Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756388 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #180 Gepost op: januari 11, 2008, 07:00:48 pm »

salout?

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #181 Gepost op: januari 11, 2008, 07:06:42 pm »
http://nl.youtube.com/watch?v=4TcB9o0XnuI&NR=1

putain, putain... ;D
zalig :D Fredje, respect vo die gast. blijft sv-boy! veel succes bij lokeren.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #182 Gepost op: januari 12, 2008, 02:38:30 pm »

Inderdaad, vond het beestig jammer dat hij naar St.-Truiden ging...
Zalig, Patje Teppers! De beste vrije trapnemer die we ooit hadden in Waregem! Ik vergeet nooit zijn goal in de heenronde van de halve finale van de beker 1993 tegen Standard. Jammer dat we er toen uitlagen, maar de goal won toen toch de Pot Top van het jaar (voor de iets jongere lezers: te vergelijken met de mooiste goal waarvoor Minne nu geselecteerd is, maar toen had dat iets meer uitstraling, die prijs)

Correctie, hij ging eerst naar Seraing. In het seizoen dat we degradeerden scoorde hij zelfs met Seraing een own-goal in Waregem (??n van de weinige matchen die we toen thuis wonnen dat jaar...)

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #183 Gepost op: januari 12, 2008, 07:33:11 pm »

Inderdaad, vond het beestig jammer dat hij naar St.-Truiden ging...
Zalig, Patje Teppers! De beste vrije trapnemer die we ooit hadden in Waregem! Ik vergeet nooit zijn goal in de heenronde van de halve finale van de beker 1993 tegen Standard. Jammer dat we er toen uitlagen, maar de goal won toen toch de Pot Top van het jaar (voor de iets jongere lezers: te vergelijken met de mooiste goal waarvoor Minne nu geselecteerd is, maar toen had dat iets meer uitstraling, die prijs)

Correctie, hij ging eerst naar Seraing. In het seizoen dat we degradeerden scoorde hij zelfs met Seraing een own-goal in Waregem (??n van de weinige matchen die we toen thuis wonnen dat jaar...)
Gatenkaas...
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #184 Gepost op: januari 17, 2008, 03:21:41 pm »
Door de blessure van Erwin Lemmens is FC Dender dringend op zoek naar een nieuwe doelman. De club bewandelt voornamelijk de Nederlandse piste.

Zo zou Harald Wapenaar in de belangstelling staan van Johan Boskamp. De 37-jarige doelman staat nu nog onder contract bij Sparta Rotterdam, maar volgens het Algemeen Dagblad zou hij voor anderhalf jaar kunnen tekenen bij Dender.

Naast Waperaar zou Boskamp ook interesse tonen in Bj?rn Sengier. De 26-jarige keeper verhuisde in 2006 naar Willem II, maar moet zich dit seizoen tevreden stellen met een rol als tweede doelman. (AN)

bron; voetbalkrant.be


Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #185 Gepost op: januari 20, 2008, 10:41:00 am »
Silvio Breleur is terug in het land. De 29-jarige aanvaller tekende immers een contract voor zes maanden met een optie op nog een jaar bij Doornik.


Breleur maakte al eens het mooie weer in de Belgische tweede klasse. Het was SK Ronse die hem in het seizoen 2004/2005 introduceerde in Belgi? en dankzij een goede prestatie mocht de spits uit Frans Guyana het seizoen daarop zijn kunnen tonen bij Zulte Waregem. Met 10 doelpunten startte hij aardig, maar door blessures verdween hij uit de ploeg en mocht hij eind vorig seizoen vertrekken.
 
bron; voetbalkrant.be

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #186 Gepost op: januari 20, 2008, 09:18:02 pm »
Laat ons hopen dat hij het daar goed heeft

Succses @ Breleur :)
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #187 Gepost op: januari 23, 2008, 12:02:58 pm »
jammer dat tony niet terug bij ons wilt komen ,  ???

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #188 Gepost op: januari 23, 2008, 02:40:47 pm »
$$$ :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #189 Gepost op: januari 23, 2008, 02:43:39 pm »
$$$ :)

Jup, hoe goed ze het hier ook hadden, uiteindelijk bestaan er (nog) maar z??r weinig ?chte clubspelers, geloof me. 't Is 'kassa kassa' die telt, anders zou hij ook in geen honderd jaar naar Bari (of all places) trekken - want iedereen wist zowat op voorhand dat hij binnen het jaar zou terugstaan op Belgische bodem. Cercle kan, momenteel, ongetwijfeld een beter contract aanbieden dan ons - en voor de Bruggelingen uitkomen is momenteel aangenamer dan voor ons...

Rafa

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #190 Gepost op: januari 23, 2008, 02:56:12 pm »
$$$ :)
't Is 'kassa kassa' die telt, anders zou hij ook in geen honderd jaar naar Bari (of all places) trekken - want iedereen wist zowat op voorhand dat hij binnen het jaar zou terugstaan op Belgische bodem. 
Tony is hier met spijt in het hart vertrokken, maar je hier blijven was stilstaan voor hem (en in de economie zeggen ze dan dat stilstaan achteruitgaan is). Zever in pakskes dus, als je als iets oudere speler de kans krijgt om nog in Itali? te gaan voetballen (h?t voetballand bij uitstek) moet je niet twijfelen !

forza essevee

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #191 Gepost op: januari 23, 2008, 07:23:24 pm »
cercle heeft interesse in Tony Sergeant...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #192 Gepost op: januari 23, 2008, 07:29:31 pm »
$$$ :)
't Is 'kassa kassa' die telt, anders zou hij ook in geen honderd jaar naar Bari (of all places) trekken - want iedereen wist zowat op voorhand dat hij binnen het jaar zou terugstaan op Belgische bodem. 
Tony is hier met spijt in het hart vertrokken, maar je hier blijven was stilstaan voor hem (en in de economie zeggen ze dan dat stilstaan achteruitgaan is). Zever in pakskes dus, als je als iets oudere speler de kans krijgt om nog in Itali? te gaan voetballen (h?t voetballand bij uitstek) moet je niet twijfelen !

Akkoord, helemaal akkoord. Mijn argument was gewoon dat er maar weinig 'clubspelers' bestaan. En aangezien het op voorhand (toch???) al duidelijk was dat hij daar nooooit zou slagen/aan spelen toekomen vond ik het een vreemde beslissing - en de 'stap' heeft hem niets opgebracht, behalve de centjes natuurlijk. Trouwens, Italiaanse serie B is zoooo geweldig niet, geloof me.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #193 Gepost op: januari 24, 2008, 10:13:44 am »
maar kversta Tony wel hoor maar vrees dat hij daar op de bank zal belanden.
heeft trouwens bij de jeugd van Cercle gespeeld......dus het zou geen volledig nieuwe omgeving zijn

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #194 Gepost op: januari 24, 2008, 11:09:25 am »
Akkoord, helemaal akkoord. Mijn argument was gewoon dat er maar weinig 'clubspelers' bestaan.
...

Dit is zeker waar, maar ook volkomen te begrijpen als je ziet met welke bedragen er in het voetbal soms gesmeten wordt... Indien je als gewone werknemer kan gaan werken bij een ander bedrijf waar je het dubbele van je huidig loon kan verdienen, ga je wellicht ook niet blijven uit sympathie voor uw werkgever... Bij Tony zal het dan nog niet over een verdubbeling gaan, maar wellicht veel meer. Dus als je op ??n jaar Itali? meer kan verdienen dan in bvb 10 jaar Zulte Waregem zou je dom zijn niet te gaan!

De enige overblijvende ?chte clubspeler is nog C?dric Roussel, alleen is hij er nog niet volledig uit welke club dat nu juist is  ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #195 Gepost op: januari 24, 2008, 12:50:29 pm »
SERGEANT: "CERCLE IS EEN STAP VOORUIT"
 ???????????????????????????????????????
 Tony Sergeant staat niet ver van een   
 akkoord met Cercle. "Beide clubs zijn 
 het al eens, met mij moeten nog een   
 aantal details besproken worden", zegt
 Sergeant, nu nog bij Bari, in GvA.     
                                       
 "Toen er interesse kwam vanuit Belgi?,
 heb ik mijn manager gezegd: "Als ik   
 terugkeer, dan enkel naar Cercle".
Ik 
 heb er vijf jaar in de jeugd gespeeld 
 en het is de vereniging van m'n hart."
                                       
 "Het klinkt misschien raar, maar van   
 Bari naar Cercle is een stap vooruit. 
 Bij Bari kreeg ik nooit een kans. In de
 paar matchen die ik meespeelde, stond 
 ik bovendien niet op mijn positie."   

... pfff, hij is ons wel heel vlug vergeten. volgens mij is er duidelijk iets gebroken met svzw...

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #196 Gepost op: januari 24, 2008, 01:35:25 pm »
mja, lijkt me wel logisch dat de club (vereniging  :P) waar je in je jeugd speelde je nauwer aan t hart ligt

khad hem liever naar hier zien komen ipv onze wandelende aanvallende middenvelder, maarja...

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #197 Gepost op: januari 24, 2008, 02:02:38 pm »
mja, lijkt me wel logisch dat de club (vereniging  :P) waar je in je jeugd speelde je nauwer aan t hart ligt

Tja, de club waarmee je de beker gewonnen hebt en Europees mee gespeeld hebt zou toch ook wat moeten betekenen... Ik vind het vreemd dat er geen pogingen gedaan zijn om hem naar hier te halen en/of dat hij zelf niet geinteresseerd was. Temeer daar wij toch wel een sterke aanvallend ingestelde middenvelder zouden kunnen gebruiken ter vervanging van onze zondagswandelaar...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #198 Gepost op: januari 24, 2008, 04:47:58 pm »
Roussel keerde terug uit Engeland. Zijn test bij de derdeklasser Southend ging niet door. De wedstrijd waaarin hij zou spelen, werd afgelast.

Wat spijtig voor hem, nu ziet hij zijn droom aan diggelen vliegen, om bij zijn geliefde club te mogen spelen.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #199 Gepost op: januari 28, 2008, 03:20:19 pm »
Merlier praatte met FCV Dender 
Gepost op 28/01/2008 om 11u24 door Mathias D. (714 keer gelezen) 
 
Pieter Merlier zou wel eens de nieuwe doelman van neo-eersteklasser FCV Dender kunnen worden. De ex-doelman van SV Zulte-Waregem is een vrije speler na zijn ontslag bij het Isra?lische Maccabi Herzliya.


Pieter Merlier geeft in de krant Het Nieuwsblad toe dat hij gepraat heeft met FCV Dender. "We hebben al een gesprek gehad. Ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag gaan. Ik ben momenteel topfit. Elke dag ga ik trainen met de doelmannentrainer van KV Kortrijk. Ook vanuit Nederland zou er overigens belangstelling bestaan voor mij", aldus Merlier.

De West-Vlaming speelde een tijd bij SV Zulte-Waregem. Met die club kon hij in 2006 de Beker van Belgi? winnen ten koste van Excelsior Moeskroen. Zijn avontuur bij Maccabi Herzliya kwam vervroegd ten einde nadat die ploeg in degradatienoodkwam en besliste om nog een buitenlandse speler aan te trekken. In Isra?l is er een beperking wat betreft het aantal buitenlanders per team.