Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #280 Gepost op: maart 13, 2008, 04:04:42 pm »
Go Stefan !!!
Hopelijk doet hij da goed !!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #281 Gepost op: maart 14, 2008, 09:43:18 am »
Het eerste beeld dat ik voor ogen had was: een paar maten van hem aantrekken (ex-eerste klassers), een halfuur trainen, daarna allemaal samen potten pakken en pokeren, kwestie van de groepssfeer te bevorderen, en zo kampioen spelen...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #282 Gepost op: maart 14, 2008, 12:41:10 pm »
Hehe, ik had net hetzelfde in gedachten. Ik vermoed dat we volgend jaar bij Oudenaarde een paar ex-essevee?rs aan het werk zullen zien...

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #283 Gepost op: maart 20, 2008, 04:27:59 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=sPEfFS0_fhk&feature=related

Thiebaut (hadden we mss iets meer kans moeten geven?)
Vermast

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #284 Gepost op: maart 20, 2008, 05:45:17 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=sPEfFS0_fhk&feature=related

Thiebaut (hadden we mss iets meer kans moeten geven?)
Vermast
Daar was ik al langer dan vandaag van overtuigd...
Nen echten targetman met een neus voor goals.
Maar blijkbaar moet ie ne keer in Franky zijn rapen gesch**** hebben...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #285 Gepost op: maart 20, 2008, 05:48:26 pm »
By the way, Pierre heeft van 't week-end alweer zijn netten schoon gehouden ( 0-0 ), maar gisteren heeft ie z'n eerste nederlaag moeten slikken ( 2-0 tegen Bistrita ).

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #286 Gepost op: maart 27, 2008, 05:53:30 pm »
sengier tekent een jaar bij. bij willem II.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #287 Gepost op: maart 27, 2008, 06:03:30 pm »
sengier tekent een jaar bij. bij willem II.

Veel toekomst heeft hij er niet nochtans ... is 3e keeper na Kenneth Vermeer en Aerts

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #288 Gepost op: maart 27, 2008, 06:09:18 pm »
sengier tekent een jaar bij. bij willem II.

Veel toekomst heeft hij er niet nochtans ... is 3e keeper na Kenneth Vermeer en Aerts

Vermeer gaat na dit seizoen terug naar ajax om daar tweede keeper achter Stekelenburg te worden.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #289 Gepost op: april 04, 2008, 05:54:17 pm »
2 ex-spelers van ons verlengden hun contract bij ronse!

Onlangs verlengden al negen Ronse spelers hun contract bij de club, intussen kwam de club ook tot een overeenkomst met verdedigers Phillipe Buysens en Tj?rven De Brul. Buysens verlengde zijn contract met twee bijkomende seizoenen. Ook blijft de club het volste vertrouwen behouden in de ervaren Tj?rven De Brul, hij zal ook komend seizoen te zien zijn in het Orphale Crucke stadion.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #290 Gepost op: april 08, 2008, 11:47:10 am »
Avonturier Thiebaut over zijn carri?re

De Nederlandse tweedeklasser MVV haalt met een beetje geluk de play-offs in de Eerste Divisie, en maakt dus nog kans om volgend seizoen weer op het hoogste niveau uit te komen. De bijdrage van onze landgenoot Gunter Thiebaut is daar niet vreemd aan. Hij scoorde dit seizoen al 21 keer voor de club uit Maastricht en kan straks voor de derde keer in zijn rijke carri?re topschutter worden. De avonturier in de spits leidde hem de afgelopen jaren langs Cyprus en Duitsland.

De jonge Gunter Thiebaut begon ooit te voetballen bij de jeugd van KHO Merchtem-Brussegem, een club die bekend stond om zijn goede jeugdwerking. KHO speelde toen nog in de lagere nationale reeksen en bracht profvoetballers voort als Coit en Leo Van der Elst, Gilles De Bilde, Tim Reigel en dus ook Gunter Thiebaut.

De nu 31-jarige Thiebaut stapte een jaar over naar Rapid Lebbeke, waar hij meteen kampioen werd. Op zijn 21ste maakte hij zijn profdebuut bij Eendracht Aalst. "Een fantastische ervaring," zo zegt hij. "Ik kan het mij nog herinneren alsof het gisteren was. Het was de vierde wedstrijd van het seizoen en we speelden op AA Gent. De eerste drie wedstrijden zat ik niet eens in de kern en de dag voor de match op Gent hoorde ik dat ik zou mogen starten. Een gevoel dat moeilijk te beschrijven valt, net als een klein kind dat op Sinterklaas wacht."

"We speelden uiteindelijk 2-2 gelijk en ik maakte de laatste goal, schitterend! Jammer dat Marc Degryse toen geblesseerd was, ik had graag tegen hem gespeeld."

Na drie jaar Eendracht Aalst ging Gunter Thiebaut zijn geluk beproeven in Cyprus, niet bepaald zijn eerste keuze. "Ik wilde absoluut vertrekken bij Eendracht, het was er echt niet leuk meer. Er waren financi?le problemen en we werden niet meer betaald. Ook de meeste spelers gingen weg of waren al vertrokken. Een vijftal clubs toonden interesse, maar ik lag nog twee jaar onder contract en Aalst wilde me niet zomaar laten gaan."


Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #291 Gepost op: april 08, 2008, 11:50:22 am »
Interview met PATRICK 'PATJE BOEM BOEM' TEPPERS: (was een heel lang interview, heb er de belangrijkste stukjes uitgehaald)

Waregem is 'mijn' club

Noem eens enkele onvergetelijke momenten.

"Er zijn er zoveel geweest: Europees voetbal met Waregem, doelpunt van het jaar in Waregem, Europees voetbal met Seraing, de Ligabeker winnen met STVV, Europees voetbal met STVV. Zo kan ik nog wel even verder gaan."

Je hebt met enkele honderden profs samengespeeld. Wie was je tofste ploegmakker?

"Manu Karagiannis en Filip Fiers. We blijven nog altijd met elkaar in contact. Ik speelde met Karagiannis samen bij Waregem. Fiers leerde ik kennen bij STVV."

Heb je echte vrienden aan het voetbal overgehouden?

"Echte vrienden niet zo echt veel. Maar vooral veel kennissen."
 
Als je moet kiezen: wie is 'jouw' club?

"Ik heb overal mooie tijden beleefd, maar als ik er toch ??n moet kiezen, dan is het toch wel Waregem omdat ik daar zes jaar heb gespeeld. Het was er ook heel fijn wonen."

Je debuteerde op een hoger niveau bij Winterslag. Wat voor tijden waren dat?

"We speelden in het Noordlaan-stadion. Daar staan nu appartementen (zie archieflinks, nvdr.). Ik voetbalde er drie jaar op rij in tweede klasse, en we plaatsten ons elke keer voor de eindronde. In het laatste jaar was het raak: we wonnen de eindronde en promoveerden naar eerste klasse. Ik vertrok die zomer naar Waregem, dus ik heb niet met Winterslag in eerste gespeeld."

Klopt het verhaal dat je jarenlang met een paar kousen van Winterslag bleef spelen?

"Ik heb altijd met twee paar kousen gespeeld. Bij Waregem droeg ik in het begin een paar van Winterslag onder de rood-witte van Waregem. Toen ik mijn paar kousen eens vergeten was, kreeg ik van de materiaalmeester een ander paar. Blijkbaar heb ik toen een h??l goede match mee gespeeld. Daarna ben ik ze altijd blijven dragen."


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #292 Gepost op: april 08, 2008, 12:26:10 pm »
Toch even erbij vermelden dat Patje nooit zelf Europees speelde in Waregem, denk ik toch. Hij werd verkast naar Seraing in de zomer van 1993 en we speelden Europees in de herfst van 1993.

Bart

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #293 Gepost op: april 08, 2008, 01:47:17 pm »
Toch even erbij vermelden dat Patje nooit zelf Europees speelde in Waregem, denk ik toch. Hij werd verkast naar Seraing in de zomer van 1993 en we speelden Europees in de herfst van 1993.

Klopt als een bus. Dwong mee Europees voetbal af maar vertrok in het tussenseizoen naar Seraing.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #294 Gepost op: april 17, 2008, 07:05:59 pm »
Thiebaut wordt geen topscorer en is onzeker voor play-offs

Gunter Thiebaut wordt definitief geen topscorer van de Jupiler League. De Belgische spits van MVV heeft vanwege een blessure de achtervolging op Jack Tuyp moeten staken.

Thiebaut kampt met een bovenbeenblessure en moet de laatste competitiewedstrijd van MVV, thuis tegen SC Cambuur-Leeuwarden, aan zich voorbij laten gaan. De 31-jarige spits ontbrak vorige vrijdag ook al tijdens het bezoek aan Haarlem. Hij hoopt weer fit te zijn bij het begin van de play-offs.

Thiebaut kende een sterk begin van het seizoen bij MVV. De Belg ging lange tijd aan kop van de topscorerslijst van de Jupiler League. Zijn huidige 22 treffers zijn echter niet genoeg om de titel van beste schutter in de wacht te slepen. Die eer is weggelegd voor Volendammer Tuyp, die er inmiddels 25 in heeft liggen. Koen van der Biezen van FC Den Bosch bezet de derde plaats met achttien goals.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #295 Gepost op: april 17, 2008, 07:20:44 pm »
Onze ex-topspits Hendrie Kr?zen wordt vanaf volgend seizoen de rechterhand van Verbeek bij Feyenoord. Ik wist dit ook niet, maar las het in de column van Jan Mulder deze week in Humo. Wist niet dat Hendrie zo gewaardeerd was in Nederland als coach!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #296 Gepost op: april 17, 2008, 09:01:26 pm »
Onze ex-topspits Hendrie Kr?zen wordt vanaf volgend seizoen de rechterhand van Verbeek bij Feyenoord. Ik wist dit ook niet, maar las het in de column van Jan Mulder deze week in Humo. Wist niet dat Hendrie zo gewaardeerd was in Nederland als coach!
Ik wil nie moeilijk doen, maar als ik het goed voorheb was Kr?zen bij ons niet de spits, maar de spelverdeler (offensieve middenvelder) met achter hem Florke en voor hem in de spits Aurelio Vidmar. Da was nogal een centrale as, h?...  :)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #297 Gepost op: april 17, 2008, 09:12:02 pm »
Onze ex-topspits Hendrie Kr?zen wordt vanaf volgend seizoen de rechterhand van Verbeek bij Feyenoord. Ik wist dit ook niet, maar las het in de column van Jan Mulder deze week in Humo. Wist niet dat Hendrie zo gewaardeerd was in Nederland als coach!
Ik wil nie moeilijk doen, maar als ik het goed voorheb was Kr?zen bij ons niet de spits, maar de spelverdeler (offensieve middenvelder) met achter hem Florke en voor hem in de spits Aurelio Vidmar. Da was nogal een centrale as, h?...  :)

onze raimond is toch ook uit het niets trainer geworden van Roda JC? Staan momenteel 8e in de eredivisie en zitten in halve finale vd beker...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #298 Gepost op: april 18, 2008, 02:43:12 pm »
Onze ex-topspits Hendrie Kr?zen wordt vanaf volgend seizoen de rechterhand van Verbeek bij Feyenoord. Ik wist dit ook niet, maar las het in de column van Jan Mulder deze week in Humo. Wist niet dat Hendrie zo gewaardeerd was in Nederland als coach!
Ik wil nie moeilijk doen, maar als ik het goed voorheb was Kr?zen bij ons niet de spits, maar de spelverdeler (offensieve middenvelder) met achter hem Florke en voor hem in de spits Aurelio Vidmar. Da was nogal een centrale as, h?...  :)

Hij maakte dat seizoen wel meer doelpunten dan Vidmar (denk maar aan zijn 4 potten tegen Boom, waar is de tijd...) Was Abeels niet meer de AMC en Vidmar en Kr?zen samen in de spits? (kan zijn dat ik het mis op heb, toen was ik wegens te jong nog niet zo bezig met tactieken en wie waar stond ;))

Bart

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #299 Gepost op: april 18, 2008, 03:11:14 pm »
Onze ex-topspits Hendrie Kr?zen wordt vanaf volgend seizoen de rechterhand van Verbeek bij Feyenoord. Ik wist dit ook niet, maar las het in de column van Jan Mulder deze week in Humo. Wist niet dat Hendrie zo gewaardeerd was in Nederland als coach!
Ik wil nie moeilijk doen, maar als ik het goed voorheb was Kr?zen bij ons niet de spits, maar de spelverdeler (offensieve middenvelder) met achter hem Florke en voor hem in de spits Aurelio Vidmar. Da was nogal een centrale as, h?...  :)

onze raimond is toch ook uit het niets trainer geworden van Roda JC? Staan momenteel 8e in de eredivisie en zitten in halve finale vd beker...

Atteveld was toch al jeugdtrainer bij ADO geweest en hulptrainer bij Roda toen hij aangesteld werd als T1? Zo uit het niets was dit dan toch ook weer niet?