitenlands avontuur overwegen...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #134 Gepost op: december 03, 2007, 07:56:39 pm »
Sergeant terug nie meegespeeld met Bari ,gaat daar van kwaad naar erger volgens mij of is hier een reden voor heeft volgens mij al enkele wedstrijden niet meer op de mat gestaan aldaar.
Wanneer dit na de winterstop nog zo is denk ik dat hij volgend jaar terug op de belgische velden te bewonderen zal zijn al? da hoop ik tenminste want hij heeft meer kwaliteiten dan daar in de serie B op de bank te zitten ...

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #135 Gepost op: december 11, 2007, 05:17:29 pm »
Wat gaat hem daar doen in Gent, Gillet ( ??n van de sjoe sjoes van het Gentse publiek) uit de ploeg spelen, ik denk het niet????

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #136 Gepost op: december 11, 2007, 05:38:53 pm »
zou die nie op andere flank kunnen spelen of erges anders goe voor zijn?
SV TILL I DIE

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #137 Gepost op: december 11, 2007, 07:30:27 pm »
Het schijnt, da gillet naar het middenveld zou schuiven, en ze hebben maar 1rechtsback, dus als wisselspeler en als basisspeler kunnen ze hem goed gebruiken.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #138 Gepost op: december 12, 2007, 09:50:44 am »
Tony Sergeant mag na een half seizoen al terug vertrekken bij AS Bari. Dat staat dinsdag te lezen in de Italiaanse pers.


Bari staat momenteel na zeventien speeldagen op een teleurstellende zestiende plaats, negen plaatsen lager dan hetzelfde moment vorig seizoen. De ploeg wil dan ook enkele nieuwe spelers kopen, maar ook twee spelers kwijt spelen. Zo hoopt men dat tijdens de winterstop de middenvelders Davide Desideri en Tony Sergeant vertrekken.
 
Sergeant maakte afgelopen zomer de overgang van Zulte Waregem naar Bari en tekende er een contract tot 30 juni 2010. De 30-jarige middenvelder kon er echter nooit overtuigen en van de zeventien wedstrijden mocht hij slechts in vijf mee spelen. E?nmaal verscheen Sergeant aan de aftrap en vier maal mocht hij invallen.

Bron: voetbalkrant.com


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #139 Gepost op: december 12, 2007, 10:45:42 am »
Laat hem maar terug komen (Roelandts out)
[ Henri Lloyd ]