Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756398 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #160 Gepost op: december 16, 2007, 06:22:44 pm »
speelde paar jaar voor les rouches blijkbaar ook...

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #161 Gepost op: december 16, 2007, 08:54:02 pm »
speelde paar jaar voor les rouches blijkbaar ook...
Ja, hij zij dat hij ook nog voor Winterslag heeft gespeeld.

Hij komt uit de Oostkantons en kwam met wat "schoolnederlands" op een appartement in Waregem wonen. Van het eerste gesprek met zijn huisbaas heeft hij geen woord verstaan  :), maar na een week of drie begon hij het westvlaams onder de knie te krijgen.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #162 Gepost op: december 16, 2007, 09:46:32 pm »
Ik vind niet echt dat Wiggers zo hard gestraft moet worden. Kan hij tenslotte er iets aan doen dat zijn dokter zoiets doet? De moeten hem hoogstens 3 maanden ofzo geven ...

Zijn dokter heeft blijkbaar nooit erkend dat hij iets verkeerd heeft gedaan. Blijkbaar heeft Wiggers dat zelf verzonnen...

Offline joske het debiele ei

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #163 Gepost op: december 17, 2007, 11:34:07 am »
Fr?d?ric Dupr? heeft een akkoord bereikt met een nieuwe club. De verdediger wil nog niet zeggen om welk team het gaat, maar het lijdt nauwelijks nog twijfel dat Gent de nieuwe bestemming van de verdediger wordt.
"Ik ben rond met een club, maar het is nog een week te vroeg om te zeggen welke. Genk? Neen, er is ??n letter verschil", zei Dupr?. De rechtsachter herpakte zich nadien nog lachend: "Dat laatste was maar een grapje, hoor!" (HLN)

Toch wordt AA Gent meer dan waarschijnlijk zijn nieuwe club. De verdediger speelde eerder al bij de Buffalo's. Bij Standard kwam hij afgelopen weekend tegen Dender pas voor het eerst in actie. Dupr? mocht de geblesseerde Marcos vervangen en deed dat meer dan behoorlijk.

"Zolang ik bij Standard ben, zal ik alles geven telkens Preud'homme een beroep op mij doet", aldus Dupr?. "De trainer weet dat, de fans weten dat, de directie ook. Luciano D'Onofrio heeft mij onlangs nog bedankt voor bewezen diensten."
bron: www.belgiumsoccer.be

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #164 Gepost op: december 19, 2007, 12:56:56 pm »
Gouden Schoen voor Gunther Thiebaut

NEDERLAND Gunter Thiebaut heeft in Nederland een Gouden Schoen gekregen. De Belgische spits van MVV Maastricht werd uitgeroepen tot beste voetballer in Nederlands Limburg van 2007. Thiebaut is momenteel topschutter in de Nederlandse tweede klasse met zestien goals. (gdv)

CB06_boy

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #165 Gepost op: december 19, 2007, 09:36:03 pm »
Fr?d?ric Dupr? heeft een deal bereikt met Lokeren. De verdediger was op een zijspoor geraakt bij Standard.

De rechtsachter, die door de uitstekende Marcos naast de ploeg viel bij Standard, was begeerd op de Belgische markt.

Naast Lokeren waren ook Cercle Brugge, Sint-Truiden, KV Mechelen, Moeskroen, Roeselare en AA Gent ge?nteresseerd.

Dupr? had de afgelopen weken al laten weten dat hij "dichter bij huis" (in Gent) wou gaan voetballen.

Lokeren heeft ook de Isra?li?r Omer Golan een contract gegeven. Hij is voor de volgende 4,5 jaar verzekerd van werk op Daknam.

sporza.be

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #166 Gepost op: december 20, 2007, 09:30:21 am »
Lokeren is fel versterkt zu !! Dupr?, Golan en Muharemovic, alle3 heel goeie spelers voor Lokeren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #167 Gepost op: december 20, 2007, 01:52:20 pm »
Thiebaut Limburgs Voetballer van het Jaar 2007
Gunter Thiebaut is uitgeroepen tot beste voetballer in (Nederlands) Limburg van 2007! Andere genomineerden waren Meeuwis (Roda JC), Linssen (VVV Venlo) en Derksen (Fortuna Sittard).

Sport.be
SV TILL I DIE

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #168 Gepost op: december 20, 2007, 09:11:01 pm »
Lokeren is fel versterkt zu !! Dupr?, Golan en Muharemovic, alle3 heel goeie spelers voor Lokeren.

Neem maar aan dat we nog van Lokeren zullen horen in de terugronde..
-SVZW Forever-

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #169 Gepost op: december 21, 2007, 08:56:58 pm »
Lokeren is fel versterkt zu !! Dupr?, Golan en Muharemovic, alle3 heel goeie spelers voor Lokeren.

Neem maar aan dat we nog van Lokeren zullen horen in de terugronde..
Maar het zal dan wel zonder goed voetbal zijn want Leekens blijft een anti-voetbaltrainer. Dan nog liever af en toe een match meer verliezen, maar veel meer voetbal zien, dan de saaie schijtwedstrijden waar de Lokeren-supporters naar moeten gaan kijken !

Offline sv zw

  • Leden
  • Berichten: 131
  • Al wie da nie springt is ...
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #170 Gepost op: januari 01, 2008, 11:55:49 pm »
Mja veel belgische spelers proberen in het buitenland of grote binnenlandse club, bijna iedereen faalt. Dupr?, Salou en Sergeant hadden beter bij ons gebleven.

Het beste voorbeeld is nog altijd pieter maes,we speelden in 2e klasse en maes speelde schitterend toen,hij ging naar moeskroen en kwam er niet van de bank en hij keerde dan trug naar svzw en hij was zelfs niet meer goed genoeg voor ons.nu speelt hij in 3e of 4e klasse maar hij had gemakkelijk nog altijd bij ons kunnen spelen want kvond em toen veruit dn bestn van svzw.kwil ma zeggen dat et soms beter is langer te blijven bij n club waar da ge goe bezig zijt.de sutter en de smet zoudn volgens mij nu beter ook nog bij cercle blijvn.net als gillet bij gent.dupr? en salou waarn volgens mij gewoon net als maes toen nog niet klaar voor een hogere stap.sergeant volgens mij wel maar hij verkoos de verkeerde club,een vlaamse belgische (sub)topper paste beter bij hem bv club brugge of gent
« Laatst bewerkt op: januari 02, 2008, 12:04:42 am door sv zw »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #171 Gepost op: januari 02, 2008, 09:11:18 am »
Dupr? heeft wel een mooie tijd gehad bij Standard h?. Tis niet zoals Salou dat hij niet gespeeld heeft. Dupr? had vorig jaar toch eden basisplaats in de ploeg. Nu is het minder omdat ze nu iemand hebben nie nog beter.
Dupr? heeft het bij standard toch goed gedaan.

forza essevee

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #172 Gepost op: januari 02, 2008, 12:05:05 pm »
ik kan jullie redenering inderdaad wel volgen,maar in het geval van sergeant is het wel logisch dat hij voor de laatste jaren van zijn carriere nog goed wil verdienen vooraleer hij met profvoetbal kapt ;) Dat is niet meer dan normaal en ik zou het ook alleszins doen moest ik de kans krijgen :D ;D

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #173 Gepost op: januari 02, 2008, 12:53:54 pm »
ik kan jullie redenering inderdaad wel volgen,maar in het geval van sergeant is het wel logisch dat hij voor de laatste jaren van zijn carriere nog goed wil verdienen vooraleer hij met profvoetbal kapt ;) Dat is niet meer dan normaal en ik zou het ook alleszins doen moest ik de kans krijgen :D ;D

Idd, hij weet zelf goed genoeg dat hij op sportief vlak het hoogst haalbare heeft gepresteerd door de Beker van Belgie te winnen en de 16de finales in de uefa cup te halen. Dat aspect van zijn carriere was dus al geslaagd. Daarna was het voor hem gewoon tijd om nog een mooi bedrag bij te schrijven op zijn spaarrekening.  In zijn plaats doet iedereen hetzelfde, daar ben ik van overtuigd.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #174 Gepost op: januari 07, 2008, 06:44:14 pm »
gerucht gaat dat het contract van Sengier niet wordt verlengt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #175 Gepost op: januari 09, 2008, 01:59:32 pm »
Sergeant heeft een nieuwe trainer       
woensdag 09 januari 2008 
AS Bari heeft de 38-jarige Antonio Conte aangesteld als nieuwe coach. De ex-speler van Juventus volgt Giuseppe Materazzi op. Bij de Italiaanse tweedeklasser spelen met Jean-Fran?ois Gillet en Tony Sergeant ook twee Belgen.
Voor Sergeant is dit mogelijk goed nieuws. De middenvelder kwam in de heenronde maar weinig aan spelen toe en hoopt nu op meer speelkansen.

"Ik sprak nog niet echt met Conte, maar hij zal ook in een 4-4-2 spelen en dat is voor mij niet het beste systeem", vertelt Sergeant in HNB.

"Maar in het voetbal kan het snel veranderen. Aan vertrekken, denk ik nu niet. Ik bekijk het na dit seizoen", aldus de middenvelder.

 Belgiumsoccer.be
SV TILL I DIE

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #176 Gepost op: januari 09, 2008, 02:08:41 pm »
Op Voetbalbelgie.be aritkel met Patrick Teppers : Waregem blijft mijn ploeg!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #177 Gepost op: januari 09, 2008, 09:17:46 pm »
Zalig, Patje Teppers! De beste vrije trapnemer die we ooit hadden in Waregem! Ik vergeet nooit zijn goal in de heenronde van de halve finale van de beker 1993 tegen Standard. Jammer dat we er toen uitlagen, maar de goal won toen toch de Pot Top van het jaar (voor de iets jongere lezers: te vergelijken met de mooiste goal waarvoor Minne nu geselecteerd is, maar toen had dat iets meer uitstraling, die prijs)

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #178 Gepost op: januari 10, 2008, 12:13:59 pm »

Inderdaad, vond het beestig jammer dat hij naar St.-Truiden ging...
Zalig, Patje Teppers! De beste vrije trapnemer die we ooit hadden in Waregem! Ik vergeet nooit zijn goal in de heenronde van de halve finale van de beker 1993 tegen Standard. Jammer dat we er toen uitlagen, maar de goal won toen toch de Pot Top van het jaar (voor de iets jongere lezers: te vergelijken met de mooiste goal waarvoor Minne nu geselecteerd is, maar toen had dat iets meer uitstraling, die prijs)
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline bjorno

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #179 Gepost op: januari 11, 2008, 05:47:40 pm »
Breleur blijkbaar aan het testen bij Doornik