Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #340 Gepost op: mei 15, 2008, 06:03:02 pm »
S?bastien De Meersman overleden op 37-jarige leeftijd ...
VOETBAL Ex-voetballer Sebastien De Meersman is gisteren dood terug gevonden bij hem thuis in het Vlaams-Brabantse Londerzeel. De Meersman werd amper 37 jaar. Het was zijn vader die gisteren kort na de middag het lichaam ontdekte bij hem thuis. Volgens de politie gaat het om een wanhoopsdaad. De Meersman leefde sinds kort gescheiden van zijn vrouw. De scheiding werd nog maar pas officieel uitgesproken. De Meersman laat een kind achter.

Hij speelde onder meer voor Standard, RWDM, Boom, Waregem, Aalst, Roeselare en Denderleeuw.

De man met de lange blonde krullen als ik mij niet vergis. Een triestige zaak.

Zou zichzelf opgehangen hebben. Moet maw heel diep gezeten hebben.

Rust in vrede S?bastien.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #341 Gepost op: mei 19, 2008, 12:16:43 pm »
Iemand nieuws over Pieter Merlier? Hoe verliepen de laatste maanden in Roemeni?? Is die ploeg gered? Enig idee of hij daar ook volgend jaar onder de lat staat?

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #342 Gepost op: mei 19, 2008, 12:34:13 pm »
Iemand nieuws over Pieter Merlier? Hoe verliepen de laatste maanden in Roemeni?? Is die ploeg gered? Enig idee of hij daar ook volgend jaar onder de lat staat?

Was er geen interesse van Dinamo Boekarest ofzo voor Merlier? Dacht dat ik dat ergens gelezen had, kan me ook vergist hebben.

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #343 Gepost op: mei 19, 2008, 05:23:24 pm »
Zijn ploeg is alleszins gedegradeerd, dus hij blijft niet bij diene ploeg alleszins.
en er was idd interesse van Dinamo Boekarest, maar kdenk niet dat die interesse zo concreet was.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #344 Gepost op: mei 19, 2008, 05:26:01 pm »
Iemand nieuws over Pieter Merlier? Hoe verliepen de laatste maanden in Roemeni?? Is die ploeg gered? Enig idee of hij daar ook volgend jaar onder de lat staat?

Was er geen interesse van Dinamo Boekarest ofzo voor Merlier? Dacht dat ik dat ergens gelezen had, kan me ook vergist hebben.

zie mijn post op de vorige pagina

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #345 Gepost op: mei 19, 2008, 06:05:20 pm »
Zijn ploeg is alleszins gedegradeerd, dus hij blijft niet bij diene ploeg alleszins.
en er was idd interesse van Dinamo Boekarest, maar kdenk niet dat die interesse zo concreet was.


er zijn besprekingen, maar hij kan nog niet meer zeggen , is terug in den belgica, en beleefde er met anouk een mooie tijd!

hopelijk wacht hem nog een mooie aanbieding ergens waar dan ook!!!

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #346 Gepost op: mei 26, 2008, 08:49:45 pm »
http://nl.youtube.com/watch?v=RUU4eXdxgPs

Een rel rond een ex speler van ons!

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #347 Gepost op: mei 27, 2008, 12:22:10 pm »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #348 Gepost op: mei 27, 2008, 02:19:30 pm »
Zeg eens wat gebeurd er in dat filmpje, want kzit hier op mijn stage en kan dat niet bekijken :-)

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #349 Gepost op: mei 27, 2008, 02:27:35 pm »
Zeg eens wat gebeurd er in dat filmpje, want kzit hier op mijn stage en kan dat niet bekijken :-)

Vigil scoort tegen zijn ex ploeg en gaat dan een beetje zijn ex trainer gaan uitdagen.  Best grappig :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #350 Gepost op: mei 28, 2008, 09:50:36 pm »
Siani gaat praten met Germinal Beerschot

Germinal Beerschot kan volgend seizoen misschien een broep doen op Sebastien Siani. De speler staat op dit moment nog op de loonlijst bij Anderlecht, maar daar komt weldra verandering in.

Aanvaller Sebastien Siani zou deel uitmaken van de deal waarin Hernan Losada betrokken is. Er doken de afgelopen dagen geruchten op dat de transfer van de Argentijn naar Anderlecht nog niet helemaal rond was. Vooral het feit dat er geen speler van Anderlecht naar het Kiel leek te komen, zou een knelpunt zijn.

Nu zou volgens Gazet van Antwerpen Siani toch naar Germinal Beerschot willen komen. De aanvaller werd het afgelopen seizoen al verhuurd aan tweedeklasser Union. Ook heeft hij al een beetje eersteklasse-ervaring, want ook bij Zulte Waregem verbleef hij al eens tijdelijk.

Volgende week zullen Germinal Beerschot en Siani rond tafel zitten. Als beide partijen eruit komen, mag Siani voor een seizoen naar het Kiel komen.

bron: VoetbalKrant


In de tijd dat hij bij ons speelde vond ik hem al een hele goede speler.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #351 Gepost op: mei 29, 2008, 09:31:27 am »
Siani gaat praten met Germinal Beerschot

Germinal Beerschot kan volgend seizoen misschien een broep doen op Sebastien Siani. De speler staat op dit moment nog op de loonlijst bij Anderlecht, maar daar komt weldra verandering in.

Aanvaller Sebastien Siani zou deel uitmaken van de deal waarin Hernan Losada betrokken is. Er doken de afgelopen dagen geruchten op dat de transfer van de Argentijn naar Anderlecht nog niet helemaal rond was. Vooral het feit dat er geen speler van Anderlecht naar het Kiel leek te komen, zou een knelpunt zijn.

Nu zou volgens Gazet van Antwerpen Siani toch naar Germinal Beerschot willen komen. De aanvaller werd het afgelopen seizoen al verhuurd aan tweedeklasser Union. Ook heeft hij al een beetje eersteklasse-ervaring, want ook bij Zulte Waregem verbleef hij al eens tijdelijk.

Volgende week zullen Germinal Beerschot en Siani rond tafel zitten. Als beide partijen eruit komen, mag Siani voor een seizoen naar het Kiel komen.

bron: VoetbalKrant


In de tijd dat hij bij ons speelde vond ik hem al een hele goede speler.

Wat heeft Siani bij Union uitgestoken? Heeft ie daar potten gebroken?

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #352 Gepost op: mei 29, 2008, 11:00:32 am »
toch 10 goals gemaakt, vind ik nog redelijk want Union eindigde voorlaatste...

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #353 Gepost op: mei 29, 2008, 12:24:26 pm »
En het meest assists van tweede klasse

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #354 Gepost op: mei 29, 2008, 07:15:26 pm »
k Denk dat Siani zeker een goede speler (in wording) is. In zijn periode hier kon hij mij ook wel bekoren... Spijtig dat we hem toen niet konden overnemen

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #355 Gepost op: mei 29, 2008, 09:55:20 pm »
k Denk dat Siani zeker een goede speler (in wording) is. In zijn periode hier kon hij mij ook wel bekoren... Spijtig dat we hem toen niet konden overnemen

really ?
Webteam SV Zulte Waregem

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #356 Gepost op: mei 30, 2008, 10:57:09 am »
Wie kent deze schitterende voetballer nog?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60774

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #357 Gepost op: mei 30, 2008, 07:07:33 pm »
k Denk dat Siani zeker een goede speler (in wording) is. In zijn periode hier kon hij mij ook wel bekoren... Spijtig dat we hem toen niet konden overnemen

really ?
Ja!

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #358 Gepost op: mei 31, 2008, 12:52:56 pm »
Wie kent deze schitterende voetballer nog?

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60774


Idd dat waren mooie tijden kruzen, vidmar, teppers  enz...
Kwas toen een jaar of 10
was een zalige tijd

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #359 Gepost op: juni 01, 2008, 08:05:34 pm »
Citaat
Jansen Da Silva broers konden naar RSCA
Alandson en Alexandre Jansen Da Silva ruilen Club Brugge in voor Standard. Er was ook belangstelling van Anderlecht. Volgens hun vader Sergio Da Silva kozen ze voor de Rouches vanwege het sportieve verhaal.

Club Brugge en Anderlecht waren niet meteen van plan beide spelers in de A-kern op te nemen. Bij de Rouches krijgen ze wel de mogelijkheid om hun talent verder te ontwikkelen.

Vader Sergio omschrijft zijn twee zonen als volgt in La Gazette des Sports: "Alexandre is een verdediger met veel duelkracht, een goed kopspel en hij brengt snelheid in het spel. Alandson is een vrij complete aanvaller; hij kan met links of rechts uithalen, beschikt over een goede snelheid en hij leest het spel goed."

Hun jongere broer, de 13-jarige Alison, speelt bij de jeugd van KV Kortrijk.