Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #360 Gepost op: juni 01, 2008, 08:11:52 pm »
Citaat
Jansen Da Silva broers konden naar RSCA
Alandson en Alexandre Jansen Da Silva ruilen Club Brugge in voor Standard. Er was ook belangstelling van Anderlecht. Volgens hun vader Sergio Da Silva kozen ze voor de Rouches vanwege het sportieve verhaal.

Club Brugge en Anderlecht waren niet meteen van plan beide spelers in de A-kern op te nemen. Bij de Rouches krijgen ze wel de mogelijkheid om hun talent verder te ontwikkelen.

Vader Sergio omschrijft zijn twee zonen als volgt in La Gazette des Sports: "Alexandre is een verdediger met veel duelkracht, een goed kopspel en hij brengt snelheid in het spel. Alandson is een vrij complete aanvaller; hij kan met links of rechts uithalen, beschikt over een goede snelheid en hij leest het spel goed."

Hun jongere broer, de 13-jarige Alison, speelt bij de jeugd van KV Kortrijk.


Ah ierzie, mijn vroegere gebuurs  :)
En zeggen da Alex vroeger zo nen duts was opt plein  ??? Tja, me wilskracht kom je blijkbaar ook ver...

Offline Maddux

  • Leden
  • Berichten: 163
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #361 Gepost op: juni 05, 2008, 12:15:30 pm »
Siani nu toch niet naar Beerschot...

bron: voetbalkrant

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #362 Gepost op: juni 06, 2008, 09:57:10 am »
Standard mikt op Gunther Thiebaut 

Na het behalen van de kampioenstitel wil Standard al anticiperen op het vertrek van een aantal sterkhouders. Zo hebben de Luikenaars zich bij MVV Maastricht gemeld voor Gunther Thiebaut.

Gunther Thiebaut (30) speelt momenteel voor de Nederlandse tweedeklasser MVV Maastricht. Onze landgenoot is een vlotscorende spits, maar kon dat nog nooit bewijzen op het hoogste niveau. Bij MVV scoorde hij dit seizoen 22 doelpunten.

Thiebaut heeft er al heel wat clubs opzitten in zijn carri?re, maar het meeste indruk maakte hij bij FCV Dender. Dankzij zijn doelpunten kon die club vorig seizoen promoveren naar de Jupiler League. Hij stond ook onder contract bij SV Zulte-Waregem, maar daar kwam hij niet aan spelen toe. Thiebaut heeft er ook al avonturen in Duitsland en Cyprus opzitten.

Standard zou ook nog interesse hebben voor Daniel Gomez. Ook Gomez verdedigt de kleuren van MVV, maar speelde eerder voor het Franse FC Metz en het Duitse Alemannia Aachen. Hij toonde ook nog zijn schutterskwaliteiten in de Belgische tweede klasse bij Excelsior Virton.
 

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #363 Gepost op: juni 06, 2008, 12:08:48 pm »
Ik geloof het ook niet, maar ben er wel sterk van overtuigd dat een Thibault die speelkansen krijgt bij Standard minstens 10 goals pot!

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #364 Gepost op: juni 06, 2008, 12:16:53 pm »
Ik geloof het ook niet, maar ben er wel sterk van overtuigd dat een Thibault die speelkansen krijgt bij Standard minstens 10 goals pot!
Of anders ga je te voet naar Lokeren ???
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #365 Gepost op: juni 16, 2008, 06:12:02 pm »
Volgens voetbalbelgie zou Ludovic Buysens van bij de gifmengers naar Bergen trekken.
( zie : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=14168 )
Als ik het goed voor heb komt die toch ook van hier en is ie een paar jaar geleden naar Ronse vertrokken...
Of heb ik het mis en was dat zijn broer?

CB06_boy

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #366 Gepost op: juni 16, 2008, 06:49:14 pm »
was dat nie philip buyssens?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #367 Gepost op: juni 16, 2008, 08:14:30 pm »
was dat nie philip buyssens?

inderdaad was philip die nog bij ons gespeeld heeft , niet ludovic. of het familie is weet ik nie.

Online fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #368 Gepost op: juni 16, 2008, 08:17:13 pm »
ja het is zijn broer (de beste van de twee)

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #369 Gepost op: juni 16, 2008, 08:17:24 pm »
Ik geloof het ook niet, maar ben er wel sterk van overtuigd dat een Thibault die speelkansen krijgt bij Standard minstens 10 goals pot!
Of anders ga je te voet naar Lokeren ???
Moest Thibault naar Standard gaan en iedere match starten is dat zeker en vast een deal...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #370 Gepost op: juni 16, 2008, 08:19:54 pm »
Ik geloof het ook niet, maar ben er wel sterk van overtuigd dat een Thibault die speelkansen krijgt bij Standard minstens 10 goals pot!
Of anders ga je te voet naar Lokeren ???
Moest Thibault naar Standard gaan en iedere match starten is dat zeker en vast een deal...

Sankar? zou er bij Standard ook 10 inkoppen dan, volgens mij (en vele anderen denk ik) kan Thibault langs geen kanten mee in Luik, als hij bij ons al te licht bevonden werd.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #371 Gepost op: juni 20, 2008, 02:53:19 pm »
Jelavic scoorde 2 maal voor rapid in de gewonnen vriendenwedstrijd tegen Wurma .

http://www.skrapid.at/9609+M571c21659e1.html

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #372 Gepost op: juni 20, 2008, 04:06:04 pm »
Aan de foto's te zien staat hij precies ook een stuk scherper dan toen hij bij ons toekwam.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #373 Gepost op: juni 20, 2008, 06:03:46 pm »
Aan de foto's te zien staat hij precies ook een stuk scherper dan toen hij bij ons toekwam.

Hou hem maar verder goed in de gaten! Er zullen er hier nog veel grote ogen trekken!
K Verwacht eigenlijk ook wel dat hij een vrij goed seizoen zal spelen ginder

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #374 Gepost op: juni 20, 2008, 07:55:18 pm »
Aan de foto's te zien staat hij precies ook een stuk scherper dan toen hij bij ons toekwam.

Hou hem maar verder goed in de gaten! Er zullen er hier nog veel grote ogen trekken!

hij had beter hier wat meer gescoord in eerste klasse dan nu in oostenrijk tegen die "Wurma" dinges. nu ja ik gun het hem wel dat hij doorbreekt , iets wat hij hier duidelijk niet deed.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #375 Gepost op: juni 20, 2008, 08:39:03 pm »
Wss zou hij daar wel eens kunnen doorbreken, betere technische spelers rond hem.
Als het zo is zal hij wel niet terugkeren naar SVZW  vermoed ik, maar we zullen er wel euros voor hebben dan.

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #376 Gepost op: juni 20, 2008, 08:40:16 pm »
niet te rap conclusies trekken ?, hij scoorde in een OEFENMATCH, dat wil niets zeggen, t is nog afwachten hoe hij t doet op hoger niveau

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #377 Gepost op: juni 21, 2008, 09:50:56 am »
niet te rap conclusies trekken ?, hij scoorde in een OEFENMATCH, dat wil niets zeggen, t is nog afwachten hoe hij t doet op hoger niveau

Inderdaad, die oefenmatchen zijn tegen lokale (amateur) ploegjes. Men zou hier toch ook niet vreemd opkijken mocht hij 2 potten maken tegen pakweg ploegjes als Rode Verre winkel, SK Boezinge of KV Krotrijk  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Bart

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #378 Gepost op: juni 21, 2008, 01:44:32 pm »
Jo Vermast, ooit onder contract bij SVZW, keert terug naar KV Kortrijk dat een transfersom moet betalen aan MVV.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #379 Gepost op: juni 21, 2008, 02:19:46 pm »
Jo Vermast, ooit onder contract bij SVZW, keert terug naar KV Kortrijk dat een transfersom moet betalen aan MVV.


Kon bij ons niet mee in eerste. Voor de VK echter een versterking ;)